Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
84.150 προβολές 398 απαντήσεις |
|
1 2 3...20
πριν από 2 έτη

Γεια σε όλους, το Mystake casino συνεχίζει απτόητο να μην επαληθεύει τον λογαριασμό μου και να μην με κάνει να κάνω ανάληψη χρημάτων. Αν και έχω στείλει πολλά έγγραφα, απόλυτα σωστά, συνεχίζουν να με κοροϊδεύουν και να ρίχνουν το βαρέλι από τη μια μεριά στην άλλη! Στο live chat μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να επικοινωνήσω με e-mail, με e-mail αντί μου λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω μέσω live chat! Επίσης επαναλαμβάνουν συνεχώς ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, πόσο μάλλον να επαληθεύσουν τα έγγραφά μου, αλλά μόνο μέσω του ιστότοπου, το πρόβλημα είναι ότι με απέκλεισαν από το να τα αναρτήσω στον ιστότοπο! Είναι ντροπιασμένοι, μεταξύ άλλων, οι πράκτορες σε κουβέντα μιας συγκλονιστικής αγένειας! ΣΚΑΝΔΑΛΩΣΗ, δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
cocciacamilla
πριν από 2 έτη

Hello, cocciacamilla,

It sounds like you need some help to get through the verification.

If I get it correctly you are supposed to upload documents via their website but you have been somehow blocked from doing so, am I correct?

I tried to ask their live chat but the verification section is offline. I'm sure you've already informed the casino that you were not able to submit the missing document. Have you got any reply, please?

Do you know what document is missing?

cocciacamilla
πριν από 2 έτη

How do you know you're blocked from posting the documents?

Radka
πριν από 2 έτη

Φυσικά έχω ήδη ενημερώσει το καζίνο ότι δεν μπορώ να στείλω το έγγραφο που λείπει γιατί ο ιστότοπος δεν μου δίνει τη δυνατότητα να το κάνω. Μου είπαν να το στείλω με email και δεν απάντησαν ποτέ, μόνο μια φορά απάντησαν λέγοντας ότι αν δεν μπορούσα να τα ανεβάσω στο site, δεν θα μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Αλλά αυτό το πράγμα είναι παράλογο γιατί είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις επιταγές και όλα. Αν οι βοηθοί που είναι εκεί επίτηδες δεν μπορούν να το κάνουν, ποιος πρέπει να το κάνει;;;; Τέλος πάντων, έστειλα την ταυτότητά μου, έστειλα δύο δηλώσεις από τις κάρτες μου που έχω, αλλά δεν χωράνε ποτέ, δεν ξέρω πια τι να κάνω! Μου είπαν επίσης ότι για επαλήθευση ταυτότητας είναι εντάξει, αλλά για επαλήθευση κατοικίας δεν μπορώ να βάλω πίσω την ταυτότητά μου, οπότε προσπάθησα να τους ρωτήσω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την άδεια οδήγησης ως επαλήθευση ταυτότητας και την ταυτότητα ως απόδειξη διαμονής, αλλά δεν μου δίνουν την ευκαιρία να επαληθεύσω και δεν δέχονται τίποτα !!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

filefile Εδώ είναι, στο site δεν μπορώ να τα ανεβάσω και στο email μου απαντούν ότι αν δεν μπορώ να τα ανεβάσω στο site, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Σου φαίνεται φυσιολογικό;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

filefile Εδώ είναι, στο site δεν μπορώ να τα ανεβάσω και στο email μου απαντούν ότι αν δεν μπορώ να τα ανεβάσω στο site, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Σου φαίνεται φυσιολογικό;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I do not think it's normal. I honestly think you should submit a complaint (https://casino.guru/complaints/create), so we can check what is the issue and how we can help. One thing is that the casino has some demands regarding the documents, but if you struggle uploading those and they say that there is nothing to do, that's completely a different thing. As far as I understand you have already sent some documents via email, so it's hard to believe that there is no solution at all.

I must admit that I do not fully understand the problem with your ID and driving license though.

Anyway, submit the complaint and we will try to help.


cocciacamilla
πριν από 2 έτη

The reply you received from the customer support in unacceptable. When I originally saw the reply, I thought the casino must have a very bad reputation according to our website. Then I was surprised it's actually very good.

I managed to get contact details for their affiliate manager so I'll try to forward this conversation to her.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να είναι καλό

Αυτόματη μετάφραση:
cocciacamilla
πριν από 2 έτη

Hello there,

I can see that the problem is probably associated with an incomplete wagering requirement of a bonus you took. Have you managed to get in touch with the casino to find out how many times you have to wager the amount in order to fulfill the wagering requirement, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια, πρέπει να αποσύρω μια νίκη από το mystake, αλλά δεν μπορώ να ελέγξω την ταυτότητα της κατοικίας μου παρά το ότι έχω στείλει 2 email με όλα τα έγγραφα. Τώρα η μεταφόρτωση έχει αποκλειστεί. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
lellodecrescenzo1
πριν από 2 έτη

Wow, this is actually for the third time this week when I read about an Italian player who's unable to verify the account, because the upload option is blocked.

Try to contact them about your issues on kyc@mystake.com. If you still don't manage to get verified even after that, then I guess it's the right time to submit a complaint here.

πριν από 2 έτη

Με απάτησαν από 91 δολάρια, μου έκλεισαν τον λογαριασμό και αν επικοινωνήσω με την υποστήριξη μου λένε ότι για να μου δώσουν τα λεφτά μου πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους με mail. Αν όμως επικοινωνήσω με mail μου λένε ότι δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
juancruzs764
πριν από 2 έτη

Hello,

I answered you already, but I think that it would be better to keep the conversation in this thread.

I'm sure there must be some reason for this.

Can you paste here the email where the casino informs you that you will not receive the money, please?




πριν από 2 έτη

Δεν τους αντέχω άλλο! Πάντα προβλήματα με αυτό το καζίνο! Απόψε κατέθεσα 100 € και μου πήραν 103 € από την κάρτα μου. Σίγουρα, κάποιος λέει «τι μακελειό κάνεις για 3 €», αλλά διάολο... 3 € σήμερα, 1 € αύριο, 5 € χθες! Τι τράβηγμα! Παίρνουν όλο και περισσότερα και δεν σου δίνουν ποτέ εξηγήσεις, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει φόρος να πληρώσεις ούτε προμήθειες. Μίλησα και με την τράπεζά μου και μου είπαν ρητά ότι αυτά τα χρήματα δεν τα πήραν, αλλά από το καζίνο! Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί με κοροϊδεύουν κάθε φορά! Εάν καταθέσετε 100 €, πρέπει να αφαιρεθούν 100 €, όχι 1 € παραπάνω και όχι 1 € λιγότερο !!!!! filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
cocciacamilla
πριν από 2 έτη

Hello,

frankly, you did accept their Terms and Conditions. It means that you are well aware of the point the operator mentioned:

"6.       FEES AND TAXES 

You are fully responsible for paying all fees and taxes applied to your winnings according to the laws of the jurisdiction of your residence."

I take it that the payment provider deducted those 3€ from your account - it's supposed to be the transaction fee. But it's only my guess at the moment.

Did you know that there are fees associated with Skrill and Neteller payments as well?


πριν από 2 έτη

Φυσικά ήξερα, μάλιστα πλήρωσα με κάρτα με την οποία δεν θα έπρεπε να πληρώσω προμήθειες και τίποτα άλλο! Μίλησα με την τράπεζά μου και μου είπαν ότι τα πήραν.

Αυτόματη μετάφραση:
cocciacamilla
πριν από 2 έτη

I would like to point out that frankly, associated fees are also quite common these days. On the other hand, I still think that despite you were not so polite when chatting with the operator, they should still act as professionals and explain the whole situation to you in a kind way.

Radka
πριν από 2 έτη

Δεν ήμουν τόσο ευγενικός; Πλάκα κάνουμε;;;

Αυτόματη μετάφραση:
cocciacamilla
πριν από 2 έτη

Hello, cocciacamilla.

I understand that your problem is important to you and as a casino client you deserve their attention.

I just expressed my opinion (I also read your complaint carefully):

file

I simply believe that if you ever happened to face other difficulties again, you will probably receive more support if you just try to approach other people straight but politely.

I hope you understand.


πριν από 2 έτη

Γεια σας. Εγγράφηκα και έλεγξα την ταυτότητά μου στις 18/05/2022. Κέρδισα 600 ευρώ την επόμενη μέρα. Το σήκωσα και όλα πήγαν καλά. Τις επόμενες μέρες είχα μια επόμενη νίκη 5000 €. Προσπαθώ να μαζέψω εδώ και μια εβδομάδα περίπου και με άφησαν να μιλήσω στην υποστήριξη της KYC μέσω email για επαλήθευση κάρτας. Για καταθέσεις χρησιμοποίησα δύο κάρτες που ΕΠΑΛΗΘΕΥΩ. Μου ζητάνε τρίτο φύλλο που δεν έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΤΕ και δεν είμαι κάτοχος. Έστειλα, ως απόδειξη, τη λίστα με τις καταθέσεις που έκανα και τη συνέκρινα με τα υπόλοιπα των καρτών που χρησιμοποίησα, παρ' όλα αυτά συνεχίζουν να ισχυρίζονται ότι χρησιμοποίησα αυτήν την τρίτη κάρτα, ακόμη και αν υπάρχουν στοιχεία ότι αυτό δεν ισχύει. Έκανα 6 καταθέσεις, εκ των οποίων οι 2 με Mastercard (ήδη επαληθευμένη) και 4 με κάρτα Visa (ήδη επαληθευμένη). Με ημερομηνίες και ώρες που ταιριάζουν. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟ.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα