ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
27363 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...29
Προσθήκη ανάρτησης
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Nope.

Inrel19
πριν από 1 μήνα

Ναι τότε τελείωσε. Η ελπίδα μου χάθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

5Τα μπόνους και το Betsolino παρέχονται από

τον ίδιο πάροχο. Εάν πληρώσει το 5Bonuses, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώσει και το Betsolino.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I understand, I wouldn't give up until the complaint is closed and the casino refuses to comment and cooperate. Until then, I would still see a chance, although I clearly understand that the further it stretches out, the smaller it probably is in everyone's head. But I believe that eventually these things will be resolved. Maybe I'm too optimistic, but sometimes it doesn't work out too badly. 🙂

πριν από 1 μήνα

In a few hours the clock is on his end in my complaint. The time was extended one time with seven days… So what’s gonna happen now? I don’t think they work at weekends so there won’t be a reaction from the casino in time… I think the party is over folks, they won’t payout anymore, even after waiting for almost 6(!) there still no money on my bankaccount from this casino!

Boyke123
πριν από 1 μήνα

Yes, I think they made a few payouts and now they completely stopped paying out. I was supposed to get my money a week ago, they promised it will be transferred to my account within 24 hours.


The thing that frustrates me the most is that Casino guru still has a pretty decent rating for these casinos operated by Betsolino Ltd. I think the amount of complaints should really show that these casinos are scamming people. It kinda feels that either Casino guru does not care or they also make some profit from doing this.

Inrel19
πριν από 1 μήνα

I really share your feelings about that. Other players are still playing from all over the world because of the rating on this website for example. The casino sends newsletters almost everyday…. So new players are attracted in that way.

I really really hope the casino will payout to us, and all the other players that are waiting for their payment. It feels so frustrating to check your bank account everyday several times for almost 6 weeks now.

I deposited with paysafecard and they can’t help me refunding my deposits. The prepaid paysafe code isn’t reversible they said to me. Maybe if someone deposited by bank or creditcard they can roll back their deposit payments. I paid my paysafecard with my Revolut bankaccount, I can’t reverse them because the code is used….

πριν από 1 μήνα

I have played LOTS of casinos in my lifetime and i always got paid. Seems like this is the first time i will never get my withdrawal.

πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς επηρεάζομαι και εγώ. Εγγράφηκα επίσης εκεί επειδή το καζίνο είχε καλή βαθμολογία εδώ. Δυστυχώς δεν κοίταξα ούτε τις συζητήσεις ούτε τα παράπονα. Περιμένω 350 ευρώ. Δεν λαμβάνω απάντηση στα email. Υπάρχει μόνο ένα άτομο στη ζωντανή συνομιλία που ονομάζεται Irina, το οποίο πιθανώς όλοι γνωρίζετε ήδη. Μου λέει πάντα το ίδιο πράγμα, ότι έχουν καθυστερημένη επεξεργασία. Φυσικά θα έκανα και καταγγελία εδώ, αλλά πάντα σου λένε να περιμένεις 14 μέρες. Ναι, ίσως, αλλά όχι όταν υπάρχουν ήδη τόσοι πολλοί άνθρωποι εδώ που δεν παίρνουν τα χρήματά τους, γιατί να περιμένουμε 14 ημέρες;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, περιμένω εδώ και 3 εβδομάδες και υποψιάζομαι ότι δεν θα συμβεί τίποτα αν τα διαβάσετε όλα εδώ.

Αλλά για να είμαι ειλικρινής, είχα περισσότερες ελπίδες στο CasinoGuru, το οποίο πιθανότατα θα αποτύχει.

Μετά την καταγγελία, μια υπόθεση απλά κλείνει και ορίζεται ως ανεπίλυτη 😕

Λοιπόν, δεν πρέπει ποτέ να προωθήσετε αυτό το δόλιο καζίνο με τέτοια βαθμολογία, συγγνώμη, αλλά φαίνεται πλέον προφανές ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά τα χρήματά μας.



Μπορείτε λοιπόν να υποβάλετε καταγγελία τώρα, αλλά θα χρειαστούν 14 ημέρες (μετά το αίτημα ανάληψης) μέχρι να ανοίξει.

Θα δεις τα λεφτά σου; Για να είμαι ειλικρινής, αμφιβάλλω κι εγώ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

Exactly, many might see a pretty decent rating without any alarming things and just deposit there. I cannot understand why Casino guru does nothing about it. And when the casino simply does not give the money back, complaint is closed and Casino guru is like "sorry, there is nothing we can do".


Well, you promoted the casino in the first place, so you should do something.

πριν από 1 μήνα

In a few hours the clock is on his end in my complaint. The time was extended one time with seven days… So what’s gonna happen now? I don’t think they work at weekends so there won’t be a reaction from the casino in time… I think the party is over folks, they won’t payout anymore, even after waiting for almost 6(!) there still no money on my bankaccount from this casino!

πριν από 1 μήνα

Hello,

This is exactly why we listed a new casino as fresh, meaning no one can predict whether they will be treating the players fairly or not. From our perspective, it's always risky to play in fresh casinos, hence, these will have lower ratings for quite some time unless they prove their fairness.

Each unresolved yet justified complaint decreases its Safety Index. I imagine players would prefer other solutions, but the ratings are solely based on precise calculations, so we need every unfairly treated player to come here to submit the complaint.

I imagine it brings a little comfort to you now. On the other hand, each time another complaint makes it through or on any other occasion, we try to motivate such casinos to resolve already closed complaints in order to regain their lost reputation. Compared to the licensing authority, this is the only leverage we have.


Inrel19
πριν από 1 μήνα

Hi, it would be best if you read my response to Boyke123 too.

I'm sorry, no one knows what fresh casinos brings.

vakah86
πριν από 1 μήνα

Hi, you too are more than welcome to read my previous responses.

I understand your frustration. Have you perhaps read our guides focused on casino safety?

You would know there is no safety guarantee for fresh casinos. The rating simply has to start somewhere, and unless we have proven bad intentions through unresolved complaints, we have a chance to predict what is going to happen. I bet you too had no idea when you decided to try the casino out.

So did we.

Regretfully, this is the way they prefer to behave right now.


miskajups
πριν από 1 μήνα

I'm really sorry. I wish we could somehow predict which casinos are going to be decent and which are not.

Radka
πριν από 1 μήνα

Μπορώ να τα καταλάβω όλα αυτά, αλλά το ερώτημα εδώ είναι περισσότερο για το γιατί το Betsolino εξακολουθεί να ταξινομείται ως νέο, παρόλο που είναι προφανές τι συμβαίνει εκεί.


Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι παίκτες που επηρεάζονται που κοιτάζουν μόνο τις κριτικές του καζίνο αλλά δεν υποβάλλουν παράπονα εδώ!

Αυτό συνεχίζεται καθημερινά, τα μπόνους εξακολουθούν να αποστέλλονται από την Betsolino μέσω email. Έτσι, η απάτη συνεχίζεται, ακόμη και λόγω της καλής βαθμολογίας στο CasinoGuru - ΠΑΡΑ Σαφείς καταγγελίες!


Πόσο καιρό είναι ένα καζίνο υπό την «προστασία αρχάριου»;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

Long enough to steal a lot of money from us and new players.

Boyke123
πριν από 1 μήνα

Yeah, that’s exactly what I was thinking.

Boyke123
πριν από 1 μήνα

Report this transaction as fraud to Revolut. They might be able to escalate this with third parties and make these scammers pay for what they are doing.

I just reported my transaction as fraud.

πριν από 1 μήνα

file τόσο αναιδές που εξακολουθούν να στέλνουν διαφημίσεις

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Boyke123 διαγράφηκε
1...14 15 16...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη