ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 4 μήνες από davex3
|
44285 προβολές 587 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...30
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Ναι, ανέβασα όλα τα δεδομένα και έλαβα ένα email (έχω ακόμα ένα στιγμιότυπο οθόνης) που επιβεβαιώνει ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.

Θα κάνω καταγγελία. Ευχαριστώ πολύ



Επεξεργασία: Υποβλήθηκε παράπονο με όλα τα απαραίτητα στιγμιότυπα οθόνης.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I can see your complaint here, and our team will now wait for the 14-day timeframe before they start to investigate. Hopefully by then everything will be solved and you will be able to withdraw the money even without the intervention of our team.

Is there anything new regarding all this from the casino?

Romi
πριν από 3 μήνες

Το ελπίζω και εγώ για όλους εδώ. Γιατί αυτό είναι πολύ κακό.

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι νέο, ούτε μέσω email ούτε μέσω live chat.

Δεν είχα διάθεση για το καθημερινό «........» της Ιρίνα.


Θα περιμένω μέχρι το Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσω ξανά τη Δευτέρα.

Αν κάποιος έχει λάβει τα χρήματά του μέχρι τότε, θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να με ενημερώσεις εδώ.

Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο Σαββατοκύριακο πάντως 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

The casino promised in the complaint that they will return the money by today.


I have received nothing, so yeah, that is great.

πριν από 3 μήνες

Still no money received, and the timer to place a reaction on my complaint is allmost over for the casino. What’s gonna happen after that?

Boyke123
πριν από 3 μήνες

Μετά από αυτό, η προθεσμία για το καζίνο θα παραταθεί για άλλες 7 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 3 μήνες

Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?

vakah86
πριν από 3 μήνες

Yes

πριν από 3 μήνες

Το ελπίζω και εγώ για όλους εδώ. Γιατί αυτό είναι πολύ κακό.

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι νέο, ούτε μέσω email ούτε μέσω live chat.

Δεν είχα διάθεση για το καθημερινό «........» της Ιρίνα.


Θα περιμένω μέχρι το Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσω ξανά τη Δευτέρα.

Αν κάποιος έχει λάβει τα χρήματά του μέχρι τότε, θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να με ενημερώσεις εδώ.

Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο Σαββατοκύριακο πάντως 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I think you have a pretty reasonable approach. If the casino doesn't get back to you or doesn't respond, it's probably pointless to keep bombarding them with emails. We'll see if nothing has changed over the weekend or if there will be new messages after Monday. If not our team will certainly try to help you, so hopefully it will turn out well. 

If anything we'll be here. 🙂

πριν από 3 μήνες

The casino promised in the complaint that they will return the money by today.


I have received nothing, so yeah, that is great.

πριν από 3 μήνες

Hey it's still the same and you didn't get the money ? I would also advise you if your complaint is about another casino, I would like you to post it in the thread that is dedicated to it, which is here: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab=js-tab-discussion

This is where Betsolino is discussed. I would be grateful. 

πριν από 3 μήνες

Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?

πριν από 3 μήνες

Because we have had this casino here for not long and every newer casino is marked as fresh. It will change over time, but it doesn't depend on the complaints and problems whether the casino will have this title or not. 

Of course now you will wait another 7 days and hopefully by then the casino will be able to respond and send you some money. I would be really happy.

Inrel19
πριν από 3 μήνες

Το καζίνο είπε στην καταγγελία ότι μεταφέρει χρήματα εντός 24 ωρών. Οι μεταγραφές κάνουν λίγες μέρες και ήταν Σαββατοκύριακο... γιατί είσαι τόσο ανυπόμονος;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 3 μήνες

Well, perhaps because I am waiting for my money for 1 month now? And as far as I know Friday is a working day, plus Noda transfers are instant.

Inrel19
πριν από 3 μήνες

Θα προτιμούσα απλώς να λάβω μια απάντηση από το καζίνο. Σίγουρα θα πάρετε τα χρήματά σας σε λίγες μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 3 μήνες

We have waited already almost months. Why are you saying this?

miskajups
πριν από 3 μήνες

Επειδή κάποτε είχα μια περίπτωση όπου ένα καζίνο είχε προβλήματα με την πληρωμή χρημάτων, επεξεργάζονταν τις καταγγελίες το ένα μετά το άλλο και όλοι όσοι λάμβαναν τα χρήματά τους ήταν ακόμα θυμωμένοι και πρόσβαλαν το καζίνο. Κάποια στιγμή το καζίνο βαρέθηκε και απλώς σταμάτησαν να επεξεργάζονται παράπονα.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

The casino reacts kind everytime I ask when the withdrawals will be processed. I know it’s not funny, but they’re working hard on a backlog of payments and they assured me that the money will be paid.

Boyke123
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, ήταν φιλικό, αλλά ήταν πάντα το ίδιο πράγμα. Και δεν έχω πάρει ακόμη ξεκάθαρη απάντηση.

Μπορώ να καταλάβω πολύ καλά γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι πολύ θυμωμένοι.

Εάν ένα καζίνο δεν είναι φερέγγυο, οι λόγοι δεν είναι σχετικοί, τότε πρέπει να κλείσει προσωρινά!


Αμφιβάλλω επίσης ότι «δουλεύουν σκληρά» εκεί, γιατί το καζίνο δεν έχει τόσους παίκτες και επομένως δεν έχει τόσες πληρωμές για «επεξεργασία» όσο ένα καθιερωμένο καζίνο. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι κάτι άλλο (έλλειψη χρημάτων;)


Ωστόσο, από την άλλη, θα πρέπει να κάνετε και λίγη υπομονή, τελικά αποδίδουν, ακόμα κι αν πάρει λίγο χρόνο ή είναι αγχωτικό.



Edit: Μόλις το δοκίμασα ξανά - όπως πάντα.

«Διακοπές, συγγνώμη, δουλεύουμε».... δεν απαντά σε άλλες ερωτήσεις -όπως πάντα. Καμία απάντηση μέσω email, τίποτα.

Αλλά άλλοι περιμένουν πολύ περισσότερο 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 3 μήνες

Μου είπαν σήμερα ότι η προτεραιότητα δεν είναι η επεξεργασία των email, αλλά η επεξεργασία πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Χθες ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία αν το καζίνο δεν είχε χρήματα για να πληρώσει τους ανθρώπους.

Το αποτέλεσμα ήταν να αποκλειστώ από τη ζωντανή συνομιλία και να μην μπορώ πλέον να τη χρησιμοποιήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 3 μήνες

I see that you and the other players have not moved anywhere. It's probably not the best idea to bombard the casino with messages, but on the other hand I'm aware that if I waited a month for my money I'd be pretty nervous. 

On the contrary, I hope that each of you will get your money in the next few days. Be sure to let me and you know how it's going.

1...12 13 14...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα