Δεν πιστεύω ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους και τους αρέσει να αποστασιοποιούνται από τα καζίνο που τώρα όλα ισχυρίζονται ότι είναι ξεχωριστές οντότητες και όχι αδελφές τοποθεσίες.
I don’t believe you can contact them directly and they like to distance themselves from the casinos which now all claim to be separate entities and not sister sites.
Στείλτε μου τη διεύθυνση email σας και μετά μπορείτε να τη διαγράψετε ξανά.
Send me your email address, then you can delete it again.
Schicken Sie mir ihre Email adresse, im Anschluss können Sie die wieder löschen.
Ναι, δυστυχώς δεν ελήφθη απάντηση.
Yes, unfortunately no response received.
Ja, leider keine Rückmeldung erhalten.
Ο λογαριασμός σας περιορίστηκε πρώτα ή μόλις έκλεισε;; Λέτε λοιπόν ότι είναι ερευνητής
κοιτάζοντας το δικό μου
Was your account restricted first or just got closed?? So say a investigator is
looking at mine
Εντάξει, ανησυχώ πραγματικά ότι θα κλείσω τον λογαριασμό μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κοιτάζει ένας ανακριτής!!
Ok I am really worried that I am going to have my account closed. Don’t understand why an investigator is looking at it!!
Οι λογαριασμοί μου στην τράπεζα της Σκωτίας, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών μου, θα κλείσουν σε 2 μήνες. Μέχρι στιγμής ο λογαριασμός μου στο starling είναι εντάξει, αλλά οι περισσότερες από τις μεγάλες καταθέσεις μου είναι στο starling, επομένως δεν κάνω άλλα αγαθά που δεν ελήφθησαν καθώς δεν θέλω να κλείσει αυτός ο λογαριασμός.
My bank of Scotland accounts including my children's ones are being closed in 2 months time. So far my starling account is okay but most of my big deposits are with starling so not doing any more goods not received as I don't want that account being closed.
Με την αποστολή αυτών των πληροφοριών δεν θα έχουν τα στοιχεία σας για να κατασκευάσουν πλαστά τιμολόγια, δεν θα έπρεπε να τους στείλετε κανένα αναγνωριστικό., επομένως, αν ακολουθήσετε τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης, μπορούν να παράγουν τιμολόγια με τα στοιχεία σας και το αναγνωριστικό με φωτογραφία, δεν χρειάζεται να κάνουν έλεγχο kyc, δεν είναι χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Θα έπρεπε να είχατε ζητήσει συμβουλές εδώ για αυτούς τους εμπόρους, υπάρχουν επίσης πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτούς που πιθανότατα θα απαντήσουν τώρα λέγοντάς σας επειδή εξουσιοδοτήσατε τις πληρωμές χρησιμοποιώντας το 3dsecure, η τράπεζα θα τους συμπαρασταθεί σε τυχόν αξιώσεις αντιστροφής χρέωσης, έχουν πλέον όλα τα προσωπικά σας δεδομένα 🙄
You won't by sending this information they have your information to fabricate fake invoices you should not have sent any ID over to them.,so now if you go down chargeback route they can produce invoices with your details and photo ID they don't need to do a kyc check they are not a financial institution. You should have asked in here for advice on these merchants there is also plenty of information regarding them they will most probably now respond telling you because you authorized the payments using 3dsecure the bank will side with them in any chargeback claims they now have all your personal data 🙄
Είχε κανείς καθόλου τύχη με τους εμπόρους pixeleum, finnart και nikotpf;
Οι Elegro αρνούνται οποιαδήποτε γνώση σε σχέση με τα nikotpf.
Δεν έχω ακούσει για pixeleum και finnart.
Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα 🙏🏻
Has anyone had any luck at all with pixeleum, finnart and nikotpf merchants?
Elegro are refusing any knowledge with regards to the nikotpf ones.
I've not heard from pixeleum and finnart.
Any help would be greatly appreciated 🙏🏻
Μην στείλετε κανένα αναγνωριστικό σε αυτούς τους εμπόρους, θα κατασκευάσουν πλαστά τιμολόγια, προειδοποιήστε ότι δεν θα λάβετε επιστροφές χρημάτων από αυτούς το μόνο που χρειάζονται είναι στοιχεία κάρτας με αριθμούς κρυφούς και απόδειξη συναλλαγών
Do not send any iD to these merchants they will fabricate fake invoices be warned you will not get any refunds from them all they need is card details with numbers obscured and proof of transactions
Θα μπορούσα να έχω ένα αντίγραφο email παρακαλώ
Could I have a copy of email please inthedarktg21@outlook.com
Μη μου φωνάζεις, ανόητα μέθυσα πολύ, πολύ χθες το βράδυ και προσπάθησα να καταθέσω σε ένα καζίνο. Ωστόσο, όλες οι συναλλαγές μπλοκαρίστηκαν από τον πάροχο της κάρτας μου. Ευχαριστώ το σύμπαν.
Τέλος πάντων, το ενδιαφέρον μέρος αυτού είναι ότι οι 2 απατεώνες ήταν οι Destream και Webmosaic.
Θα ήθελα να μάθω αν πρόκειται για δράση της Mastercard ή για την τράπεζά μου. Χμμμ.....
Don't shout at me, I stupidly got very, very drunk last night and tried to deposit to a casino. All of the transactions were blocked though by my card provider. Thank the universe.
Anyway, the interesting part of this is that the 2 scammers were Destream and Webmosaic.
I'd like to know if this is Mastercard taking action, or my bank. Hmmm.....
Γεια, εδώ είναι το email μου, ευχαριστώ..
Μ
Hi, here is my email, thanks..
M
Hi anbei meine Mail, Danke..
Muztic9@gmail.com
Σας δόθηκε επιστροφή χρημάτων για τη διαφορά;; Δεν μου έχει δοθεί καμία, οπότε δεν ξέρω αν ο λογαριασμός μου θα κλείσει ή όχι
Were you given a refund of the dispute?? I haven’t been given any so don’t know if my account will be closed or not
Γεια σας, ολοκλήρωσα όλα τα βήματα με helpersm, και τελικά η απάντησή τους ήταν, "λαμβάνοντας υπόψη ότι όλες οι συναλλαγές εγκρίθηκαν 3d και με μήνυμα επιβεβαίωσης είμαστε καλυμμένοι", δεν μου αποζημίωσαν τίποτα.
Hello, I completed all the steps with helpersm, and in the end their response was, "considering that all transactions were approved 3d and with a confirmation message we are covered," they did not reimburse me anything.
Buna,eu am completat toti pasii cu helpersm ,iar la final raspunsul lor a fost ,,avand in vedere ca toate tranzactiile au fost aprobate 3d si cu mesaj de confirmare noi suntem acoperiti,,Mie una nu mi au rambursat nimic.
Το κατάστημα "ggamer.me" πραγματοποιεί αντιστροφή χρέωσης κατά την αξίωση.
Επικοινωνήστε μαζί μου εάν ενδιαφέρεστε για περισσότερες πληροφορίες
The store "ggamer.me" makes a chargeback when claiming.
Contact me if you are interested in more information
El comercio " ggamer.me" hace contracargo al reclamar.
Contactarme si interesa más información
Μου δόθηκαν προσωρινές επιστροφές χρημάτων, αλλά η τράπεζα ζητά τώρα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους εμπόρους.
I've been given temporary refunds but the bank is now asking for further details regarding the merchants.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.