ΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από Sgoretzki
|
24423 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...7 8 9
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ, ελπίζω να με πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Η αίσθηση που έχω είναι ότι είναι απάτη, γιατί αλλιώς να χάσω τόσο χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

To shed some light on what you can expect from the complaint, I will add a guide where you can read more things. 

You can read it here ⬅️

However, as said, there is no clear timeframe for this. We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC and if they fail then our team steps in and tries to help. 

So hopefully it won't take long and everything will be sorted out fairly and as soon as possible. 

πριν από 4 μήνες

Κι εγώ το ελπίζω, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα βρουν άλλες δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

The only way to find out is for it to come and actually be the case. The casino does not have a single unresolved complaint, which would give me some confidence and hope that it will all be resolved. 

Let's try to be a little optimistic, even if it's not easy. 🙂

πριν από 4 μήνες

Ναι φυσικά αλλά στην ιστοσελίδα cheidononla η λίστα με τις κινήσεις του Απριλίου όταν επικοινωνώ μαζί τους λένε όχι χρειαζόμαστε μόνο μια μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

We will surely wait and see.🤞

πριν από 4 μήνες

Τώρα που μάλλον έχει παρέμβει το φόρουμ, σίγουρα κάτι κινείται

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

That is good to hear. Have you got any news?

Romi
πριν από 4 μήνες

Η οθόνη έχει αλλάξει και όλα είναι εγκεκριμένα αλλά παρόλα αυτά είπαν ότι χρειάζονται λίγες μέρες

Πέρασε ένας μήνας

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

I surely understand how all this is getting on your nerves. Just try to stay patient, and hopefully now everything will go really well.

Romi
πριν από 4 μήνες

Ελπίζω μόνο αφού πέρασε ένας μήνας να βιαστούν χάρη σε όλους

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

This is what we also expect and hope for the best outcome. I wish you will get the money as soon as possible. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

Always here for you.😉

πριν από 4 μήνες

Έλαβε πληρωμή τώρα μετά από ένα μήνα

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉

Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Όχι, το καζίνο μου είπε την περασμένη εβδομάδα ότι τα έγγραφα δεν ήταν καλά πριν, αλλά είναι τα ίδια. Μετά έλαβα τα χρήματα και μόνο μετά από μια μέρα το email ανάληψης

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 4 μήνες

The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔

πριν από 4 μήνες

Δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε καζίνο που δεν ανήκουν στις AAM

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα