ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
78846 προβολές 392 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...20
πριν από 2 έτη

This casino is a fucking scam.

After deposited and withdrew several times, Mystake refuses my withdrawal and blocks my withdrawal function.

I asked in live chat about this issue, and they said they will reply by email in few days. But I haven't receive any email for more than half year. 

redthunder7788
πριν από 2 έτη

Hi, I can see you already submitted the complaint here. The casino earned a very good rating for us so I hope they'll cooperate and that we'll be able to help. Anyway, the casino doesn't seem to be a scam. The negative feedback on them is pretty rare.

πριν από 1 έτος

Σήμερα 28/11/2022 έκανα κατάθεση στο mystake casino και δεν μου έχουν παραδοθεί τα χρήματα και έχω στείλει μήνυμα στην υποστήριξη και δεν μου απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:
leolevanoflores0126
πριν από 1 έτος

Hello,

in the meantime, you should try to contact the payment provider you used to make the deposit. It's truly inconvenient that you did not get any reply from the casino, did you try the email and the chat contact as well, please?

file

Let me know what you learned from the payment provider.

πριν από 1 έτος

Γεια, το όνομά μου είναι Mauro. Προσπαθώ να κάνω ανάληψη στο Mystake, αλλά αρνούνται κάθε τύπο πιστωτικής κάρτας. Έκανα ό,τι μου είπαν αλλά τίποτα. Χθες το πρωί έλαβα ένα email που έλεγε ότι το έγγραφό μου είχε επαληθευτεί με επιτυχία και στη συνέχεια μου έστειλε ένα άλλο email για να με ενημερώσει διαφορετικά. Μπορείς να με βοηθήσεις?

Αυτόματη μετάφραση:
mauromaccioni
πριν από 1 έτος

Hello,

can imagine that this must sound quite confusing without a proper explanation given by the casino.

Has the second email explained what is wrong with the documents?

Try to reason with the casino first please, even if you submit the complaint, we allow 14 full days for verifying the account (learn how the process works) and fulfilling the withdrawal. To me, it seems that some time is still left, but would be good if you update us regularly.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Είδα ότι υπάρχει ανοιχτή καταγγελία από Γάλλο παίκτη και άλλες κλειστές καταγγελίες και από Γάλλους παίκτες. Πώς εγγράφονται οι Γάλλοι εάν το καζίνο το απαγορεύει στους όρους και τις προϋποθέσεις τους; Και πάνω από όλα πώς μπορεί ένα καζίνο να δέχεται παίκτες από χώρες όπου ο τζόγος απαγορεύεται όπως στη Γαλλία!!!;

Μπορούν τα καζίνο να παραβιάζουν τους διεθνείς νόμους και τους δικούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ενώ οι παίκτες όχι;;

Θα εκτιμούσα μια απάντηση από το καζίνο καθώς και από εσάς.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

carsix79
πριν από 1 έτος

Hello carsix79,

took you two months to get back to us with more questions 🙂?

I guess you should check the complaints, to find asnwers about how the casino enforces restricted countries. This is a question we usually start with when the complaint is about that subject.

"Can casinos break international laws and their own T&Cs while players can't??"

That is an awesome question for the regulator, I guess.

I truly doubt that the casino will respond to you here, check the whole thread - it has never happened before, sadly.

Radka
πριν από 1 έτος

Βρίσκω λίγο μπερδεμένη την απάντησή σου. Προσπαθώ να θέσω ξανά το ερώτημα: αν ένα καζίνο γράφει στους όρους και τις προϋποθέσεις του ότι δεν δέχεται παίκτες από τη Γαλλία και αντ 'αυτού επιτρέπει αθόρυβα την εγγραφή τους, το βρίσκετε νόμιμο;

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

What is so confusing?

We are not lawyers, you see? Want an official statement, then you should ask the official authority instead. I believe that we already had such a conversation in the past.

The point is that it strongly depends on how the casino enforces the restriction and whether the player gets the winnings. If the casino can't enforce the player from the restricted country to deposit and play, they also have to pay potential winnings. That's fair and that is what matters t us.

I found a complaint where a player from France was paid in the end it seems, though according to our information, France is excluded.

I'll ask the data team to check it out. Thank you for noticing. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν χρειάζεται να είστε δικηγόρος για να καταλάβετε ότι αυτά τα καζίνο παραβιάζουν τους διεθνείς νόμους μεμονωμένων κρατών και τα δικά τους συμβόλαια τυχερών παιχνιδιών.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η ρυθμιστική αρχή θα πρέπει να παρέμβει και αντ' αυτού να συνεχίσει να λειτουργεί ανενόχλητη.

Καμία προστασία για τους παίκτες και απόλυτη και αέναη ασυλία στα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

I didn't say I don't understand 🙂

I'm sure that you understand that as an independent party, we can't make any statements about what is against any law - that's what I explained to you in the past as well. Sadly, if the regulator does not know about the problem or prefers to reject players' complaints about this topic, there is hardly a way.

I'm wondering now, have you ever tried to sue any casino? I often hear that players are going to do that, but further feedback and a result are both quite rare.

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, εκκρεμεί μια καταγγελία με τη ρυθμιστική αρχή. Ελπίζω και άλλοι παίκτες να θίξουν το θέμα στο Κουρασάο e-gaming 🇨🇼

Αυτό το καζίνο για να βγάλει κέρδη καταπατά όλους τους κανονισμούς των επιμέρους χωρών για τον τζόγο, τους εδαφικούς περιορισμούς που θέτουν οι πάροχοι παιχνιδιών και, τέλος, δέχεται επίσης την εγγραφή από παίκτες από τη Γαλλία και την Ολλανδία, παρά το γεγονός ότι απαγορεύεται στους Όρους και Προϋποθέσεις τους.

Αν ήμουν στη θέση σας, θα βαθμολογούσα αυτό το καζίνο μέχρι το 10/10.

filefilefilefile


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

We rate casinos based on fairness and unfairness, as you I'm sure you know. 

Still, I'm glad that you are so fond of contacting authorities and finding such interesting info. 

Share whether the regulator answered you, please.

I won't comment on what should we do for obvious reasons 😉.

Anyway, you do not have to place such print screens here, lots of players don't understand the English language, instead, you can put here a link to the complaint, so it can be auto-translated to every supported language on our website.



Radka
πριν από 1 έτος

Territory Access and Aliases

Introductory

In this section, the rules and regulations regarding access to the Websites are discussed.

Territory Access

The Operator is not allowed to offer B2C Services to any person that is residing in a Territory if this has been prohibited by any agreement with Third Parties, such as, however not limited to Payment Processors and Game Providers. It is the sole responsibility of the Operator to be aware of any limitations deriving from the said prohibitions to its B2C Services.

The Operator is obliged to arrange that persons residing in these prohibited Territories, shall not be able to view or access the Website. As a replacement, the Operator shall arrange for the display of a notification in such cases, explaining why the said person is not allowed to see the said Content.

The Operator shall at all times observe national as well as international rules and regulations that allow or prohibit display of Content, for which the Operator is solely responsible.

The Operator is required to Report, as an Incident, any notification of any Regulator stating that the Operator has allowed persons in a prohibited Territory to view or access the Website within one Business Day after the said notification has been received. Failure to do so or timely do so shall result in a Material Breach of the IP-Agreement. The Operator is obliged to respond to the Regulator that issued the notification, within the demanded timeframe.

Source : CEG website (Mystake casino licensee)

filefile

carsix79
πριν από 1 έτος

Hello,

any reply from the regulator itself, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Οχι ακόμα. Το άνοιγμα της καταγγελίας έγινε αποδεκτό από το CEG πριν από μια εβδομάδα και αναπτύσσεται μέσω email μεταξύ εμένα, του CEG και του Mystake.

Ωστόσο, διαβάζοντας τον κανονισμό τους είναι σαφές ότι η ευθύνη για τυχόν εγγραφές από απαγορευμένες χώρες ή με νόμους που δεν το επιτρέπουν βαρύνει το ίδιο το καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

And the authority s the only one who can make an official statement about its own regulations.

Will wait then, thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Κατέθεσα σε BTC μετά από 3 ώρες τα χρήματα δεν έχουν φτάσει.

Έγραψα στο chat και μου είπαν να στείλω τη φωτογραφία της συναλλαγής, την ημερομηνία και το ποσό.

Στη συνέχεια, μου είπαν ότι η ομάδα τους θα εργαστεί για να το διορθώσει και θα μου στείλουν email.

Δεν έχει φτάσει κανένα email


Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα