πριν από 2 εβδομάδες
Το Estolio είναι μια ομάδα πολλών καζίνο με τα οποία δεν μπόρεσα να βρω επαφή
Estolio is a group of several casinos I was not able to find contact
Estolio es un grupo de varios casinos yo no fui capaz de encontrar contacto
0
Το Estolio είναι μια ομάδα πολλών καζίνο με τα οποία δεν μπόρεσα να βρω επαφή
Estolio is a group of several casinos I was not able to find contact
Estolio es un grupo de varios casinos yo no fui capaz de encontrar contacto
Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα 5 ή 6 αυτού του νήματος, υπάρχει ένα πρότυπο εκεί.
Have a look at page 5 or 6 of this thread, there is a template there.
Γεια, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, γι' αυτό τώρα βρίσκομαι στη διαδικασία να επικοινωνήσω με διάφορους εμπόρους με τη βοήθεια αυτού του φόρουμ, σας ευχαριστώ! Έλαβα 1 απάντηση από μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που έχει επιβεβαιώσει πραγματικά τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτής, αν και μου είπε ότι έχω αγοράσει πολλά 'κλειδιά παιχνιδιών', απάντησα και με τις 18 συναλλαγές που αναφέρονται στην τραπεζική μου κίνηση. Τώρα έχουν σωπάσει, απλώς αναρωτιέμαι πόσο πιθανό είναι να δω αυτά να επιστραφούν! .. επικοινώνησε επίσης με το Loki casino ζητώντας πλήρη επιστροφή χρημάτων στις καταθέσεις λόγω λανθασμένου MCC, αρχικά η απάντηση ήταν πολύ γρήγορη από αυτούς και είπαν ότι επεξεργάζονταν το αίτημά μου, δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα. Έχω ακόμα να ακούσω από άλλους εμπόρους. Τα κάνω όλα σωστά; Θα μπορούσα να κάνω περισσότερα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Hi can anyone help me, so I’m currently going through the process of contacting various merchants with the help of this forum, thankyou! I’ve received 1 response from a gaming company who has actually confirmed transactions made via them although they have said that I have purchased several ‘gaming keys’, I have than responded with all 18 transactions listed on my banking statement. Now they have fallen silent, just wondering how likely it is I will actually see these refunded! .. also contacted Loki casino asking for a full refund on deposits due to incorrect MCC, initially the response was very quick from them and they had said that they were working on my request, I haven’t heard anything back yet. I am still to hear from other merchants. Am I doing everything correct? Is there more I could be doing? Thankyou in advance!
Επικοινωνήστε με τα καζίνο και τους εμπόρους, εάν δεν απαντήσετε, μεταβείτε στην τράπεζα με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που έχετε επικοινωνήσει. Μην χρησιμοποιείτε αντιγραφή και επικόλληση email, είναι φρόνιμο να το κάνουν να ταιριάζει στις περιστάσεις σας και να περιλαμβάνουν όσα περισσότερα μπορείτε να βρείτε για να τους ενημερώσετε ότι δεν θα σας απογοητεύσουν. Ορισμένοι έμποροι δεν μπορούν να βρεθούν επειδή απλώς δεν υπάρχουν πραγματικά ως οντότητα. Εάν γνωρίζετε τον επεξεργαστή πληρωμής που χρησιμοποίησαν, πηγαίνετε σε αυτούς.
προσωπικά έχω λάβει 3 επιστροφές χρημάτων στο καζίνο. Ένα τεράστιο ποσό αντιστροφών χρέωσης και αυτή τη στιγμή διαπραγματεύομαι τη διευθέτηση με έναν επεξεργαστή και έχω ένα παράπονο με το FO σχετικά με άλλο. Οι επεξεργαστές ήταν οι πιο δύσκολοι, αλλά ρυθμίζονται από το fca και χρησιμοποιώντας έναν εντοπιστή επισκεψιμότητας ιστότοπου μπόρεσα να αποδείξω χωρίς αμφιβολία ότι συμμετείχαν ως κάτι περισσότερο από επεξεργαστή σε πολλούς από τους ιστότοπους. Σκάψτε βαθιά, ψάξτε και μπορείτε να τους πολεμήσετε μέχρι τέλους και να κερδίσετε!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Όλες αυτές είναι καταπληκτικές πληροφορίες, δεν είμαι πραγματικά γνώστης της τεχνολογίας, έχω αποδείξεις συναλλαγών από το καζίνο που φέρουν σφραγίδα ημερομηνίας, ώστε να μπορώ να τις εντοπίσω στον επεξεργαστή πληρωμών μέσω τραπεζικών κινήσεων. Είναι εκπληκτικό που μπορέσατε να λάβετε επιστροφές χρημάτων!
That’s all great information, I’m really not a tech savvy person, I do have transaction receipts from the casino that are date stamped so I can trace them back to the payment processor via bank statements. That’s amazing that you was able to receive refunds!
Σας ευχαριστώ. Καλύτερα να γράψω τα δικά μου υποθέτω. Ευχαριστώ για το κεφάλι ψηλά!
Thank you. Better off writing my own I suppose. Thank you for the heads up!
Ω, δεν είμαι γνώστης της τεχνολογίας σε καμία περίπτωση, ωστόσο ο αγώνας μου με έκανε να κυνηγήσω μέχρι να μην μπορούσα να κυνηγήσω πια. Αποθήκευσα κάθε λεπτομέρεια και μετά επέστρεψα και τα μάζεψα όλα μαζί. Είμαι σίγουρος ότι θα λάβετε και επιστροφές χρημάτων. Αν μπορώ να βοηθήσω θα πρέπει απλά να προσέχω πολύ τι λέω εδώ μέσα!!
Oh I’m not tech savvy by any means however my fight made me hunt till I couldn’t hunt anymore. I saved every detail then went back and pulled it all together. I’m sure you will get refunds too. If I can help I will I just need to be very careful what I say in here !!
Γρήγορη ερώτηση, πόσο χρονών ήταν οι συναλλαγές στις οποίες τις αμφισβητήσατε;
Quick question, how old were the transactions that you challenged them on?
Μόλις είχα ένα εκπληκτικό email από το webmosaic (WBMSC) που ζητούσε τα στοιχεία μου, συμπεριλαμβανομένου του λευκού αριθμού κάρτας και της ημερομηνίας των συναλλαγών. Μπορεί να σημαίνει ότι επιστρέφουν χρήματα;
Just had a surprising email from webmosaic (WBMSC) asking for my details including blanked card number and date of the transactions. Could mean they are refunding?
Ναί. Είχα μόνο περίπου 250€ όμως και ήταν πριν 7-8 μήνες
Yes. I only had about €250 though and it was 7-8 months ago
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.