Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από Sgoretzki
|
41.927 προβολές 197 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...10
Codex28

I'm glad it worked out!

If I may ask a bit further regarding the unaccepted documents: Do you have any idea what seems to be wrong? How long have you been waiting for a progress, please?

Not sure whether I could find that in the forum history, so I decided to ask you directly.🙏

One way or another, share all relevant information in the complaint mainly. It's the best first step 😉.

The forum can wait, of course.



Radka

Ναι, νομίζω ότι δεν κατάλαβαν ότι έκανα κατάθεση με Postepay και δύο εικονικές κάρτες. Το Postepay έχει τη δική του λίστα κινήσεων. Οι εικονικές κάρτες έχουν μια ενιαία λίστα κινήσεων. Τα υπόλοιπα έχουν εγκριθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

As Radka said, please update your complaint, it is really important that our team knows every detail regarding your case. Just use the link above to do so.

Καλημέρα, ναι ενημέρωσα την καταγγελία χθες το βράδυ έλαβα και ένα email που μου έλεγε ότι κάνουν έλεγχο

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

Thanks a lot. It's important to write some new information to the complaint first, since they are solving your case, and then you can share it with us on the forum and with other players. 

As for the email, did you get it from the casino ? I hope everything will be sorted out.

Jaro

Ναι αλλα συνεχιζουν να ζητανε pdf της λιστας των κινησεων, μεχρι στιγμης δεν εχει γινει τιποτα, περιμενω την αποσυρση απο Απριλιο

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

Okay, so have you given them the document yet ? I think it may take some time for them to check these things in order to verify you and only when you pass this process successfully will it be possible to get the money. I don't think it will be sooner. So if you manage to verify, you can let me know and I guess then the withdrawal will go faster. 

If it doesn't, you have an open complaint and our team will be ready to try to help you. 🙂

Jaro

Γεια σας, παρείχα τη λίστα με τις κινήσεις των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για τις καταθέσεις, αλλά ζητούν απόδειξη της κατάθεσης που έγινε στις 11 Απριλίου. Δεν έκανα καμία κατάθεση στις 11 Απριλίου και το βλέπουν και από τις συναλλαγές

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

Περαιτέρω ενημέρωση θέλουν να δουν τη λίστα με τις κινήσεις του PayPal που την ανέβασα αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί χρησιμοποιείται

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, παρείχα τη λίστα με τις κινήσεις των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για τις καταθέσεις, αλλά ζητούν απόδειξη της κατάθεσης που έγινε στις 11 Απριλίου. Δεν έκανα καμία κατάθεση στις 11 Απριλίου και το βλέπουν και από τις συναλλαγές

Αυτόματη μετάφραση:

Kind of strange, I supposse. Though I have an idea of why such document could be requested.

From what I've read so far, I still think you're doing great th way you respond to casino's requests. Just keep up, it may feel complicated now, still, I suposse focusing on closing this process sucessfully is the top priority and leads to the happy ending. 🤞

Περαιτέρω ενημέρωση θέλουν να δουν τη λίστα με τις κινήσεις του PayPal που την ανέβασα αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί χρησιμοποιείται

Αυτόματη μετάφραση:

Maybe you're soon to find out. Untill they use it as sort of disproof though, I'd say it's not so important.

Crossing my fingers for you!

Radka

Από ότι καταλαβαίνω νομίζουν ότι ανεβάζω τις χρησιμοποιημένες ψηφιακές κάρτες στο site με PayPal και περιμένω ξανά υπομονετικά

Αυτόματη μετάφραση:

Μου αρνήθηκαν πάλι τα έγγραφα, δεν ξέρω πια πού να γυρίσω το κεφάλι μου

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

Oh, I hope you mentioned it in your complaint and that our team will be ready to take another look at everything and help you. I hope it works out. 

Anyway, do you know the reason why they're rejecting you again?

Jaro

Όχι, ειλικρινά, όχι, σήμερα ζητούν τη λίστα με τις κινήσεις των καρτών που είχα ήδη επισυνάψει. Δεν καταλαβαίνω τίποτα πλέον και ναι, ενημέρωσα την καταγγελία. Ειλικρινά, μου φαίνονται απλώς δικαιολογίες.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα σε όλους, να ρωτήσω εσάς που είστε πιο έμπειροι, ακόμα δεν έχω καταλάβει τίποτα, πόσος χρόνος χρειάζεται γενικά για την επεξεργασία παραπόνων;

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

It can depend on every complaint, actually, there is no real timeframe for this, to tell you the truth.

Απλώς το βρίσκω παράλογο από τις 14 Απριλίου να μην έχει ξεκάθαρες ιδέες αυτό το site, ευτυχώς μπορώ να μιλήσω σε αυτό το sifo

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Είμαι πραγματικά απογοητευμένος

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

I really understand your disappointment and your frustration, but unfortunately, we are not able to do anything except wait.

1...6 7 8...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα