Περιμένω τα λεφτά μου εδώ και 3 εβδομάδες. Τίποτα δεν συμβαίνει. Πάντα η ίδια απάντηση στο chat και καμία απάντηση από το ίδιο το καζίνο. Το καζίνο έχει ακόμα καλή φήμη;;;
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Πλήρωσαν ένα από αυτά 440 ευρώ, ακόμα περιμένω να κάνω ανάληψη 6000. Οι επόμενες δύο αναλήψεις μου εκκρεμούν σχεδόν δύο εβδομάδες τώρα. Πραγματικά με απομακρύνει την επιχείρηση. Εάν κερδίσετε, δεν θα πρέπει να περάσετε από αυτό για να πάρετε τα χρήματά σας
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Συμφωνώ, νομίζω ότι ο γκουρού του καζίνο πρέπει πραγματικά να μειώσει αυτή τη βαθμολογία καθώς αυτός είναι ο μόνος λόγος που έγραψα εδώ
I agree, i think casino guru really need to lower that score as that is the only reason i signed up here
Περιμένω τα λεφτά μου εδώ και 3 εβδομάδες. Τίποτα δεν συμβαίνει. Πάντα η ίδια απάντηση στο chat και καμία απάντηση από το ίδιο το καζίνο. Το καζίνο έχει ακόμα καλή φήμη;;;
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Ναι, ξέρω για την περίπτωσή σου, γιατί διάβασα αυτό το νήμα. Λυπάμαι πολύ που στην πραγματικότητα έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που περιμένατε μια ανάληψη.
Αλλά το μόνο που μένει είναι να κάνετε υπομονή όταν έχετε ένα παράπονο μαζί μας, γιατί η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Εάν δεν λάβετε καμία απάντηση από το καζίνο, μπορούμε μόνο να περιμένουμε να δούμε πώς θα καταλήξει το όλο θέμα.
Όσον αφορά τη φήμη, ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο δεν πέφτει απλώς. Εάν το παράπονό σας δεν επιλυθεί, τότε η ομάδα δεδομένων μας θα το εξετάσει και ο δείκτης ασφαλείας θα προσαρμοστεί ανάλογα.
Yes I know about your case, because I read this thread. I'm quite sorry that it's actually been quite a long time since you've been waiting for a withdrawal.
But the only thing left is to be patient when you have a complaint with us, because our team will try to help you. If you don't get any response from the casino, we can only wait and see how the whole thing ends up.
As far as reputation is concerned, the casino's safety index doesn't just drop. If your complaint is unresolved, then our data team will look into it and the safety index will be adjusted accordingly.
Πλήρωσαν ένα από αυτά 440 ευρώ, ακόμα περιμένω να κάνω ανάληψη 6000. Οι επόμενες δύο αναλήψεις μου εκκρεμούν σχεδόν δύο εβδομάδες τώρα. Πραγματικά με απομακρύνει την επιχείρηση. Εάν κερδίσετε, δεν θα πρέπει να περάσετε από αυτό για να πάρετε τα χρήματά σας
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο να πάρεις νίκες. Ειδικά όταν περιμένεις μερικές εβδομάδες. Ωστόσο, μερικές φορές τα καζίνο κάνουν ελέγχους για μεγαλύτερες νίκες και γι' αυτό συμβαίνει κατά καιρούς. Αλλά πρέπει πάντα να ξέρετε τι συμβαίνει για να έχετε μια εικόνα.
Τέλος πάντων, αν περιμένετε περισσότερες από δύο εβδομάδες, ξέρετε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
I agree that it shouldn't be that difficult to get wins. Especially when you've been waiting a few weeks. However, sometimes casinos do checks for bigger wins and that's why that happens from time to time. But you should always know what's going on so you have an insight.
Anyway, if you wait more than two weeks, you know you can contact us.
Περίμενα €400 από τις 27 Μαρτίου και €400 μία φορά και €100 μία φορά στις 18 Μαρτίου. Άρα συνολικά 900€ τίποτα στον λογαριασμό μου μέχρι στιγμής. Στη ζωντανή συνομιλία ή την υποστήριξη λαμβάνετε μόνο την ίδια απάντηση ότι είναι ήδη καθ' οδόν και θα είναι στο λογαριασμό σας στο εγγύς μέλλον. Είμαι πραγματικά λυπημένος. Οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε ότι χρειάζονται 3-5 εργάσιμες...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα και καμία απάντηση από το καζίνο. Ούτε το παράπονό μου αντιμετωπίστηκε. Είμαι σε απώλεια.
Still no money and no response from the casino. My complaint hasn't been dealt with either. I'm at a loss.
Immer noch kein Geld und keine Reaktion des Casinos. Bei meiner Beschwerde tut sich auch nichts . Ich bin ratlos.
Απλώς δώστε το παράπονο λίγες μέρες ακόμα, παρακαλώ. Φαντάζομαι ότι όλη αυτή η αναμονή είναι επίπονη, ωστόσο η ομάδα γνωρίζει την απόσυρσή σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας τελικά.
Σύμφωνα με το χρονόμετρο, απομένουν περισσότερες από 4 ημέρες. Παρακαλώ να είστε υπομονετικοί. 🙏
Just give the complaint a few more days, please. I imagine this whole wait is painful, yet the team is aware of your withdrawal and will get back to you eventually.
According to the timer, there are more than 4 days left. Please, be patient. 🙏
Περίμενα €400 από τις 27 Μαρτίου και €400 μία φορά και €100 μία φορά στις 18 Μαρτίου. Άρα συνολικά 900€ τίποτα στον λογαριασμό μου μέχρι στιγμής. Στη ζωντανή συνομιλία ή την υποστήριξη λαμβάνετε μόνο την ίδια απάντηση ότι είναι ήδη καθ' οδόν και θα είναι στο λογαριασμό σας στο εγγύς μέλλον. Είμαι πραγματικά λυπημένος. Οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε ότι χρειάζονται 3-5 εργάσιμες...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Αυτό είναι ενδιαφέρον. Όταν λένε ότι τα χρήματα είναι ήδη στο δρόμο, θα προσπαθούσα να πάρω τον αριθμό της συναλλαγής.
Αφού ολοκληρωθεί η συναλλαγή, δεν θα πρέπει να είναι πρόβλημα, σωστά;
Πιστεύετε ότι μπορείτε να πάρετε μερικά;
Θέλω να πω, ελπίζω να μην ήταν απλώς μια κενή φράση για να σε ηρεμήσω.
That's interesting. When they say the money is already on its way, I would try to get the transaction number.
Once the transaction has been carried out, it should not be a problem, right?
Do you think you can get some?
I mean, I hope it was not just an empty phrase to calm you down.
Πλήρωσαν ένα από αυτά 440 ευρώ, ακόμα περιμένω να κάνω ανάληψη 6000. Οι επόμενες δύο αναλήψεις μου εκκρεμούν σχεδόν δύο εβδομάδες τώρα. Πραγματικά με απομακρύνει την επιχείρηση. Εάν κερδίσετε, δεν θα πρέπει να περάσετε από αυτό για να πάρετε τα χρήματά σας
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες για μένα τώρα και πάντα παίρνω την ίδια απάντηση στο live chat.
It's been almost two weeks for me now and I always get the same answer in live chat.
Sind jetzt bald bei mir auch 2 Wochen bekomme in livechat immer die selbe Antwort.
Βλέπω, τίποτα συγκεκριμένο. Λοιπόν, όχι πολύ χρήσιμο, απλώς ένα κοινό καθησυχαστικό. 🤷♀️
Αν δεν κάνω λάθος, το καζίνο απέτυχε να εκπληρώσει τις πληρωμές εντός 14 ολόκληρων ημερών, τις οποίες χρησιμοποιούσαμε ως μέγιστο χρονικό πλαίσιο.
Λοιπόν, τι θα λέγατε να δημιουργήσετε μια επίσημη καταγγελία, ώστε η αφοσιωμένη Ομάδα Παραπόνων μας να έχει την ευκαιρία να ασχοληθεί με το θέμα;
Αυτό το άρθρο 👈 καλύπτει τα βασικά και μπορεί να σας δώσει ένα προβάδισμα. Τι νομίζετε;
I see, nothing concrete.. Well, not very useful, just a common reassuring. 🤷♀️
If I'm not mistaken, the casino failed to fulfill the payments within 14 full days, which we used to apply as a maximum time frame.
So, how about creating an official complaint so our dedicated Complaint Team has a chance to dive into the matter?
This article 👈 covers the basics and might give you a head start. What do you think?
Ακόμα δεν έχω λάβει χρήματα. Περιμένω την επαλήθευση μου από τις 12 Μαρτίου και τις 26 Μαρτίου. Είναι όλα αμφίβολα και πολύ ανησυχητικά!!! Σας έχω υποβάλει και καταγγελία. Δεν πιστεύω πλέον ότι θα πάρω τα χρήματά μου. Αλλά τι κάνεις τότε;;; Είσαι εντελώς ανίσχυρος!!!
I still haven't received any money. I've been waiting for my verification since March 12th and March 26th. It's all dubious and very worrying!!! I've also submitted a complaint to you. I no longer believe that I'll get my money. But what do you do then??? You're completely powerless!!!
Habe immer noch kein Geld erhalten. Ich warte seit dem 12.03. und seit dem 26.03. auf meine Verifizierung. Es ist alles dubios und sehr bedenklich!!!! Eine Beschwerde habe ich auch bei Euch eingereicht. Ich glaube nicht mehr daran das ich mein Geld bekommen. Aber was macht man dann??? Man ist vollkommen machtlos!!!
Όπως μπορώ να δω στην καταγγελία σας, η ομάδα μας συλλέγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και εργάζεται για την πρόοδό της. Ελπίζω ότι θα καταφέρουν πραγματικά να φτάσουν στο ψήφισμα σύντομα. Δυστυχώς, προς το παρόν, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά, απλά περιμένετε λίγο, μέχρι να μπορέσουν να ολοκληρώσουν την όλη έρευνα. Προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και να μην βγάζετε συμπεράσματα πριν κλείσει η υπόθεσή σας.
As I can see in your complaint, our team is collecting all the information needed and are working on its progress. I hope they will be really able to get to the resolution soon. Unfortunately, for now, we can not do much, just wait a bit, until they will be able to finish the whole investigation. Please try to be patient and not to get into any conclusions before your case is closed.
Υπήρξε πληρωμή σε αυτό το καζίνο τις τελευταίες ημέρες; Αν ναι, πόσο καιρό ήταν η αναμονή; Αυτό το καζίνο είναι διαλυτικό; Όλοι εδώ αναβάλλονται και περιμένουν με τον ίδιο τρόπο και δεν συμβαίνει τίποτα. Είναι απλά απίστευτο και εγκληματικό!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
Γεια σε όλους,
Έχω ήδη σχολιάσει εδώ μια φορά.
Περίμενα 11 μέρες για την πληρωμή μου των 1000 ευρώ. Αλλά τελικά το παρέλαβα.
Τώρα κέρδισα κάτι ξανά στις 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου και από τότε περιμένω.
Μόλις έλαβα ξανά τις πληρωμές, οπότε όλα λειτουργούν καλά για μένα.
Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι όλοι εξακολουθείτε να λαμβάνετε τις πληρωμές σας.
χαιρετισμός
Hello everyone,
I have already commented here once.
I waited 11 days for my payout of 1000 euros. But I finally received it.
Now I won something again on March 31st and April 1st and have been waiting since then.
I have just received the payments again, so everything is working fine for me.
I keep my fingers crossed that you all still receive your payouts.
greeting
Hallo zusammen,
ich habe hier schon einmal kommentiert.
Auf meine damaligen Auszahlungen in Höhe von 1000 Euro habe ich 11 Tage gewartet. Ich habe sie aber letzten Endes erhalten.
Jetzt habe ich am 31.03. und am 01.04. wieder etwas gewonnen und seitdem gewartet.
Soeben habe ich die Auszahlungen dazu wieder erhalten. Bei mir klappt also alles.
Ich drücke euch allen die Daumen, dass ihr eure Auszahlungen noch erhaltet.
Gruß
Υπήρξε πληρωμή σε αυτό το καζίνο τις τελευταίες ημέρες; Αν ναι, πόσο καιρό ήταν η αναμονή; Αυτό το καζίνο είναι διαλυτικό; Όλοι εδώ αναβάλλονται και περιμένουν με τον ίδιο τρόπο και δεν συμβαίνει τίποτα. Είναι απλά απίστευτο και εγκληματικό!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
Δεν έχω δει τίποτα τις τελευταίες μέρες που το καζίνο κατάφερε να εξαργυρώσει κάποιον παίκτη. Η τελευταία διευθετημένη καταγγελία ανάληψης ήταν στις 26 Μαρτίου σύμφωνα με τα παράπονά μας. Προφανώς λοιπόν, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.
I haven't seen anything in the last few days that the casino has managed to cash out any players. The last settled withdrawal complaint was on March 26 according to our complaints. So obviously, even though I know it's not easy, we will have to be patient.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.