ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28268 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...11 12 13...29
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ για την εξήγηση! Τώρα πολλά πράγματα έχουν νόημα με τα spam email. Συγγνώμη, αυτό δεν ανήκει εδώ, απλά ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε αυτό. Ακόμα περιμένω απάντηση, μάλλον μάταια.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

Aha that makes me clear why I keep on receiving spam emails with bonus offers from both Betsolino and 5bonuses…. They are the same with another name…


anyone else did receive their money this week?

πριν από 2 μήνες

Been waiting 10 days now and they wont answer me or send my money.

miskajups
πριν από 2 μήνες

Waiting for more than 4 weeks here

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Have they said anything to you?

πριν από 2 μήνες

Θα μπορούσε να είναι σημαντικό το ποσό που μπορεί να καταβληθεί;

Γιατί κάποιοι πήραν τα λεφτά τους και κάποιοι όχι.

Αυτό φαίνεται να συμβαίνει με τις απαντήσεις του Μπετσολίνο.

Πάντα μου απαντούσαν μέχρι τώρα, πάντα το ίδιο, αλλά απάντησαν.


Η πληρωμή μου των 300 € είναι ίσως χαμηλή;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

I saw someone got paid after they complained here.

miskajups
πριν από 2 μήνες

Αλλά αυτό είναι θετικό. Γιατί τουλάχιστον πληρώνουν.

Έχω βιώσει άλλα πράγματα στο διαδικτυακό καζίνο.

Ακόμα κι αν είναι με πίεση από το CasinoGuru, φαίνεται να είναι θέμα υπομονής.


Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

My complaint is open for a reaction from the casino, they still have 1,5 day to react… But there’s no reaction from them yet. I never get an answer via email, but in live chat they keep telling me that the withdrawal will be payed one of these days…..

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Always same irina bot in chat.

miskajups
πριν από 2 μήνες

Μου είπε λοιπόν κάτι νέο σήμερα, αφού με αγνόησε στην αρχή, άνοιξα μια νέα συνομιλία:


γιατί αγνοώ την ερώτησή μου»;

Γειά σου

δεν είσαι μόνος εδώ

φυσικά αλλά αγνοείς την ερώτησή μου κάθε μέρα

Θα γίνει το συντομότερο δυνατό.

Το λέτε και όλοι οι παίκτες που παίζουν εδώ. Πολλοί περιμένουν τα χρήματα, και θα ξέρω πόσο καιρό

Ναι, μπορώ να διαβάσω το ιστορικό συνομιλιών μας σε αυτό το καζίνο; Όπως είπαμε, θα γίνει το συντομότερο δυνατό.

Το στέλνω στο λογιστήριο

να εχεις μια ωραια μερα

ευχαριστώ.

Παρακαλώ,


Επειδή υπάρχουν τυπογραφικά λάθη στο ενδιάμεσο, δεν είμαι σίγουρος αν είναι BoT.

Δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει κάποιον, αλλά μου δίνει ελπίδα να διαβάσω κάτι άλλο. Περίμενα "μόνο" μια εβδομάδα 😕

Κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για όλους. Είναι κρίμα, ήταν ένα καλό καζίνο οπτικά και από άποψη επιλογής, μπόνους κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

I hope casinoguru can help us since they have betsolino on their website.

πριν από 2 μήνες

Για μένα είναι συνολικά 1100€... Περιμένω 3 εβδομάδες.

Αλλά σίγουρα δεν είναι bot. Στα γενέθλιά μου, όταν της έγραψα, μου είπε «χρόνια πολλά».

Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μόλις βρήκα έναν πάροχο που μοιάζει αρκετά με το Betsolino.

Κάτι που αυξάνει μόνο τον φόβο μου για απάτη.


https://5bonuses.com/


Αφού ρώτησα ξανά για τα χρήματά μου, πήρα την ίδια δικαιολογία όπως πάντα και μετά με αγνόησαν ξανά. Είναι πραγματικά ενοχλητικό.

Επίσης μόλις έγραψα ένα email με την ελπίδα να πετύχω κάτι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hey. These two casinos have the same owner, so that could be the reason.

How is it going with your withdrawal, please? I assume you are still waiting, right?

Could you provide some more details, please, about when exactly you requested your withdrawal and when your account got verified? I would probably suggest you file a complaint with our team now, and hopefully we will be able to solve this issue regarding your withdrawal.

If you feel like submitting one, here's the link for you. Please let us know about your decision, and if you need some assistance with it, do not hesitate to ask. We're here to help.

Romi
πριν από 2 μήνες

Γειά σου,

Ευχαριστώ για την απάντηση, μπορώ να υποβάλω παράπονο μόνο μετά από 14 ημέρες, σωστά; Αν μπορώ να το κάνω τώρα, φυσικά και θα το κάνω.

Έλαβα την επαλήθευση μου μέσω email, την οποία μάλλον διέγραψα από τα ανεπιθύμητα;!

Η απόσυρσή μου ζητήθηκε στις 2024-07-11 08:10:21. Κατάσταση: Εκκρεμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Επικοινώνησα ξανά με τη ζωντανή συνομιλία σήμερα και ρώτησα γιατί κανείς δεν απάντησε στο email μου. Η απάντηση ήταν "Είναι ώρα διακοπών, περιμένετε υπομονετικά"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γειά σου,

Ευχαριστώ για την απάντηση, μπορώ να υποβάλω παράπονο μόνο μετά από 14 ημέρες, σωστά; Αν μπορώ να το κάνω τώρα, φυσικά και θα το κάνω.

Έλαβα την επαλήθευση μου μέσω email, την οποία μάλλον διέγραψα από τα ανεπιθύμητα;!

Η απόσυρσή μου ζητήθηκε στις 2024-07-11 08:10:21. Κατάσταση: Εκκρεμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi there!

Although we give casinos a full 14 days to handle payment and verification, you are free to file a complaint at any time. Accordingly, the casino still has seven days to handle the payment. I apologize, but these are the rules.

Needless to say, if your account has not been verified, you probably won't be able to get the money.

You mentioned that you may have accidentally deleted the verification email. Are we talking about verification confirmation or something else? Rather, has your account been fully verified, please? Do you remember providing an ID, bank statement, or other similar document to the casino?


πριν από 2 μήνες

Επικοινώνησα ξανά με τη ζωντανή συνομιλία σήμερα και ρώτησα γιατί κανείς δεν απάντησε στο email μου. Η απάντηση ήταν "Είναι ώρα διακοπών, περιμένετε υπομονετικά"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Oh,.. Quite understandable, though I would be little disappointed, I'd say.


Radka
πριν από 2 μήνες

Γι' αυτό χρειάζομαι βοήθεια από το Casino Guru. Αλλά αυτή τη στιγμή ο υπεύθυνος ατζέντης μου είναι σε διακοπές και δεν συμβαίνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I understand, and the complaint is ongoing. I'm just asking myself two things now:

  • Whether the casino is capable of paying without the presence of this manager, specifically if they are ok with such a message you got.
  • Whether the complaint will reach the phase sooner than the manager will be back.

I'm crossing my fingers for you.

1...11 12 13...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη