Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

 από davex3
|
78.881 προβολές 632 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...32
Jaro

Θα επικοινωνούσατε με το καζίνο κάθε μέρα για να βαρεθεί και τελικά να πληρώσει, ή θα προτιμούσατε να μην γράφετε τίποτα για μια εβδομάδα, παρόλο που περιμένατε ήδη τέσσερις εβδομάδες;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169

I would probably do it in such a way that every two or three days I would contact them for an update. If the casino doesn't want to tell you or has nothing to say, they still won't write you back even if they shouldn't and they should tell you what's going on. A week would be a lot for me to not care about my money, but on the other hand, every day a few messages seem to lose their value. But that's just my opinion and maybe somebody will make the casino pay with his "intrusiveness". Although I don't think that's usually the reason why the casino ends up paying the player. 🙂

Μόλις ξαναμίλησα με την Ιρίνα.

Όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει ενημέρωση, ήρθε η ακόλουθη απάντηση:


Εκτιμούμε την υπομονή σας καθώς εργαζόμαστε για μια συσσώρευση καθυστερήσεων πληρωμών. Να είστε βέβαιοι, επιλύουμε ενεργά το πρόβλημα και θα διεκπεραιώσουμε την πληρωμή σας το συντομότερο δυνατό


Άρα δεν υπήρξε καμία αλλαγή στα γεγονότα. Ωστόσο, η υποψία μου για έλλειψη χρημάτων επιβεβαιώνεται.

Μάλλον απαιτείται υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86

I already pretty much gave up. Im not gonna contact them anymore. If i ever receive my money then good but im pretty sure they are not gonna pay anything.

Hopefully they’ll react in my complaint in time… And they will pay me my money! Otherwise I’ll hope casinoguru will give them the bad rating they deserve.

I already pretty much gave up. Im not gonna contact them anymore. If i ever receive my money then good but im pretty sure they are not gonna pay anything.

There is no need to give up yet, you also have an open complaint and I firmly believe that you will be helped somehow. A few pages ago, a player wrote that he withdrew the money after 4 weeks, so I don't want to say that it's possible that you will wait that long, but it's certainly expected. 

Unfortunately we can't speed it up but I will hope that everyone will get what is rightfully theirs. 😉

Jaro

Im waiting for almost 5,5 weeks and won’t give it up.

Όσο λοιπόν είναι δυνατόν να πάρω τα χρήματά μου, θα το πιστεύω 😉

Αν χρειαστούν 8 εβδομάδες τότε ακριβώς έτσι είναι, το κυριότερο είναι ότι φτάνει.

Χάρηκα πολύ όταν μου είπε ότι διεκπεραιώνει τις εκκρεμείς πληρωμές!

Δεν ήταν αγενής απάντηση, πιστεύω ότι αν τους ενοχλήσεις θα εκνευριστούν πιο γρήγορα. 😉

Υπομονή, νομίζω ότι τα χρήματα θα φτάσουν σε όλους, όσο υπάρχει αυτό το καζίνο υπάρχει ελπίδα.


Αυτόματη μετάφραση:

Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι θα πάρουμε τα χρήματά μας πια.

Τίποτα δεν έχει γίνει εδώ και σχεδόν δύο εβδομάδες, κανείς δεν παίρνει τα λεφτά του και όλο και περισσότερες καταγγελίες ανοίγονται.

Εάν όντως δουλεύουν με καθυστερήσεις, τότε θα πρέπει τουλάχιστον να λαμβάνετε τα χρήματά σας σταδιακά.

Όταν ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία χθες εάν το καζίνο δεν είχε χρήματα, αποκλείστηκα από τη ζωντανή συνομιλία και αποκλερίστηκα.

Οι απαντήσεις είναι πάντα ίδιες, γραμμένες με τον ίδιο τρόπο, απλώς εισάγεται κείμενο.

Δεν υπάρχουν πλέον απαντήσεις σε παράπονα και όλες οι άλλες ερωτήσεις έχουν αποκλειστεί. Δεν λαμβάνω καμία απάντηση μέσω email.


Είχα παρόμοια περίπτωση σε άλλο καζίνο. Διήρκεσε δύο μήνες και μετά έκλεισε το καζίνο.

Κανείς δεν έχει λάβει ποτέ τα χρήματά του, ούτε μέχρι σήμερα.

Νομίζω ότι είναι παρόμοια σε αυτό το καζίνο. Αν όντως δούλευαν με ληξιπρόθεσμες οφειλές, τότε τουλάχιστον οι άνθρωποι θα έπρεπε να κρατούν τα χρήματά τους σιγά σιγά. Εγώ περιμένω ένα μήνα, άλλοι περιμένουν μόνο 2-3 εβδομάδες. Τουλάχιστον τότε θα πρέπει να πληρωθούν όσοι περίμεναν πολύ καιρό τα χρήματά τους, ώστε οι άλλοι που περιμένουν να έχουν τουλάχιστον ρεαλιστικές πιθανότητες να πάρουν τα χρήματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169

Αυτό φυσικά θα μπορούσε να συμβεί και αυτό θα ήταν πολύ ενοχλητικό. Ωστόσο, είναι επικίνδυνο να μεταφέρετε χρήματα σε έναν "άγνωστο" οπουδήποτε στο Διαδίκτυο 😀

Η Betsolino limited (ιδιοκτήτες της Betsolino απ' όσο ξέρω, στο Ηνωμένο Βασίλειο) είναι μια κάπως μεγαλύτερη εταιρεία που κάνει άλλα πράγματα. Δεν γνωρίζω.

Αλλά μπορεί να υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα για τα οποία δεν έχουμε λάβει ακόμη τα χρήματά μας.

Ορισμένοι το έχουν ήδη πάρει πίσω, κάτι που έρχεται σε αντίθεση, οπότε θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε.

Θα μάθουμε περισσότερα τις επόμενες μέρες. Αν τα παράπονα από το CasinoGuru δεν έχουν αποτέλεσμα τότε... εντάξει, αλλά δεν θα το μάθουμε ούτε την ίδια μέρα.

Νομίζω ότι η όλη διαδικασία διαρκεί λίγες μέρες.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Inrel19

Πήρες τα λεφτά σου;

Αυτόματη μετάφραση:

Οχι φυσικά όχι. Δεν μπαίνω στον κόπο να ρωτήσω, δεν πετυχαίνει τίποτα.

Αλλά αφού άλλοι έχουν λάβει τα λεφτά τους...

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86

Εννοούσα το Inrel19 😀

Του είπαν σε καταγγελία της 5Bonuses ότι τα χρήματά του μεταφέρθηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:

😀

Im waiting for almost 5,5 weeks and won’t give it up.

For sure, do not give up.

I really hope all of you get your money but we have to wait for result. It is not comfortable but there is nothing we can do about situation now. 😕

Εννοούσα το Inrel19 😀

Του είπαν σε καταγγελία της 5Bonuses ότι τα χρήματά του μεταφέρθηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:

I think that even though this is of interest to me, the impact on whether the player will get money from another casino is probably not that important in this case. 

I don't mean to say anything bad, I just thought of it.

However, now he we are waiting for update from the casino on the withdrawal. We will see what we get.

Jaro

5Τα μπόνους και το Betsolino παρέχονται από

τον ίδιο πάροχο. Εάν πληρώσει το 5Bonuses, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώσει και το Betsolino.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169

Nope.

Inrel19

Ναι τότε τελείωσε. Η ελπίδα μου χάθηκε

Αυτόματη μετάφραση:

5Τα μπόνους και το Betsolino παρέχονται από

τον ίδιο πάροχο. Εάν πληρώσει το 5Bonuses, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώσει και το Betsolino.

Αυτόματη μετάφραση:

I understand, I wouldn't give up until the complaint is closed and the casino refuses to comment and cooperate. Until then, I would still see a chance, although I clearly understand that the further it stretches out, the smaller it probably is in everyone's head. But I believe that eventually these things will be resolved. Maybe I'm too optimistic, but sometimes it doesn't work out too badly. 🙂

1...13 14 15...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα