ΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Sgoretzki
|
14374 προβολές 162 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...9
Προσθήκη ανάρτησης
Codex28
πριν από 2 εβδομάδες

Apparently the casino will need some time to check your documents, so we'll see what they come up with. Let's try to be patient and hopefully they will verify you soon. 

If anything changes, we're here. 🙂

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Ακόμα περιμένω να επαληθεύσουν και να απορρίψουν τα αρχεία μου ακόμα κι αν είναι σωστά

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 2 εβδομάδες

Did the casino also tell you what the problem is with your documents when it rejects them ? It's an important process, so it's always necessary to have all the information the casino requires, in the right format, etc. So did you ask them ?

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι, έστειλα και το email και θα σας το δώσω χωρίς τα νούμερα

Καλημέρα, θα διευκρινίσω ξανά, ζητάτε τη λίστα με τις κινήσεις των 3 φύλλων.

η κάρτα έχει δικό της pdf και είναι προπληρωμένη κάρτα μετά την πληρωμή. και .εχουν την ιδια λιστα με κινησεις δεν κανω λαθος που στειλω τα εγγραφα τα οποια ειναι ευαναγνωστα θα τα επισυναψω παλι δεν διαβαζεις το ποσο γιατι προερχονται απο visa που βγαζει προπληρωμενες καρτες το πρωτο PDF από την τράπεζα σας δίνει τις λειτουργίες της κάρτας. Το δεύτερο pdf είναι η λίστα των . Τα στοιχεία είναι ευανάγνωστα, έχω κάνει μόνο 3 καταθέσεις και δεν ξέρω τι να κάνω πια, μπορείτε να παρέμβετε;;

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 2 εβδομάδες

If you can't verify with the casino and you can't come to anything reasonable, then I would recommend filing a complaint. However, I should point out that we give casinos 14 days to resolve such a process and only after that will our team intervene. 

So if you are interested, you can file a complaint here on this link

I'll also add a guide if you don't know what to expect from this situation and you can read what to expect. You can find it here.

I hope you will be able to verify and everything will be fine. 👍

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Το καζίνο συνεχίζει να δίνει άσχετες απαντήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Δεν μπορώ να ανοίξω τον σύνδεσμο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

@jero Δεν μπορώ να ανοίξω τον σύνδεσμο καταγγελίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Σε ιστότοπους όπως το σιζάλ, η απόσυρση φτάνει σε μισή ώρα, ΜΙΣΗ ΩΡΑ.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΑΤΗΣ

Αυτόματη μετάφραση:
Peira10
πριν από 2 εβδομάδες

Μου ενέκριναν τα πάντα εκτός από τη λίστα με τις κινήσεις και συνεχίζω να το στέλνω πίσω μέσω pdf αλλά μου συνέβη και με cazimbo chd μετά πλήρωσε μετά από εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

@jero Δεν μπορώ να ανοίξω τον σύνδεσμο καταγγελίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Okay I'll try to send it to you again and I hope it will be okay: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

If you have a problem, be sure to let me know and we'll try to solve it.

πριν από 2 εβδομάδες
πριν από 2 εβδομάδες

According to the complaint I went through, the biggest problem was that you didn't deposit from your payment method but from your friend's, which is a violation of the rules in almost every casino and often results in forfeiture of all winnings. It's sad, but I would say it's common in casinos, so I would definitely be careful with this kind of thing. You have to keep everything in your name to prevent such unpleasantness from happening and I hope you are doing well elsewhere. 🙂

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι φυσικά είναι στο όνομά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Μπορείτε να αντιγράψετε τον σύνδεσμο για να υποβάλετε καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι φυσικά είναι στο όνομά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Yes, I didn't reply to you in this case, but to the other player, so this situation has nothing to do with you. 

Anyway, is the link working without problems now ? 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

No

Codex28
πριν από 1 εβδομάδα

Hello.

Is this supposed to mean "no" to both of Jaro's questions? 🙂

Well, if you need anything, just say that. For now, I presume I won't be of much use to you. 🤷‍♀️

πριν από 1 εβδομάδα

Συγγνώμη, εννοώ ότι ακόμα δεν έχουν αποδεχτεί τα έγγραφα που είναι σωστά και ευανάγνωστα και ότι όχι, δεν μπορώ να ανοίξω τον σύνδεσμο για την καταγγελία, δοκίμασα και από άλλη συσκευή, μπορείτε παρακαλώ να αντιγράψετε τον σύνδεσμο πλήρως και να βοηθήσετε μου??

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 1 εβδομάδα

Oh, I see.

Let's start with the link: Try to submit the complaint per this link 👈

If you encounter any issues, please capture a screenshot also showing the page domain, eg.: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

By the way, you should also be able to start the complaint feature by accessing the complaint tab located in the main front panel.

file file

However, it looks a bit different while using a smartphone.

I'll wait for your response, don't worry.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Κατάφερα να δημοσιεύσω την καταγγελία ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα