ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 4 μήνες από davex3
|
43099 προβολές 587 απαντήσεις |
|
1...17 18 19...30
Προσθήκη ανάρτησης
Inrel19
πριν από 3 μήνες

I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com

πριν από 3 μήνες

που εισαι''

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

https://tumblewins.com/aml


Άνοιξε νέο καζίνο, στέλνουν email όπως 5Bonus ή Betsolino, πολύ παρόμοια σε εμφάνιση, ίσως με προσοχή!

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 3 μήνες

Κροατία, και έχουν κεντρικά γραφεία στη Γερμανία και την Πολωνία, υπάρχει μια τοποθεσία στο googlemaps που είναι λίγο πιο προσβάσιμη, αλλά το όνομα της εταιρείας εμφανίζεται όπως και όλα τα άλλα, είναι λίγο σαν μια ανακατεμένη τοποθεσία, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 3 μήνες

Εντελώς διαφορετικό καζίνο/χειριστής…

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

εντάξει, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 3 μήνες

Hey, I got an email from https://tumblewins.com/ too, it's really nice. I too did some research and dont find any connections, seems safe.

πριν από 3 μήνες

Hi all, i have 7500 in my account, am i likely to ever see this?


file

πριν από 3 μήνες

Όπως έχουν τα πράγματα, δεν νομίζω ότι δεν σκέφτομαι έτσι όπως έχουν τα πράγματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

i have also had withdrawals pending since the 25th July


πριν από 3 μήνες

Είμαι περίεργος πόσοι άνθρωποι εξακολουθούν να παίρνουν χρήματα από το άνοιγμα και το κλείσιμο καζίνο σε όλο τον κόσμο και κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι 'αυτό. Το μότο μου από σήμερα είναι μόνο τα καζίνο που κυκλοφορούν 3 χρόνια στην αγορά και έχουν άδεια από λογική χώρα και δεν καταθέτουν ποτέ πάνω από 20 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
broganjohnson33
πριν από 3 μήνες

I don’t think so… I’m waiting for almost 8 weeks to receive €550… still no cent on my bank account yet

πριν από 3 μήνες

Το Casino Guru θα πρέπει να βάλει το νέο καζίνο υπό κράτηση σε μια κόκκινη λίστα

Και απελευθερώστε μόνο όταν επαληθευτεί η πίστη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είναι αστείο χθες που πήρα ένα

Email από το rockstarwin casino 25 περιστροφές δωρεάν Κέρδισα 50 ευρώ πραγματικά χρήματα σήμερα ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jaro,

Όπως καταλαβαίνετε, τα πράγματα γίνονται όλο και περισσότερα όπως είχα προβλέψει.

Είναι - ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ - το CasinoGuru να βαθμολογήσει τελικά αυτό το Καζίνο Betsolino όπως θα έπρεπε με κόκκινο 0,0!

Οι άνθρωποι χάνουν χρήματα και ο αριθμός αυξάνεται καθημερινά. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν περισσότερα.

Παρακαλώ ενεργήστε, μην περιμένετε άλλο.

Το παράπονό μου εκκρεμεί επίσης στο AskGamblers.com και έχει αναφερθεί στο Trustpilot. Παντού.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Are casinoguru going to do anything about this?

broganjohnson33
πριν από 3 μήνες

Μάλλον δεν θα γίνει τίποτα. Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία με την ελπίδα ότι το CasinoGuru θα μειώσει την αξιολόγηση αυτών των απατεώνων.

Πολλοί άνθρωποι εδώ περιμένουν εδώ και εβδομάδες! 5 εβδομάδες, 7 εβδομάδες κλπ. ΚΑΝΕΙΣ δεν παίρνει τα λεφτά του.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.

I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.

We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.

As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.

Inrel19
πριν από 3 μήνες

I can’t enter askgamblers cause of the Dutch law… can they help you get your money?

πριν από 3 μήνες

file

1...17 18 19...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα