Λοιπόν, ήταν φιλικό, αλλά ήταν πάντα το ίδιο πράγμα. Και δεν έχω πάρει ακόμη ξεκάθαρη απάντηση.
Μπορώ να καταλάβω πολύ καλά γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι πολύ θυμωμένοι.
Εάν ένα καζίνο δεν είναι φερέγγυο, οι λόγοι δεν είναι σχετικοί, τότε πρέπει να κλείσει προσωρινά!
Αμφιβάλλω επίσης ότι «δουλεύουν σκληρά» εκεί, γιατί το καζίνο δεν έχει τόσους παίκτες και επομένως δεν έχει τόσες πληρωμές για «επεξεργασία» όσο ένα καθιερωμένο καζίνο. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι κάτι άλλο (έλλειψη χρημάτων;)
Ωστόσο, από την άλλη, θα πρέπει να κάνετε και λίγη υπομονή, τελικά αποδίδουν, ακόμα κι αν πάρει λίγο χρόνο ή είναι αγχωτικό.
Edit: Μόλις το δοκίμασα ξανά - όπως πάντα.
«Διακοπές, συγγνώμη, δουλεύουμε».... δεν απαντά σε άλλες ερωτήσεις -όπως πάντα. Καμία απάντηση μέσω email, τίποτα.
Αλλά άλλοι περιμένουν πολύ περισσότερο 😉
Well, it was friendly but it was always the same thing. And I haven't even gotten a clear answer yet.
I can understand very well why some people are very angry.
If a casino is not solvent, the reasons are not relevant, then it must close temporarily!
I also doubt that they "work hard" there, because the casino does not have as many players and therefore does not have as many payouts to "process" as an established casino. The problem seems to be something else (lack of money?)
However, on the other hand, you should also exercise a little patience, they eventually pay out, even if it takes a while or is stressful.
Edit: I just tried it again - same as always.
"Holidays, sorry, we're working".... she doesn't respond to other questions - as always. No email response, nothing.
But others wait much longer 😉
Naja , zwar freundlich jedoch immer wieder das selbe. Und eine klare Antwort habe ich auch noch nicht einmal bekommen.
Ich kann schon auch sehr gut nachvollziehen warum sich manche sehr ärgern.
Wenn ein Casino nicht Zahlungsfähig ist, die Beweggründe sind nicht relevant , dann muss es vorrübergehend schließen!
Zudem bezweifel ich das dort "hart gearbeitet wird" , denn so viele Spieler hat das Casino nicht ergo nicht so viele Auszahlungen zu "bearbeiten" wie ein etabliertes.Das Problem scheint ein anderes zu sein ( Geldmangel? )
Allerdings sollte man sich andererseits auch in etwas Geduld üben , sie zahlen schließlich aus , auch wenn es dauert oder auf nachdruck ist.
Edit: Ich habe es eben auch noch einmal versucht. - das selbe wie immer.
"Ferien, Sorry , wir arbeiten".... auf andere Fragen reagiert sie nicht - auch wie immer. Keine E-mail antwort , nichts.
Aber andere warten ja noch viel länger 😉
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: