ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
43736 προβολές 350 απαντήσεις |
|
1 2...18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το MyStake Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I am from the US and have not KYCed and have a pending withdrawal. Will I be allowed to withdraw my funds if I KYC as a US citizen?

Leclair36
πριν από 2 έτη

Hello, this information will come from the casino, I'm sure.

According to the Casino Guru info panel, this casino does not accept players from the US, however:

file

Let us know how you pass KYC, please.


πριν από 2 έτη

Γεια, έχω μια ερώτηση σχετικά με τις αναλήψεις στο Mystake Casino, στους όρους και τις προϋποθέσεις τους έχουν ορίσει ότι για να κάνετε ανάληψη της κατάθεσής σας, θα υποβληθεί σε ελάχιστο στοίχημα 1x, τι ακριβώς σημαίνει αυτό; ότι για να βγάλω τα χρήματα πρέπει πρώτα να τα παίξω εξ ολοκλήρου; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mekk
πριν από 2 έτη

Hello,

it is probably an AML rule (the Anti-Money-Laundering rule).

In order to withdraw your money, you have to play with the deposited money.

Feel free to read this conversation:

https://casino.guru/forum/casinos/casinos-ridiculous-deposit-wagering-rule#post-366

It's still valid.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε

Κέρδισα μια εισφορά κατά λάθος, την οποία θα ήθελα να πληρώσω κανονικά και μου δημιουργούν προβλήματα. δεν αναφέρεται πουθενά ότι δεν είναι δυνατή η ταχεία πληρωμή στην Ελβετία. τώρα μου προσφέρουν μόνο την επιλογή με το skrill, αλλά δεν έχω λογαριασμό skrill και ούτε θέλω να έχω γιατί δεν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω. Αυτό έπρεπε να υπάρχει στους όρους και τις προϋποθέσεις. Τι πρέπει να κάνω τώρα; πώς πρέπει να προχωρήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Passed and cashed out

Leclair36
πριν από 2 έτη

Wow, good - thank you for this info.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε

Κέρδισα μια εισφορά κατά λάθος, την οποία θα ήθελα να πληρώσω κανονικά και μου δημιουργούν προβλήματα. δεν αναφέρεται πουθενά ότι δεν είναι δυνατή η ταχεία πληρωμή στην Ελβετία. τώρα μου προσφέρουν μόνο την επιλογή με το skrill, αλλά δεν έχω λογαριασμό skrill και ούτε θέλω να έχω γιατί δεν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω. Αυτό έπρεπε να υπάρχει στους όρους και τις προϋποθέσεις. Τι πρέπει να κάνω τώρα; πώς πρέπει να προχωρήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

Frankly, it would be up to you and the casino to find an agreement, I think. You are correct, that there should be some list of supported payment options, whether it's up to date or adjusted for each country separately, well this is another question, I'm sure.

The casino is limited by its payment provider, it may be that some problems rose with swift payments so Skrill is the alternative. It is very popular a pretty easy to use I'd say.

May I know why you can't use it, please?

Ismeta
πριν από 2 έτη

I'm wondering, why can't you use the Skrill account when you create it? Is it related to the fact you're in Switzerland?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Daniel
πριν από 2 έτη

επειδή μπορείτε να έχετε λογαριασμό Skrill στην Ελβετία, αλλά τότε τα χρήματα δεν μπορούν να καταβληθούν σε ελβετικό λογαριασμό. Οπότε είσαι πολύ περιορισμένος, ούτε καν για να πεις ότι δεν μπορείς να κάνεις σχεδόν τίποτα. στην πραγματικότητα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα μόνο για να παίξετε ή για κρυπτονομίσματα, επομένως είστε συνδεδεμένοι με αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Ismeta
πριν από 2 έτη

I checked that you can transfer your funds to PayPal - using an additional app for this, plus the funds will be converted to crypto in order to transfer those. Not sure if it helps, though.



πριν από 2 έτη

Γεια πώς είναι τα πράγματα; Πριν από περίπου 5 ώρες έκανα ανάληψη USD από τον λογαριασμό μου στο mystake και η μεταφορά βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία. Πόσος περισσότερος χρόνος θα πάρει; Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
maxigonnet17
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry but you should ask the casino. It can be a few days, depending on several factors.

You should get the most accurate info from the casino's staff.

πριν από 2 έτη

Πώς θα μπορούσα να επικοινωνήσω με το προσωπικό του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
maxigonnet17
πριν από 2 έτη

The contact email they give on their casino website is = mailto:support@mystake.com

Anonymized417
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ πολύ!


Αυτόματη μετάφραση:
maxigonnet17
πριν από 2 έτη

The only other way you might get a response from them is to post your original post on here (copy and paste ) on a consumer website called Trustpilot make sure you type in MyStake, it has a good reputation on there, and wait for their reply. They are active on there responding to posts. Of course Casino Guru will do all they can to help you as they have a Curaçao e gaming license, but I would explore every avenue in order to get your sons money back. It’s a terrible thing to happen.

πριν από 2 έτη

Πώς θα μπορούσα να επικοινωνήσω με το προσωπικό του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

You should also ask the live chat or find their Meta profile and ask there.

In case nothing changes by next week, please let us know.

πριν από 2 έτη

Γεια πώς είναι τα πράγματα; Πριν από περίπου 5 ώρες έκανα ανάληψη USD από τον λογαριασμό μου στο mystake και η μεταφορά βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία. Πόσος περισσότερος χρόνος θα πάρει; Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, it has been a week so how are you doing?

Have you been paid?

1 2...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα