Το Casino Guru δεν έχει απαντήσει στο παράπονό μου εδώ και 48 ώρες. Το χρονόμετρο έχει λήξει εδώ και καιρό, αλλά κανείς δεν ανταποκρίνεται.
Τι συμβαίνει εδώ;
Casino Guru has not responded to my complaint for 48 hours. The timer has long since expired, but no one is responding.
What's going on here?
Meine Beschwerde ist seit 48h ohne Bearbeitung von Casino Guru. Der Timer ist schon längst abgelaufen, trotzdem antwortet hier keiner.
Was ist hier los?
Ο Peter θα πρέπει να παρατείνει το χρονόμετρο του καζίνο για άλλη μια εβδομάδα. Θα τον ενημερώσω γιατί προφανώς έχει πάρει πάρα πολλά στο πιάτο του, οπότε μπορεί να το έχει παραβλέψει. Ωστόσο, από ό,τι έχω δει για την ανεπίλυτη καταγγελία πριν από λίγες ημέρες, αναρωτιέμαι αν το καζίνο θα υιοθετήσει διαφορετική στάση από τα άλλα.
Peter will have to extend the casino timer for another week. I'll let him know because apparently he's got too much on his plate so he may have overlooked it. However, from what I've seen of the unresolved complaint a few days ago, I wonder if the casino will take a different attitude to the others.
Jaro, είσαι πολύ αισιόδοξος, το καζίνο κάνει το ίδιο πράγμα σε όλους εδώ και 4 εβδομάδες. Δεν θα το αλλάξουν. ΚΑΝΕΙΣ δεν παίρνει λογική απάντηση! Ούτε ένα παράπονο δεν εξετάζεται, ούτε μόνο το δικό μου.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Έχω 1300€ μέσα και με μπλόκαραν
Ευτυχώς, έχω τα στοιχεία του λογαριασμού τους, τα ονόματα, το όνομα της εταιρείας και πολλά άλλα
Τους έστειλα ένα email ότι θα τους κάνω μήνυση και θα πρέπει, όσο κι αν κοστίσει, αν κατά λάθος κάνουν κατάχρηση των δεδομένων, θα έχουν πολύ μεγάλες συνέπειες
τότε ελπίζω για χάρη τους να βγουν μπροστά και να το ξεπληρώσουν, δεν είναι για τα λεφτά, αλλά δεν θέλω να με κοροϊδέψει κανείς
I have €1300 in it and they blocked me
Luckily, I have their account information, names, company name and more
I sent them an email that I will sue them and I will, no matter how much it costs, if they accidentally abuse the data, they will have to suffer very big consequences
then I hope for their sake that they will come forward and pay it off, it's not about the money, but I don't want anyone to fool me
Imam 1300€ u njemu i blokirali su me
Sreća imam njihove podatke od racuna, imena, ime kompanije i ostalo
Poslao sam im mail da cu ih tužiti i hocu nebitno koliko koštalo, ako slučajno zloupotrebljavaju podatke morat ce jako velike posljedice pretrpjeti
takonda se nadam za njihovo dobro da ce se javiti i isplatiti to, nije stvar u novcu ali ne želim da me neko zeza
Πώς βρήκατε τα δεδομένα; Μπορείς να μου το στείλεις;
How did you find the data? Can you send it to me?
Wie hast du die Daten gefunden? Kannst du mir die schicken?
Φοβερός!!! Θετικά νέα! Πόση ώρα περίμενες;
Συγγνώμη σε όλους για τη διάδοση των υπερβολικά αρνητικών δονήσεων 😕
Awesome!!! Positive news! How long have you been waiting?
Sorry everyone for spreading too negative vibes 😕
Wahnsinn!!! Positive Nachrichtien! Wie lange hast du gewartet?
Sorry an alle das ich zu negative Stimmung verbreitet habe 😕
Μπορώ να στείλω ένα μήνυμα στο mail arti3300ci@icloud.com
I can send a message to maill arti3300ci@icloud.com
Mogu na maill pošaljite mi poruku na arti3300ci@icloud.com
Τα χρήματα που καταβλήθηκαν είναι θετικά
The money was paid out is positive
Das Geld ausgezahlt wurde ist positiv
Ποιος έλαβε χρήματα; Δεν βλέπω τίποτα
Who received money? I don't see anything
Wer hat Geld erhalten? Ich sehe nichts
arti330ci 1300.- ή μήπως κατάλαβα κάτι λάθος; Προφανώς η μετάφραση;! Μήπως εννοεί στο πορτοφόλι του και όχι στον τραπεζικό λογαριασμό; 😲
Mia Culpa :x δυστυχώς είναι η πρώτη φορά που περνάω κάτι τέτοιο και τα συναισθήματά μου είναι πραγματικά ξέφρενα.
Τέτοια χάλια Συγγνώμη
arti330ci 1300.- or did I misunderstand something? Apparently the translation?! Does he mean on his wallet and not on the bank account? 😲
Mia Culpa :x this is unfortunately the first time I've gone through something like this and my emotions are really running wild.
Such crap Sorry
arti330ci 1300.- oder habe ich was falsch verstanden? Anscheinend die übersetzung?! Meint er wohl auf sein Wallet und nicht auf dem Bankkonto? 😲
Mia Culpa :x das ist eider mein erstes mal das ich sowas durchmache und die Gefühle spielen da echt verrückt.
So ein Mist Sorry
Το περίμενα με ανυπομονησία...
I was looking forward to it...
Hatte mich schon gefreut…
Λυπάμαι πραγματικά, μέσα στον ενθουσιασμό μου μάλλον έσπευσα να το γιορτάσω 😕
Νόμιζα ότι το είχε στον λογαριασμό του
I'm really sorry, in my enthusiasm I was probably too quick to celebrate 😕
Thought he had it on his account
Tut mir echt Leid, in meinem Eifer hatte ich mich auch wohl zu schnell gefreut 😕
Dachte er hat es auf seinem Konto "drauf"
Jaro, είσαι πολύ αισιόδοξος, το καζίνο κάνει το ίδιο πράγμα σε όλους εδώ και 4 εβδομάδες. Δεν θα το αλλάξουν. ΚΑΝΕΙΣ δεν παίρνει λογική απάντηση! Ούτε ένα παράπονο δεν εξετάζεται, ούτε μόνο το δικό μου.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος, απλά θέλω να είναι διαφορετικό σε αυτή την περίπτωση και να τελειώσει καλά. Αλλά όπως έχουν τα πράγματα, έχω την αίσθηση ότι δεν πρόκειται να βελτιωθεί. 🙁
I'm not very optimistic, I just want it to be different in this case and end well. But the way things are, I have a feeling it's not going to get any better. 🙁
Στο πορτοφόλι πλήρωσα 1000 ευρώ, έπαιξα και κέρδισα λίγο και αποφάσισα να πληρώσω και με μπλόκαραν
In the wallet, I paid 1000 euros, played and won a little and decided to pay and they blocked me
U novcaniku, uplatio sam 1000 eura, igrao se i malo dobio i odlucio isplatiti i blokirali su me
Νομίζω ότι πρέπει όλοι να σκεφτούμε να υποβάλουμε νομική αγωγή εναντίον αυτού του καζίνο, είμαστε πολλοί και το τελικό ποσό θα ήταν αρκετά μεγάλο.
Καθώς η Betsolino Ltd βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα πρέπει να το κάνουμε εκεί.
Είναι καιρός να κάνουμε αυτούς τους απατεώνες να πληρώσουν ένα βαρύ τίμημα για αυτό.
I think we should all consider to file a legal case against this casino, there are many of us and the final amount would be pretty big one.
As Betsolino Ltd is located in the UK we should do it there.
It is time to make these scammers pay a hefty price for this.
Υποθέτω ότι θα φύγει.
Το ότι με μπλοκάρουν τώρα είναι είδηση για μένα. Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία, αλλά δεν θα κάνει πολύ καλό. Άρα τα χρήματα μάλλον θα φύγουν, όπως όλοι εδώ.
I guess it will be gone.
The fact that they are blocking me now is news to me. You can file a complaint but it won't do much good. So the money will probably be gone, like everyone else here.
ich vermute es wird weg sein.
Das sie jetzt blockieren ist aber für mich neu. Eine Beschwerde kannst du einreichen wird aber nicht viel bringen. Also das Geld wird wohl wie bei jedem hier, weg sein.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.