Ναι, ανέβασα όλα τα δεδομένα και έλαβα ένα email (έχω ακόμα ένα στιγμιότυπο οθόνης) που επιβεβαιώνει ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.
Θα κάνω καταγγελία. Ευχαριστώ πολύ
Επεξεργασία: Υποβλήθηκε παράπονο με όλα τα απαραίτητα στιγμιότυπα οθόνης.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Μπορώ να δω το παράπονό σας εδώ και η ομάδα μας θα περιμένει τώρα το χρονικό πλαίσιο των 14 ημερών προτού ξεκινήσει τη διερεύνηση. Ας ελπίσουμε ότι μέχρι τότε όλα θα έχουν λυθεί και θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων ακόμη και χωρίς την παρέμβαση της ομάδας μας.
Υπάρχει κάτι νέο σχετικά με όλα αυτά από το καζίνο;
I can see your complaint here, and our team will now wait for the 14-day timeframe before they start to investigate. Hopefully by then everything will be solved and you will be able to withdraw the money even without the intervention of our team.
Is there anything new regarding all this from the casino?
Το ελπίζω και εγώ για όλους εδώ. Γιατί αυτό είναι πολύ κακό.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι νέο, ούτε μέσω email ούτε μέσω live chat.
Δεν είχα διάθεση για το καθημερινό «........» της Ιρίνα.
Θα περιμένω μέχρι το Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσω ξανά τη Δευτέρα.
Αν κάποιος έχει λάβει τα χρήματά του μέχρι τότε, θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να με ενημερώσεις εδώ.
Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο Σαββατοκύριακο πάντως 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Ακόμα δεν ελήφθησαν χρήματα και το χρονόμετρο για να αντιδράσω στο παράπονό μου έχει σχεδόν τελειώσει για το καζίνο. Τι θα γίνει μετά από αυτό;
Still no money received, and the timer to place a reaction on my complaint is allmost over for the casino. What’s gonna happen after that?
Μετά από αυτό, η προθεσμία για το καζίνο θα παραταθεί για άλλες 7 ημέρες
After that, the deadline for the casino will be extended for another 7 days
Danach wird die Frist für das Casino nochmal 7 Tage verlängert
Χμμμ εντάξει…. αυτό είναι λογικό νομίζω. Αλλά γιατί ο Γκουρού εξακολουθεί να επισημαίνει αυτό το καζίνο ως «φρέσκο» μετά από τόσα παράπονα και προβλήματα;
Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?
Το ελπίζω και εγώ για όλους εδώ. Γιατί αυτό είναι πολύ κακό.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι νέο, ούτε μέσω email ούτε μέσω live chat.
Δεν είχα διάθεση για το καθημερινό «........» της Ιρίνα.
Θα περιμένω μέχρι το Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσω ξανά τη Δευτέρα.
Αν κάποιος έχει λάβει τα χρήματά του μέχρι τότε, θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να με ενημερώσεις εδώ.
Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο Σαββατοκύριακο πάντως 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Νομίζω ότι έχετε μια αρκετά λογική προσέγγιση. Εάν το καζίνο δεν σας απαντήσει ή δεν απαντήσει, είναι μάλλον άσκοπο να συνεχίσετε να το βομβαρδίζετε με email. Θα δούμε αν δεν έχει αλλάξει τίποτα το Σαββατοκύριακο ή αν θα υπάρξουν νέα μηνύματα μετά τη Δευτέρα. Εάν όχι, η ομάδα μας σίγουρα θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, οπότε ελπίζουμε ότι θα βγει καλά.
Αν κάτι θα είμαστε εδώ. 🙂
I think you have a pretty reasonable approach. If the casino doesn't get back to you or doesn't respond, it's probably pointless to keep bombarding them with emails. We'll see if nothing has changed over the weekend or if there will be new messages after Monday. If not our team will certainly try to help you, so hopefully it will turn out well.
If anything we'll be here. 🙂
Γεια, είναι ακόμα το ίδιο και δεν πήρες τα χρήματα; Θα σας συμβούλευα επίσης εάν το παράπονό σας αφορά κάποιο άλλο καζίνο, θα ήθελα να το δημοσιεύσετε στο νήμα που είναι αφιερωμένο σε αυτό, το οποίο είναι εδώ: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-tab-συζήτηση
Εδώ συζητιέται ο Μπετσολίνο. Θα ήμουν ευγνώμων.
Hey it's still the same and you didn't get the money ? I would also advise you if your complaint is about another casino, I would like you to post it in the thread that is dedicated to it, which is here: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab=js-tab-discussion
This is where Betsolino is discussed. I would be grateful.
Χμμμ εντάξει…. αυτό είναι λογικό νομίζω. Αλλά γιατί ο Γκουρού εξακολουθεί να επισημαίνει αυτό το καζίνο ως «φρέσκο» μετά από τόσα παράπονα και προβλήματα;
Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?
Επειδή έχουμε αυτό το καζίνο εδώ για πολύ καιρό και κάθε νεότερο καζίνο επισημαίνεται ως φρέσκο. Θα αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, αλλά δεν εξαρτάται από τα παράπονα και τα προβλήματα εάν το καζίνο θα έχει αυτόν τον τίτλο ή όχι.
Φυσικά τώρα θα περιμένετε άλλες 7 ημέρες και ελπίζουμε μέχρι τότε το καζίνο να μπορεί να απαντήσει και να σας στείλει κάποια χρήματα. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος.
Because we have had this casino here for not long and every newer casino is marked as fresh. It will change over time, but it doesn't depend on the complaints and problems whether the casino will have this title or not.
Of course now you will wait another 7 days and hopefully by then the casino will be able to respond and send you some money. I would be really happy.
Το καζίνο είπε στην καταγγελία ότι μεταφέρει χρήματα εντός 24 ωρών. Οι μεταγραφές κάνουν λίγες μέρες και ήταν Σαββατοκύριακο... γιατί είσαι τόσο ανυπόμονος;
The casino said in the complaint that it transfers money within 24 hours. Transfers take a few days and it was the weekend... why are you so impatient?
Das Casino hat in der Beschwerde gesagt, dass es innerhalb von 24h überweist. Überweisungen dauern ein paar Tage und es war Wochenende… warum bist du so ungeduldig ?
Λοιπόν, μήπως επειδή περιμένω τα λεφτά μου εδώ και 1 μήνα; Και από όσο γνωρίζω η Παρασκευή είναι εργάσιμη, καθώς και οι μεταφορές Noda είναι στιγμιαίες.
Well, perhaps because I am waiting for my money for 1 month now? And as far as I know Friday is a working day, plus Noda transfers are instant.
Θα προτιμούσα απλώς να λάβω μια απάντηση από το καζίνο. Σίγουρα θα πάρετε τα χρήματά σας σε λίγες μέρες.
I would rather just get an answer from the casino. You will definitely get your money in a few days.
Ich würde mich lieber freuen, von Casino überhaupt eine Antwort zu erhalten. Du wirst dein Geld sicher in ein paar Tagen bekommen.
Περιμέναμε ήδη σχεδόν μήνες. Γιατί το λες αυτό;
We have waited already almost months. Why are you saying this?
Επειδή κάποτε είχα μια περίπτωση όπου ένα καζίνο είχε προβλήματα με την πληρωμή χρημάτων, επεξεργάζονταν τις καταγγελίες το ένα μετά το άλλο και όλοι όσοι λάμβαναν τα χρήματά τους ήταν ακόμα θυμωμένοι και πρόσβαλαν το καζίνο. Κάποια στιγμή το καζίνο βαρέθηκε και απλώς σταμάτησαν να επεξεργάζονται παράπονα.
Because I once had a case where a casino had problems paying out money, they processed the complaints one after the other and everyone who received their money was still angry and insulted the casino. At some point the casino got fed up and they just stopped processing complaints.
Weil ich mal einen Fall hatte, da hatte auch ein Casino Probleme mit dem Geld auszahlen, hat die Beschwerden nacheinander bearbeitet und jeder, der sein Geld erhalten hat, war trotzdem sauer und hat das Casino beleidigt. Irgendwann war das zum Casino zu blöd und sie haben Beschwerden einfach nicht mehr bearbeitet.
Το καζίνο αντιδρά ευγενικά κάθε φορά που ρωτάω πότε θα διεκπεραιωθούν οι αναλήψεις. Ξέρω ότι δεν είναι αστείο, αλλά εργάζονται σκληρά για μια συσσώρευση πληρωμών και με διαβεβαίωσαν ότι τα χρήματα θα πληρωθούν.
The casino reacts kind everytime I ask when the withdrawals will be processed. I know it’s not funny, but they’re working hard on a backlog of payments and they assured me that the money will be paid.
Λοιπόν, ήταν φιλικό, αλλά ήταν πάντα το ίδιο πράγμα. Και δεν έχω πάρει ακόμη ξεκάθαρη απάντηση.
Μπορώ να καταλάβω πολύ καλά γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι πολύ θυμωμένοι.
Εάν ένα καζίνο δεν είναι φερέγγυο, οι λόγοι δεν είναι σχετικοί, τότε πρέπει να κλείσει προσωρινά!
Αμφιβάλλω επίσης ότι «δουλεύουν σκληρά» εκεί, γιατί το καζίνο δεν έχει τόσους παίκτες και επομένως δεν έχει τόσες πληρωμές για «επεξεργασία» όσο ένα καθιερωμένο καζίνο. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι κάτι άλλο (έλλειψη χρημάτων;)
Ωστόσο, από την άλλη, θα πρέπει να κάνετε και λίγη υπομονή, τελικά αποδίδουν, ακόμα κι αν πάρει λίγο χρόνο ή είναι αγχωτικό.
Edit: Μόλις το δοκίμασα ξανά - όπως πάντα.
«Διακοπές, συγγνώμη, δουλεύουμε».... δεν απαντά σε άλλες ερωτήσεις -όπως πάντα. Καμία απάντηση μέσω email, τίποτα.
Αλλά άλλοι περιμένουν πολύ περισσότερο 😉
Well, it was friendly but it was always the same thing. And I haven't even gotten a clear answer yet.
I can understand very well why some people are very angry.
If a casino is not solvent, the reasons are not relevant, then it must close temporarily!
I also doubt that they "work hard" there, because the casino does not have as many players and therefore does not have as many payouts to "process" as an established casino. The problem seems to be something else (lack of money?)
However, on the other hand, you should also exercise a little patience, they eventually pay out, even if it takes a while or is stressful.
Edit: I just tried it again - same as always.
"Holidays, sorry, we're working".... she doesn't respond to other questions - as always. No email response, nothing.
But others wait much longer 😉
Naja , zwar freundlich jedoch immer wieder das selbe. Und eine klare Antwort habe ich auch noch nicht einmal bekommen.
Ich kann schon auch sehr gut nachvollziehen warum sich manche sehr ärgern.
Wenn ein Casino nicht Zahlungsfähig ist, die Beweggründe sind nicht relevant , dann muss es vorrübergehend schließen!
Zudem bezweifel ich das dort "hart gearbeitet wird" , denn so viele Spieler hat das Casino nicht ergo nicht so viele Auszahlungen zu "bearbeiten" wie ein etabliertes.Das Problem scheint ein anderes zu sein ( Geldmangel? )
Allerdings sollte man sich andererseits auch in etwas Geduld üben , sie zahlen schließlich aus , auch wenn es dauert oder auf nachdruck ist.
Edit: Ich habe es eben auch noch einmal versucht. - das selbe wie immer.
"Ferien, Sorry , wir arbeiten".... auf andere Fragen reagiert sie nicht - auch wie immer. Keine E-mail antwort , nichts.
Aber andere warten ja noch viel länger 😉
Μου είπαν σήμερα ότι η προτεραιότητα δεν είναι η επεξεργασία των email, αλλά η επεξεργασία πληρωμών.
I was told today that the priority is not to process emails, but rather to process payouts.
Mir wurde heute gesagt, dass die Priorität nicht ist, E-Mails zu bearbeiten, sondern vielmehr die Auszahlungen abzuarbeiten.
Χθες ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία αν το καζίνο δεν είχε χρήματα για να πληρώσει τους ανθρώπους.
Το αποτέλεσμα ήταν να αποκλειστώ από τη ζωντανή συνομιλία και να μην μπορώ πλέον να τη χρησιμοποιήσω.
Yesterday I asked in the live chat whether the casino had no money to pay people.
The result was that I was blocked from live chat and can no longer use it.
Ich habe gestern mal im Live Chat gefragt, ob das Casino kein Geld hat, um die Leute zu bezahlen.
Ergebnis war, man hat mich vom live Chat gesperrt, kann diesen nun nichtmehr nutzen.
Βλέπω ότι εσύ και οι άλλοι παίκτες δεν έχετε μετακινηθεί πουθενά. Ίσως δεν είναι η καλύτερη ιδέα να βομβαρδίσεις το καζίνο με μηνύματα, αλλά από την άλλη γνωρίζω ότι αν περίμενα ένα μήνα για τα χρήματά μου θα ήμουν αρκετά νευρικός.
Αντίθετα, ελπίζω ο καθένας από εσάς να πάρει τα λεφτά του τις επόμενες μέρες. Φροντίστε να με ενημερώσετε και ξέρετε πώς πάει.
I see that you and the other players have not moved anywhere. It's probably not the best idea to bombard the casino with messages, but on the other hand I'm aware that if I waited a month for my money I'd be pretty nervous.
On the contrary, I hope that each of you will get your money in the next few days. Be sure to let me and you know how it's going.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.