Ναι τότε τελείωσε. Η ελπίδα μου χάθηκε
Yes then it's over. My hope is gone
Ja dann ist’s vorbei. Meine Hoffnung ist weg
5Τα μπόνους και το Betsolino παρέχονται από
τον ίδιο πάροχο. Εάν πληρώσει το 5Bonuses, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώσει και το Betsolino.
5Bonuses and Betsolino are provided by
the same provider. If 5Bonuses pays out, there's a good chance that Betsolino will too.
5Bonuses und Betsolino werden vom
selben Anbieter geführt. Wenn 5Bonuses auszahlt, ist die Chance groß, dass Betsolino es auch tut.
Καταλαβαίνω, δεν θα τα παρατούσα μέχρι να κλείσει η καταγγελία και το καζίνο αρνηθεί να σχολιάσει και να συνεργαστεί. Μέχρι τότε, θα έβλεπα ακόμα μια ευκαιρία, αν και καταλαβαίνω ξεκάθαρα ότι όσο πιο πολύ απλώνεται, τόσο πιο μικρή είναι πιθανώς στο κεφάλι όλων. Πιστεύω όμως ότι τελικά αυτά τα πράγματα θα λυθούν. Ίσως είμαι πολύ αισιόδοξος, αλλά μερικές φορές δεν μου βγαίνει και πολύ άσχημα. 🙂
I understand, I wouldn't give up until the complaint is closed and the casino refuses to comment and cooperate. Until then, I would still see a chance, although I clearly understand that the further it stretches out, the smaller it probably is in everyone's head. But I believe that eventually these things will be resolved. Maybe I'm too optimistic, but sometimes it doesn't work out too badly. 🙂
Σε λίγες ώρες το ρολόι είναι στο τέλος του στο παράπονό μου. Ο χρόνος παρατάθηκε μία φορά με επτά ημέρες… Τι θα γίνει λοιπόν τώρα; Δεν νομίζω ότι δουλεύουν τα Σαββατοκύριακα, οπότε δεν θα υπάρξει αντίδραση από το καζίνο εγκαίρως… Νομίζω ότι το πάρτι τελείωσε, δεν θα πληρώσουν πια, ακόμα και μετά από σχεδόν 6(!) δεν υπάρχει ακόμα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό από αυτό το καζίνο!
In a few hours the clock is on his end in my complaint. The time was extended one time with seven days… So what’s gonna happen now? I don’t think they work at weekends so there won’t be a reaction from the casino in time… I think the party is over folks, they won’t payout anymore, even after waiting for almost 6(!) there still no money on my bankaccount from this casino!
Ναι, νομίζω ότι έκαναν μερικές πληρωμές και τώρα σταμάτησαν εντελώς να πληρώνουν. Έπρεπε να πάρω τα χρήματά μου πριν από μια εβδομάδα, μου υποσχέθηκαν ότι θα μεταφερθούν στον λογαριασμό μου εντός 24 ωρών.
Αυτό που με απογοητεύει περισσότερο είναι ότι ο γκουρού του Καζίνο εξακολουθεί να έχει μια αρκετά αξιοπρεπή βαθμολογία για αυτά τα καζίνο που διαχειρίζεται η Betsolino Ltd. Νομίζω ότι το πλήθος των καταγγελιών πρέπει πραγματικά να δείχνει ότι αυτά τα καζίνο εξαπατούν ανθρώπους. Αισθάνεται κάπως ότι είτε ο γκουρού του Καζίνο δεν ενδιαφέρεται είτε ότι έχουν επίσης κάποιο κέρδος από αυτό.
Yes, I think they made a few payouts and now they completely stopped paying out. I was supposed to get my money a week ago, they promised it will be transferred to my account within 24 hours.
The thing that frustrates me the most is that Casino guru still has a pretty decent rating for these casinos operated by Betsolino Ltd. I think the amount of complaints should really show that these casinos are scamming people. It kinda feels that either Casino guru does not care or they also make some profit from doing this.
Συμμερίζομαι πραγματικά τα συναισθήματά σου γι' αυτό. Άλλοι παίκτες εξακολουθούν να παίζουν από όλο τον κόσμο λόγω της βαθμολογίας σε αυτόν τον ιστότοπο για παράδειγμα. Το καζίνο στέλνει ενημερωτικά δελτία σχεδόν καθημερινά…. Έτσι οι νέοι παίκτες προσελκύονται με αυτόν τον τρόπο.
Ελπίζω πραγματικά ότι το καζίνο θα πληρώσει σε εμάς και σε όλους τους άλλους παίκτες που περιμένουν την πληρωμή τους. Είναι τόσο απογοητευτικό να ελέγχετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό καθημερινά πολλές φορές για σχεδόν 6 εβδομάδες τώρα.
Έκανα κατάθεση με paysafecard και δεν μπορούν να με βοηθήσουν να επιστρέψω τις καταθέσεις μου. Ο προπληρωμένος κωδικός paysafe δεν είναι αναστρέψιμος μου είπαν. Ίσως, εάν κάποιος καταθέσει μέσω τράπεζας ή πιστωτικής κάρτας, μπορεί να κάνει πίσω τις πληρωμές κατάθεσης. Πλήρωσα την paysafecard μου με τον τραπεζικό μου λογαριασμό Revolut, δεν μπορώ να τα αντιστρέψω γιατί χρησιμοποιείται ο κωδικός….
I really share your feelings about that. Other players are still playing from all over the world because of the rating on this website for example. The casino sends newsletters almost everyday…. So new players are attracted in that way.
I really really hope the casino will payout to us, and all the other players that are waiting for their payment. It feels so frustrating to check your bank account everyday several times for almost 6 weeks now.
I deposited with paysafecard and they can’t help me refunding my deposits. The prepaid paysafe code isn’t reversible they said to me. Maybe if someone deposited by bank or creditcard they can roll back their deposit payments. I paid my paysafecard with my Revolut bankaccount, I can’t reverse them because the code is used….
Έχω παίξει ΠΟΛΛΑ καζίνο στη ζωή μου και πάντα πληρωνόμουν. Φαίνεται ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που δεν θα πάρω ποτέ την απόσυρσή μου.
I have played LOTS of casinos in my lifetime and i always got paid. Seems like this is the first time i will never get my withdrawal.
Δυστυχώς επηρεάζομαι και εγώ. Εγγράφηκα επίσης εκεί επειδή το καζίνο είχε καλή βαθμολογία εδώ. Δυστυχώς δεν κοίταξα ούτε τις συζητήσεις ούτε τα παράπονα. Περιμένω 350 ευρώ. Δεν λαμβάνω απάντηση στα email. Υπάρχει μόνο ένα άτομο στη ζωντανή συνομιλία που ονομάζεται Irina, το οποίο πιθανώς όλοι γνωρίζετε ήδη. Μου λέει πάντα το ίδιο πράγμα, ότι έχουν καθυστερημένη επεξεργασία. Φυσικά θα έκανα και καταγγελία εδώ, αλλά πάντα σου λένε να περιμένεις 14 μέρες. Ναι, ίσως, αλλά όχι όταν υπάρχουν ήδη τόσοι πολλοί άνθρωποι εδώ που δεν παίρνουν τα χρήματά τους, γιατί να περιμένουμε 14 ημέρες;
Unfortunately, I'm also affected. I also registered there because the casino was rated well here. Unfortunately, I didn't look at the discussions or the complaints. I'm waiting for 350 euros. I don't get a reply to emails. There's only one person in the live chat called Irina, who you probably all know already. She always tells me the same thing, that they have a backlog of processing. Of course I would also submit a complaint here, but they always tell you to wait 14 days. Yes, maybe, but not when there are already so many people here who don't get their money, why wait 14 days?
Bin leider auch betroffen. Hab mich auch dort angemeldet weil das Casino hier gut bewertet wurde. Hab mir nur leider die Diskussionen nicht angesehen, und auch nicht nach den Beschwerden geschaut. Warte auf 350 Euro. Auf emails bekommt man keine Antwort. Im Live Chat arbeitet wohl nur 1 Person namens Irina, die ihr wahrscheinlich schon alle kennt. Auch sie sagt mir immer das gleiche, das sie einen Bearbeitungsrückstand haben. Natürlich würde ich hier auch eine Beschwerde einreichen, aber hier bekommt man immer gesagt man solle 14 tage warten. Ja vielleicht, aber nicht wenn hier schon so viele sind die ihr geld nicht bekommen, warum dann 14 Tage warten?
Λοιπόν, περιμένω εδώ και 3 εβδομάδες και υποψιάζομαι ότι δεν θα συμβεί τίποτα αν τα διαβάσετε όλα εδώ.
Αλλά για να είμαι ειλικρινής, είχα περισσότερες ελπίδες στο CasinoGuru, το οποίο πιθανότατα θα αποτύχει.
Μετά την καταγγελία, μια υπόθεση απλά κλείνει και ορίζεται ως ανεπίλυτη 😕
Λοιπόν, δεν πρέπει ποτέ να προωθήσετε αυτό το δόλιο καζίνο με τέτοια βαθμολογία, συγγνώμη, αλλά φαίνεται πλέον προφανές ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά τα χρήματά μας.
Μπορείτε λοιπόν να υποβάλετε καταγγελία τώρα, αλλά θα χρειαστούν 14 ημέρες (μετά το αίτημα ανάληψης) μέχρι να ανοίξει.
Θα δεις τα λεφτά σου; Για να είμαι ειλικρινής, αμφιβάλλω κι εγώ.
Well, I've been waiting for 3 weeks now and I suspect that nothing will happen if you read through everything here.
But to be honest, I had more hope in CasinoGuru, which will probably come to nothing.
After the complaint, a case is simply closed and set to unresolved 😕
Well then you should never promote this fraudulent casino with such a rating, sorry but it seems obvious by now that we will never see our money again.
So you can submit a complaint now, but it will take 14 days (after the withdrawal request) until it is opened.
Will you see your money? To be honest, I doubt it too.
Also ich warte mittlerweile auch schon 3 Wochen , vermute auch dass da nichts kommt wenn man mal sich hier komplett durchliest.
Ich hatte aber auch ehrlich gesagt mehr Hoffnung in CasinoGuru , was sich wohl auch in nichts auflösen wird.
Nach der Beschwerde wird ein Fall einfach geschlossen und auf ungelöst gestellt 😕
Na gut dann sollte man dieses BetrügerCasino auch niemals mit so einer Bewertung promoten , sry aber das scheint wohl mittlerweile offensichtlich das wir unser Geld nicht mehr sehen werden.
Also eine Beschwerde kannst du zwar auch jetzt schon einreichen , sie wird jedoch 14 Tage (nach Auszahlungsantrag) dauern bis sie eröffnet wird.
Ob du dein Geld sehen wirst ? Ich bezweifel es ehrlich gesagt auch .
Ακριβώς, πολλοί μπορεί να δουν μια αρκετά αξιοπρεπή βαθμολογία χωρίς ανησυχητικά πράγματα και απλώς να καταθέσουν εκεί. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο γκουρού του Καζίνο δεν κάνει τίποτα γι' αυτό. Και όταν το καζίνο απλά δεν δίνει τα χρήματα πίσω, η καταγγελία κλείνει και ο γκουρού του καζίνο λέει "συγγνώμη, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα".
Λοιπόν, προωθήσατε το καζίνο εξαρχής, οπότε πρέπει να κάνετε κάτι.
Exactly, many might see a pretty decent rating without any alarming things and just deposit there. I cannot understand why Casino guru does nothing about it. And when the casino simply does not give the money back, complaint is closed and Casino guru is like "sorry, there is nothing we can do".
Well, you promoted the casino in the first place, so you should do something.
Σε λίγες ώρες το ρολόι είναι στο τέλος του στο παράπονό μου. Ο χρόνος παρατάθηκε μία φορά με επτά ημέρες… Τι θα γίνει λοιπόν τώρα; Δεν νομίζω ότι δουλεύουν τα Σαββατοκύριακα, οπότε δεν θα υπάρξει αντίδραση από το καζίνο εγκαίρως… Νομίζω ότι το πάρτι τελείωσε, δεν θα πληρώσουν πια, ακόμα και μετά από σχεδόν 6(!) δεν υπάρχει ακόμα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό από αυτό το καζίνο!
In a few hours the clock is on his end in my complaint. The time was extended one time with seven days… So what’s gonna happen now? I don’t think they work at weekends so there won’t be a reaction from the casino in time… I think the party is over folks, they won’t payout anymore, even after waiting for almost 6(!) there still no money on my bankaccount from this casino!
Γειά σου,
Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που αναφέραμε ένα νέο καζίνο ως φρέσκο, πράγμα που σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει εάν θα συμπεριφέρονται δίκαια στους παίκτες ή όχι. Από την άποψή μας, είναι πάντα επικίνδυνο να παίζεις σε φρέσκα καζίνο, ως εκ τούτου, αυτά θα έχουν χαμηλότερες βαθμολογίες για αρκετό καιρό εκτός και αν αποδείξουν τη δικαιοσύνη τους.
Κάθε ανεπίλυτο αλλά αιτιολογημένο παράπονο μειώνει τον Δείκτη Ασφάλειάς του. Φαντάζομαι ότι οι παίκτες θα προτιμούσαν άλλες λύσεις, αλλά οι βαθμολογίες βασίζονται αποκλειστικά σε ακριβείς υπολογισμούς, επομένως χρειαζόμαστε κάθε παίκτη που αντιμετωπίζεται με άδικη μεταχείριση να έρθει εδώ για να υποβάλει την καταγγελία.
Φαντάζομαι ότι σου φέρνει λίγη άνεση τώρα. Από την άλλη πλευρά, κάθε φορά που περνά ένα άλλο παράπονο ή σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, προσπαθούμε να παρακινήσουμε τέτοια καζίνο να επιλύσουν ήδη κλειστά παράπονα προκειμένου να ανακτήσουν τη χαμένη τους φήμη. Σε σύγκριση με την αρχή αδειοδότησης, αυτή είναι η μόνη μόχλευση που έχουμε.
Hello,
This is exactly why we listed a new casino as fresh, meaning no one can predict whether they will be treating the players fairly or not. From our perspective, it's always risky to play in fresh casinos, hence, these will have lower ratings for quite some time unless they prove their fairness.
Each unresolved yet justified complaint decreases its Safety Index. I imagine players would prefer other solutions, but the ratings are solely based on precise calculations, so we need every unfairly treated player to come here to submit the complaint.
I imagine it brings a little comfort to you now. On the other hand, each time another complaint makes it through or on any other occasion, we try to motivate such casinos to resolve already closed complaints in order to regain their lost reputation. Compared to the licensing authority, this is the only leverage we have.
Γεια, μπορείτε επίσης να διαβάσετε τις προηγούμενες απαντήσεις μου.
Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου. Μήπως έχετε διαβάσει τους οδηγούς μας που επικεντρώνονται στην ασφάλεια του καζίνο;
Θα ξέρετε ότι δεν υπάρχει εγγύηση ασφάλειας για φρέσκα καζίνο. Η βαθμολογία πρέπει απλώς να ξεκινήσει από κάπου, και αν δεν έχουμε αποδείξει κακές προθέσεις μέσω ανεπίλυτων καταγγελιών, έχουμε την ευκαιρία να προβλέψουμε τι πρόκειται να συμβεί. Βάζω στοίχημα ότι και εσείς δεν είχατε ιδέα πότε αποφασίσατε να δοκιμάσετε το καζίνο.
Το ίδιο και εμείς.
Δυστυχώς, αυτός είναι ο τρόπος που προτιμούν να συμπεριφέρονται αυτή τη στιγμή.
Hi, you too are more than welcome to read my previous responses.
I understand your frustration. Have you perhaps read our guides focused on casino safety?
You would know there is no safety guarantee for fresh casinos. The rating simply has to start somewhere, and unless we have proven bad intentions through unresolved complaints, we have a chance to predict what is going to happen. I bet you too had no idea when you decided to try the casino out.
So did we.
Regretfully, this is the way they prefer to behave right now.
Λυπάμαι πολύ. Μακάρι να μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να προβλέψουμε ποια καζίνο θα είναι αξιοπρεπή και ποια όχι.
I'm really sorry. I wish we could somehow predict which casinos are going to be decent and which are not.
Μπορώ να τα καταλάβω όλα αυτά, αλλά το ερώτημα εδώ είναι περισσότερο για το γιατί το Betsolino εξακολουθεί να ταξινομείται ως νέο, παρόλο που είναι προφανές τι συμβαίνει εκεί.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι παίκτες που επηρεάζονται που κοιτάζουν μόνο τις κριτικές του καζίνο αλλά δεν υποβάλλουν παράπονα εδώ!
Αυτό συνεχίζεται καθημερινά, τα μπόνους εξακολουθούν να αποστέλλονται από την Betsolino μέσω email. Έτσι, η απάτη συνεχίζεται, ακόμη και λόγω της καλής βαθμολογίας στο CasinoGuru - ΠΑΡΑ Σαφείς καταγγελίες!
Πόσο καιρό είναι ένα καζίνο υπό την «προστασία αρχάριου»;
I can understand all of that, but the question here is more about why Betsolino is STILL classified as new, even though it is obvious what is happening there.
There are certainly other players affected who only look at the casino reviews but do not file a complaint here!
This continues every day, bonuses are still being sent by Betsolino via email. So the scam continues, even because of a good rating on CasinoGuru - DESPITE clear complaints!
How long is a casino under the "newbie protection"?
Das kann ich alles auch Nachvollziehen , allerdings geht es hier eher darum warum Betsolino IMMER NOCH dann als neu eingestuft ist/wird , und dass obwohl ja offensichtlich ist was dort passiert.
Es sind bestimmt weitere Spieler betroffen , die sich nur die Casino Bewertung anschauen aber hier keine Beschwerde einlegen!
Dies geht ja täglich weiter , Bonuse werden immer noch von Betsolino versendet , per Mail. Also die Betrugsmasche geht weiter , auch Aufrgrund einer guten Bewertung bei CasinoGuru - TROTZ eindeutigen Beschwerden!
Wie lange steht ein Casino denn unter den "Neuling Schutz" ?
Αρκετά για να κλέψουν πολλά χρήματα από εμάς και από νέους παίκτες.
Long enough to steal a lot of money from us and new players.
Αναφέρετε αυτήν τη συναλλαγή ως απάτη στη Revolut. Μπορεί να είναι σε θέση να το κλιμακώσουν με τρίτους και να κάνουν αυτούς τους απατεώνες να πληρώσουν για αυτό που κάνουν.
Μόλις ανέφερα τη συναλλαγή μου ως απάτη.
Report this transaction as fraud to Revolut. They might be able to escalate this with third parties and make these scammers pay for what they are doing.
I just reported my transaction as fraud.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.