ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
66747 προβολές 383 απαντήσεις |
|
1...19 20 21
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Και έλαβα ένα email από το mystake που ζητούσε την κατάσταση λογαριασμού κατάθεσης σε PDF, αλλά έκανα την κατάθεση με post and pay, δηλαδή πρώτα σου λένε ότι μπορείς να καταθέσεις με προπληρωμένες κάρτες και μετά δεν σε αφήνουν να αποσύρεις βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
ilariaeddy84
πριν από 3 μήνες

Hi, according to what I've read the only issue you have is that you can't verify the pamynet method yes ? The problem is that you can't get the pdf from the prepaid card apparently, so you're not the first one struggling hard to get wins in the end. Is that all you need to provide to the casino and all the other documents were fine ? 

I saw that you have already submitted a complaint and so our team will try to help you in your situation. I firmly believe that this will be possible and you will eventually get your money. 

If something new comes up or the casino informs you about something, let us know in the complaint section and feel free to let us know here on the forum also. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ που ανέβασαν, ήσουν πολύ ευγενικός και αξιόπιστος

Αυτόματη μετάφραση:
ilariaeddy84
πριν από 3 μήνες

Hi, do you mean that in your case you moved forward and were allowed to verify ? That would certainly be great and wonderful news but I'm not sure so I'm asking just to be sure. 

If by any chance you have managed to resolve the situation or learn anything new, post it in your complaint so that Petronela also has an overview.

I am waiting for your reply.

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, θα ήθελα να μάθω γιατί δεν με αφήνει να στοιχηματίσω στο Mystake καζίνο μου, έχω ενεργοποιήσει ένα μπόνους και φόρτωσα χρήματα για να παίξω και δεν με αφήνει να στοιχηματίσω, αυτό παίρνω file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
yefersonponce360
πριν από 3 μήνες

Have you contacted the support team regarding this error? They should be able to explain, I reckon. Please let us know.

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, πριν από λίγες μέρες άνοιξα ένα quant με 45 και μετά θα υπήρχε άλλο ένα quant με $10 και παίζοντας με τα $10 έβγαλα κέρδος $50 και τώρα το καζίνο δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, πώς θα μπορούσα να το διορθώσω ?

Αυτόματη μετάφραση:
gregorylinaresk
πριν από 2 μήνες

Could you tell us what the reason is for not letting you withdraw, please? Did you pass the verification process at this casino?

πριν από 2 μήνες

I've been playing at MyStake Casino for a while now. The selection of games is good, but the payouts are delayed, which is a bit frustrating(

lragavriliuck
πριν από 2 μήνες

So how long did you have to wait for the withdrawal, please?

Here's the link where you can submit a user review if you wish.😉

πριν από 2 μήνες

Δημιούργησα λογαριασμό, έπαιξα, διασκέδασα και όταν ήρθε η ώρα να κάνω ανάληψη των χρημάτων, έλαβα το εξής σφάλμα:


Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να σας επαληθεύσουμε

Δεν μπορέσαμε να επαληθεύσουμε το προφίλ σας, καθώς η ηλικία σας δεν ταιριάζει με τις απαιτήσεις. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινωνήστε με την Εταιρεία όπου προσπαθείτε να επαληθεύσετε το προφίλ σας kyc@mystake.email


file


Είμαι σε νόμιμη ηλικία και δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό, με τον ίδιο τρόπο έγραψα ένα e-mail στη διεύθυνση που αναγραφόταν στο μήνυμα σφάλματος


Περιμένω τη λύση σε αυτό το πρόβλημα και αν κάποιος από το φόρουμ, συντονιστής ή ενεργό μέλος της κοινότητας μπορεί να με βοηθήσει γιατί χρειάζομαι αυτά τα χρήματα και θα δώσω όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να επιβεβαιώσω ότι είμαι σε νόμιμη ηλικία και να μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου



Φυσικά, σας ευχαριστώ πολύ όλους

Αυτόματη μετάφραση:
ztrow
πριν από 2 μήνες

Hi, did you select your date of birth or something similar in the registration form ? When you verified did you send your ID or as soon as you tried to verify it threw you this error without the possibility to send anything to the casino ? 

Of course, you did the right thing to write to the email listed in the screenshot and we will wait to see what reply you get from the casino. Maybe this is just some misunderstanding and you will solve it together without any further problems. 

However, if that is not the case, feel free to contact us and we will try to assist you. 

Let me know when you have an answer. 

πριν από 1 μήνα

are uk players getting paid out on this site ? I pending withdrawal with them

mzz4hqcnxf
πριν από 1 μήνα

Hey, I don't think it depends on the country, unless we were talking about the UK being restricted in a casino. That's not a concern. 

Anyway, how long have you been waiting for a withdrawal ? Is this your first one ? Have you been able to verify or it was not needed yet ? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Oh I’ve been paid actually , no complaints . Super fast within 24 hrs was verified start away

mzz4hqcnxf
πριν από 1 μήνα

See. Sometimes you just have to be a little patient and not worry right away. The withdrawals according to what a lot of players write are usually not immediately in order, but as long as it was within 24 hours, then it's perfect I would say.

I suppose after this experience you will continue to play here, am I right ? 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Yes I would I have no issue thankfully . Had so many issues with sites was worrying . But it was for nothing . Thanks

πριν από 3 εβδομάδες

I have verified all my documents with mystake, I have a verified account, I have tried withdrawing my money 3 times now via bank transfer and denied everytime! They emailed me asking for ‘Card Verification’ and now they said it is verified after sending them multiple photos of my card. I’m wondering if they are going to prolong it even more is there any advice for this casino please. Thanks

ggxmitch
πριν από 3 εβδομάδες

And when exactly have you requested the withdrawal? How long is it going for?

Hopefully, now the wait will be over after they approved your document.

πριν από 3 εβδομάδες

I requested the withdrawal 3 days ago now. I still haven’t recieved it. When I ask for an update they say withdrawal processing can take 3 days and to be patient but I thought I would of heard something by now seeing as I verified my card info like the asked.

1...19 20 21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη