πριν από 1 έτος
Γειά σου,
δυστυχώς συμβαίνει. Ελπίζω το θέμα να λυθεί σύντομα. Ενημερώστε μας όταν τελειώσει, παρακαλώ.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
0
Γειά σου,
δυστυχώς συμβαίνει. Ελπίζω το θέμα να λυθεί σύντομα. Ενημερώστε μας όταν τελειώσει, παρακαλώ.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
Γεια σας, συνάντησα αρνητικό αποτέλεσμα για το αποδεικτικό κατοικίας, έγραψα email στο kyc και εν τω μεταξύ δεν με αφήνει να προσπαθήσω ξανά να στείλω το αποδεικτικό κατοικίας, πώς μπορώ να το κάνω;
Hello, I encountered a negative result for the proof of residence, I wrote an email to kyc and in the meantime it won't let me try again to send the proof of residence, how can I do it?
Buongiorno, ho riscontrato esito negativo per la prova di residenza, ho scritto un’email al kyc e nel frattempo non mi fa riprovare ad inviare la prova di residenza come posso fare?
Γεια σου.
Άρα το έγγραφο που έστειλες ως απόδειξη διαμονής έχει απορριφθεί, σωστά; Λοιπόν, υποθέτω ότι θα πρέπει να ρωτήσετε το καζίνο τι φαίνεται να είναι λάθος με αυτό, είστε σίγουροι ότι στείλατε ακριβώς το κατάλληλο έγγραφο που σας είχε ζητήσει το καζίνο; Είναι πολύ σημαντικό 🤔
Hi there.
So the document you sent as proof of residence has been rejected, right? Well, I guess that you should ask the casino what seems to be wrong with it, are you sure you sent exactly the proper document the casino had asked you for? It's very important 🤔
Γεια, προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό mystake για περισσότερες από 3 ημέρες. Μη γνωρίζοντας ότι ήταν επίσης απαραίτητο να επαληθεύσω την κατοικία, χρησιμοποίησα την ταυτότητα για να επαληθεύσω την ταυτότητα και τώρα δυσκολεύομαι να βρω ένα έγγραφο για την επαλήθευση της κατοικίας. Δοκίμασα δύο διαφορετικές δηλώσεις καρτών, αλλά η επαλήθευση απορρίπτεται πάντα. Είδα ότι υπάρχουν κάποια παρόμοια θέματα σε αυτόν τον ιστότοπο που έχουν λυθεί. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;
Hi, I've been trying to verify my mystake account for over 3 days. Not knowing that it was also necessary to verify the residency I used the ID card to verify the identity and now I'm having trouble finding a document to verify the residency. I have tried two different card statements but the verification is always declined. I saw that there are some similar threads on this site that have been resolved. Can someone help me?
Salve, sto provando a verificare il mio account mystake da oltre 3 giorni. Non sapendo che era necessario verificare anche la residenza ho utilizzato la carta d’identità per verificare l’identità ed ora ho problemi a trovare un documento per verificare la residenza. Ho provato l’estratto conto di due carte diverse ma la verifica viene sempre rifiutata. Ho visto che sono presenti alcune discussioni simili su questo sito che sono state risolte. Qualcuno può aiutarmi?
Γεια,
Απλώς για να κατανοήσετε σωστά την κατάσταση, ζείτε αυτήν τη στιγμή σε διαφορετική χώρα/διεύθυνση από αυτή που αναγράφεται στην ταυτότητά σας ή σε ισοδύναμο έγγραφο;
Κανονικά ένα είδος λογαριασμού κοινής ωφέλειας γίνεται δεκτό ως απόδειξη διεύθυνσης. Θα ρωτούσα το καζίνο ποιο έγγραφο χρειάζεται για να σας επαληθεύσει ή τι φαίνεται να είναι λάθος με την κάρτα - αντίγραφο κίνησης.
Για παράδειγμα, η τραπεζική μου κίνηση δείχνει τα διαπιστευτήρια της τράπεζας καθώς και την πλήρη διεύθυνσή μου - τη μόνιμη κατοικία μου, η οποία είναι η ίδια με αυτή που έχω στην ταυτότητά μου - επομένως επιβεβαιώνεται. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή δεν μένω στη διεύθυνση της μόνιμης κατοικίας μου, επομένως οι λογαριασμοί κοινής ωφέλειας δείχνουν διαφορετική διεύθυνση.
Μήπως συμβαίνει αυτό;
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν την επαλήθευση και να στείλουν τα χρήματα. Δηλαδή, είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε μια καταγγελία , αλλά θα πρέπει επίσης να περιμένετε μέχρι να λήξει η επιτρεπόμενη περίοδος.
Ενημερώστε με πώς θα τα πάτε σύντομα.
Hello,
just to understand the situation correctly, do you currently live in a different country/address than the one that is provided on your IDcard or equivalent document?
Normally a sort of utility bill is accepted as proof of address. I would ask the casino which document they need to verify you, or what seems to be wrong with the card - bank statement.
For example, my banking statement shows the bank's credentials as well as my full address - my permanent residence, which is the same that the one on my ID card - so it's confirmed. However, I do not currently live at my permanent residence address, so the utility bills show a different address.
Is this the case maybe?
I'm sorry to say that, but we allow casinos 14 full days to complete the verification and send the money. Meaning, you are welcome to submit a complaint, but you'll also have to wait till the allowed period ends.
Let me know how you're faring soon.
Γεια σας, σε καμία συγκεκριμένη περίπτωση η διεύθυνσή μου δεν συμπίπτει με αυτή στο έγγραφο.
Hello, in no particular case my address coincides with the one on the document.
Ciao, nessun caso particolare il mio indirizzo coincide con quello presente sul documento.
Λοιπόν, αυτό θα πρέπει να προκαλέσει το πρόβλημα.
Θα ρωτήσω το καζίνο τι έγγραφο είναι απαραίτητο σε αυτήν την περίπτωση. Λυπάμαι που πρέπει να περιμένετε αυτές τις 14 ολόκληρες μέρες, αλλά θα προσπαθούσα να βρω τη λύση μόνη μου, μέχρι να τελειώσει η περίοδος.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε, παρακαλώ;
Well, this should cause the problem.
I would ask the casino what document is necessary in this case. I'm sorry you have to wait these 14 full days, but I would try to find the solution on my own, till the period runs out.
Can you try that, please?
Γεια σου Radka,
Απλώς ζήτησα να ανοίξω ξανά το παράπονό μου.
Το πρόβλημα με το mystake έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό μου για διερεύνηση από τις 5 Σεπτεμβρίου 2022. Όρισαν την ημερομηνία 23 Δεκεμβρίου 2022 για να δώσουν τα αποτελέσματα και μετά το παράτασαν για μια εβδομάδα και μέχρι σήμερα δεν έχω απάντηση. Είναι ντροπή
Hello Radka,
I just asked to open my complaint again.
The problem with mystake they have blocked my account for investigation since September 5, 2022. They set the date of December 23, 2022 to give the results then they extended for a week and until today I don't have no answer. It is shameful
Γειά σου,
Αυτή είναι πραγματικά μια απίστευτα μακρά έρευνα... Έκανες το σωστό και ελπίζω να λάβουμε κάποια σχόλια από το καζίνο. Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα! 🤞
Hello there,
that is truly an unbelievably long investigation... You did the right thing, and I hope we will get some feedback from the casino. My fingers are crossed! 🤞
Νομίζω ότι είναι ακόμα γελοίο που φτάνουμε σε αυτό, δεν απαντούν και υπόσχονται πράγματα χωρίς να τηρούν τα λόγια τους.
Ελπίζω ο γκουρού του καζίνο να ανοίξει ξανά γρήγορα την καταγγελία
I think it's still ridiculous that we come to this, they don't answer and promise things without keeping their words.
I hope casino guru will quickly reopen the complaint
Έχετε ήδη ενημερώσει τον Matej, παρακαλώ; Εάν όχι, κάντε το, καλό θα ήταν να του στείλετε τη δήλωση αμέσως.
Have you already informed Matej, please? If not, kindly do so, would be good to send him the statement right away.
Το πρόβλημα λύθηκε Radka, γι' αυτό μην ανοίξετε την καταγγελία εδώ, ευχαριστώ ❤. Είσαι υπέροχος άνθρωπος πάντα εδώ
The problem is solved Radka so please don't open the complaint here thanks ❤. You re great person always here
Γεια σου Nackezer,
άρα πήρες όλα τα κέρδη στο τέλος; Αυτό είναι υπέροχο, τα θερμά μου συγχαρητήρια!🎉🎉
Ελπίζω ότι αυτό ήταν το μεγαλύτερο ζήτημα απόσυρσης και δεν θα επαναληφθεί...
Μείνετε καλά και επισκεφτείτε μας με τις (καλύτερες) εμπειρίες σας 😉
Hello Nackezer,
so you got all the winnings in the end? That's great, my best congratulations!🎉🎉
I hope that this was the longest withdrawal issue, and will not be repeated...
Stay well, and visit us with your (better) experiences 😉
Καλημέρα μετά την επίλυση του προβλήματος του πιστοποιητικού κατοικίας, έχω πρόβλημα με την ανάληψη, με λίγα λόγια έκανα την ανάληψη χθες το απόγευμα σήμερα το πρωί έλαβα ένα email από την βοήθεια που μου έλεγε ότι έπρεπε να επαληθεύσω την ταυτότητα δύο αριθμών πιστωτικής κάρτας που δεν είναι δικά μου, επικοινώνησα με την βοήθεια λέγοντας ότι αυτοί οι δύο αριθμοί καρτών δεν μου ανήκουν και τώρα περιμένω την απάντησή τους, ξέρετε πώς πρέπει να συμπεριφερθώ παρακαλώ
Good morning after solving the residence certificate problem, I am having a problem with the withdrawal, in a nutshell I made the withdrawal yesterday evening this morning I received an email from assistance telling me that I had to verify the identity of two credit card numbers credit that are not mine, I contacted the assistance saying that these two card numbers do not belong to me and now I am waiting for their reply, do you know how I should behave please
Buongiorno dopo aver risolto il problema del certificato di residenza, sto riscontrando un problema con il prelievo, in poche parole ho effettuato il prelievo ieri sera questa mattina mi arriva una email dall’assistenza dicendomi che dovevo verificare l’identità di due numeri di carta di credito che non risultano miei, ho contattato l’assistenza dicendo che questi due numeri di carta non mi appartengono e adesso sto attendendo loro risposta sapete come devo comportarmi perfavore
Γεια,
Επειδή δεν είμαι σίγουρος για το τι έχει συμβεί, πιστεύω ότι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε τώρα είναι να συνεργαστείτε με το καζίνο και να περιμένετε μια απάντηση.
Υπάρχει πάντα μια πιθανότητα να συνέβη τέτοιου είδους ανθρώπινο λάθος και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με αυτό αργότερα.
Απλώς για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει, ενημερώστε με μόλις σας ενημερώσει το καζίνο, παρακαλώ.
Hello,
since I'm not sure what has happened I feel that the best you can do now is to cooperate with the casino and wait for a reply.
There is always a chance that kind of human error occurred and there will be no issue with that later.
Just to make sure that all is ok, let me know as soon as the casino updates you, please.
Γεια, προσπάθησα να κάνω ανάληψη από τον λογαριασμό μου mystake, μόνο αφού παρατήρησα ότι δεν ήμουν επαληθευμένος και μετά δοκίμασα την επαλήθευση κατοικίας, δυστυχώς δεν μπόρεσα να την ολοκληρώσω γιατί δεν μπορούσα να επισυνάψω περισσότερες από μία φωτογραφίες.
Τώρα μου είπαν να γράψω ένα email στην ομάδα υποστήριξης (kys@mystake.email) το οποίο έκανα, αλλά και πάλι δεν έλαβα τίποτα.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Θα ήμουν πολύ ευγνώμων.
Καλή μέρα
Hi, I tried to withdraw from my mystake account, only after I noticed that I wasn't verified and then I tried the residence verification, unfortunately I couldn't complete it because I couldn't attach more than one photo.
Now I was told to write an email to the support team (kys@mystake.email) which I did but still not getting anything.
Can someone help me? I would be very grateful.
Good day
Salve, io ho provato a prelevare dal mio account mystake, solo dopo ho notato di non essere verificato e quindi ho provato la verifica della residenza, purtroppo non sono riuscito a completarla perché non potevo allegare più di una foto.
Adesso mi è stato detto di scrivere un email al team di supporto (kys@mystake.email) cosa che ho fatto ma ancora non ricevo niente.
Qualcuno può aiutarmi? Ve ne sarei molto grato.
Buona giornata
Γεια,
παρόλο που δεν ξέρω τι λέει η εφαρμογή (μπορείτε να επικολλήσετε το κείμενο απευθείας στην ανάρτηση, παρακαλώ), νομίζω ότι ήταν καλή ιδέα να ακολουθήσετε την προτεινόμενη διεύθυνση email. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιήσατε το σωστό "kyc@mystake.email"
Απλώς, θα έλεγα ότι χρειάζεται λίγος χρόνος για να απαντήσετε στο email σας. Δώστε του μερικές μέρες ακόμα και ενημερώστε με για την πρόοδο.
Hello,
even though I do not know what the app is saying (can you paste the text to the post directly, please), I think it was a good idea to follow the suggested email address. Make sure you used the correct one "kyc@mystake.email"
It just possibly takes some time to respond to your email, I'd say. Give it a few more days and let me know about the progress.
Γεια,
Πρώτα απ 'όλα σας ευχαριστώ για την υποστήριξη, τώρα θα ήθελα να σας μοιραστώ την απάντηση που μου έστειλε το καζίνο. (Θα το επικολλήσω εδώ)
-------------------------------------------------- --
Χαιρετίσματα,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Λάβετε υπόψη ότι ο μόνος τρόπος για να επαληθεύσετε το έγγραφό σας είναι μέσω του ιστότοπου.
Παρέχετε μια έγκυρη απόδειξη της διεύθυνσης. Θα πρέπει να πληροί τις ακόλουθες απαιτήσεις:
θα μπορούσε να είναι είτε λογαριασμός κοινής ωφέλειας, αντίγραφο κίνησης τράπεζας/πιστωτικής κάρτας, φορολογικό τιμολόγιο ή άλλη δήλωση/πιστοποιητικό κατοικίας που έχει εκδοθεί από το κράτος και δεν είναι περισσότερο από 3 μήνες.
Λάβετε υπόψη ότι δεν δεχόμαστε στιγμιότυπα οθόνης, λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων, ιατρικούς λογαριασμούς, αποδείξεις αγοράς ή βεβαιώσεις ασφάλισης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έγγραφο ταυτότητάς σας ως απόδειξη της διεύθυνσης εάν περιέχει στοιχεία της διεύθυνσης του σπιτιού σας. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, θα χρειαστεί να προσκομίσετε ένα άλλο έγγραφο ταυτότητας ως απόδειξη της ταυτότητάς σας. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο έγγραφο για να αποδείξετε τόσο τη διεύθυνσή σας όσο και την ταυτότητά σας.
Τις καλύτερες ευχές,
-------------------------------------------------- --
Λοιπόν, έχω μερικές ερωτήσεις, έχω μόνο ένα έγγραφο ταυτότητας και δείχνει τη διεύθυνση κατοικίας, αλλά ταυτόχρονα είναι το μοναδικό μου έγγραφο ταυτότητας πώς μπορώ να επαληθεύσω την κατοικία μου εάν δεν είναι κάθε δήλωση κατοικίας που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση στο όνομά μου (ζω με τους γονείς μου) και επίσης πώς θα μπορούσα να τους στείλω την τεκμηρίωση χωρίς να τραβήξω φωτογραφίες; πρέπει να σκανάρω τα έγγραφα; Ίσως μπορώ να χρησιμοποιήσω το αντίγραφο κίνησης τράπεζας/πιστωτικής κάρτας για την επαλήθευση της διεύθυνσης κατοικίας; αλλά δεν ξέρω πραγματικά τι σημαίνει για αυτό.
Συγγνώμη για το ακατάστατο κείμενο, αλλά πραγματικά δεν θέλω να το παρεξηγήσω αυτή τη φορά.
Ανυπομονώ για την απάντησή σας και σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Hi,
First of all thank you for the support, now I'd like to share you the answer the casino sent me. (I'll paste it here)
---------‐------------------------------------------
Greetings,
Thank you for contacting us.
Please note that the only way to verify your document is via the website.
Please provide a valid proof of address. It should meet the following requirements:
it could be either a utility bill, bank/credit card statement, tax invoice, or another government-issued residential statement/certificate which is no more than 3 months old.
Please note that we don't accept screenshots, mobile phone bills, medical bills, purchase receipts, or insurance statements.
You can use your ID document as proof of address if it contains your home address information. But in this case, you will need to provide another ID document as your proof of identity. You can't use the same document to prove both your address and your identity.
Best Regards,
----------------------------------------------------
So, I've got a few questions, I have only one ID document and it shows the residence address but at the same time it is my only ID document how can I verify my residence if every government-issued residential statement I have are not in my name (I live with my parents) and also how could I l send them the documentation without taking photos? should I scan the documents? Maybe I can use the bank/credit card statement for the residence address verification? but I don't really know what it means for it.
Sorry for the messy text but I really don't want to get it wrong this time.
I look forward for your response and thank you so much for your time.
Ο σύντροφός μου χρησιμοποίησε τα στοιχεία μου για να ανοίξει λογαριασμό στο Mystake και κατέθεσε πάνω από 1.000 £ από τα χρήματά μου. Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι εγγεγραμμένος στο Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως πιστεύω ότι δεν πρέπει να δέχεται πελάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Τα στοιχεία μου είναι καταχωρημένα στο GAMSTOP καθώς το έχει κάνει στο παρελθόν και δεν παίζω στοίχημα. Αν τους στείλω email, είναι πιθανό να λάβω επιστροφή χρημάτων;
My partner has used my details to open an account at Mystake and deposited over £1,000 of my money. This site is not registered in the UK so I believe it shouldn’t accept customers from the UK. My details are registered with GAMSTOP as he has done this previously and I do not gamble. If I email them am I likely to get a refund?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.