Δυστυχώς, νομίζω ότι αρκεί να διαγράψεις την ανάρτησή σου, αλλά για την ακεραιότητα και την κατανόηση θα ήταν καλύτερα να αφήσω τη δική μου. Γιατί να το διαγράψεις πάντως, δεν νομίζω ότι έγινε κάτι λάθος.🤔
Unfortunately, I think it is enough that you have deleted your post, but for the integrity and understanding it will be better if I leave mine. Why would you delete it anyway, I don't think there was anything wrong.🤔
Το χρονοδιάγραμμα φαινόταν κλειστό. Ανέθεσα το γεγονός ότι είχα μεγάλη νίκη και ανέφερα πού και σχεδόν αμέσως ή μέσα σε μια ώρα επικοινωνήσαμε με τηλεγράφημα με άτομα που προσπαθούν να με κάνουν να τους δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία και τα τραπεζικά στοιχεία μου. Απλώς με ανησύχησε λίγο αυτό είναι όλο.
Timing seemed off I put up fact I had big win and mentioned where and almost immediately or within an hour I get contacted on telegram with people trying to get me to give them my personal info and bank details. Just got me a bit worried that's all.
Γειά σου,
Προτείνω να κρατήσουμε το θέμα σε ένα μόνο νήμα, παρακαλώ 👈👈
Συμφωνώ επίσης ότι το πρόβλημα δεν έχει σχέση με τις αναρτήσεις σου. Διαβάστε ευγενικά το email που σας έστειλα και δείτε αυτήν την προειδοποίηση:
Σας ευχαριστώ.
Hello,
I suggest we keep the matter in just one thread, please 👈👈
I also agree the problem has no relation to your posts. Kindly read the email I sent you and check out this warning:
Thank you.
Το πιο στημένο καζίνο όλων των εποχών
χωρίς καμία επέκταση να κλείσει ο λογαριασμός μου και να μου κλέψουν τα χρήματά μου για "παραβίαση 9 και 10" χαχαχα που είναι πολλαπλάσια τζαχαχ ξεκαρδιστική. Ποτέ δεν ήξερα για το mystake μέχρι πριν από λίγο καιρό, έτσι δημιουργήθηκε το ir και είναι μόνο λογαριασμός. Το μεγαλύτερο μυστήριο των απατεώνων! Το χειρότερο!
The most rigged casino ever
wuthout any expnanation closing my account and stealing my money for "breaching 9 and 10" hahaha which is multiply jahah hilarious. I never knew about mystake until not long ago so created ir and is only account. The bigest scamers mystake! The worst!
Αυτό ακούγεται πραγματικά απογοητευτικό, ειδικά αν δεν έχετε ανοίξει άλλο λογαριασμό εκεί. Ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να μάθει περισσότερα σχετικά με αυτήν την κατηγορία που έκανε και να διερευνήσει ενδελεχώς τα πάντα στην καταγγελία σας.
Μπορώ να ρωτήσω πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο και αν γνωρίζετε κάποιον άλλον από τον κύκλο σας που παίζει εκεί;
This sounds really frustrating indeed, especially if you have never opened another account there. I hope that our team will be able to find out more regarding this accusation they made and investigate thoroughly everything in your complaint.
May I ask how long you have been playing at this casino and if you know anyone else from your circle that plays there?
Κανείς από τον κύκλο μου δεν παίζει καζίνο ή στοιχήματα. Μόνο εγώ απολαμβάνω το καζίνο.
άνοιξα πέρυσι αλλά δεν το χρησιμοποίησα καθόλου μέχρι πριν από μια εβδομάδα. Επειδή είχα άλλο ιστότοπο που έπαιξα, αλλά ήθελα να δοκιμάσω νέο ιστότοπο, μου φαινόταν ωραίο. Αλλά ναι μετά από αυτή την απάτη δεν δοκιμάζω νέους ιστότοπους, μεγάλο τραύμα
No nobody from my circle plays casino or any betting. Only i enjoy casino.
i opened last year but didnt use it at all until week ago . Because had other site that i played but i desired to try new website it seemed nice. But yeah after this scam im not trying any new websites , big trauma
Εντάξει, σε ευχαριστώ που το ξεκαθάρισες.
Έτσι εγγραφήκατε πέρυσι και τώρα θέλατε να παίξετε, αλλά συνδεθείτε στον ίδιο λογαριασμό με πέρυσι. Δικαίωμα;
Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πραγματικά περίεργο που έχουν κατηγορήσει για τους πολλαπλούς λογαριασμούς, φυσικά, και ελπίζω πραγματικά ότι θα επικοινωνήσουν με την ομάδα καταγγελιών μας για να εξηγήσουν τα πάντα.
Okay, thank you for clearing that up.
So you signed up last year, and now you wanted to play, but logged in to the same account as last year. Right?
In this case, it is really weird that they have accused of the multiple accounts, of course, and I really hope that they will communicate with our complaint team to explain everything.
Ναι ο ίδιος λογαριασμός. Έγραψα λογαριασμό πέρυσι, ας πούμε τον Σεπτέμβριο ή έτσι δεν μπορώ να θυμηθώ την ακριβή ημερομηνία. Τότε άρχισα να το χρησιμοποιώ για πρώτη φορά πριν από μια εβδομάδα κατάθεση και έπαιξα. Μόνο 1 λογαριασμός. Κανένα νόημα και καμία εξήγηση. Ελπίζω ο γκουρού να βοηθήσει
Yes same account . I crrated account last year lets say september or so cant remember excact date. Then i first start using it week ago deposit and played. Only 1 account. No sense really and no explanation either. Hope guru will help
Ελπίζω ότι αυτή η κατάσταση θα επιλυθεί, γιατί οι συνομιλίες που δημοσιεύσατε στην καταγγελία δεν οδηγούν πουθενά… Υπομονή, παρακαλώ. Αν και μπορεί να φαίνεται ως μια μακρά διαδικασία, αναμένω ότι σύντομα θα έχετε τον δικό σας διαμεσολαβητή για να σας βοηθήσει με αυτό το θέμα.
I hope this situation will be resolved, because the chats you posted in the complaint truly lead nowhere.... Hold on, please. Although it may seem like a long process, I anticipate that you will soon have your own mediator to assist you with this matter.
Γεια
Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση εδώ και ψάχνω για συμβουλές.
Παίζω στο Mystake από τον Ιανουάριο του 2025 από το Ηνωμένο Βασίλειο. Έχω επαληθευτεί όπως επιβεβαιώνεται στον ιστότοπο, απόδειξη ταυτότητας και επαλήθευση αλληλογραφίας. Έκανα πολλές καταθέσεις και είχα επιτυχείς αναλήψεις χρησιμοποιώντας τραπεζικό έμβασμα SEPA.
Στις 23 Μαρτίου 2025 είχα κέρδη 15.000 ευρώ και προσπάθησα να κάνω ανάληψη αλλά απορρίφθηκε. Την ίδια μέρα έλαβα ένα email που έλεγε ότι η απόσυρσή μου δεν ήταν επιτυχής, για να κάνω ανάληψη χρημάτων πρέπει να στείλω μια επαλήθευση selfie βίντεο που να δείχνει όνομα, ημερομηνία, όνομα χρήστη και όνομα ιστότοπου. Το έκανα αμέσως και μόλις το έλαβαν είπαν ότι η αρμόδια ομάδα θα επικοινωνήσει.
Περίμενα μια εβδομάδα και έστειλα ένα email λέγοντας ότι δεν μπορώ ακόμα να κάνω ανάληψη μετά την αποστολή ενός βίντεο επαλήθευσης. Η απάντηση ήταν ότι λάβαμε το βίντεο selfie και μόλις εγκριθεί, η αρμόδια ομάδα θα επικοινωνήσει.
Θα περάσουν δύο εβδομάδες αύριο και θα στείλω άλλο email για να ρωτήσω αν έχει εγκριθεί.
Ενώ οι αναλήψεις μου έχουν μπλοκαριστεί, μπορώ ακόμα να καταθέσω στοιχήματα θέσης. Ήμουν τυχερός και το υπόλοιπό μου είναι τώρα 22.000 ευρώ. Θα μπορούσε εύκολα να είχε πάει στον άλλο δρόμο και να είχε χάσει τα πάντα.
Είναι φυσιολογικό για τα καζίνο να ζητούν περισσότερη επαλήθευση και θα είναι μια μακρά διαδικασία για την απόσυρση των κερδών; Είναι καλή ιδέα να συνεχίσετε να τους ενοχλείτε κάθε εβδομάδα για ενημερώσεις;
Οποιαδήποτε συμβουλή θα ήταν ευπρόσδεκτη.
barbaz
Hi
This is my first post here and looking for some advice.
I have been gambling on Mystake since January 2025 from UK. I am verified as confirmed on the website, proof of identity and mail verification. I’ve made numerous deposits and had successful withdrawals using SEPA bank transfer.
On the 23rdMarch 2025 I had winnings of Euro 15,000 and tried to withdraw but got rejected. On the same day I got an email saying my withdrawal was not successful, in order to withdraw funds I must send in a video selfie verification showing name, date, username and website name. I done this straight away and once it was received they said the relevant team will be in touch.
I waited a week and sent an email saying I still cannot withdraw after sending a verification video. The reply was we have received the video selfie and once it has been approved the relevant team will be in contact.
It will be two weeks tomorrow and I will be sending another email to ask if it’s been approved.
While my withdrawals have been blocked I can still deposit a place bets. I’ve been lucky and my balance is now 22,000 euros. It could have easily gone the other way and lost everything.
Is this normal for Casinos to ask for more verification and will this be a long procedure to get the winnings withdrawn? Is it a good idea to keep pestering them every week for updates?
Any advice would be appreciated.
barbaz
Γεια σας και συγχαρητήρια για τη νίκη σας.
Υποθέτω ότι θα ξεκινήσω με την ερώτησή σας και εάν είναι φυσιολογικό για το καζίνο να ζητά περισσότερες αποδείξεις για επαλήθευση, ναι είναι, κερδίσατε αρκετά μεγάλο ποσό, οπότε δεν θα εκπλαγώ αν υποβάλλεστε επίσης σε κάποιο είδος ελέγχου από τον πάροχο του παιχνιδιού ή το καζίνο. Δεν ξέρω πόσο χρόνο μπορεί να διαρκέσει, νόμιζα ότι το καζίνο θα το ξεκαθαρίσει ή θα μπορούσατε να αναζητήσετε πόσο χρόνο διαρκεί μια έρευνα, εάν περιλαμβάνεται στους Όρους και Προϋποθέσεις του. Σίγουρα θα ζητούσα μια ενημέρωση αν ήμουν στη θέση σου και νομίζω ότι είσαι αρκετά υπομονετικός.
Προφανώς, αν ήμουν στη θέση σας, θα προχωρούσα σε καταγγελία εάν έχουν περάσει δύο εβδομάδες και το καζίνο δεν σας έχει πει τίποτα ακόμα. Θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε στην περίπτωσή σας και να δούμε αν η υπόθεση θα πάρει περαιτέρω έλξη ή όχι.
Εάν ενδιαφέρεστε,απλώς κάντε κλικ εδώ . ⬅️
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε μια απάντηση επαλήθευσης σύντομα και θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας.
Τέλος πάντων, μια ακόμη ερώτηση πριν υποβάλετε καταγγελία, έπαιξατε κουλοχέρηδες ή στοιχηματίσατε σε αθλήματα; Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς δεν ασχολούμαστε με τον αθλητισμό.
Hi and congratulations on your win.
I guess I'll start with your question and whether it is normal for the casino to ask for more proof for verification, yes it is, you won quite a large amount so I wouldn't be surprised if you are also subject to some kind of check from the game provider or casino. I don't know how long it might take, I thought the casino would make that clear or you could look up how long an investigation takes if it's in their Terms and Conditions. I'd certainly ask for an update if I were you and I think you're pretty patient.
Obviously, if I were you, I would proceed to lodge a complaint if it's been two weeks and the casino hasn't said anything to you yet. We will try to help you in your situation and see if the case will take further traction or not.
If you are interested, just click here. ⬅️
Hopefully you will get a verification reply soon and you will be able to withdraw your money.
Anyway, one more question before you file a complaint, did you play slots or bet on sports? This is quite important as we are not involved in sports.
Γεια
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ήταν δύο εβδομάδες χθες και τους έστειλα email χθες το βράδυ και έλαβα μια απάντηση σήμερα το πρωί λέγοντας το συνηθισμένο "καταλαβαίνουμε την ανησυχία σας, αλλά θα επικοινωνήσουμε αμέσως μόλις επαληθευτεί" και λίγες ώρες αργότερα έλαβα ένα άλλο email που έλεγε ότι έχω επιβεβαιωθεί ως επαληθευμένος. Ήμουν πολύ έκπληκτος καθώς νόμιζα ότι αυτό θα διαρκούσε για πάντα. Μπορώ τώρα να κάνω ανάληψη και έχω κάνει ανάληψη 7500 ευρώ (που είναι το εβδομαδιαίο όριο) αλλά είναι ακόμα σε επεξεργασία . Αυτό έγινε πριν από 6 ώρες, αλλά συνήθως χρειάζεται μια μέρα για να επιβεβαιωθεί.
Ήταν αθλητικό στοίχημα στο οποίο κέρδισα τα χρήματα. HT στα γκολ παιχνιδιού σε ποδοσφαιρικούς αγώνες.
Θα σας ενημερώσω εάν η απόσυρσή μου είναι επιτυχής.
Hi
Thanks for the reply. It was two weeks yesterday and I emailed them last night and got a reply this morning saying the usual " we understand your concern but we will be in touch as soon as it’s verified" then a few hours later I got another email saying that I have been confirmed as verified. I was quite surprised as I thought this was going to drag on forever. I can now withdraw and I have withdrawn 7500 euros (which is the weekly limit) but it is still processing . This was done 6 hours ago but usually takes a day to get confirmed.
It was sports betting I won the money on . HT in play goals on football matches.
I will let you know if my withdrawal is successful.
Καλά νέα λοιπόν. Θα περιμένω να δω πώς θα προχωρήσει η απόσυρσή σας. Ποιο τρόπο πληρωμής χρησιμοποιήσατε;
Σχετικά με το αθλητικό στοίχημα και το τι στοιχηματίζετε, στοιχηματίζω και εγώ σε αυτήν την περίσταση χεχε.
Ελπίζω τα χρήματά σας να μπουν σύντομα στον λογαριασμό σας.😉
Good news then. I'll be waiting to see how your withdrawal progresses. What payment method did you use?
About the sports betting and what you bet, I also used to bet on this occasion hehe.
I hope your money will be in your account soon.😉
Είχα κλείσει παλαιότερα έναν λογαριασμό και τώρα άνοιξα έναν νέο. Το χρησιμοποιούσα και έπαιζα σε αυτό και τώρα λέει ότι δεν μπορώ να επαληθεύσω τον νέο μου λογαριασμό και να κάνω ανάληψη των κερδών μου.
I had previously closed an account an, I now opened a new one. I have been using it and playing on it and now it is saying I cannot verify my new account and withdraw my earnings.
Ποιος είναι ο λόγος για αυτό, όμως; Σας το εξήγησαν;
What is the reason for that, though? Have they explained it to you?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.