Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

 από Sgoretzki
|
41.877 προβολές 197 απαντήσεις |
|
1...7 8 910
Romi

Ευχαριστώ, ελπίζω να με πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Η αίσθηση που έχω είναι ότι είναι απάτη, γιατί αλλιώς να χάσω τόσο χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

To shed some light on what you can expect from the complaint, I will add a guide where you can read more things. 

You can read it here ⬅️

However, as said, there is no clear timeframe for this. We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC and if they fail then our team steps in and tries to help. 

So hopefully it won't take long and everything will be sorted out fairly and as soon as possible. 

Κι εγώ το ελπίζω, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα βρουν άλλες δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

The only way to find out is for it to come and actually be the case. The casino does not have a single unresolved complaint, which would give me some confidence and hope that it will all be resolved. 

Let's try to be a little optimistic, even if it's not easy. 🙂

Ναι φυσικά αλλά στην ιστοσελίδα cheidononla η λίστα με τις κινήσεις του Απριλίου όταν επικοινωνώ μαζί τους λένε όχι χρειαζόμαστε μόνο μια μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

We will surely wait and see.🤞

Τώρα που μάλλον έχει παρέμβει το φόρουμ, σίγουρα κάτι κινείται

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

That is good to hear. Have you got any news?

Romi

Η οθόνη έχει αλλάξει και όλα είναι εγκεκριμένα αλλά παρόλα αυτά είπαν ότι χρειάζονται λίγες μέρες

Πέρασε ένας μήνας

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

I surely understand how all this is getting on your nerves. Just try to stay patient, and hopefully now everything will go really well.

Romi

Ελπίζω μόνο αφού πέρασε ένας μήνας να βιαστούν χάρη σε όλους

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

This is what we also expect and hope for the best outcome. I wish you will get the money as soon as possible. 

Jaro

Ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

Always here for you.😉

Έλαβε πληρωμή τώρα μετά από ένα μήνα

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉

Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ? 

Jaro

Όχι, το καζίνο μου είπε την περασμένη εβδομάδα ότι τα έγγραφα δεν ήταν καλά πριν, αλλά είναι τα ίδια. Μετά έλαβα τα χρήματα και μόνο μετά από μια μέρα το email ανάληψης

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔

Δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε καζίνο που δεν ανήκουν στις AAM

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 910
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα