ΦόρουμΚαζίνοNovaJackpot Casino - γενική συζήτηση

NovaJackpot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 9 μήνες από Imjjj
|
12827 προβολές 136 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλους,


Έχω ήδη σχολιάσει εδώ μια φορά.

Περίμενα 11 μέρες για την πληρωμή μου των 1000 ευρώ. Αλλά τελικά το παρέλαβα.


Τώρα κέρδισα κάτι ξανά στις 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου και από τότε περιμένω.

Μόλις έλαβα ξανά τις πληρωμές, οπότε όλα λειτουργούν καλά για μένα.


Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι όλοι εξακολουθείτε να λαμβάνετε τις πληρωμές σας.


χαιρετισμός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I'm glad, apparently the casino won't be so fast in withdrawals, which would probably discourage me, but I wouldn't mind waiting a week. The important thing is that you got the money, and according to your words, not once, so it's fine. 😉

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, πρέπει να στείλω ένα ιστορικό συναλλαγών Mifinity ενός μήνα σε μορφή PDF στο καζίνο. Πώς το κάνεις αυτό με το MIFINITY; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
Roswitha74
πριν από 6 μήνες

Oh, since I don't use Mifinity I don't really know. But you can try asking in this thread and maybe someone will be able to help you: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13

Fingers crossed it all works out well. 🙂

πριν από 6 μήνες

update from me: this is so frustrating, they are paying me out in 500, but now i am waiting since 9th april for my next 500 , its a nightmare , support doesnt answer my emails and live support just give the same copy and paste answer

πριν από 6 μήνες

Περιμένω τα λεφτά μου από τις 12 Μαρτίου. Έχω κάνει ήδη καταγγελία. Έστειλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν στις 15 Απριλίου και σήμερα, 3 ημέρες αργότερα, η υποστήριξη μου έγραψε ότι είχαν προωθηθεί στο τμήμα οικονομικών. Στο μεταξύ, έχω στείλει περαιτέρω έγγραφα, ένα στιγμιότυπο οθόνης του MIFINITY, στο καζίνο. Ήταν το αίτημα του οικονομικού τμήματος στην καταγγελία. Ήταν πριν 2 μέρες. Δεν ξέρω αν έχει φτάσει ακόμα. Μέχρι στιγμής, καμία απάντηση από το καζίνο και ακόμα χωρίς χρήματα. Έτσι είναι με αυτό το καζίνο!!! Είστε απλά ανίσχυροι και χάνετε την πίστη σας στα αξιόπιστα καζίνο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Μόλις έλαβα τα πρώτα μου 500€. Τώρα είμαι περίεργος να δω πότε θα πληρωθούν τα υπόλοιπα 500€. Υπάρχουν ακόμα θετικές στιγμές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

update from me: this is so frustrating, they are paying me out in 500, but now i am waiting since 9th april for my next 500 , its a nightmare , support doesnt answer my emails and live support just give the same copy and paste answer

πριν από 6 μήνες

Sorry you need to wait this long. Have you thought about filing a complaint, perhaps? Maybe our team will be able to help you out somehow.

πριν από 6 μήνες

Μόλις έλαβα τα πρώτα μου 500€. Τώρα είμαι περίεργος να δω πότε θα πληρωθούν τα υπόλοιπα 500€. Υπάρχουν ακόμα θετικές στιγμές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Thank you for the update. Please continue with this kind of news soon.😉

πριν από 6 μήνες

Ναι, έλαβα τη δεύτερη πληρωμή μου σήμερα. Ήταν γρήγορο.


Αυτόματη μετάφραση:
Roswitha74
πριν από 6 μήνες

That is great. Will you continue to play there, I wonder?🤔

πριν από 6 μήνες

This place just gets worse, im now waiting almost two weeks, i give up on this place, really is a crap casino

delc22
πριν από 6 μήνες

I see that you have managed to start a complaint, which is a good step when you are still waiting for your money. 

However, have you successfully verified your account? Did you play with any bonus or not ? Are you still in contact with casino in context of your withdrawal? 

Let me know and of course if anything changes feel free to update me.

πριν από 6 μήνες

Account says no need for verification at this time, and i never use deposit bonus, and all they keep saying is be patient

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
delc22
πριν από 6 μήνες

Well, sorry to say that, but there is not much to conclude.

Obviously, the fact that you have been able to withdraw a few times before this delay sounds at least promising, right? Still, it would be fair to pass a decent explanation to you.

Let's just hope for the soon-coming game changer. 🤞🤞


πριν από 6 μήνες

Hello all.


I have recently ran into a casino known as NovaJackpot.com, operating with a curacao license and under the company Rabidi N. V.


This company has been holding my withdrawal for a month now after their website promises a 3-5 day withdrawal. Since day 3 of the withdrawal process, I kept asking the live support when the money would be sent out and they just kept responding with the automated response of "soon". They have no actual intention of sending it out and after threatening to report their company to the licensing agency for the casino, they banned my account. Please stay away from this casino.


Their email support has also not replied to any of my emails that I sent weeks ago.


Amount deposited: $910

Amount attempted to be withdrawn: $520

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
llamaontv
πριν από 6 μήνες

Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. Does it mean that you still have some balance in your account and the casino has blocked your account with it ? I think a month for one withdrawal is quite a lot, so it's good that you filed a complaint

Did you play with any bonus or not ? 

Anyway, since you have a complaint, our team will try to help you and I strongly believe that it will be successful. 

For now, we'll have to wait and see how the investigation goes. 

πριν από 5 μήνες


This is a scam casino and I will not get my winnings. I've been waiting for 3 month already. Money withdrawal request have been canceled by the casino time after time and I have not received any kind of message or explanation as to why. The authorizations are fine, but they are still being questioned all the time. And a document of bank transactions is not accepted even if it is from the right time and the deposit is visible.


Sane
πριν από 5 μήνες

Sorry about the issue you are having at this casino. Have you checked if the format of the document is right as well? Many times, this is the reason for not accepting some documents from the casino side.

If you feel you need to help solve this issue, do not hesitate to submit a complaint here, and our team will surely have a look at it. Please follow this link to do so.

Romi
πριν από 5 μήνες

Yes, the format of the document is right 👍

Sane
πριν από 5 μήνες

Good, so if the casino really has a good reason not to accept your documents, it must be something else.

Speaking of which, I imagine you have exchanged some responses with its staff, any mentions about why these documents have not been accepted?

Obviously, 3 months is far from the normal time line, so I have little doubt you have not asked them.

Are you aware of anything worth mentioning? 🤔



1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα