ΦόρουμΚαζίνοNovaJackpot Casino - γενική συζήτηση

NovaJackpot Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από Imjjj
|
14132 προβολές 138 απαντήσεις |
|
1 2...7
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το NovaJackpot Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Τα κέρδη δωρεάν περιστροφών δεν πιστώνονται. Σας λένε να περιμένετε 24 ώρες και μετά θα πρέπει να τους στείλετε το ιστορικό του λογαριασμού σας ως απόδειξη

- Το όνομα του παιχνιδιού

- Πάροχος παιχνιδιών

- Το υπόλοιπό σας πριν το στοίχημα

- Ώρα στοιχήματος

- Ποσό εισφοράς

- Ποσό κέρδους

- Ταυτότητα στοιχήματος


Αυτόματη μετάφραση:
Imjjj
πριν από 10 μήνες

Hi, can I ask if your problem still persists and your free spins winnings still haven't arrived in your player account ? Did you deliver to the casino what was needed and did you get any response from them ? 

Let me know where you stand. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει το παιχνίδι και τη νίκη, αλλά ζητούν πληροφορίες για το παιχνίδι, τα πονταρίσματα και οτιδήποτε άλλο δεν εμφανίζεται στο ιστορικό, οπότε δεν μπορώ να το στείλω, αλλά δεν το πιστεύουν

Αυτόματη μετάφραση:
Imjjj
πριν από 10 μήνες

Hmm, I think in this case you should definitely have in your bonus history that you have received free spins and some information about them. Do you see anything there ? Because if you only have one screenshot and nothing else, it's probably not enough. 🙁

πριν από 10 μήνες

Κακή εξυπηρέτηση πελατών. Για μια κατάθεση €660, λαμβάνετε μόνο ένα μπόνους επιβράβευσης €10. Τα κέρδη από τις δωρεάν περιστροφές δεν μπήκαν στο υπόλοιπο του λογαριασμού του παιχνιδιού και το θέμα δεν λύθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες
Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 10 μήνες
Αιτία: forbidden link deleted + CG link added
Αυτόματη μετάφραση:
tony1529474
πριν από 10 μήνες

Hey! Good work, I bet you should compare your screenshot with others right here 👈 😉

πριν από 10 μήνες

Κακή εξυπηρέτηση πελατών. Για μια κατάθεση €660, λαμβάνετε μόνο ένα μπόνους επιβράβευσης €10. Τα κέρδη από τις δωρεάν περιστροφές δεν μπήκαν στο υπόλοιπο του λογαριασμού του παιχνιδιού και το θέμα δεν λύθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hmm, I saw that you lodged a complaint about the casino allowing you to deposit even though you have a gambling ban at sister casinos. 

My question is why did you deposit here ?

As far as the free spin winnings are concerned, I tried to get some advice about that but you didn't mention it in the complaint which is quite surprising. Do you have any other evidence besides the screenshot as I described in my previous post ?

πριν από 8 μήνες

Έχω στις 12 Μαρτίου. ζήτησε πληρωμή. Μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει απάντηση από το καζίνο. Στη συνομιλία, οι άνθρωποι συνεχίζουν να λένε ότι εργάζονται σκληρά σε αυτό και πρέπει να είναι υπομονετικοί. Μπορείτε να πληρώσετε μόνο 500 € την ημέρα. Έχω ανοιχτές δύο αναλήψεις. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μόνο μέσω συνομιλίας. Είμαι πολύ δύσπιστος!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Roswitha74
πριν από 8 μήνες

Have you tried to contact the support by email, as well? There should always be an email on their website. Sometimes the live chat can not be that helpful, really, especially when it comes to the withdrawals, therefore is better to contact the casino by email. Is your account fully verified, have you had any successful withdrawal before at this casino? Please let us know, if there's any update.

πριν από 8 μήνες

Έχω ήδη γράψει πολλά email, καμία απάντηση. Δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου, λέει: Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται να επαληθευτεί, . Διασκεδάστε παίζοντας. Δεν έχω κάνει ακόμη ανάληψη σε αυτό το καζίνο. Λόγω της καλής βαθμολογίας από το GURU, κατέθεσα εκεί και κέρδισα. Δυστυχώς δεν μπορώ να μοιραστώ αυτήν την κριτική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Same here.. cant whitdraw/kyc and no reply.

πριν από 8 μήνες

Το ίδιο πράγμα για μένα, περιμένω από τις 13 Μαρτίου και τις 14 Μαρτίου για 500 € το καθένα, φαίνεται να είναι απάτη, υποψιάζομαι ότι δεν θα πληρώσει, το τυπικό καζίνο rabidi nv δεν τηρεί κανέναν κανόνα ή νόμο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

at first they gave different excuses, but now they just answer that there is no time limit and they will send an email if they agree to pay, so I think that they will not pay anything back.. it would be good if I could even get my own money deposited there back, but it seems to be a futile hope. and a question for casinoguru that why do you give them such a high rating if they have already had this problem for a long time.

πριν από 8 μήνες

Όλα αυτά ακούγονται αρκετά ανησυχητικά. Έχω ήδη χάσει 1000€ σε άλλο καζίνο και τώρα σχεδόν σκέφτομαι ότι δεν θα δω τα χρήματά μου. Όλα αυτά σε σύντομο χρονικό διάστημα!! Πολύ λυπηρό που είσαι τόσο ανίσχυρος.

Αυτόματη μετάφραση:
Roswitha74
πριν από 8 μήνες

Λοιπόν, έχω υποβάλει μια καταγγελία εδώ και αν αυτό δεν βοηθήσει, φυσικά θα επικοινωνήσω με την αρμόδια αρχή στο Κουρασάο. Το Crownplay είναι επίσης μέρος του, διαβάστε τις συζητήσεις και τα παράπονα. Όλα έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι κανείς δεν έχει λάβει τα χρήματά του εδώ και αρκετές ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Περιμένω πληρωμή εδώ και 8 μέρες. Συνεχίζω να λαμβάνω τις ίδιες τυπικές απαντήσεις που η υποστήριξη δεν τις διατυπώνει καν. Δεν φαίνεται ότι θα λάβω ποτέ τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
marcuslandwehr92
πριν από 8 μήνες

Λοιπόν, το Rabidi NV Casino δεν έχει την καλύτερη φήμη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχω ήδη γράψει πολλά email, καμία απάντηση. Δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου, λέει: Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται να επαληθευτεί, . Διασκεδάστε παίζοντας. Δεν έχω κάνει ακόμη ανάληψη σε αυτό το καζίνο. Λόγω της καλής βαθμολογίας από το GURU, κατέθεσα εκεί και κέρδισα. Δυστυχώς δεν μπορώ να μοιραστώ αυτήν την κριτική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I can't help myself, but it seems like there is a sort of mutual problem regarding the procedure.

Since there are many players from different countries yet the time frame is pretty similar. I wish I could explain what went wrong. Sadly, since the casinos are allowed 14 full days to complete the withdrawal request, there is also a chance the complaint will be resolved without further investigation.

In my opinion, we're witnessing a kind of struggle on this platform, and I completely understand your concern.

1 2...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα