πριν από 7 μήνες
Ευχαριστώ, ελπίζω να με πληρώσουν
Thanks, I hope they pay me
Grazie spero mi paghino
0
Ευχαριστώ, ελπίζω να με πληρώσουν
Thanks, I hope they pay me
Grazie spero mi paghino
Η αίσθηση που έχω είναι ότι είναι απάτη, γιατί αλλιώς να χάσω τόσο χρόνο
The feeling I have is that it's a scam, why waste so much time otherwise
La sensazione che ho io è che sia una truffa perché perdere tanto tempo altrimenti
Για να ρίξω λίγο φως στο τι μπορείτε να περιμένετε από την καταγγελία, θα προσθέσω έναν οδηγό όπου μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα πράγματα.
Μπορείτε να το διαβάσετε εδώ ⬅️
Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για αυτό. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τις αναλήψεις και το KYC και αν αποτύχουν τότε η ομάδα μας μπαίνει και προσπαθεί να βοηθήσει.
Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι δεν θα αργήσει πολύ και όλα θα διευθετηθούν δίκαια και το συντομότερο δυνατό.
To shed some light on what you can expect from the complaint, I will add a guide where you can read more things.
However, as said, there is no clear timeframe for this. We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC and if they fail then our team steps in and tries to help.
So hopefully it won't take long and everything will be sorted out fairly and as soon as possible.
Ο μόνος τρόπος για να το μάθετε είναι να έρθει και στην πραγματικότητα να είναι έτσι. Το καζίνο δεν έχει ούτε ένα ανεπίλυτο παράπονο, κάτι που θα μου έδινε λίγη εμπιστοσύνη και ελπίδα ότι όλα θα επιλυθούν.
Ας προσπαθήσουμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι, ακόμα κι αν δεν είναι εύκολο. 🙂
The only way to find out is for it to come and actually be the case. The casino does not have a single unresolved complaint, which would give me some confidence and hope that it will all be resolved.
Let's try to be a little optimistic, even if it's not easy. 🙂
Ναι φυσικά αλλά στην ιστοσελίδα cheidononla η λίστα με τις κινήσεις του Απριλίου όταν επικοινωνώ μαζί τους λένε όχι χρειαζόμαστε μόνο μια μέρα
Yes of course but on the website cheidononla the list of April movements when I contact them they say no we only need one day
Si certo però sul sito cheidononla lista movimenti di aprile quando li contatto mi dicono no ci serve solo un giorno
Η οθόνη έχει αλλάξει και όλα είναι εγκεκριμένα αλλά παρόλα αυτά είπαν ότι χρειάζονται λίγες μέρες
Πέρασε ένας μήνας
The screen has changed and everything is approved but nevertheless they said they need a few days
A month has passed
È cambiata la schermata risulta tutto approvato ma ciò nonostante hanno detto che hanno bisogno di qualche giorno
È passato un mese
Σίγουρα καταλαβαίνω πώς όλο αυτό σου κάνει τα νεύρα. Απλώς προσπαθήστε να παραμείνετε υπομονετικοί και ελπίζω τώρα όλα να πάνε πολύ καλά.
I surely understand how all this is getting on your nerves. Just try to stay patient, and hopefully now everything will go really well.
Ελπίζω μόνο αφού πέρασε ένας μήνας να βιαστούν χάρη σε όλους
I just hope that since a month has passed they hurry up thanks to everyone
Io spero solo che essendo passato un mese si sbrighino grazie a tutti
Ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη
Thanks everyone for the support
Grazie a tutti per il sostegno
Έλαβε πληρωμή τώρα μετά από ένα μήνα
Received payment now after a month
Ricevuto ora dopo un mese il pagamento
Α, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενος είμαι που κατάφερες τελικά να πάρεις τα χρήματα. Πήρε πολύ χρόνο. ☘️🎉
Τέλος πάντων, όσον αφορά τα έγγραφα, εγκρίθηκαν ξαφνικά; Σας είπε το καζίνο κάτι σχετικά με αυτό ή μόλις ανακαλύψατε ότι περάσατε την επαλήθευση και πήρατε τα χρήματα;
Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉
Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ?
Όχι, το καζίνο μου είπε την περασμένη εβδομάδα ότι τα έγγραφα δεν ήταν καλά πριν, αλλά είναι τα ίδια. Μετά έλαβα τα χρήματα και μόνο μετά από μια μέρα το email ανάληψης
No, the casino told me last week that the documents weren't good before but they are the same. Then I received the money and only after a day the withdrawal email
No il casino mi ha detto la scorsa settimana che i documenti prima non andavano bene ma sono gli stessi . Poi ho ricevuto i soldi e solo dopo un giorno la mail del prelievo
Το κύριο πράγμα είναι ότι λάβατε τα χρήματά σας και χαίρομαι πραγματικά για εσάς. Τώρα, θα συνεχίσεις και θα παίξεις σε αυτό το καζίνο ή ήταν αρκετή αυτή η εμπειρία για να προχωρήσεις, αναρωτιέμαι;🤔
The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.