πριν από 3 μήνες
0
Θα μπορούσε να είναι σημαντικό το ποσό που μπορεί να καταβληθεί;
Γιατί κάποιοι πήραν τα λεφτά τους και κάποιοι όχι.
Αυτό φαίνεται να συμβαίνει με τις απαντήσεις του Μπετσολίνο.
Πάντα μου απαντούσαν μέχρι τώρα, πάντα το ίδιο, αλλά απάντησαν.
Η πληρωμή μου των 300 € είναι ίσως χαμηλή;
Could it be that the amount that can be paid out is important?
Because some got their money and some didn't.
This seems to be the case with Betsolino’s answers.
They have always answered me so far, always the same thing, but they answered.
My payout of €300 is perhaps low?
Kann es sein das es auf die Höhe der auszahlbaren Beträge ankommt?
Weil manche ja ihr Geld bekommen haben , und manche eben nicht.
Genauso ist es anscheinend beim Antworten von Betsolino.
Mir haben sie bisher immer geantwortet , zwar das immer das selbe aber geantwortet haben sie.
Meine Auszahlung ist mit 300,- eventuell gering?
Αλλά αυτό είναι θετικό. Γιατί τουλάχιστον πληρώνουν.
Έχω βιώσει άλλα πράγματα στο διαδικτυακό καζίνο.
Ακόμα κι αν είναι με πίεση από το CasinoGuru, φαίνεται να είναι θέμα υπομονής.
But that's a positive thing. Because at least they pay out.
I have experienced other things at the online casino.
Even if it is with pressure from CasinoGuru, it seems to be a matter of patience.
Das ist ja aber was positives. Denn sie zahlen immerhin aus.
Habe schon andere Sachen erlebt beim Online Casino.
Selbst wenn es mit Druck von CasinoGuru ist , scheint es eine Frage der Geduld zu sein.
Το παράπονό μου είναι ανοιχτό για αντίδραση από το καζίνο, έχουν ακόμα 1,5 ημέρα για να αντιδράσουν… Αλλά δεν υπάρχει ακόμη αντίδραση από αυτούς. Δεν παίρνω ποτέ απάντηση μέσω email, αλλά στη ζωντανή συνομιλία μου λένε συνέχεια ότι η ανάληψη θα πληρωθεί μια από αυτές τις μέρες…..
My complaint is open for a reaction from the casino, they still have 1,5 day to react… But there’s no reaction from them yet. I never get an answer via email, but in live chat they keep telling me that the withdrawal will be payed one of these days…..
Μου είπε λοιπόν κάτι νέο σήμερα, αφού με αγνόησε στην αρχή, άνοιξα μια νέα συνομιλία:
γιατί αγνοώ την ερώτησή μου»;
Γειά σου
δεν είσαι μόνος εδώ
φυσικά αλλά αγνοείς την ερώτησή μου κάθε μέρα
Θα γίνει το συντομότερο δυνατό.
Το λέτε και όλοι οι παίκτες που παίζουν εδώ. Πολλοί περιμένουν τα χρήματα, και θα ξέρω πόσο καιρό
Ναι, μπορώ να διαβάσω το ιστορικό συνομιλιών μας σε αυτό το καζίνο; Όπως είπαμε, θα γίνει το συντομότερο δυνατό.
Το στέλνω στο λογιστήριο
να εχεις μια ωραια μερα
ευχαριστώ.
Παρακαλώ,
Επειδή υπάρχουν τυπογραφικά λάθη στο ενδιάμεσο, δεν είμαι σίγουρος αν είναι BoT.
Δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει κάποιον, αλλά μου δίνει ελπίδα να διαβάσω κάτι άλλο. Περίμενα "μόνο" μια εβδομάδα 😕
Κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για όλους. Είναι κρίμα, ήταν ένα καλό καζίνο οπτικά και από άποψη επιλογής, μπόνους κ.λπ.
So she said something new to me today, after she ignored me at first I opened a new chat:
why ignoring my question`?
Hello
you are not alone here
of course but you ignore my question every day
It will be as soon as possible.
You say that too all players that gamble here. A lot of people wait for the money, and I will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino? As said, it will be as soon as possible.
I send it to the accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Since there are typos in between, I'm not sure if it's a BoT.
I don't know if this will help anyone, but it gives me hope to read something else. I've "only" been waiting a week 😕
I'm keeping my fingers crossed for everyone. It's a shame, it was a good casino visually and in terms of selection, bonuses, etc.
also zu mir sagte sie heute mal was neues, nachdem sie mich erst ignoriert hat habe ich einen neuen Chat geöffnet :
why ignor of my question`?
hello
you are not alone here
of course but you ignor every day my question
It will be as soon as possible.
You say that too all players that here gambling. A lot of People wait for the money , and i will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino ? As said, it will be as soon as possible.
I send it to th accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Da Schreibfehler dazwischen sind bin ich mir nicht sicher das es ein BoT ist.
Ich weis auch nicht mehr inwieweit das jemanden hilft aber mir gibt es Hoffnung mal was anderes zu lesen. Warte ja auch "erst" 1 Woche 😕
ich drücke jeden die Daumen .. Schade war optisch und von der Auswahl, Bonus etc ein gutes Casino.
Ελπίζω ότι το casinoguru μπορεί να μας βοηθήσει αφού έχουν betsolino στον ιστότοπό τους.
I hope casinoguru can help us since they have betsolino on their website.
Για μένα είναι συνολικά 1100€... Περιμένω 3 εβδομάδες.
Αλλά σίγουρα δεν είναι bot. Στα γενέθλιά μου, όταν της έγραψα, μου είπε «χρόνια πολλά».
Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει.
For me it's a total of 1100€... I've been waiting for 3 weeks.
But it's definitely not a bot. On my birthday when I wrote to her she even said 'happy birthday'.
Still, I don't understand what's going on.
Bei mir sind es insgesamt 1100€… seit 3 Wochen warte ich.
Aber es ist definitiv kein bot. An meinem Geburtstag als ich ihr geschrieben hab kam sogar ‚happy Birthday‘.
Trotzdem verstehe ich nicht, was los ist.
Μόλις βρήκα έναν πάροχο που μοιάζει αρκετά με το Betsolino.
Κάτι που αυξάνει μόνο τον φόβο μου για απάτη.
https://5bonuses.com/
Αφού ρώτησα ξανά για τα χρήματά μου, πήρα την ίδια δικαιολογία όπως πάντα και μετά με αγνόησαν ξανά. Είναι πραγματικά ενοχλητικό.
Επίσης μόλις έγραψα ένα email με την ελπίδα να πετύχω κάτι.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Γεια σου. Αυτά τα δύο καζίνο έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη, οπότε αυτός θα μπορούσε να είναι ο λόγος.
Πώς πάει με την απόσυρσή σας, παρακαλώ; Υποθέτω ότι ακόμα περιμένεις, σωστά;
Θα μπορούσατε να δώσετε κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλώ, σχετικά με το πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρσή σας και πότε επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας; Θα πρότεινα πιθανώς να υποβάλετε μια καταγγελία στην ομάδα μας τώρα και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να λύσουμε αυτό το ζήτημα σχετικά με την απόσυρσή σας.
Εάν θέλετε να υποβάλετε ένα, εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την απόφασή σας και αν χρειάζεστε κάποια βοήθεια με αυτήν, μη διστάσετε να ρωτήσετε. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Hey. These two casinos have the same owner, so that could be the reason.
How is it going with your withdrawal, please? I assume you are still waiting, right?
Could you provide some more details, please, about when exactly you requested your withdrawal and when your account got verified? I would probably suggest you file a complaint with our team now, and hopefully we will be able to solve this issue regarding your withdrawal.
If you feel like submitting one, here's the link for you. Please let us know about your decision, and if you need some assistance with it, do not hesitate to ask. We're here to help.
Γειά σου,
Ευχαριστώ για την απάντηση, μπορώ να υποβάλω παράπονο μόνο μετά από 14 ημέρες, σωστά; Αν μπορώ να το κάνω τώρα, φυσικά και θα το κάνω.
Έλαβα την επαλήθευση μου μέσω email, την οποία μάλλον διέγραψα από τα ανεπιθύμητα;!
Η απόσυρσή μου ζητήθηκε στις 2024-07-11 08:10:21. Κατάσταση: Εκκρεμής
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Επικοινώνησα ξανά με τη ζωντανή συνομιλία σήμερα και ρώτησα γιατί κανείς δεν απάντησε στο email μου. Η απάντηση ήταν "Είναι ώρα διακοπών, περιμένετε υπομονετικά"
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Γειά σου,
Ευχαριστώ για την απάντηση, μπορώ να υποβάλω παράπονο μόνο μετά από 14 ημέρες, σωστά; Αν μπορώ να το κάνω τώρα, φυσικά και θα το κάνω.
Έλαβα την επαλήθευση μου μέσω email, την οποία μάλλον διέγραψα από τα ανεπιθύμητα;!
Η απόσυρσή μου ζητήθηκε στις 2024-07-11 08:10:21. Κατάσταση: Εκκρεμής
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Γεια σου!
Παρόλο που δίνουμε στα καζίνο ολόκληρες 14 ημέρες για να διεκπεραιώσουν την πληρωμή και την επαλήθευση, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία ανά πάσα στιγμή. Κατά συνέπεια, το καζίνο έχει ακόμη επτά ημέρες για να χειριστεί την πληρωμή. Ζητώ συγγνώμη, αλλά αυτοί είναι οι κανόνες.
Περιττό να πούμε ότι εάν ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί, πιθανότατα δεν θα μπορείτε να λάβετε τα χρήματα.
Αναφέρατε ότι μπορεί να διαγράψατε κατά λάθος το email επαλήθευσης. Μιλάμε για επιβεβαίωση επαλήθευσης ή κάτι άλλο; Αντίθετα, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ; Θυμάστε να προσκομίσατε ταυτότητα, αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού ή άλλο παρόμοιο έγγραφο στο καζίνο;
Hi there!
Although we give casinos a full 14 days to handle payment and verification, you are free to file a complaint at any time. Accordingly, the casino still has seven days to handle the payment. I apologize, but these are the rules.
Needless to say, if your account has not been verified, you probably won't be able to get the money.
You mentioned that you may have accidentally deleted the verification email. Are we talking about verification confirmation or something else? Rather, has your account been fully verified, please? Do you remember providing an ID, bank statement, or other similar document to the casino?
Επικοινώνησα ξανά με τη ζωντανή συνομιλία σήμερα και ρώτησα γιατί κανείς δεν απάντησε στο email μου. Η απάντηση ήταν "Είναι ώρα διακοπών, περιμένετε υπομονετικά"
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Γι' αυτό χρειάζομαι βοήθεια από το Casino Guru. Αλλά αυτή τη στιγμή ο υπεύθυνος ατζέντης μου είναι σε διακοπές και δεν συμβαίνει τίποτα.
That's why I need help from Casino Guru. But right now my responsible agent is on vacation and nothing is happening.
Deswegen brauche ich die Hilfe von Casino Guru. Aber genau jetzt ist mein zuständiger Bearbeiter im Urlaub und nichts passiert.
Καταλαβαίνω, και η καταγγελία συνεχίζεται. Απλώς ρωτάω τον εαυτό μου δύο πράγματα τώρα:
Σταυρώνω τα δάχτυλά μου για σένα.
I understand, and the complaint is ongoing. I'm just asking myself two things now:
I'm crossing my fingers for you.
Οι άνθρωποι έλαβαν τα χρήματά τους μόνο όταν κλήθηκε ένας εκπρόσωπος του Γκουρού του Καζίνο.
Δυστυχώς ο δικός μου κάνει διακοπές.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Ναι, ανέβασα όλα τα δεδομένα και έλαβα ένα email (έχω ακόμα ένα στιγμιότυπο οθόνης) που επιβεβαιώνει ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.
Θα κάνω καταγγελία. Ευχαριστώ πολύ
Επεξεργασία: Υποβλήθηκε παράπονο με όλα τα απαραίτητα στιγμιότυπα οθόνης.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Οι άνθρωποι έλαβαν τα χρήματά τους μόνο όταν κλήθηκε ένας εκπρόσωπος του Γκουρού του Καζίνο.
Δυστυχώς ο δικός μου κάνει διακοπές.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Προσπαθήστε να παραμείνετε υπομονετικοί, καθώς η ομάδα παραπόνων μας δέχεται μεγάλο αριθμό παραπόνων καθημερινά, και λαμβάνουμε πάντα κάθε περίπτωση ξεχωριστά και προσπαθούμε να δώσουμε σε κάθε ένα από τα παράπονα την καλύτερη προσοχή, ακόμη και κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το παράπονό σας θα διευθετηθεί σύντομα.
Please try to stay patient, as our complaint team has a large number of complaints coming in every day, and we always take each case individually and try to give each of the complaints the best attention, even during this holiday season.
I can assure you that your complaint will soon be taken care of.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.