πριν από 3 μήνες
Νομίζω ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ίδια μέθοδο ανάληψης που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
0
Νομίζω ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ίδια μέθοδο ανάληψης που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
Βλέπω ότι έχετε ήδη αντιμετωπίσει κάποιες καθυστερήσεις στην πληρωμή εδώ, σωστά; Σας έδωσαν κάποια εξήγηση σχετικά με την καθυστέρηση ή απλώς προσπαθούν να σας καθησυχάσουν ότι όλα θα πληρωθούν σύντομα, για παράδειγμα;🤔
I can see that you have already experienced some delays in payment here, right? Did they give you any explanation regarding the delay, or are they just trying to reassuring you that everything will be paid soon, for example?🤔
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη εδώ και μέρες, αλλά δεν λειτουργεί, πάντα επιστρέφω τα χρήματα στον λογαριασμό παιχνιδιών μου και κάθε φορά που ακούω το ίδιο πράγμα στο chat και πρέπει να εξηγήσω 100 φορές περί τίνος πρόκειται
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Λυπάμαι για αυτή την κατάσταση. Είδα ότι καταφέρατε να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ με την ομάδα μας, οπότε ελπίζουμε ότι θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν να το λύσετε. Η Βερόνικα περιμένει επίσης κάποιες επιπλέον πληροφορίες, γι' αυτό απαντήστε της όποτε είναι δυνατόν, παρακαλώ.
Θα περιμένουμε οποιεσδήποτε ενημερώσεις σχετικά με αυτό το θέμα σας.
I am sorry for this situation. I saw that you managed to submit a complaint here with our team, so hopefully they will be able to assist you to get it solved. Veronika is also waiting for some additional information, so reply to her whenever possible, please.
We will wait for any updates regarding this issue of yours.
Μου έλεγαν συνέχεια ότι υπάρχει καθυστέρηση σε όλες τις αναλήψεις και ότι θα τις επεξεργαστούν το συντομότερο δυνατό.
They kept telling me there is a delay in all withdrawals and that they will process them as soon as possible.
Χαίρομαι και για σένα!
Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό είναι ένα μικρότερο καζίνο, θα υποθέσω ότι φταίνε οι διακοπές. Τίποτα ασυνήθιστο αυτές τις μέρες, υποθέτω.
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Τι σκοπεύετε να κάνετε τώρα; Συνέχισε να παίζεις;
I'm also happy for you!
Considering this is a smaller casino, I would assume the holidays are to blame. Nothing unusual these days, I guess.
In any case, thanks for being so responsive. What do you plan to do now? Keep on playing?
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη εδώ και μέρες, αλλά δεν λειτουργεί, πάντα επιστρέφω τα χρήματα στον λογαριασμό παιχνιδιών μου και κάθε φορά που ακούω το ίδιο πράγμα στο chat και πρέπει να εξηγήσω 100 φορές περί τίνος πρόκειται
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Γεια σου, λαμβάνοντας υπόψη άλλα καλά νέα που πήραμε πρόσφατα, αναρωτιόμουν μήπως είσαι και εσύ εκτός του κυκλώματος.
Είναι πάντα ωραίο να διαβάζετε θετικές ενημερώσεις, αν και αν δυσκολεύεστε ακόμα, να θυμάστε ότι είναι η σειρά σας να ενημερώσετε το παράπονό σας. Μπορείτε να το κάνετε εδώ 👈
Μη διστάσετε να απαντήσετε πρωτίστως στη Βερόνικα σε καμία περίπτωση, παρακαλώ.
Hey, considering other good news we recently got, I was wondering whether you are out of the loop too.
It's always nice to read positive updates, though if you struggle still, remember that it is your turn to update your complaint. You can do so right here 👈
Don't hesitate to respond primarily to Veronika in any case, please.
I have requested my withdrawal since August 26, 24 and they still haven't credited me with the money, while in the chat they said from 1 to 3 working days. Each time they replied that they were sorry for the inconvenience and the delay and that at some point they would be credited. My account said no authentication required.
Εχω αιτηθει την αναληψη μου απο 26 Αυγουστου 24 και ακομα δεν μου εχουν πιστωσει τα χρηματα ενω στο chat ελεγαν απο 1 εως 3 εργασιμες ημερες. Καθε φορα απαντανε οτι λυπουνται για την ταλαιπωρια και για την καθυστερηση και οτι καποια στιγμη θα τα πιστωσουν. Ο λογαριασμος μου ελεγε οτι δεν χρειαζεται ταυτοποιηση.
Αυτό είναι ατυχές. Μπορώ να ξέρω ποιο καζίνο έχει τέτοια καθυστέρηση όσον αφορά τις αναλήψεις, παρακαλώ;
Δεν μπορώ να το καταλάβω μόνος μου. Πιστεύετε ότι η αλλαγή μιας επιλογής πληρωμής θα βοηθούσε ή βρίσκεστε σε ουρά για πληρωμή; Η δεύτερη επιλογή σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ λίγα πράγματα να κάνουμε, φοβάμαι.
Έχουν δώσει συγκεκριμένο λόγο για αυτήν την αναμονή - εκτός από τη συγγνώμη;
That's unfortunate. May I know which casino is in such a delay when it comes to the withdrawals, please?
I can't figure that out on my own. Do you think changing a payment option would help, or are you in a queue for payment? The second option means there is quite little to do, I'm afraid.
Have they provided a concrete reason for this waiting - aside from the apology?
Είναι το καζίνο novajackpot. Λένε ότι το οικονομικό τμήμα κάνει ό,τι μπορεί. Δεν λένε ποτέ πότε θα γίνει η πληρωμή. Αν αλλάξω την επιλογή πληρωμής θα την ακυρώσουν και θα πρέπει να περιμένω ξανά από την αρχή. Όχι δεν λένε τον λόγο
It is the novajackpot casino. They say the ecomonic department is doing everything they can. They never say when the payment will be done. If i change the payment option they will cancel it and i will have to wait again from the start. No they dont say the reason
Σας ευχαριστώ; Ήλπιζα ότι τα πράγματα δεν θα ήταν τόσο άσχημα. Όπως ανέφερα προηγουμένως, δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα να κάνουμε αλλά να περιμένετε σε αυτό το σημείο. Λυπάμαι που το λέω, αλλά ακόμα κι αν υποβάλετε μια καταγγελία, το καζίνο θα έχει 14 ολόκληρες ημέρες από την ημερομηνία που υποβλήθηκε το αίτημα ανάληψης για να μας εξοφλήσει. Αυτός είναι ο κανόνας μας. Λοιπόν, θα δείτε σύντομα, στοιχηματίζω. Το παράπονό σας αναμένεται να εξεταστεί. Προσπάθησε να κάνεις υπομονή, σε παρακαλώ.
Thank you; I had hoped that things would not get so bad. As I mentioned earlier, there is not much more to do but wait at this point. I am sorry to say it, but even if you file a complaint, the casino will have 14 full days from the date the withdrawal request was made to pay our out. This is our rule. Well, you will see soon, I bet. Your complaint is waiting to be reviewed. Try to be patient, please.
Γεια!
Έκανα μια κατάθεση 30 ευρώ ενώ χρησιμοποιούσα ένα μπόνους 100% και κατάφερα να στοιχηματίσω το μπόνους και να κερδίσω πάνω από 800 ευρώ, το Novajackpot μου πλήρωσε πρώτα τα 500 ευρώ αλλά μετά έλαβα email ότι τα χρήματά μου κατασχέθηκαν, το email ήταν πολύ ασαφές και όχι συγκεκριμένο, δεν παραβίασα κανέναν κανόνα που είπε το καζίνο, πολύ λυπηρό αυτή τη στιγμή
hi!
i made a 30 euro deposit while using a 100% bonus and i managed to wager the bonus and win over 800 euros, Novajackpot paid me first the 500 euros but after that i got email that my funds are confiscated, the email was very vague and not specific, i did not brake any rules that the casino said, very sad right now
Γεια σου. Καταρχήν συγχαρητήρια για τη νίκη σας.
Μπορεί να γίνει αρκετά απογοητευτικό εάν το καζίνο δεν εξηγεί καλά τι συμβαίνει. Δικαίωμα;
Διάβασα στην καταγγελία σας ότι σας είπαν μόνο ότι έχετε παραβιάσει τον Κανόνα 9.1, ο οποίος περιγράφει ότι ο ιστότοπος προορίζεται αποκλειστικά για προσωπικούς σκοπούς ψυχαγωγίας.
Έχετε ιδέα, όμως, τι θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυτό;🤔
Να είστε βέβαιοι ότι η ομάδα μας θα διερευνήσει το θέμα και πρέπει απλώς να βεβαιωθούμε ότι το καζίνο θα επικοινωνήσει, ώστε να μπορούν να εξηγηθούν τα πάντα. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα διαρκέσει πολύ πριν δούμε κάποια κίνηση.
Hey. First of all, congratulations on your win.
It can get pretty frustrating if the casino doesn't explain well what is going on. Right?
I've read in your complaint that they only told you that you have violated Rule 9.1, which outlines that the website is strictly for personal entertainment purposes only.
Have you got any idea, though, what could lead to this?🤔
Be sure that our team will investigate the matter, and we just need to make sure that the casino will communicate so everything can be explained. Let's hope it won't last very long before we see some movement.
Γεια!
Είναι πολύ απογοητευτικό, δεν έχω ιδέα τι σημαίνει αυτό. Απλώς έχω αυτή την αίσθηση ότι είναι κάποια εξήγηση, οπότε δεν χρειάζεται να με πληρώσουν επειδή δεν έχω παραβιάσει κανέναν κανόνα σε αυτόν τον ιστότοπο. Ελπίζω αυτό το πρόβλημα να λυθεί γρήγορα!
Hi!
It is very frustrating, i have no idea what this means. I just have this feeling that it is some kinda bs explainment so they dont have to pay me because i haven’t broken any rules on this site. I do hope this problem gets solved fast!
Ο κανόνας στην πραγματικότητα σημαίνει ότι κανένας επαγγελματίας παίκτης δεν μπορεί να παίξει εκεί. Όπως θα μπορούσα να το εξηγήσω απλά. 🤷♀️
Λάβατε κάποια ενημέρωση από το καζίνο τυχαία;
Πρέπει να περιμένουμε τον επίλυση παραπόνων σας να επεξεργαστεί το παράπονό σας και να απαντήσει με τυχόν επόμενες κινήσεις.
The rule actually means that no professional players can play there. As I could explain it simply. 🤷♀️
Did you get any update from the casino by any chance?
We need to wait for your complaint resolver to work on your complaint and reply with any next moves.
Θα το διαβάσω σίγουρα. Δεν θα θέλατε τουλάχιστον να συνοψίσετε γρήγορα στο φόρουμ τι σας συνέβη;🙂
Ίσως θα ήταν χρήσιμο και για άλλους παίκτες.
I will definitely read it. Wouldn't you like to at least quickly summarize on the forum what happened to you?🙂
Maybe it would be helpful for other players as well.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.