πριν από 2 εβδομάδες
0
Θα μπορούσε να σημαίνει ότι προσπαθούν να λάβουν λεπτομέρειες για να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό για να υποστηρίξουν την απάτη τους, ώστε να έχετε το μυαλό σας για εσάς. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά να προσέχεις.
It could mean they are trying to get details to create an account to back their scam so have your wits about you. I could be wrong but just be careful.
Ελπίζω πραγματικά όχι. Στην πραγματικότητα προσπάθησαν να χρεώσουν την κάρτα μου με διαφορετικό όνομα εμπόρου χωρίς την άδειά μου, την οποία η τράπεζα επέστρεψε τα χρήματα μόλις τηλεφώνησα.
Αυτά έχουν πει μέχρι τώρα:
Αφού απάντησα:
Σίγουρα δεν μπορούν να κάνουν πολλά δίνοντάς τους απλώς βασικές λεπτομέρειες;
I really hope not. They actually even tried to charge my card under a different merchant name without my permission which the bank refunded once I called up.
This is what they have said so far:
After I responded:
Surely they can't do much with just giving them basic details?
Γεια σας, είμαι σε αυτό το φόρουμ εδώ και αρκετούς μήνες. Έχω λάβει πίσω καταθέσεις από δύο καζίνο, επιστροφή χρημάτων από το Elegro και το κέντρο Anthill απευθείας στην τράπεζά μου. Έχω επίσης λίγες αντιστροφές χρέωσης που περιμένω αποτέλεσμα. Αλλά οι περισσότερες από τις συναλλαγές μου έχουν περάσει από revolut που αρνούνται αντιστροφές χρέωσης με βάση την εξουσιοδότηση των συναλλαγών. Ό,τι και να κάνω ή να πω στη revolut, δεν είχα τύχη, πολύ απογοητευτικό! Πιστεύω ότι μόλις οι έμποροι δουν τον λογαριασμό του Revolut δεν το επιχειρούν καν. Έχω λάβει χρήματα από την μυρμηγκοφωλιά κατευθείαν στην τράπεζα χωρίς αντιρρήσεις, αλλά τώρα ζητάω επιστροφή χρημάτων για την revolut δεν γράφουν καν πίσω σε κανένα email
Hi, i have been on this forum for a number of months now. I have received deposits back from two casinos, money back from Elegro, and Anthill centre direct to my bank. I have also few chargebacks that im waiting for an outcome. But most of my transctions have gone through revolut who refuse chargebacks on basis i authorised the transactions. No matter what i do or say to revolut i have had no luck, very frustrating! I believe once the merchants see its Revolut account they dont even try. I have received money from anthill straight to bank no objections, but now im asking for refund to revolut they dont even write back to any emails
Υπάρχει κάποιος τρόπος να μοιραστείτε αυτά που λέτε σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Να συμπεριλάβει.
Επίσης, άλλοι έχουν πει και για την revolut.
Is there any way you could share what you say in these emails please? To include.
Also, others have said about revolut too.
Θα κάνει. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα είναι ειλικρινείς καθώς ο elegro μου έκανε τις ίδιες ερωτήσεις και μετά είπε ότι δεν μπορούσαν να με βρουν
Will do. I'm not sure they will to be honest as elegro asked me the same questions and then said they couldnt find me
Μόλις χρησιμοποίησα ένα πρότυπο από τη σελίδα 5 τόσο για καζίνο όσο και για εμπόρους, απλώς τα άλλαξα ελαφρώς
I just used a template from page 5 for both casinos and merchants, just changed them slightly
Έχετε πληροφορίες για την Artic innovations ltd και την Trndbm;
Any info on Artic innovations ltd and Trndbm?
Έλαβα ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα όταν επικοινώνησα μαζί τους. Ζήτησα από την τράπεζα να κάνει αντιστροφές χρέωσης που βρέθηκα στον ιστότοπο και έβαλα το email μου και μου λέει ότι δεν υπάρχω, οπότε θα το έκανα επίσης και θα έπαιρνα ένα στιγμιότυπο οθόνης και, στη συνέχεια, αν προσπαθήσουν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό, μπορείτε να παράσχετε απόδειξη ότι ο λογαριασμός μόλις δημιουργήθηκε από αυτούς.
I got exactly the same outcome when contacting them I've asked the bank to do chargebacks I've been on there site and put my email in and it says I don't exist so I would do that also and get a screenshot of it then if they do try making an account you can provide proof the account has just been made by them.
Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω για τις πληρωμές BitInvestor; (Πάροχος κρυπτογράφησης που εργάζεται για το καζίνο Jackbit ως κύριος πάροχος πληρωμών)
Does anyone know what I can do about BitInvestor payments? (Crypto provider working for casino Jackbit as a main payment provider)
Οποιοσδήποτε άλλος έχει πολύ κακή εμπειρία με το wise.
υπέβαλα τη διαφωνία μου στις 31 Ιανουαρίου
είναι ακόμα υπό εξέταση… Είναι ένα απόλυτο pisstake
Anyone else have very bad experience with wise.
submitted my dispute 31st January
they’re still under review… It’s an absolute pisstake
Γεια σου φίλε,
Λοιπόν, σοφά έκλεισα τον λογαριασμό μου την άλλη εβδομάδα… Φαίνεται ότι ο τζόγος δεν επιτρέπεται στην πραγματικότητα στους T&C τους που προσπαθούν να υποβάλουν ένσταση, αλλά ποτέ δεν είχε κουμπί ακύρωσης αμφισβήτησης για μένα. Είναι απίστευτα αργοί, είναι επώδυνο
Hi mate,
well actually wise closed my account the other week… Looks like gambling isn’t actually allowed in their t&c’s currently trying to appeal it but it never had a cancel dispute button for me. They’re incredibly slow it’s painful
Γεια σου φίλε,
Λοιπόν, σοφά έκλεισα τον λογαριασμό μου την άλλη εβδομάδα… Φαίνεται ότι ο τζόγος δεν επιτρέπεται στην πραγματικότητα στους T&C τους που προσπαθούν να υποβάλουν ένσταση, αλλά ποτέ δεν είχε κουμπί ακύρωσης αμφισβήτησης για μένα. Είναι απίστευτα αργοί, είναι επώδυνο
Hi mate,
well actually wise closed my account the other week… Looks like gambling isn’t actually allowed in their t&c’s currently trying to appeal it but it never had a cancel dispute button for me. They’re incredibly slow it’s painful
Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω. Από τον Σεπτέμβριο δεν υπήρχε κουμπί Άκυρο και τώρα μπορώ να δω το κουμπί. Δεν έχω αναφέρει τίποτα για τον τζόγο. Εσείς;
That's the reason I'm asking. Since September there was no Cancel button and now i can see the button. I haven't mentioned anything about gambling. Did you?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.