Έγραψα σε όλο τον όμιλο santeda International bv εξακολουθεί να λαμβάνει την ίδια απάντηση ότι ενεργούν νόμιμα, τους έστειλα.article
Απ.: Παραβίαση Κανονισμών Τραπεζικού Κώδικα και Εμπορικού Κώδικα και Αίτημα πρόσβασης GDPR
Σας γράφω για να αντιμετωπίσω μια σοβαρή ανησυχία σχετικά με τη χρήση τρίτων εμπόρων από την εταιρεία σας για την παράκαμψη τραπεζικών μπλοκ και συναλλαγών με Κώδικα Κατηγορίας Εμπόρων (MCC), καθώς και την έλλειψη συμμόρφωσης με τους κανονισμούς τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου.
Έλαβα υπόψη μου ότι το καζίνο σας, με την άδεια του Κουρασάο, χρησιμοποιεί τρίτους εμπόρους των οποίων οι συναλλαγές δεν αντιστοιχούν σε δραστηριότητες τζόγου, αντίθετα εμφανίζει αντικείμενα ή υπηρεσίες που δεν σχετίζονται με τον τζόγο. Πρόκειται για ξεκάθαρη παραβίαση της νομοθεσίας περί τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου και παραβίαση των νόμων περί αδειών χρήσης που απαιτούν διαφάνεια στις κατηγοριοποιήσεις συναλλαγών και ακριβείς αναφορές για χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Η εσφαλμένη κωδικοποίηση των συναλλαγών τυχερών παιχνιδιών βάσει εσφαλμένων MCC είναι παράνομη και υπονομεύει το κανονιστικό πλαίσιο που ορίζεται από την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου.
Καθώς λειτουργείτε υπό τη δικαιοδοσία του Κουρασάο, οι ευθύνες σας εκτείνονται πέρα από την απλή κατοχή άδειας Κουρασάο. Οι νόμοι του Ηνωμένου Βασιλείου ορίζουν ξεκάθαρα ότι εάν οι υπηρεσίες σας είναι προσβάσιμες από το ΗΒ, πρέπει να συμμορφώνεστε με τους τοπικούς κανονισμούς να διαθέτετε άδεια τυχερών παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, την οποία δεν έχετε και να διασφαλίζετε ότι οι έμποροι τρίτων δεν παρακάμπτουν τραπεζικούς αποκλεισμούς. Καταλαβαίνω ότι αυτές οι ενέργειες έχουν ερευνηθεί και αποδειχθεί ότι είναι παράνομες. Ως καζίνο, φέρετε την πλήρη ευθύνη για τις ενέργειες των συνεργατών σας και των τρίτων εμπόρων, οι οποίες δεν μπορούν να παραβλεφθούν.
Επιπλέον, ζητώ με το παρόν αίτημα πλήρους πρόσβασης σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) σχετικά με όλα τα προσωπικά και συναλλακτικά δεδομένα που σχετίζονται με τον λογαριασμό μου στο καζίνο σας. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε, οποιεσδήποτε λεπτομέρειες σχετικά με τις καταθέσεις, τις αναλήψεις και τις αντίστοιχες μεθόδους πληρωμής που χρησιμοποιήθηκαν, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης εσφαλμένων κωδικοποιήσεων MCC. Αναμένω να λάβω αυτές τις πληροφορίες εντός της θεσμικής περιόδου των 30 ημερών, όπως ορίζεται από τον GDPR.
Εάν δεν συμμορφωθείτε με αυτό το αίτημα, δεν θα έχω άλλη επιλογή από το να κλιμακώσω το θέμα. Συγκεκριμένα, θα μοιραστώ όλες τις σχετικές πληροφορίες με το Sky News, ένα MSN που είναι μια διεθνής πλατφόρμα ειδήσεων
ο οποίος ερευνά επί του παρόντος παράνομους και χωρίς άδεια υπεράκτιους ιστότοπους τζόγου που χρησιμοποιούν εσφαλμένες κωδικοποιήσεις MCC για να παρακάμψει τους κανονισμούς του ΗΒ.
Αναμένω την άμεση ανταπόκρισή σας και την άμεση δράση σας σχετικά με αυτές τις ανησυχίες. Λάβετε υπόψη ότι η μη συμμόρφωση με το αίτημά μου GDPR και η αποτυχία αντιμετώπισης αυτών των παραβιάσεων θα οδηγήσει σε περαιτέρω νομικά βήματα.και στην πλήρη έκθεση των παράνομων δραστηριοτήτων του καζίνο σας, καθώς παραβιάζετε ξεκάθαρα τον νόμο περί τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου και την CGB του Caracaco
Σκόπιμα λανθασμένη κωδικοποίηση καταθέσεων ή αναλήψεων, η goldenbet πιθανότατα θα εξακολουθεί να φέρει κάποια ευθύνη σύμφωνα με τους γενικούς κανονισμούς τυχερών παιχνιδιών του Κουρασάο.
3. Τρίτοι πάροχοι πληρωμών:
Παρόλο που οι τρίτοι πάροχοι πληρωμών είναι ξεχωριστές οντότητες, η goldenbet (όπως κάθε αδειοδοτημένος πάροχος) πρέπει να διασφαλίσει ότι συμμορφώνονται με τους νόμους που διέπουν τις δραστηριότητές τους. Εάν ένας πάροχος πληρωμών εσκεμμένα κωδικοποιήσει εσφαλμένα τις συναλλαγές, η goldenbet θα μπορούσε να θεωρηθεί υπόλογη, ειδικά εάν αυτό οδηγεί σε οικονομική σύγχυση, παραβιάσεις κανονιστικών ρυθμίσεων ή βλάβη των καταναλωτών. Αυτό θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα η Goldenbet να αντιμετωπίσει ρυθμιστικό έλεγχο, κυρώσεις ή απώλεια φήμης.
Νομικές και ρυθμιστικές επιπτώσεις:
• Σκόπιμη εσφαλμένη κωδικοποίηση: Εάν οι τρίτοι πάροχοι κωδικοποιούν εσφαλμένα τις συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών ως "αγαθά και υπηρεσίες", αυτό θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως παραπλανητική συμπεριφορά, η οποία ενδεχομένως παραβιάζει τους νόμους και τους οικονομικούς κανονισμούς για την προστασία των καταναλωτών.
• Παράπονα παικτών: Οι επηρεαζόμενοι παίκτες ενδέχεται να υποβάλουν παράπονα στις ρυθμιστικές αρχές και η goldenbet μπορεί να χρειαστεί να επιλύσει αυτά τα ζητήματα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την έκδοση επιστροφών χρημάτων, τη διόρθωση κωδικών συναλλαγών ή ακόμη και την αντιμετώπιση προστίμων ή την απώλεια της άδειας λειτουργίας τους.
Τι πρέπει να κάνει η goldenbet:
• Παρακολούθηση και έλεγχος τρίτων παρόχων: η goldenbet θα πρέπει να διασφαλίζει ότι όλοι οι τρίτοι επεξεργαστές πληρωμών έχουν ελεγχθεί σωστά και συμμορφώνονται με όλες τις νομικές απαιτήσεις. Αυτό περιλαμβάνει σαφή επικοινωνία σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας των πληρωμών και τη διασφάλιση της σωστής κατηγοριοποίησης των συναλλαγών.
• Έρευνα και συμμόρφωση: Εάν ανακαλυφθεί λανθασμένη κωδικοποίηση, η goldenbet θα πρέπει να διερευνήσει το ζήτημα, να συνεργαστεί με τον πάροχο πληρωμών για να το διορθώσει και να επικοινωνήσει με τους παίκτες που επηρεάζονται. Θα πρέπει επίσης να αναφέρουν τυχόν προβλήματα στις αρμόδιες αρχές.
Τι μπορείτε να κάνετε:
Εάν είστε παίκτης που επηρεάζεται από τέτοια εσφαλμένη κωδικοποίηση, θα πρέπει:
• Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη της goldenbet: Αναφέρετε απευθείας το ζήτημα και ζητήστε διευκρίνιση ή διόρθωση της συναλλαγής.
πιθανότατα θα θεωρηθεί υπεύθυνος για τις ενέργειες των τρίτων παρόχων πληρωμών της, ειδικά εάν η εσφαλμένη κωδικοποίηση συναλλαγών είναι ένα συστημικό ζήτημα που παραβιάζει τους τζόγους ή τους οικονομικούς κανονισμούς σύμφωνα με τους νόμους αδειοδότησης της Επιτροπής Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου ή του Κουρασάο
Απάντηση
Wrote to all santeda International b.v group still getting same response they are acting legally i sent them.article
Re: Violation of Banking and Merchant Code Regulations and GDPR Access Request
I am writing to address a serious concern regarding your company's use of third-party merchants to bypass banking blocks and Merchant Category Code (MCC) transactions, as well as the lack of compliance with UK gambling regulations.
It has come to my attention that your casino, under the Curacao license, is using third-party merchants whose transactions do not correspond to gambling activities, instead showing items or services unrelated to gambling. This is a clear violation of UK gambling laws,and breach of your own licence laws which require transparency in transaction categorizations and accurate reporting for financial institutions. The miscoding of gambling transactions under incorrect MCCs is illegal and undermines the regulatory framework set forth by the UK Gambling Commission.
As you are operating under the jurisdiction of Curacao, your responsibilities extend beyond simply holding a Curacao license. UK laws clearly stipulate that if your services are accessible from the UK, you must comply with local regulations hold a uk gambiling licence which you dont and ensure that third-party merchants do not bypass banking blocks. It is my understanding that these actions have been investigated and proven to be unlawful. As a casino, you bear full responsibility for the actions of your partners and third-party merchants, which cannot be overlooked.
Furthermore, I hereby request a full access request under the General Data Protection Regulation (GDPR) concerning all personal and transactional data related to my account with your casino. This includes, but is not limited to, any details related to my deposits, withdrawals, and the corresponding payment methods used, including the use of MCC miscodings. I expect to receive this information within the 30-day statutory period as mandated by GDPR.
Should you fail to comply with this request I will have no choice but to escalate the matter. Specifically, I will share all relevant information with Sky News, ben.vandermerwe@sky.uk a MSN that is a international news platform
who is currently investigating illegal and unlicensed offshore gambling websites using MCC miscodings to bypass UK regulations.
I look forward to your prompt response and immediate action regarding these concerns. Please be advised that non-compliance with my GDPR request and failure to address these violations will result in further legal steps.and full exposure of your casinos ilegal activities as you are in clear violation of the UK gambiling act and the Caracaco CGB
intentionally miscodes deposits or withdrawals, goldenbet would likely still bear some responsibility under Curacao's general gambling regulations.
3. Third-Party Payment Providers:
Even though third-party payment providers are separate entities, goldenbet (like any licensed operator) must ensure that they are compliant with the laws that govern their operations. If a payment provider intentionally miscodes transactions, goldenbet could still be held accountable, especially if it leads to financial confusion, regulatory breaches, or consumer harm. This could result in goldenbet facing regulatory scrutiny, penalties, or a loss of reputation.
Legal and Regulatory Implications:
• Intentional Miscoding: If third-party providers intentionally miscode gambling transactions as "goods and services," this could be interpreted as deceptive behavior, potentially violating consumer protection laws and financial regulations.
• Player Complaints: Affected players may file complaints with regulatory authorities, and goldenbet could be required to resolve these issues. This might involve issuing refunds, correcting transaction codes, or even facing fines or losing their operating license.
What goldenbet Should Do:
• Monitor and Control Third-Party Providers: goldenbet should ensure that all third-party payment processors are properly vetted and compliant with all legal requirements. This includes clear communication about how payments are processed and ensuring transactions are categorized correctly.
• Investigation and Compliance: If any miscoding is discovered, goldenbet should investigate the issue, work with the payment provider to correct it, and communicate with affected players. They should also report any issues to the relevant authorities.
What You Can Do:
If you're a player affected by such miscoding, you should:
• Contact goldenbet Support: Report the issue directly and ask for clarification or correction of the transaction.
t would likely be held accountable for the actions of its third-party payment providers, especially if miscoding transactions is a systemic issue that violates gambling or financial regulations under the UK Gambling Commission or Curacao licensing laws
Response
Αυτόματη μετάφραση: