πριν από 4 μήνες
ειμαι και εγω μεσα…. Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι johnvandenheuvel1984@icloud.com
I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com
0
ειμαι και εγω μεσα…. Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι johnvandenheuvel1984@icloud.com
I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com
https://tumblewins.com/aml
Άνοιξε νέο καζίνο, στέλνουν email όπως 5Bonus ή Betsolino, πολύ παρόμοια σε εμφάνιση, ίσως με προσοχή!
https://tumblewins.com/aml
New casino opened, they send emails like 5Bonus or Betsolino, very similar in appearance, perhaps with caution!
https://tumblewins.com/aml
Neues Casino geöffnet , sie versenden wie 5Bonus oder Betsolino Emails , von der Optik sehr ähnlich, evtl. mit Vorsicht!
Κροατία, και έχουν κεντρικά γραφεία στη Γερμανία και την Πολωνία, υπάρχει μια τοποθεσία στο googlemaps που είναι λίγο πιο προσβάσιμη, αλλά το όνομα της εταιρείας εμφανίζεται όπως και όλα τα άλλα, είναι λίγο σαν μια ανακατεμένη τοποθεσία, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα
Croatia, and they have headquarters in Germany and Poland, there is a location on googlemaps that is a little more accessible, but the name of the company comes up as well as everything else, it's a bit like a scrambled location, but no problem
Hrvacka, a oni imaju sjedište u njemačkoj i poljskoj, ima na googlemapsu lokacija malo teze dostupna ali se dođe i ime poduzeca kao i sve ostalo, malo je kao šigrirana lokacija ali nikakav problem
Εντελώς διαφορετικό καζίνο/χειριστής…
Completely different casino/operator…
Komplett anderes Casino/Betreiber…
Γεια, έλαβα ένα email από τη https://tumblewins.com/ επίσης, είναι πολύ ωραίο. Έκανα και εγώ κάποια έρευνα και δεν βρήκα καμία σύνδεση, φαίνεται ασφαλής.
Hey, I got an email from https://tumblewins.com/ too, it's really nice. I too did some research and dont find any connections, seems safe.
Είμαι περίεργος πόσοι άνθρωποι εξακολουθούν να παίρνουν χρήματα από το άνοιγμα και το κλείσιμο καζίνο σε όλο τον κόσμο και κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι 'αυτό. Το μότο μου από σήμερα είναι μόνο τα καζίνο που κυκλοφορούν 3 χρόνια στην αγορά και έχουν άδεια από λογική χώρα και δεν καταθέτουν ποτέ πάνω από 20 ευρώ.
I'm curious how many people are still getting money from opening and closing casinos all over the world and no one can do anything about it. My motto from today on is only casinos that have been on the market for 3 years and have a license from a reasonable country and never deposit more than 20 euros.
Bin gespannt viel Leute da noch Geld bekommen die mache weltweit casino auf und zu. und keine kann was dagegen tun. Meine Motto ist ab heute nur casino die mit eine 3 jahre auf denn Markt sind und eine Lizenz aus vernünftige land und nie mehr als 20 Euro einzahlen
Δεν νομίζω… Περιμένω σχεδόν 8 εβδομάδες για να λάβω 550 €… ακόμα δεν υπάρχει σεντ στον τραπεζικό μου λογαριασμό
I don’t think so… I’m waiting for almost 8 weeks to receive €550… still no cent on my bank account yet
Το Casino Guru θα πρέπει να βάλει το νέο καζίνο υπό κράτηση σε μια κόκκινη λίστα
Και απελευθερώστε μόνο όταν επαληθευτεί η πίστη
Casino Guru should put new casino under reservation in a red list
And only release when loyalty is verified
Casino Guru sollte neue casino unter vorbehalten in eine rote Liste setzen
Und erst wenn die Loyalität geprüft ist frei geben
Είναι αστείο χθες που πήρα ένα
Email από το rockstarwin casino 25 περιστροφές δωρεάν Κέρδισα 50 ευρώ πραγματικά χρήματα σήμερα ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί
It's funny yesterday I got a
Email from rockstarwin casino 25 spin free I won 50 euros real money today my account is blocked
Es ist lustig gestern bekommen ich eine
Email von rockstarwin casino 25 spin gratis habe 50 euro gewonnen Real geld heute ist meine Konto gesperrt
Γεια σου Jaro,
Όπως καταλαβαίνετε, τα πράγματα γίνονται όλο και περισσότερα όπως είχα προβλέψει.
Είναι - ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ - το CasinoGuru να βαθμολογήσει τελικά αυτό το Καζίνο Betsolino όπως θα έπρεπε με κόκκινο 0,0!
Οι άνθρωποι χάνουν χρήματα και ο αριθμός αυξάνεται καθημερινά. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν περισσότερα.
Παρακαλώ ενεργήστε, μην περιμένετε άλλο.
Το παράπονό μου εκκρεμεί επίσης στο AskGamblers.com και έχει αναφερθεί στο Trustpilot. Παντού.
Hello Jaro,
As you can see, things are becoming more and more as I predicted.
It is - ABSOLUTELY NECESSARY - that CasinoGuru finally rates this Casino Betsolino as it should be with a red 0.0!
People are losing money and the number is increasing every day. I am sure there will be more.
Please act, don't wait any longer.
My complaint is also pending at AskGamblers.com and has been reported to Trustpilot. Everywhere.
Hallo Jaro,
wie du sehen kannst sind es mehr und mehr so wie ich es vorhersagte.
Es ist - ZWINGEND NOTWENDIG - das CasinoGuru endlich dieses Casino Betsolino so bewertet wie es sein muss mit einer roten 0,0 !
Menschen verlieren Geld und das werden täglich mehr, ich bin sicher das noch einige dazu kommen werden.
Bitte handelt , nicht mehr warten.
Meine Beschwerde bei AskGamblers.com läuft auch , sowie bei Trustpilot gemeldet.Überall eben.
Μάλλον δεν θα γίνει τίποτα. Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία με την ελπίδα ότι το CasinoGuru θα μειώσει την αξιολόγηση αυτών των απατεώνων.
Πολλοί άνθρωποι εδώ περιμένουν εδώ και εβδομάδες! 5 εβδομάδες, 7 εβδομάδες κλπ. ΚΑΝΕΙΣ δεν παίρνει τα λεφτά του.
Probably nothing will happen. You can file a complaint in the hope that CasinoGuru will lower the rating of these scammers.
Lots of people here have been waiting for weeks! 5 weeks, 7 weeks, etc. NO ONE gets their money.
vermutlich wird nichts passieren. Du kannst eine Beschwerde einreichen , in der Hoffnung das CasinoGuru damit die Bewertung von diesen Betrügern runter setzt.
Sehr viele hier warten seit Wochen ! 5 Wochen , 7 Wochen etc. KEINER Bekommt sein Geld.
Δεν μπορώ απολύτως να καταλάβω γιατί ο γκουρού του Καζίνο κάνει μηδενικές ενέργειες ενώ δεκάδες άνθρωποι αναφέρουν ότι τα σκληρά κερδισμένα χρήματά τους είναι απάτη.
Καταλαβαίνω αν 1-2 άτομα δεν λάμβαναν τα χρήματά τους, τότε ναι, είναι αρκετά κατανοητό να περιμένουμε και να μάθουμε πώς θα κλιμακωθούν τα πράγματα, αλλά τώρα είμαστε πολλοί και το ποσό των χρημάτων αυξάνεται κάθε μέρα . Και η βαθμολογία τόσο του Betsolino όσο και του 5 μπόνους είναι ακόμα αρκετά αξιοπρεπής.
Λαμβάνουμε πάντα τα ίδια μηνύματα στο φόρουμ "Παρακαλώ συμπληρώστε μια καταγγελία", "Παρακαλώ περιμένετε 14 ημέρες για να πραγματοποιήσει την πληρωμή το καζίνο" και ούτω καθεξής. Περιμένω 8 βδομάδες, δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ. Ξέρετε, έχω αρχίσει να νιώθω ότι ο γκουρού του Καζίνο επωφελείται επίσης από την προσέλκυση ανθρώπων σε αυτό το καζίνο, επειδή αυτή η πολιτική μηδενικής αντίδρασης και αυτή η ανοχή δεν είναι κατανοητές. Και τελικά το παράπονο δεν έχει επιλυθεί, ο γκουρού του Καζίνο λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, γιατί το καζίνο αγνοεί το παράπονο, ενώ είναι εκείνοι που προώθησαν το καζίνο με μια αρκετά αξιοπρεπή βαθμολογία.
Από όσο γνωρίζω οι Askgamblers έδωσαν σε αυτό το καζίνο μια φρικτή βαθμολογία μόλις άρχισαν να εμφανίζονται παράπονα. Ο γκουρού του καζίνο τα πάει καλύτερα.
I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.
I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.
We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.
As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.
Δεν μπορώ να συμμετάσχω στους ολλανδικούς τζογαδόρους… μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε τα χρήματά σας;
I can’t enter askgamblers cause of the Dutch law… can they help you get your money?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.