πριν από 2 μήνες
Πρέπει να ρωτήσετε στη ζωντανή συνομιλία εάν η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
0
Πρέπει να ρωτήσετε στη ζωντανή συνομιλία εάν η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Με μπλόκαραν σε ζωντανή συνομιλία όταν ρώτησα πολλές φορές πού είναι η απόσυρσή μου, με ρώτησε αν βαριέμαι και με μπλόκαρε, δεν μπορώ να ρωτήσω από εκεί😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Έχω υποβάλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα τρεις φορές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση, απλά πρέπει να περιμένω, θα επικοινωνήσω μαζί σας
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Απλώς αναρωτιέμαι αν τα έγγραφα ήταν στη σωστή μορφή και καλής ποιότητας. Είναι πολύ σημαντικό όταν πρόκειται για την έγκριση εγγράφων προκειμένου να περάσει η επαλήθευση. Μήπως το γνωρίζετε αυτό;
Θα περιμένουμε τις ενημερώσεις εδώ.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
Μετά τη μεταφόρτωση των εγγράφων μου, περίμενα 2 ημέρες και μετά ρώτησα τον κεντρικό υπολογιστή της ζωντανής συνομιλίας εάν ο λογαριασμός επαληθεύτηκε. Μου είπε ότι επαληθεύτηκε επιτυχής.
After uploading my documents I’ve waited 2 days and then asked the live chat host if the account was verified. She told me it was verified successful.
Γνωρίζω ότι τα έγγραφα είναι σίγουρα υψηλής ποιότητας, έχω βάλει τα έγγραφα σε πολλά καζίνο και ξέρω ότι είναι έγκυρα
I am aware that the documents are certainly of high quality, I have put the documents in many casinos and I know that they are valid
Olen tietoinen varmasti on laadukkaat olen moniin casinoihin laittanut dokumentit ja tiedän että ne kelpaavat
Και δεν μπορώ να ρωτήσω για το live chat γιατί με μπλόκαραν, όταν ρώτησα πολλές φορές, οι υπάλληλοι συνομιλίας είπαν βαριέμαι όταν ρωτάω και με μπλόκαρε, δεν μπορώ να ρωτήσω τίποτα άλλο
And I can't ask about the live chat because they blocked me, when I asked many times, the chat clerks said am I bored when I ask and blocked me, I can't ask anything anymore
Ja en voi kysyä live chatista kun estivät minut kun monesti kysyin tlannetta chat virkailia sanoi että olenko tylsistynyt kun kyselen ja esti minut en voi kysellä mitään enää
Ελπίζω λοιπόν ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να έρθει σε επαφή με το καζίνο και να μάθει περισσότερα. Μόνο εάν το καζίνο είναι πρόθυμο να συνεργαστεί θα μπορέσουμε να λύσουμε την περίπτωσή σας.
So I hope that our complaint team will be able to get in touch with the casino and learn more. Only if the casino is willing to cooperate will we be able to solve your case.
Μπόρεσα να συνομιλήσω με έναν υπάλληλο συνομιλίας από διαφορετική διεύθυνση IP όταν δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με τη δική μου, είπε ότι ο λογαριασμός είχε επιβεβαιωθεί και η απόσυρσή μου θα έπρεπε να πληρωθεί την επόμενη μέρα, είναι αναμενόμενο, αλλά Αμφιβάλλω, ελπίζω να πάρω την απόσυρσή μου τώρα, θα σας ενημερώσω σχετικά
I was able to chat with a chat clerk from a different IP address when I couldn't get through with my own, he said that the account had been confirmed and my withdrawal would have to be paid in the next day, well it's expected but I doubt it, I hope I get my withdrawal now, I'll let you know about it
Pääsin juttelemaan chat virkailian kanssa eri ip osoitteesta kun en omalla päässyt,hän sanoi että tili olisi vahvistettu ja nostoni täytyisi mennä maksuun lähipäivänä no odotetaan mutta epäilen kyllä, toivottavasti saan nyt nostoni ilmoittelen asiasta teille
Ποιο είναι το αναγνωριστικό ανάληψης;
What is your withdrawal ID?
Was ist deine Auszahlungs-ID?
Δεν ξερω, απλα ειπε οτι θα πληρωθει τις επομενες μερες, δεν εχει παει ακομα, αλλα μπορει να απατησει
I don't know, it just said that it will be paid in the next few days, it hasn't gone yet, but he might be cheating
En tiedä se sanoi vain että menee maksuun lähipäivinä ei ole vielä mennyt,mutta hän saattaa vaan huijata
Μπορείτε να δείτε το αναγνωριστικό στο ιστορικό συναλλαγών
You can see the ID in the transaction history
Du siehst die ID in der transactionshistorie
Λέει μόνο σε εκκρεμότητα στο σημείο παραλαβής
It only says pending at the pick-up point
Siellä lukee vaan nostonkohdalla että vireillä
Ο αριθμός στα αριστερά του #
The number to the left of the #
Die Zahl ganz links neben dem #
Τι χρειάζεστε αυτόν τον αριθμό;
What do you need that number for?
Mihin sinä sitä numeroa tarvitset?
Ήθελα απλώς να μάθω πότε είναι η σειρά σου. Έχω 2307 και η κατάστασή μου είναι επίσης 'εκκρεμεί'.
Εάν φτάσετε εκεί νωρίς, μπορείτε να με ενημερώσετε πότε υποβλήθηκε σε επεξεργασία και εάν φτάσω νωρίς, θα σας ενημερώσω
I just wanted to know when your turn is in the order. I have 2307 and my status is also 'pending'.
If you get there early, you can let me know when it was processed and if I get there early, I'll let you know
Ich wollte nur wissen, wann du in der Reihenfolge dran bist. Ich habe 2307 und mein Status ist auch ‚pending‘.
Wenn du früher dran bist, kannst du mir Bescheid geben, wann es bearbeitet wurde und wenn ich früher dran bin, sag ich dir Bescheid
Η πρώτη μου ανάληψη 2766 και λέει σε εκκρεμότητα
My first withdrawal 2766 and it says pending
Minun ensimmäinen nosto 2766 ja lukee pending
Νιώθω ότι κανείς από εμάς δεν παίρνει τα χρήματά του, έχει ποτέ κανείς;
I feel like none of us get our money, has anyone ever?
Minusta tuntuu että me emme kukaan saa rahojamme onkohan kukaan saanut koskaan?
Οι περισσότεροι από αυτούς που λαμβάνουν τα χρήματά τους δεν έρχονται εδώ για να παραπονεθούν.
Νομίζω ότι το μόνο που θα βρείτε εδώ είναι άνθρωποι που περιμένουν τα χρήματά τους.
Most of those who receive their money don't come here to complain.
I think all you'll find here are people waiting for their money.
Die meisten; die ihr Geld erhalten kommen nicht hier her um sich zu beschweren.
Hier findest du nur Leute, die auf ihr Geld warten, glaube ich.
Μπόρεσα να συνομιλήσω με έναν υπάλληλο συνομιλίας από διαφορετική διεύθυνση IP όταν δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με τη δική μου, είπε ότι ο λογαριασμός είχε επιβεβαιωθεί και η απόσυρσή μου θα έπρεπε να πληρωθεί την επόμενη μέρα, είναι αναμενόμενο, αλλά Αμφιβάλλω, ελπίζω να πάρω την απόσυρσή μου τώρα, θα σας ενημερώσω σχετικά
I was able to chat with a chat clerk from a different IP address when I couldn't get through with my own, he said that the account had been confirmed and my withdrawal would have to be paid in the next day, well it's expected but I doubt it, I hope I get my withdrawal now, I'll let you know about it
Pääsin juttelemaan chat virkailian kanssa eri ip osoitteesta kun en omalla päässyt,hän sanoi että tili olisi vahvistettu ja nostoni täytyisi mennä maksuun lähipäivänä no odotetaan mutta epäilen kyllä, toivottavasti saan nyt nostoni ilmoittelen asiasta teille
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.