ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
27990 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...15 16 17...29
Προσθήκη ανάρτησης
Inrel19
πριν από 1 μήνα

But I’ve buoyed paysafecards with it, and they are non refundable. I used to code to deposit in the casino, so the code is used. I’ve had contact with paysafecard and they can’t help me with this.

Boyke123
πριν από 1 μήνα

They will once the authorities contact them.

They know who was the recipient of the funds, so they must disclose it in case of fraud.

πριν από 1 μήνα

Λειτουργεί και με το crypto;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I have big doubts about that.

πριν από 1 μήνα

Μπορώ να τα καταλάβω όλα αυτά, αλλά το ερώτημα εδώ είναι περισσότερο για το γιατί το Betsolino εξακολουθεί να ταξινομείται ως νέο, παρόλο που είναι προφανές τι συμβαίνει εκεί.


Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι παίκτες που επηρεάζονται που κοιτάζουν μόνο τις κριτικές του καζίνο αλλά δεν υποβάλλουν παράπονα εδώ!

Αυτό συνεχίζεται καθημερινά, τα μπόνους εξακολουθούν να αποστέλλονται από την Betsolino μέσω email. Έτσι, η απάτη συνεχίζεται, ακόμη και λόγω της καλής βαθμολογίας στο CasinoGuru - ΠΑΡΑ Σαφείς καταγγελίες!


Πόσο καιρό είναι ένα καζίνο υπό την «προστασία αρχάριου»;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

The casino is not under any protection. If the complaints against it are not resolved, then its safety index will change. The fact that it is marked as fresh does not mean that if it does not try to pay players and solve the problems that it will not be penalised. 

πριν από 1 μήνα

Report this transaction as fraud to Revolut. They might be able to escalate this with third parties and make these scammers pay for what they are doing.

I just reported my transaction as fraud.

πριν από 1 μήνα

Oh, could you please let us know what they replied to you and how this whole process is progressing now that you have reported it please ?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, αφού διάβασα τα πάντα, η ελπίδα μου έχει χαθεί εντελώς, όπως όλοι οι άλλοι εδώ! Και το λυπηρό είναι ότι γράφουμε εδώ για 2, 3 ή περισσότερες εβδομάδες, παραπονιόμαστε, αλλά τίποτα δεν έχει αλλάξει! Απολύτως τίποτα.

Αυτό εγείρει φυσικά το ερώτημα εάν είναι καθόλου χρήσιμη η υποβολή καταγγελίας.

Για πολλούς είναι η μόνη επιλογή και περίμεναν πάρα πολλά από το CasinoGuru.

Ότι θα μπορούσατε να το λύσετε... Ούτε το Betsolino απαντά στις ερωτήσεις σας, οπότε το ερώτημα είναι γιατί εξακολουθεί να έχει βαθμολογία 6,8;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

file

vakah86
πριν από 1 μήνα

πάντα το ίδιο, τρελό 😀

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

Because so far it has only one unresolved complaint. When the other complaints are closed as unresolved, then the safety index will change. Not before. According to what I have seen some complaints have already been resolved by the casino a month ago and I would be very happy if it was like that. 

Unfortunately, we can't force the casino to do anything and even though we try to do our best for the players, it may not work out. So even though the players have hope in us, if the casino doesn't want to do anything, it's hard to move forward. 

Your complaint is open and the casino will be contacted shortly, so just wait and see what happens. 😕

Jaro
πριν από 1 μήνα

My complaint is closed, and it’s not solved. I hope the other players who set up a complaint will be solved successfully.

Boyke123
πριν από 1 μήνα

That's very sad, we'll see what the others do, but if you didn't get an answer then I don't know how the casino will proceed in other cases. 

I would also like to see this to a successful conclusion. 😕

πριν από 1 μήνα

filefile Παίρνω συνεχώς διαφημίσεις από αυτό το καζίνο. Ανήκει και στο Betsolino οπότε προσοχή

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 μήνα

I think someone mentioned it here in the thread and also has an open complaint with this casino on our site. I would very much like to say and believe that everything will be solved without further problems but I don't want to promise it in order not to mislead the players unnecessarily. 

I hope that someone will come with a positive update. 🙁

πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς, η Ιρίνα δεν θα μπορεί να ενημερώσει. γράφει το ίδιο πράγμα σε όλους.

Πρέπει να γράψεις email για να πάρεις ενημέρωση, χαχαχα... δεν υπάρχει απάντηση στο email

Δυστυχώς, δεν συμβαίνει τίποτα με το παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Is it an idea to write the game providers? Like pragmatic or so? I don’t think they want their games in such a casino?

πριν από 1 μήνα

Το Casino Guru δεν έχει απαντήσει στο παράπονό μου εδώ και 48 ώρες. Το χρονόμετρο έχει λήξει εδώ και καιρό, αλλά κανείς δεν ανταποκρίνεται.


Τι συμβαίνει εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Απλώς έκανα στον εαυτό μου την ίδια ερώτηση, και δεν συμβαίνουν πολλά και για μένα.

Η βαθμολογία Betsolino μειώθηκε κατά 0,5......

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

0.5 because they didn’t reply on my complaint I Guess…. Their have to be a lot of complaints to be unresolved to drop the rating that much so new players won’t start playing….

πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς, η Ιρίνα δεν θα μπορεί να ενημερώσει. γράφει το ίδιο πράγμα σε όλους.

Πρέπει να γράψεις email για να πάρεις ενημέρωση, χαχαχα... δεν υπάρχει απάντηση στο email

Δυστυχώς, δεν συμβαίνει τίποτα με το παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

At the earliest a certain amount of time must pass which Kristina mentioned in order to contact the casino. However, I see that they have not responded to the complaint and one ended up unresolved, so I am beginning to doubt even that it will turn out well, although I would like to be wrong. 

1...15 16 17...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη