Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
86.706 προβολές 404 απαντήσεις |
|
1...20 21
kaairo
πριν από 3 ημέρες

Hello, I think that if you write to the casino that this is your current situation, you should be able to change it, or they should be able to change it. Did you tell them you have a different address? If so, what did they say? 

Jaro
πριν από 2 ημέρες

Γεια, έγραψα στο καζίνο ακριβώς το ίδιο που έγραψα εδώ και μπλόκαρε τον λογαριασμό μου επειδή νομίζουν ότι χρησιμοποιώ τα δεδομένα κάποιου άλλου; παρόλο που στην πραγματικότητα δεν είχα ανεβάσει καν αποδεικτικό κατοικίας στον λογαριασμό μου επειδή φοβόμουν ότι κάτι μπορεί να συμβεί επειδή οι διευθύνσεις δεν ταιριάζουν, τώρα δεν απαντούν πια στα email μου και υπέβαλα μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον ιστότοπο και Περιμένω απάντηση, θα χαρώ να το τσεκάρεις και εσύ και να μου πεις τη γνώμη σου

Αυτόματη μετάφραση:
kaairo
πριν από 2 ημέρες

I would always recommend contacting the casino in case of any unpleasantness, even of this nature. There is nothing to worry about because the more you wait, the worse it can be in the future. 

Anyway, since you have filed a complaint Veronika is now in the process of resolving it and hopefully it will be cleared up and you will be able to change the incident. 

I have looked at the complaint and since I don't deal with them, I will ask you things here from time to time.

Of course when you have an update, please let me know.

πριν από 2 ημέρες

Όπως σου είπα δεν μου απαντούν πια, πιστεύεις ότι υπάρχει τρόπος να το ξαναπάρουν, θα καταλάβουν την κατάσταση; επίσης γιατί μπορεί κάλλιστα να επαληθευτεί αυτό που είπα στη Βερόνικα στο μήνυμα στο οποίο δεν έχει απαντήσει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
kaairo
πριν από 18 ώρες

In my experience, MyStake Casino usually responds to complaints when contacted by us. We first have to find out from the player everything that is necessary for this to happen. I don't want to give you any false hopes that this will be resolved, I would rather wait to see how the whole situation develops and what our team will find out from you as well. Then we'll see what the casino has to say. 

Besides, Veronika doesn't just have one complaint, and you have a timer at the top right of your complaint that tells you how long each side has to respond. So you don't have to worry about not getting an answer from her.🙂

1...20 21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα