Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
84.582 προβολές 398 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...20
manusasicc
πριν από 1 έτος

Hello there,

sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, συνάντησα αρνητικό αποτέλεσμα για το αποδεικτικό κατοικίας, έγραψα email στο kyc και εν τω μεταξύ δεν με αφήνει να προσπαθήσω ξανά να στείλω το αποδεικτικό κατοικίας, πώς μπορώ να το κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Tridente3
πριν από 1 έτος

Hi there.

So the document you sent as proof of residence has been rejected, right? Well, I guess that you should ask the casino what seems to be wrong with it, are you sure you sent exactly the proper document the casino had asked you for? It's very important 🤔

πριν από 1 έτος

Γεια, προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό mystake για περισσότερες από 3 ημέρες. Μη γνωρίζοντας ότι ήταν επίσης απαραίτητο να επαληθεύσω την κατοικία, χρησιμοποίησα την ταυτότητα για να επαληθεύσω την ταυτότητα και τώρα δυσκολεύομαι να βρω ένα έγγραφο για την επαλήθευση της κατοικίας. Δοκίμασα δύο διαφορετικές δηλώσεις καρτών, αλλά η επαλήθευση απορρίπτεται πάντα. Είδα ότι υπάρχουν κάποια παρόμοια θέματα σε αυτόν τον ιστότοπο που έχουν λυθεί. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
lordibo
πριν από 1 έτος

Hello,

just to understand the situation correctly, do you currently live in a different country/address than the one that is provided on your IDcard or equivalent document?

Normally a sort of utility bill is accepted as proof of address. I would ask the casino which document they need to verify you, or what seems to be wrong with the card - bank statement.

For example, my banking statement shows the bank's credentials as well as my full address - my permanent residence, which is the same that the one on my ID card - so it's confirmed. However, I do not currently live at my permanent residence address, so the utility bills show a different address.

Is this the case maybe?

I'm sorry to say that, but we allow casinos 14 full days to complete the verification and send the money. Meaning, you are welcome to submit a complaint, but you'll also have to wait till the allowed period ends.

Let me know how you're faring soon.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, σε καμία συγκεκριμένη περίπτωση η διεύθυνσή μου δεν συμπίπτει με αυτή στο έγγραφο.

Αυτόματη μετάφραση:
lordibo
πριν από 1 έτος

Well, this should cause the problem.

I would ask the casino what document is necessary in this case. I'm sorry you have to wait these 14 full days, but I would try to find the solution on my own, till the period runs out.

Can you try that, please?

πριν από 1 έτος

Hello Radka,

I just asked to open my complaint again.

The problem with mystake they have blocked my account for investigation since September 5, 2022. They set the date of December 23, 2022 to give the results then they extended for a week and until today I don't have no answer. It is shameful

Nackzer
πριν από 1 έτος

Hello there,

that is truly an unbelievably long investigation... You did the right thing, and I hope we will get some feedback from the casino. My fingers are crossed! 🤞

πριν από 1 έτος

I think it's still ridiculous that we come to this, they don't answer and promise things without keeping their words.

I hope casino guru will quickly reopen the complaint

Nackzer
πριν από 1 έτος

Have you already informed Matej, please? If not, kindly do so, would be good to send him the statement right away.

πριν από 1 έτος

The problem is solved Radka so please don't open the complaint here thanks ❤. You re great person always here

Nackzer
πριν από 1 έτος

Hello Nackezer,

so you got all the winnings in the end? That's great, my best congratulations!🎉🎉

I hope that this was the longest withdrawal issue, and will not be repeated... 

Stay well, and visit us with your (better) experiences 😉

πριν από 1 έτος

Καλημέρα μετά την επίλυση του προβλήματος του πιστοποιητικού κατοικίας, έχω πρόβλημα με την ανάληψη, με λίγα λόγια έκανα την ανάληψη χθες το απόγευμα σήμερα το πρωί έλαβα ένα email από την βοήθεια που μου έλεγε ότι έπρεπε να επαληθεύσω την ταυτότητα δύο αριθμών πιστωτικής κάρτας που δεν είναι δικά μου, επικοινώνησα με την βοήθεια λέγοντας ότι αυτοί οι δύο αριθμοί καρτών δεν μου ανήκουν και τώρα περιμένω την απάντησή τους, ξέρετε πώς πρέπει να συμπεριφερθώ παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
Tridente3
πριν από 1 έτος

Hello,

since I'm not sure what has happened I feel that the best you can do now is to cooperate with the casino and wait for a reply.

There is always a chance that kind of human error occurred and there will be no issue with that later.

Just to make sure that all is ok, let me know as soon as the casino updates you, please.

πριν από 1 έτος

Γεια, προσπάθησα να κάνω ανάληψη από τον λογαριασμό μου mystake, μόνο αφού παρατήρησα ότι δεν ήμουν επαληθευμένος και μετά δοκίμασα την επαλήθευση κατοικίας, δυστυχώς δεν μπόρεσα να την ολοκληρώσω γιατί δεν μπορούσα να επισυνάψω περισσότερες από μία φωτογραφίες.

Τώρα μου είπαν να γράψω ένα email στην ομάδα υποστήριξης (kys@mystake.email) το οποίο έκανα, αλλά και πάλι δεν έλαβα τίποτα.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Θα ήμουν πολύ ευγνώμων.

Καλή μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Για να γίνω πιο σαφής, επισυνάπτω φωτογραφία

, file

Αυτόματη μετάφραση:
Gianmarco
πριν από 1 έτος

Hello,

even though I do not know what the app is saying (can you paste the text to the post directly, please), I think it was a good idea to follow the suggested email address. Make sure you used the correct one "kyc@mystake.email"

It just possibly takes some time to respond to your email, I'd say. Give it a few more days and let me know about the progress.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Hi,

First of all thank you for the support, now I'd like to share you the answer the casino sent me. (I'll paste it here)

---------‐------------------------------------------

Greetings,

Thank you for contacting us.

Please note that the only way to verify your document is via the website.

Please provide a valid proof of address. It should meet the following requirements:

it could be either a utility bill, bank/credit card statement, tax invoice, or another government-issued residential statement/certificate which is no more than 3 months old.

Please note that we don't accept screenshots, mobile phone bills, medical bills, purchase receipts, or insurance statements.

You can use your ID document as proof of address if it contains your home address information. But in this case, you will need to provide another ID document as your proof of identity. You can't use the same document to prove both your address and your identity.

Best Regards,

----------------------------------------------------

So, I've got a few questions, I have only one ID document and it shows the residence address but at the same time it is my only ID document how can I verify my residence if every government-issued residential statement I have are not in my name (I live with my parents) and also how could I l send them the documentation without taking photos? should I scan the documents? Maybe I can use the bank/credit card statement for the residence address verification? but I don't really know what it means for it.

Sorry for the messy text but I really don't want to get it wrong this time.

I look forward for your response and thank you so much for your time.



πριν από 1 έτος

My partner has used my details to open an account at Mystake and deposited over £1,000 of my money. This site is not registered in the UK so I believe it shouldn’t accept customers from the UK. My details are registered with GAMSTOP as he has done this previously and I do not gamble. If I email them am I likely to get a refund?

1...4 5 6...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα