Γεια σας παιδιά, αυτό είναι ειδικό για το revolut. Συγκέντρωσα 1 αντιστροφή χρέωσης για γύρο 500 και την 45η ημέρα ο έμπορος δεν ανταποκρίθηκε, επομένως η επιστροφή χρημάτων υποβλήθηκε σε επεξεργασία. Στη συνέχεια συγκέντρωσα 6 ξεχωριστές πληρωμές συνολικού ύψους 550 £ και μετά από 45 ημέρες ο έμπορος δεν ανταποκρίθηκε. Τους κυνήγησα αρκετές φορές μίλησε με τους διευθυντές και υπέβαλε ένα παράπονο κ.λπ. Αλλά, τώρα λένε ότι πρέπει να περιμένω μέχρι να περάσουν οι 12 εβδομάδες και μου έδωσαν την ημερομηνία. ειχε κανεις τετοια αντιστροφη χρεωσης? και αν ο έμπορος δεν ανταποκρινόταν καθ' όλη τη διάρκεια των 12 εβδομάδων, πήρατε τα χρήματα πίσω;; Είναι mastercard, οπότε ξέρω κανονικά 45 ημέρες, αλλά αυτό είναι το μέγιστο χρονικό πλαίσιο, 12 εβδομάδες, χωρίς προ arb/διαιτησία και ο έμπορος δεν έχει απαντήσει ούτε μία φορά. Έχει κανείς ή είχε κάτι παρόμοιο;;
Hi Guys, this is revolut specific. I raised 1 chargeback for round 500 & on day 45 merchant was unresponsive hence refund was processed. I then raised 6 separate payments totalling like £550 and after 45 days merchant was unresponsive. Chased them up several times spoke to managers raised a complaint etc. But, they are now saying i have to wait until 12 weeks is up instead and gave me the date. anyone had a chargeback like this? and if the merchant was unresponsive through the entire 12 weeks did you then get the money back?? Its mastercard so I know normally 45 days but this is being the max timeframe, 12 weeks, no pre arb/ arbitration, and merchant has not responsed once. Anyone having, or had something similar??
Αυτόματη μετάφραση: