Ελπίζω πραγματικά να είναι απλώς ένα προσωρινό πρόβλημα συστήματος. Ξέρω ότι δεν μου φαίνεται πολύ τώρα, αλλά η υποβολή της καταγγελίας ήταν μια καλή κλήση.
Άλλοι παίκτες μπορεί να δουν πόσοι από εσάς αγωνίζονται τώρα να πάρουν τα χρήματα.
I really hope it's just a temporary system issue. I know it does not feel like much now, but submitting the complaint was a good call.
Other players may see how many of you are now struggling to get the money.
Το ίδιο πράγμα για μένα, περιμένω από τις 13 Μαρτίου και τις 14 Μαρτίου για 500 € το καθένα, φαίνεται να είναι απάτη, υποψιάζομαι ότι δεν θα πληρώσει, το τυπικό καζίνο rabidi nv δεν τηρεί κανέναν κανόνα ή νόμο
The same thing for me, I've been waiting since March 13th and March 14th for €500 each, seems to be a scam, I suspect it won't pay out, typical rabidi nv casino doesn't adhere to any rules or laws
Das selbe auch bei mir warte seid 13.03 und 14.03 auf jeweils 500€ scheint eine Masche zu sein vermute werden nicht auszahlen typisches rabidi n.v casino halten sich an keine Regeln und Gesetze
Δεν υπάρχουν πληρωμές εδώ. Ο κόσμος σου λέει πάντα να περιμένεις και υπάρχει καθυστέρηση από το οικονομικό τμήμα. Δεν συμβαίνει τίποτα
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Τώρα δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ. Ούτε η υποστήριξη μπορούσε να με βοηθήσει. Θα επικοινωνήσετε με τον mmir. Πολύ απορίας άξιο, νομίζω ότι απλώς με μπλόκαραν. Αυτό θα ήταν πραγματικά πολύ τολμηρό.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Δεν υπάρχουν πληρωμές εδώ. Ο κόσμος σου λέει πάντα να περιμένεις και υπάρχει καθυστέρηση από το οικονομικό τμήμα. Δεν συμβαίνει τίποτα
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Τώρα δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ. Ούτε η υποστήριξη μπορούσε να με βοηθήσει. Θα επικοινωνήσετε με τον mmir. Πολύ απορίας άξιο, νομίζω ότι απλώς με μπλόκαραν. Αυτό θα ήταν πραγματικά πολύ τολμηρό.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία , οπότε ας δούμε αν η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει εδώ. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα 🤞 και παρακαλώ συνεχίστε να μας ενημερώνετε.
Thank you for the update. I can see you have submitted a complaint already, so let's see if our team will be able to help you out here. I will keep my fingers crossed 🤞 and please continue to keep us updated.
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
Αλλά δεν ξέρω Είναι νόμιμο αυτό
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
But i dont know Is this legit
Θα ήταν καλό ο casinoguru να βάλει προειδοποίηση για τα καζίνο rabidi NV, ώστε κανένας άλλος παίκτης να μην έχει πρόβλημα.
Φαίνεται ότι οι Rabidi έχουν μεγάλο πρόβλημα...
It would Be good to casinoguru put warning for rabidi NV casinos so no More player gets in trouble.
It seems rabidi are in big big trouble...
Ξέρετε, δεν θα ήταν σοφό να βάλετε μια προειδοποίηση σε κάθε καζίνο Rabidi χωρίς επίσημη δήλωση από τον ιδιοκτήτη.
Μόλις πειστείτε ότι έχετε κάτι σταθερό στα χέρια σας, απλώς επικοινωνήστε με την ειδική ομάδα δεδομένων μας ( data@casino.guru ) απευθείας, παρακαλώ 🙏
Κατά τη γνώμη μου, ακόμη και η πτώχευση πρέπει πρώτα να αποδειχθεί νομοθετικά. Μέχρι τότε, δεν είναι επίσημο. Τέλος πάντων, θα επικολλήσω αυτό το άρθρο περαιτέρω - για κάθε ενδεχόμενο.
Ευχαριστώ.
You know, it would not be wise to put a warning on every Rabidi casino without an official statement from the owner.
Once you are convinced you have something solid in your hands, just contact our dedicated Data Team (data@casino.guru) directly, please 🙏
In my opinion, even the bankruptcy must first be proven by law. Until then, it's not official. Anyway, I'll paste this article further - just in case.
Thank you.
Είχε κανείς επιτυχείς αναλήψεις εδώ; Έχω αρχίσει να ανησυχώ, είχα μια ωραία νίκη εδώ 5000 και φαίνεται ότι πρέπει να κάνω ανάληψη 500 κάθε τρεις μέρες.. είχε κανείς μια καλή εμπειρία εδώ;
Has anyone had succesful withdrawals here? im starting to get worried, i had a nice win here of 5000 and it looks like i have to withdraw 500 every three days.. anyone had a good experience here?
Γεια σε όλους,
Περιμένω πληρωμές για περισσότερο από μια εβδομάδα αυτή τη στιγμή. Συνολικά 1000 ευρώ.
Παρακαλώ ενημερώστε με όταν κάποιος έχει λάβει πραγματικά μια πληρωμή.
Hello everyone,
I've been waiting for payouts for more than a week at the moment. A total of 1000 euros.
Please let me know when someone has actually received a payout.
Hallo zusammen,
ich warte aktuell auch noch auf Auszahlungen seit mehr als 1 Woche. Ingesamt 1000 Euro.
Bitte informiert mich, wenn endlich mal jemand eine Auszahlung auch wirklich erhalten hat.
Περιμένω σχεδόν 2 εβδομάδες από τις 13 Μαρτίου για 2 πληρωμές 500 € η καθεμία και δεν νομίζω ότι θα υπάρξουν πληρωμές εδώ
I've been waiting for almost 2 weeks since March 13th for 2 payouts of €500 each and I don't think there will be any payouts here
Ich warte seit fast 2 Wochen seitdem 13.3 auf 2 Auszahlungen von jeweils 500€ glaube hier werden keine Auszahlungen stattfinden
Υπάρχει κάποιος τρόπος να ανακτήσετε τις καταθέσεις σας; Ελπίζω η απόσυρση να γίνει ομαλά
Is there any way to reclaim your deposits? I hope the withdrawal goes smoothly
kann man seine Einzahlungen irgendwie zurückfordern? Ich hoffe es klappt einfach mit dem Auszahlungen
Γεια delc22!
Ουάου, αυτά είναι σίγουρα καλά νέα. Συγχαρητήρια για τη μεγάλη νίκη!
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για τη διαδικασία ανάληψης. Μπορείς να μου πεις πόσο καιρό περιμένεις; Αν έχει νέο αίτημα, τότε θα σας συμβούλευα να περιμένετε λίγο ακόμα και να δείτε πώς θα πάει η κατάσταση. Εν τω μεταξύ, μπορείτε να δείτε ότι και άλλοι παίκτες έχουν παρόμοια εμπειρία όπως η δική σας. Με βάση αυτό μπορώ να πω ότι αυτή δεν είναι πολύ καλή κατάσταση, αν πολλοί παίκτες έχουν προβλήματα, αλλά το καλύτερο θα ήταν να περιμένουμε τώρα!
Έλεγξα τον Δείκτη Ασφάλειας του Καζίνο και φαίνεται αρκετά καλός, ωστόσο, έτσι νομίζω ότι ακόμα και αυτό το "500 κάθε τρεις μέρες" δεν είναι και τόσο κακό τελικά. Αλλά αν δείτε ότι η κατάσταση πηγαίνει άσχημα, για κάποιο λόγο κάνουν καθυστερήσεις ή απλά δεν σας δίνουν τα χρήματα, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία ανά πάσα στιγμή στον ιστότοπό μας. Είμαι βέβαιος ότι η Ομάδα Παραπόνων μας θα κάνει ό,τι καλύτερο για να σας βοηθήσει!
Ενημερώστε με εάν θα παρουσιαστούν προβλήματα κατά την απόσυρση και θα σας βοηθήσω σίγουρα.
Καλή τύχη!
Hi delc22!
Wow, this is definitely good news. Congratulations on the big win!
Usually we give casinos 14 full days for the withdrawal process. Can you tell me for how long have you been waiting? If its new request, then I would advise you to wait a bit more and to see how the situation will go. Meanwhile you can see that other players also have similar experience like yours. Based on this I can say that this is not very good situation, if a lot of players have problems, but the best would be to wait for now!
I checked the Casino Safety Index, and it seems pretty good, though, so I think even like this "500 every three days", is not so bad after all. But if you see that the situation is going bad, somehow for some reason they are making delays or simply just not giving the money to you, you can submit a complaint anytime in our website. I am sure our Complaint Team will do the best to help you!
Please let me know if you will occur any problems while withdrawing, and I will be sure to help you.
Good luck!
Λοιπόν, δεν νομίζω ότι πρόκειται να δω τίποτα από αυτά τα χρήματα αφού διαβάσω αυτές τις τελευταίες δημοσιεύσεις.. τυπικό μου είναι να πάρω τη μεγαλύτερη νίκη μου σε ένα μέρος σαν αυτό..
well i dont think i am going to see any of that money after reading these latest posts.. typical me to get my biggest win in a place like this..
Μπλοκάρουν απλώς τον λογαριασμό σας εάν κάνετε μια καταγγελία; Έχω εκκρεμείς αναλήψεις που πραγματοποιούνται 6 ημέρες τώρα, αλλά έχω επίσης ένα δίκαιο ποσό στον λογαριασμό, καθώς μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 3 x 500 τη φορά. Το Casino Guru θα πρέπει πραγματικά να κάνει κάτι σχετικά με τη βαθμολογία αξιολόγησης καθώς άνοιξα τον λογαριασμό μου με βάση αυτό…
Do they just block your account if you make a complaint? i have pending withdrawals that are going on 6 days now but also have a fair amount in account as i can only withdraw 3 x 500 at a time. Casino Guru should really do something about the review score as i opened my account based on this…
Φαίνεται ότι δεν θα υπάρχουν πληρωμές εδώ. Έχω 2 ανοιχτές πληρωμές από τις 13 Μαρτίου και καμία πληρωμή δεν έχει διεκπεραιωθεί ή εξοφληθεί ακόμα. Δεν μπορεί να βρεθεί άδεια χρήσης στην αρχική σελίδα. Επικοινώνησα με τις αρμόδιες αρχές στο Κουρασάο και δεν γνωρίζουν αυτό το καζίνο. Έτσι αυτό το καζίνο λειτουργεί χωρίς έγκυρη άδεια.
It looks like there will be no payouts here. I have 2 open payouts since March 13th and no payouts have been processed or paid out yet. A license cannot be found on the homepage. I contacted the responsible authorities in Curaçao and they don't know this casino. So this casino operates without a valid license.
So wie es aussieht werden hier keine Auszahlungen stattfinden ich habe 2 offene Auszahlungen seit dem 13.03 offen und bisher keine Auszahlung bearbeitet oder ausgezahlt. Eine Lizenz findet man nicht auf der Homepage. Habe mal die zuständige Behörde in Curaçao kontaktiert die kennen dieses casino nicht. Also arbeitet dieses casino ohne gültige Lizenz.
Ο λογαριασμός μου έχει απλώς αποκλειστεί χωρίς καμία εξήγηση.
Ευχαριστώ για την αναμονή.Έλεγξα τον λογαριασμό σας και φαίνεται ότι αποκλείστηκε λόγω απόφασης της διοίκησης του Καζίνο. Μόλις έχουμε ενημέρωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email.
Πολύ αμφίβολο
My account has now simply been blocked without any explanation.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Very dubious
Mein Konto wurde jetzt einfach ohne Begründung gesperrt.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Sehr unseriös
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.