πριν από 2 εβδομάδες
0
Φίλε, είδα μια ανάρτηση όπου ανέφερες ότι ένα καζίνο σου πλήρωσε και μια άλλη ανάρτηση όπου μοιράζεσαι λεπτομέρειες υπέρ των lms. Μπορώ να ρωτήσω αν τα πέρασες;
Mate I saw a post where you mentioned a casino paid you back and another post where you shared lms advocates details. Can I ask if you went through them?
Γεια. Χρειαζόμουν το Digikey, ( ). Πώς θα προσέγγιζα την επικοινωνία; Αν κάποιος μπορούσε να βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ. Σας ευχαριστώ.
Hi. I needed Digikey, (support@digikeyboard.com). How would I approach contacting? If anyone could help it would be greatly appreciated. Thank you.
digikey
Το άλλο είναι το digeykeyboard. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι το ίδιο
Για να πάρετε μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνετε, πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή του νήματος και να το διαβάσετε
eu.support@digikey.comis digikey
The other is digeykeyboard. I'm not sure if they are the same
To get an idea of what to do you need to start at the beginning of the thread and read through it
Θα μπορούσε κάποιος να μου υποδείξει τη σωστή κατεύθυνση;
Έχω Digikey (ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ) & Active Web London.
Είναι αυτά με τα οποία επικοινωνώ ή το ίδιο το Καζίνο; Και πώς να προχωρήσετε στη μορφοποίηση.
Ζητώ συγγνώμη αν φαίνεται ανόητη(ες).
Could someone possibly point me in the right direction?
I have Digikey (BUDAPEST) & Active Web London.
Is it these I'm contacting or the Casino themselves? And how to go about formatting.
Apologies if it seems a stupid question(s).
Όχι δεν είναι .
Είναι το digikeyboard. Έλαβε επιστροφή χρημάτων από αυτούς τον Μάιο-Ιούνιο του περασμένου έτους.
No it’s not eu.support@digikey.com.
It’s the digikeyboard one. Got a refund from them in may-june last year.
Έχω και Digikey. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου γιατί δεν έχω λογαριασμό πελάτη.
I also have Digikey. I contacted them and they told me to contact my bank because I don't have a customer account.
Yo tb tengo Digikey. Contacté con ellos y me dicen que sacuda a mi banco q no tengo cuenta de cliente
Έχει κανείς email επικοινωνίας για το estolio limited ή κάτι τέτοιο;
Έχω πάνω από 2000 ευρώ μέσα.
Δεν μπορώ να βρω τα στοιχεία επικοινωνίας τους και είναι πολύ αργά για να παραπονεθώ στην τράπεζα.
Does anyone have a contact email for estolio limited or anything?
I have over 2000 euros in it.
I can't find their contact information and it's too late to complain to the bank.
Má někdo kontaktní email na estolio limited nebo cokoliv?
Mám v tom přes 2000 euro.
Kontakt na ně najít nemohu a na reklamaci v bance je již pozdě.
Σας ευχαριστώ! Χρειάζεστε ενεργό web. Τι ακριβώς λέτε σε αυτά;
Thank You! Need active web. What do you exactly say to these?
Δεν απαντούν, κρίμα για τους κόπους σου
They don't reply, it's a pity for your efforts
Μπορώ τουλάχιστον να το δείξω αυτό στην τράπεζα αν και να υποθέσω ότι προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον έμπορο;
Απλά δεν είμαι σίγουρος τι να πω ακριβώς. Όπως πρέπει να γράψω κι εγώ ένα Digikey. Ευχαριστώ
I can atleast show that to the bank though I assume to say I tried contacting the merchant?
Just not sure on what to say exactly. As I need to write one too Digikey too. Thanks
Ανακαλύψατε ποτέ τα στοιχεία επικοινωνίας για το SmPay*PF Maginc τελικά;
Did you ever find out contact details for SmPay*PF Maginc in the end?
Έχω συναλλαγές για digikeyboard καθώς και digikey.
Στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού δείχνει ένα λογότυπο δίπλα στον έμπορο. Το λογότυπο είναι το ίδιο με το λογότυπο στον ιστότοπο του digikey από τον οποίο κατεβάζω το email. Έγραψα το digikeyboard πριν από λίγους μήνες στο email του digikeyboard και δεν πήρα ποτέ απάντηση
I have transactions for digikeyboard as well as digikey.
On my bank statement it shows a logo beside the merchant. The logo is the same as the logo on the digikey website that I hot the email from. I vontact digikeyboard a few months back on the digikeyboard email and never got a reaponse
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.