Δυστυχώς, νομίζω ότι αρκεί να διαγράψεις την ανάρτησή σου, αλλά για την ακεραιότητα και την κατανόηση θα ήταν καλύτερα να αφήσω τη δική μου. Γιατί να το διαγράψεις πάντως, δεν νομίζω ότι έγινε κάτι λάθος.🤔
Unfortunately, I think it is enough that you have deleted your post, but for the integrity and understanding it will be better if I leave mine. Why would you delete it anyway, I don't think there was anything wrong.🤔
Το χρονοδιάγραμμα φαινόταν κλειστό. Ανέθεσα το γεγονός ότι είχα μεγάλη νίκη και ανέφερα πού και σχεδόν αμέσως ή μέσα σε μια ώρα επικοινωνήσαμε με τηλεγράφημα με άτομα που προσπαθούν να με κάνουν να τους δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία και τα τραπεζικά στοιχεία μου. Απλώς με ανησύχησε λίγο αυτό είναι όλο.
Timing seemed off I put up fact I had big win and mentioned where and almost immediately or within an hour I get contacted on telegram with people trying to get me to give them my personal info and bank details. Just got me a bit worried that's all.
Γειά σου,
Προτείνω να κρατήσουμε το θέμα σε ένα μόνο νήμα, παρακαλώ 👈👈
Συμφωνώ επίσης ότι το πρόβλημα δεν έχει σχέση με τις αναρτήσεις σου. Διαβάστε ευγενικά το email που σας έστειλα και δείτε αυτήν την προειδοποίηση:
Σας ευχαριστώ.
Hello,
I suggest we keep the matter in just one thread, please 👈👈
I also agree the problem has no relation to your posts. Kindly read the email I sent you and check out this warning:
Thank you.
Το πιο στημένο καζίνο όλων των εποχών
χωρίς καμία επέκταση να κλείσει ο λογαριασμός μου και να μου κλέψουν τα χρήματά μου για "παραβίαση 9 και 10" χαχαχα που είναι πολλαπλάσια τζαχαχ ξεκαρδιστική. Ποτέ δεν ήξερα για το mystake μέχρι πριν από λίγο καιρό, έτσι δημιουργήθηκε το ir και είναι μόνο λογαριασμός. Το μεγαλύτερο μυστήριο των απατεώνων! Το χειρότερο!
The most rigged casino ever
wuthout any expnanation closing my account and stealing my money for "breaching 9 and 10" hahaha which is multiply jahah hilarious. I never knew about mystake until not long ago so created ir and is only account. The bigest scamers mystake! The worst!
Αυτό ακούγεται πραγματικά απογοητευτικό, ειδικά αν δεν έχετε ανοίξει άλλο λογαριασμό εκεί. Ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να μάθει περισσότερα σχετικά με αυτήν την κατηγορία που έκανε και να διερευνήσει ενδελεχώς τα πάντα στην καταγγελία σας.
Μπορώ να ρωτήσω πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο και αν γνωρίζετε κάποιον άλλον από τον κύκλο σας που παίζει εκεί;
This sounds really frustrating indeed, especially if you have never opened another account there. I hope that our team will be able to find out more regarding this accusation they made and investigate thoroughly everything in your complaint.
May I ask how long you have been playing at this casino and if you know anyone else from your circle that plays there?
Κανείς από τον κύκλο μου δεν παίζει καζίνο ή στοιχήματα. Μόνο εγώ απολαμβάνω το καζίνο.
άνοιξα πέρυσι αλλά δεν το χρησιμοποίησα καθόλου μέχρι πριν από μια εβδομάδα. Επειδή είχα άλλο ιστότοπο που έπαιξα, αλλά ήθελα να δοκιμάσω νέο ιστότοπο, μου φαινόταν ωραίο. Αλλά ναι μετά από αυτή την απάτη δεν δοκιμάζω νέους ιστότοπους, μεγάλο τραύμα
No nobody from my circle plays casino or any betting. Only i enjoy casino.
i opened last year but didnt use it at all until week ago . Because had other site that i played but i desired to try new website it seemed nice. But yeah after this scam im not trying any new websites , big trauma
Εντάξει, σε ευχαριστώ που το ξεκαθάρισες.
Έτσι εγγραφήκατε πέρυσι και τώρα θέλατε να παίξετε, αλλά συνδεθείτε στον ίδιο λογαριασμό με πέρυσι. Δικαίωμα;
Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πραγματικά περίεργο που έχουν κατηγορήσει για τους πολλαπλούς λογαριασμούς, φυσικά, και ελπίζω πραγματικά ότι θα επικοινωνήσουν με την ομάδα καταγγελιών μας για να εξηγήσουν τα πάντα.
Okay, thank you for clearing that up.
So you signed up last year, and now you wanted to play, but logged in to the same account as last year. Right?
In this case, it is really weird that they have accused of the multiple accounts, of course, and I really hope that they will communicate with our complaint team to explain everything.
Ναι ο ίδιος λογαριασμός. Έγραψα λογαριασμό πέρυσι, ας πούμε τον Σεπτέμβριο ή έτσι δεν μπορώ να θυμηθώ την ακριβή ημερομηνία. Τότε άρχισα να το χρησιμοποιώ για πρώτη φορά πριν από μια εβδομάδα κατάθεση και έπαιξα. Μόνο 1 λογαριασμός. Κανένα νόημα και καμία εξήγηση. Ελπίζω ο γκουρού να βοηθήσει
Yes same account . I crrated account last year lets say september or so cant remember excact date. Then i first start using it week ago deposit and played. Only 1 account. No sense really and no explanation either. Hope guru will help
Ελπίζω ότι αυτή η κατάσταση θα επιλυθεί, γιατί οι συνομιλίες που δημοσιεύσατε στην καταγγελία δεν οδηγούν πουθενά… Υπομονή, παρακαλώ. Αν και μπορεί να φαίνεται ως μια μακρά διαδικασία, αναμένω ότι σύντομα θα έχετε τον δικό σας διαμεσολαβητή για να σας βοηθήσει με αυτό το θέμα.
I hope this situation will be resolved, because the chats you posted in the complaint truly lead nowhere.... Hold on, please. Although it may seem like a long process, I anticipate that you will soon have your own mediator to assist you with this matter.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.