Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

 από davex3
|
81.380 προβολές 632 απαντήσεις |
|
1...17 18 19...32
Inrel19

I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com

που εισαι''

Αυτόματη μετάφραση:

https://tumblewins.com/aml


Άνοιξε νέο καζίνο, στέλνουν email όπως 5Bonus ή Betsolino, πολύ παρόμοια σε εμφάνιση, ίσως με προσοχή!

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86

Κροατία, και έχουν κεντρικά γραφεία στη Γερμανία και την Πολωνία, υπάρχει μια τοποθεσία στο googlemaps που είναι λίγο πιο προσβάσιμη, αλλά το όνομα της εταιρείας εμφανίζεται όπως και όλα τα άλλα, είναι λίγο σαν μια ανακατεμένη τοποθεσία, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86

Εντελώς διαφορετικό καζίνο/χειριστής…

Αυτόματη μετάφραση:

εντάξει, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86

Hey, I got an email from https://tumblewins.com/ too, it's really nice. I too did some research and dont find any connections, seems safe.

Hi all, i have 7500 in my account, am i likely to ever see this?


file

Όπως έχουν τα πράγματα, δεν νομίζω ότι δεν σκέφτομαι έτσι όπως έχουν τα πράγματα

Αυτόματη μετάφραση:

i have also had withdrawals pending since the 25th July


Είμαι περίεργος πόσοι άνθρωποι εξακολουθούν να παίρνουν χρήματα από το άνοιγμα και το κλείσιμο καζίνο σε όλο τον κόσμο και κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι 'αυτό. Το μότο μου από σήμερα είναι μόνο τα καζίνο που κυκλοφορούν 3 χρόνια στην αγορά και έχουν άδεια από λογική χώρα και δεν καταθέτουν ποτέ πάνω από 20 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
broganjohnson33

I don’t think so… I’m waiting for almost 8 weeks to receive €550… still no cent on my bank account yet

Το Casino Guru θα πρέπει να βάλει το νέο καζίνο υπό κράτηση σε μια κόκκινη λίστα

Και απελευθερώστε μόνο όταν επαληθευτεί η πίστη

Αυτόματη μετάφραση:

Είναι αστείο χθες που πήρα ένα

Email από το rockstarwin casino 25 περιστροφές δωρεάν Κέρδισα 50 ευρώ πραγματικά χρήματα σήμερα ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια σου Jaro,

Όπως καταλαβαίνετε, τα πράγματα γίνονται όλο και περισσότερα όπως είχα προβλέψει.

Είναι - ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ - το CasinoGuru να βαθμολογήσει τελικά αυτό το Καζίνο Betsolino όπως θα έπρεπε με κόκκινο 0,0!

Οι άνθρωποι χάνουν χρήματα και ο αριθμός αυξάνεται καθημερινά. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν περισσότερα.

Παρακαλώ ενεργήστε, μην περιμένετε άλλο.

Το παράπονό μου εκκρεμεί επίσης στο AskGamblers.com και έχει αναφερθεί στο Trustpilot. Παντού.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Are casinoguru going to do anything about this?

broganjohnson33

Μάλλον δεν θα γίνει τίποτα. Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία με την ελπίδα ότι το CasinoGuru θα μειώσει την αξιολόγηση αυτών των απατεώνων.

Πολλοί άνθρωποι εδώ περιμένουν εδώ και εβδομάδες! 5 εβδομάδες, 7 εβδομάδες κλπ. ΚΑΝΕΙΣ δεν παίρνει τα λεφτά του.

Αυτόματη μετάφραση:

I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.

I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.

We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.

As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.

Inrel19

I can’t enter askgamblers cause of the Dutch law… can they help you get your money?

file

1...17 18 19...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα