ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
27998 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...29
Προσθήκη ανάρτησης
vakah86
πριν από 1 μήνα

Μου είπαν σήμερα ότι η προτεραιότητα δεν είναι η επεξεργασία των email, αλλά η επεξεργασία πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Χθες ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία αν το καζίνο δεν είχε χρήματα για να πληρώσει τους ανθρώπους.

Το αποτέλεσμα ήταν να αποκλειστώ από τη ζωντανή συνομιλία και να μην μπορώ πλέον να τη χρησιμοποιήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I see that you and the other players have not moved anywhere. It's probably not the best idea to bombard the casino with messages, but on the other hand I'm aware that if I waited a month for my money I'd be pretty nervous. 

On the contrary, I hope that each of you will get your money in the next few days. Be sure to let me and you know how it's going.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Θα επικοινωνούσατε με το καζίνο κάθε μέρα για να βαρεθεί και τελικά να πληρώσει, ή θα προτιμούσατε να μην γράφετε τίποτα για μια εβδομάδα, παρόλο που περιμένατε ήδη τέσσερις εβδομάδες;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I would probably do it in such a way that every two or three days I would contact them for an update. If the casino doesn't want to tell you or has nothing to say, they still won't write you back even if they shouldn't and they should tell you what's going on. A week would be a lot for me to not care about my money, but on the other hand, every day a few messages seem to lose their value. But that's just my opinion and maybe somebody will make the casino pay with his "intrusiveness". Although I don't think that's usually the reason why the casino ends up paying the player. 🙂

πριν από 1 μήνα

Μόλις ξαναμίλησα με την Ιρίνα.

Όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει ενημέρωση, ήρθε η ακόλουθη απάντηση:


Εκτιμούμε την υπομονή σας καθώς εργαζόμαστε για μια συσσώρευση καθυστερήσεων πληρωμών. Να είστε βέβαιοι, επιλύουμε ενεργά το πρόβλημα και θα διεκπεραιώσουμε την πληρωμή σας το συντομότερο δυνατό


Άρα δεν υπήρξε καμία αλλαγή στα γεγονότα. Ωστόσο, η υποψία μου για έλλειψη χρημάτων επιβεβαιώνεται.

Μάλλον απαιτείται υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

I already pretty much gave up. Im not gonna contact them anymore. If i ever receive my money then good but im pretty sure they are not gonna pay anything.

πριν από 1 μήνα

Hopefully they’ll react in my complaint in time… And they will pay me my money! Otherwise I’ll hope casinoguru will give them the bad rating they deserve.

πριν από 1 μήνα

I already pretty much gave up. Im not gonna contact them anymore. If i ever receive my money then good but im pretty sure they are not gonna pay anything.

πριν από 1 μήνα

There is no need to give up yet, you also have an open complaint and I firmly believe that you will be helped somehow. A few pages ago, a player wrote that he withdrew the money after 4 weeks, so I don't want to say that it's possible that you will wait that long, but it's certainly expected. 

Unfortunately we can't speed it up but I will hope that everyone will get what is rightfully theirs. 😉

Jaro
πριν από 1 μήνα

Im waiting for almost 5,5 weeks and won’t give it up.

πριν από 1 μήνα

Όσο λοιπόν είναι δυνατόν να πάρω τα χρήματά μου, θα το πιστεύω 😉

Αν χρειαστούν 8 εβδομάδες τότε ακριβώς έτσι είναι, το κυριότερο είναι ότι φτάνει.

Χάρηκα πολύ όταν μου είπε ότι διεκπεραιώνει τις εκκρεμείς πληρωμές!

Δεν ήταν αγενής απάντηση, πιστεύω ότι αν τους ενοχλήσεις θα εκνευριστούν πιο γρήγορα. 😉

Υπομονή, νομίζω ότι τα χρήματα θα φτάσουν σε όλους, όσο υπάρχει αυτό το καζίνο υπάρχει ελπίδα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι θα πάρουμε τα χρήματά μας πια.

Τίποτα δεν έχει γίνει εδώ και σχεδόν δύο εβδομάδες, κανείς δεν παίρνει τα λεφτά του και όλο και περισσότερες καταγγελίες ανοίγονται.

Εάν όντως δουλεύουν με καθυστερήσεις, τότε θα πρέπει τουλάχιστον να λαμβάνετε τα χρήματά σας σταδιακά.

Όταν ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία χθες εάν το καζίνο δεν είχε χρήματα, αποκλείστηκα από τη ζωντανή συνομιλία και αποκλερίστηκα.

Οι απαντήσεις είναι πάντα ίδιες, γραμμένες με τον ίδιο τρόπο, απλώς εισάγεται κείμενο.

Δεν υπάρχουν πλέον απαντήσεις σε παράπονα και όλες οι άλλες ερωτήσεις έχουν αποκλειστεί. Δεν λαμβάνω καμία απάντηση μέσω email.


Είχα παρόμοια περίπτωση σε άλλο καζίνο. Διήρκεσε δύο μήνες και μετά έκλεισε το καζίνο.

Κανείς δεν έχει λάβει ποτέ τα χρήματά του, ούτε μέχρι σήμερα.

Νομίζω ότι είναι παρόμοια σε αυτό το καζίνο. Αν όντως δούλευαν με ληξιπρόθεσμες οφειλές, τότε τουλάχιστον οι άνθρωποι θα έπρεπε να κρατούν τα χρήματά τους σιγά σιγά. Εγώ περιμένω ένα μήνα, άλλοι περιμένουν μόνο 2-3 εβδομάδες. Τουλάχιστον τότε θα πρέπει να πληρωθούν όσοι περίμεναν πολύ καιρό τα χρήματά τους, ώστε οι άλλοι που περιμένουν να έχουν τουλάχιστον ρεαλιστικές πιθανότητες να πάρουν τα χρήματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Αυτό φυσικά θα μπορούσε να συμβεί και αυτό θα ήταν πολύ ενοχλητικό. Ωστόσο, είναι επικίνδυνο να μεταφέρετε χρήματα σε έναν "άγνωστο" οπουδήποτε στο Διαδίκτυο 😀

Η Betsolino limited (ιδιοκτήτες της Betsolino απ' όσο ξέρω, στο Ηνωμένο Βασίλειο) είναι μια κάπως μεγαλύτερη εταιρεία που κάνει άλλα πράγματα. Δεν γνωρίζω.

Αλλά μπορεί να υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα για τα οποία δεν έχουμε λάβει ακόμη τα χρήματά μας.

Ορισμένοι το έχουν ήδη πάρει πίσω, κάτι που έρχεται σε αντίθεση, οπότε θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε.

Θα μάθουμε περισσότερα τις επόμενες μέρες. Αν τα παράπονα από το CasinoGuru δεν έχουν αποτέλεσμα τότε... εντάξει, αλλά δεν θα το μάθουμε ούτε την ίδια μέρα.

Νομίζω ότι η όλη διαδικασία διαρκεί λίγες μέρες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Inrel19
πριν από 1 μήνα

Πήρες τα λεφτά σου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Οχι φυσικά όχι. Δεν μπαίνω στον κόπο να ρωτήσω, δεν πετυχαίνει τίποτα.

Αλλά αφού άλλοι έχουν λάβει τα λεφτά τους...

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

Εννοούσα το Inrel19 😀

Του είπαν σε καταγγελία της 5Bonuses ότι τα χρήματά του μεταφέρθηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

😀

πριν από 1 μήνα

Im waiting for almost 5,5 weeks and won’t give it up.

πριν από 1 μήνα

For sure, do not give up.

I really hope all of you get your money but we have to wait for result. It is not comfortable but there is nothing we can do about situation now. 😕

πριν από 1 μήνα

Εννοούσα το Inrel19 😀

Του είπαν σε καταγγελία της 5Bonuses ότι τα χρήματά του μεταφέρθηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I think that even though this is of interest to me, the impact on whether the player will get money from another casino is probably not that important in this case. 

I don't mean to say anything bad, I just thought of it.

However, now he we are waiting for update from the casino on the withdrawal. We will see what we get.

Jaro
πριν από 1 μήνα

5Τα μπόνους και το Betsolino παρέχονται από

τον ίδιο πάροχο. Εάν πληρώσει το 5Bonuses, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώσει και το Betsolino.

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 15...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη