Είστε ευπρόσδεκτοι, αν έρχεστε εδώ για να παίξετε, μη διστάσετε να μοιραστείτε πώς σας άρεσε.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Γεια, έκανα μια κατάθεση 35 € στο mystake με μια κάρτα post and pay Evolution, τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη των κερδών αλλά συνεχίζει να απορρίπτεται παρόλο που έβαλα τον λογαριασμό ταχυδρομικής τράπεζας iban και δοκίμασα post and pay iban , θα ήθελα να μάθω πώς να αποσύρω το λάχανο
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
Και έλαβα ένα email από το mystake που ζητούσε την κατάσταση λογαριασμού κατάθεσης σε PDF, αλλά έκανα την κατάθεση με post and pay, δηλαδή πρώτα σου λένε ότι μπορείς να καταθέσεις με προπληρωμένες κάρτες και μετά δεν σε αφήνουν να αποσύρεις βοήθεια
And I received an email from mystake asking for the deposit account statement in PDF, but I made the deposit with post and pay, that is, first they tell you you can deposit with prepaid cards then after that they don't let you withdraw help
E mi è arrivata un email da mystake chiedendo l'estratto conto dei depositi in pdf, ma io il deposito lo fatto con la post e pay, cioè prima ti dicono puoi depositare con carte prepagate poi dopo non ti fanno prelevare aiuto
Γεια, σύμφωνα με όσα διάβασα το μόνο πρόβλημα που έχετε είναι ότι δεν μπορείτε να επαληθεύσετε τη μέθοδο pamynet ναι; Το πρόβλημα είναι ότι προφανώς δεν μπορείτε να λάβετε το pdf από την προπληρωμένη κάρτα, επομένως δεν είστε ο πρώτος που αγωνίζεται σκληρά για να κερδίσει στο τέλος. Αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται να δώσετε στο καζίνο και όλα τα άλλα έγγραφα ήταν καλά;
Είδα ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία και έτσι η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας. Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό θα είναι δυνατό και τελικά θα πάρετε τα χρήματά σας.
Εάν προκύψει κάτι νέο ή το καζίνο σας ενημερώσει για κάτι, ενημερώστε μας στην ενότητα παραπόνων και μη διστάσετε να μας ενημερώσετε και εδώ στο φόρουμ.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Hi, according to what I've read the only issue you have is that you can't verify the pamynet method yes ? The problem is that you can't get the pdf from the prepaid card apparently, so you're not the first one struggling hard to get wins in the end. Is that all you need to provide to the casino and all the other documents were fine ?
I saw that you have already submitted a complaint and so our team will try to help you in your situation. I firmly believe that this will be possible and you will eventually get your money.
If something new comes up or the casino informs you about something, let us know in the complaint section and feel free to let us know here on the forum also.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Γεια, εννοείτε ότι στην περίπτωσή σας προχωρήσατε και σας επιτράπηκε να επαληθεύσετε; Θα ήταν σίγουρα υπέροχα και υπέροχα νέα, αλλά δεν είμαι σίγουρος, γι' αυτό ρωτάω για να είμαι σίγουρος.
Αν κατά τύχη καταφέρατε να επιλύσετε την κατάσταση ή μάθετε κάτι νέο, δημοσιεύστε το στην καταγγελία σας για να έχει και η Πετρονέλα μια επισκόπηση.
Περιμένω την απάντησή σου.
Hi, do you mean that in your case you moved forward and were allowed to verify ? That would certainly be great and wonderful news but I'm not sure so I'm asking just to be sure.
If by any chance you have managed to resolve the situation or learn anything new, post it in your complaint so that Petronela also has an overview.
I am waiting for your reply.
Γεια σας, θα ήθελα να μάθω γιατί δεν με αφήνει να στοιχηματίσω στο Mystake καζίνο μου, έχω ενεργοποιήσει ένα μπόνους και φόρτωσα χρήματα για να παίξω και δεν με αφήνει να στοιχηματίσω, αυτό παίρνω
Hello, I would like to know why it won't let me bet at my Mystake casino, I have activated a bonus and loaded money to play and it won't let me bet, this is what I get
Hola, quisiera saber por qué no me deja apostar en mi casino de Mystake, e activado un bono y cargado plata para jugar y no me deja apostar, me salta esto
Επικοινωνήσατε με την ομάδα υποστήριξης σχετικά με αυτό το σφάλμα; Θα πρέπει να μπορούν να εξηγήσουν, νομίζω. Παρακαλώ ενημερώστε μας.
Have you contacted the support team regarding this error? They should be able to explain, I reckon. Please let us know.
Γεια σας, πριν από λίγες μέρες άνοιξα ένα quant με 45 και μετά θα υπήρχε άλλο ένα quant με $10 και παίζοντας με τα $10 έβγαλα κέρδος $50 και τώρα το καζίνο δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, πώς θα μπορούσα να το διορθώσω ?
Hello, a few days ago I opened a quant with 45 and then there would be another quant with $10 and playing with the $10 I made a profit of $50 and now the casino won't let me withdraw my money, how could I fix that?
Hola hace unos días abrí una cuánta con 45 y luego habría otra cuánta con 10$ y jugando con la de 10$ logré unas ganancias de 50$ y ahora el casino no me deja retirar mi dinero como podría hacer para solucionar eso
Θα μπορούσατε να μας πείτε ποιος είναι ο λόγος που δεν σας αφήνουμε να αποσυρθείτε, παρακαλώ; Περάσατε τη διαδικασία επαλήθευσης σε αυτό το καζίνο;
Could you tell us what the reason is for not letting you withdraw, please? Did you pass the verification process at this casino?
Παίζω στο MyStake Casino εδώ και λίγο καιρό. Η επιλογή των παιχνιδιών είναι καλή, αλλά οι πληρωμές καθυστερούν, κάτι που είναι λίγο απογοητευτικό(
I've been playing at MyStake Casino for a while now. The selection of games is good, but the payouts are delayed, which is a bit frustrating(
Πόσο καιρό λοιπόν έπρεπε να περιμένετε για την απόσυρση, παρακαλώ;
Εδώ είναι ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να υποβάλετε μια κριτική χρήστη, αν θέλετε.😉
So how long did you have to wait for the withdrawal, please?
Here's the link where you can submit a user review if you wish.😉
Δημιούργησα λογαριασμό, έπαιξα, διασκέδασα και όταν ήρθε η ώρα να κάνω ανάληψη των χρημάτων, έλαβα το εξής σφάλμα:
Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να σας επαληθεύσουμε
Δεν μπορέσαμε να επαληθεύσουμε το προφίλ σας, καθώς η ηλικία σας δεν ταιριάζει με τις απαιτήσεις. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινωνήστε με την Εταιρεία όπου προσπαθείτε να επαληθεύσετε το προφίλ σας kyc@mystake.email
Είμαι σε νόμιμη ηλικία και δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό, με τον ίδιο τρόπο έγραψα ένα e-mail στη διεύθυνση που αναγραφόταν στο μήνυμα σφάλματος
Περιμένω τη λύση σε αυτό το πρόβλημα και αν κάποιος από το φόρουμ, συντονιστής ή ενεργό μέλος της κοινότητας μπορεί να με βοηθήσει γιατί χρειάζομαι αυτά τα χρήματα και θα δώσω όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να επιβεβαιώσω ότι είμαι σε νόμιμη ηλικία και να μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου
Φυσικά, σας ευχαριστώ πολύ όλους
I created an account, I played, I had fun and when it came time to withdraw the money I got the following error:
Unfortunately, we couldn't verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
I am of legal age and I do not know why this happened, in the same way I wrote an e-mail to the address which was indicated in the error message
I am waiting for the solution to this problem and if any person from the forum, moderator or active member of the community can help me because I need that money and I will give all the information necessary to confirm that I am of legal age and to be able to withdraw my money
Of course, thank you very much to everyone
Me cree una cuenta, jugué, me divertí y ala hora de retirar el dinero me saltaba el siguiente error:
Unfortunately, we couldn’t verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
Soy mayor de edad y no se porque ocurrió eso, de igual forma le redacte un e-mail a la dirección la cual se indicaba en el mensaje de error
espero la solución de este problema y si alguna persona del foro, moderador o miembro activo de la comunidad puede ayudarme porque necesito ese dinero y daré todos los datos que sean necesarios para confirmar que soy mayor de edad y para poder retirar mi dinero
desde ya muchas gracias a todos
Γεια, επιλέξατε την ημερομηνία γέννησής σας ή κάτι παρόμοιο στη φόρμα εγγραφής; Όταν επαληθεύσατε, στείλατε την ταυτότητά σας ή μόλις προσπαθήσατε να το επαληθεύσετε, σας έβγαλε αυτό το σφάλμα χωρίς τη δυνατότητα να στείλετε τίποτα στο καζίνο;
Φυσικά, κάνατε το σωστό που γράψατε στο email που αναφέρεται στο στιγμιότυπο οθόνης και θα περιμένουμε να δούμε τι απάντηση θα λάβετε από το καζίνο. Ίσως αυτό να είναι απλώς κάποια παρεξήγηση και να το λύσετε μαζί χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
Ωστόσο, εάν δεν συμβαίνει αυτό, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ενημερώστε με όταν έχετε απάντηση.
Hi, did you select your date of birth or something similar in the registration form ? When you verified did you send your ID or as soon as you tried to verify it threw you this error without the possibility to send anything to the casino ?
Of course, you did the right thing to write to the email listed in the screenshot and we will wait to see what reply you get from the casino. Maybe this is just some misunderstanding and you will solve it together without any further problems.
However, if that is not the case, feel free to contact us and we will try to assist you.
Let me know when you have an answer.
Γεια, δεν νομίζω ότι εξαρτάται από τη χώρα, εκτός και αν μιλούσαμε για περιορισμό του Ηνωμένου Βασιλείου σε ένα καζίνο. Αυτό δεν είναι ανησυχητικό.
Τέλος πάντων, πόσο καιρό περιμένατε για ανάληψη; Είναι το πρώτο σου; Καταφέρατε να επαληθεύσετε ή δεν χρειαζόταν ακόμα;
Hey, I don't think it depends on the country, unless we were talking about the UK being restricted in a casino. That's not a concern.
Anyway, how long have you been waiting for a withdrawal ? Is this your first one ? Have you been able to verify or it was not needed yet ?
Βλέπω. Μερικές φορές πρέπει απλώς να είσαι λίγο υπομονετικός και να μην ανησυχείς αμέσως. Οι αναλήψεις σύμφωνα με αυτά που γράφουν πολλοί παίκτες συνήθως δεν είναι άμεσα σε σειρά, αλλά εφόσον ήταν μέσα σε 24 ώρες, τότε είναι τέλεια θα έλεγα.
Υποθέτω ότι μετά από αυτή την εμπειρία θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ, έχω δίκιο; 🙂
See. Sometimes you just have to be a little patient and not worry right away. The withdrawals according to what a lot of players write are usually not immediately in order, but as long as it was within 24 hours, then it's perfect I would say.
I suppose after this experience you will continue to play here, am I right ? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.