ΦόρουμΚαζίνοNovaJackpot Casino - γενική συζήτηση

NovaJackpot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 9 μήνες από Imjjj
|
12836 προβολές 136 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Καλά νέα, μόλις έλαβα τα 2x500€ μου, ελπίζω να πάνε όλα καλά και για εσάς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Καλά νέα Μόλις πήρα τα λεφτά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σε όλους,


Περιμένω πληρωμές για περισσότερο από μια εβδομάδα αυτή τη στιγμή. Συνολικά 1000 ευρώ.


Παρακαλώ ενημερώστε με όταν κάποιος έχει λάβει πραγματικά μια πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, I see you've been waiting a week for your money, did the casino tell you why it's taking them so long ? Have you already verified your account with the casino ? It would definitely be good to know what's going on because I see you're not the only one who has issues with withdrawals. 

We give casinos 14 days to complete the process, so if you don't get a clear answer and you don't get the money, be sure to let me know. 

Heiko004
πριν από 7 μήνες

Mega! Χαίρομαι για σένα! Δηλαδή χρειάστηκαν σχεδόν 14 μέρες; 😊

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Do they just block your account if you make a complaint? i have pending withdrawals that are going on 6 days now but also have a fair amount in account as i can only withdraw 3 x 500 at a time. Casino Guru should really do something about the review score as i opened my account based on this…

πριν από 7 μήνες

I know you have rather negative feelings, but according to Heiko004's complaint I saw that he just got money from the casino, so I can see the light at the end of the tunnel. I hope you will have the same luck and the money will eventually reach you. If not, you know you can contact us.

I'll be waiting for your update.

πριν από 7 μήνες

Ο λογαριασμός μου έχει απλώς αποκλειστεί χωρίς καμία εξήγηση.


Ευχαριστώ για την αναμονή.Έλεγξα τον λογαριασμό σας και φαίνεται ότι αποκλείστηκε λόγω απόφασης της διοίκησης του Καζίνο. Μόλις έχουμε ενημέρωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email.


Πολύ αμφίβολο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I see from your complaint that you finally got the money, which makes me very happy because I could see that you were already quite nervous. On the other hand, I don't blame you, because I would have been too if it had been near two weeks, because let's face it, that's enough. 

Anyway, the most reassuring thing is that you have the money in your account and you can be satisfied. 🎉☘️🤗

I hope you won't encounter similar worries in the future. 

However, what method did you use to withdraw the money from the casino? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Jaro
πριν από 7 μήνες

Πλήρωσα μέσω τραπεζικού εμβάσματος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς δεν μου έχει δουλέψει ακόμα. Περιμένω από τις 12 Μαρτίου. στα λεφτά μου. Δυστυχώς ούτε εγώ μπορώ πλέον να συνδεθώ. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

Αυτόματη μετάφραση:
Heiko004
πριν από 7 μήνες

How long were you waiting?

πριν από 7 μήνες

Πλήρωσα μέσω τραπεζικού εμβάσματος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hmm, even though two weeks is enough for a bank transfer, I'm glad you managed to get the money out. 

Are you going to make a rough cut for this casino and not come here to play ? 😕

πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς δεν μου έχει δουλέψει ακόμα. Περιμένω από τις 12 Μαρτίου. στα λεφτά μου. Δυστυχώς ούτε εγώ μπορώ πλέον να συνδεθώ. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

If you have a complaint with us, our team will try to help you. I saw that Kristina asked you if you got the money, and now we're going to contact the casino and see where it goes. 

I hope you'll see the money as soon as possible.

πριν από 7 μήνες

A week now waiting for first withdrawal

delc22
πριν από 7 μήνες

Did you try to ask the casino what is the reason for waiting for a week or no answer or explanation came from them ? I think you know that if 14 days go by and nothing changes you can contact us. Of course, as we have seen in this thread with other players, the withdrawal took almost 2 weeks, so we'll see how it goes. 

Please update me if you hear anything new. 👍

Jaro
πριν από 7 μήνες

They just keep telling me to be patient, thing is i have to go through this all over again 3 times if i want to withdraw my balance.. its a disaster

delc22
πριν από 7 μήνες

I completely understand your feelings, but if nothing changes and you don't get the money for the time mentioned, you can file a complaint with us and our team will try to help you. 

So obviously we will have to be patient even though I know you have been through enough. 😥

πριν από 7 μήνες

Περιμένω από τις 12 Μαρτίου. , δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ και χθες μου ζητήθηκε στο chat να ανεβάσω τα έγγραφά μου στον λογαριασμό. Αλλά είμαι μπλοκαρισμένος!!! Τώρα έστειλα τα πάντα για υποστήριξη με email γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Ο λογαριασμός είπε ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω τον εαυτό μου;;! Καμία αντίδραση μέχρι στιγμής. Τώρα θα με κάνουν να περιμένω άλλες 3 εβδομάδες. Αν συμβεί κάτι καθόλου. Νομίζω ότι δεν θα δω τα 1000€ μου. Λοιπόν καλό Πάσχα.

Αυτόματη μετάφραση:
Roswitha74
πριν από 7 μήνες

Oh, I hate to see another player struggling there.

Frankly, if you browsed this thread, you would see how we responded to others, I'm really sorry to say that, but we really have to wait a bit longer. Luckily, you have an active complaint, so at least we would have a chance to help you if things went out of control.

Happy Easter! Maybe you'll get the winnings soon after. 🤞🤞

πριν από 7 μήνες

Γεια σε όλους,


Μόλις έλαβα όλες τις πληρωμές μου. 🙂


Τα πράγματα λοιπόν προχωρούν.


Αυτόματη μετάφραση:
Dirkselten
πριν από 7 μήνες

Finally!!! I'm so glad you shared this wonderful news!

I hope others will follow soon!

Dirkselten
πριν από 7 μήνες

How long were you waiting?

12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα