ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28366 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...29
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματά μου και το παράπονό μου είπε μόνο "αναμονή για επιβεβαίωση" για 5 ημέρες. Άρα δεν έχει διαβαστεί καν. Τουλάχιστον εδώ ήλπιζα ότι τα πράγματα θα προχωρήσουν. Περίμενα τα λεφτά μου σχεδόν 3 εβδομάδες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

No money here yet… But in my complaint on this website a member of the guru team has asked to betsolino to react on my case.

πριν από 2 μήνες

Μπορεί κάποιος από το CasinoGuru να επεξεργαστεί το παράπονό μου και να με βοηθήσει να πάρω τα χρήματά μου;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματά μου και το παράπονό μου είπε μόνο "αναμονή για επιβεβαίωση" για 5 ημέρες. Άρα δεν έχει διαβαστεί καν. Τουλάχιστον εδώ ήλπιζα ότι τα πράγματα θα προχωρήσουν. Περίμενα τα λεφτά μου σχεδόν 3 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well, you have to hold out for some time because our team has not only a few complaints but a lot of them, so it's impossible to answer everyone right away. Petronela will surely get to you and I hope it will be solved somehow.

πριν από 2 μήνες

No money here yet… But in my complaint on this website a member of the guru team has asked to betsolino to react on my case.

πριν από 2 μήνες

That's good news, so hopefully things will move and the casino will respond. I'll keep my fingers crossed for a positive ending. 😉

πριν από 2 μήνες

Όλα αυτά έχουν αρχίσει να με ανησυχούν. Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 5 ημέρες...Είμαι ήδη επαληθευμένος, αλλά αυτό λειτούργησε μόνο αφού επικοινώνησα με τη ζωντανή συνομιλία.


Η ζωντανή συνομιλία μου είπε σήμερα το απόγευμα για την πληρωμή μου ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτήν τη στιγμή (έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης της σύντομης συνομιλίας) επειδή ανησυχούσα... και τώρα το διαβάζω αυτό, υπέροχο...

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

I’m waiting for my payout for 4 weeks now… a complaint is made on this website and we are waiting for betsolino to respond in that conversation. Some of the players did receive their money last week. But the most here are still waiting and waiting, and that’s very very frustrating. If they won’t payout my withdrawals than they have to refund my deposits, but they don’t react in emails anymore… only in live chat I get the fixed answer everytime: we are working hard on it and sorry for the delay. This is a very big red flag casino, they are scamming us!

πριν από 2 μήνες

Όλα αυτά έχουν αρχίσει να με ανησυχούν. Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 5 ημέρες...Είμαι ήδη επαληθευμένος, αλλά αυτό λειτούργησε μόνο αφού επικοινώνησα με τη ζωντανή συνομιλία.


Η ζωντανή συνομιλία μου είπε σήμερα το απόγευμα για την πληρωμή μου ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτήν τη στιγμή (έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης της σύντομης συνομιλίας) επειδή ανησυχούσα... και τώρα το διαβάζω αυτό, υπέροχο...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi, 5 days is not so much yet, but according to how players write here every day, it is really possible that they have some technical problems. What payment method did you use to withdraw ? Did you also ask them what the specific issue is ? 

I would try to be patient and if nothing changes, then you can file a complaint with us and we will try to help you. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and send the player the money, so you'll be halfway there in no time.

If something changes and they contact you, let me know.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ζήτησα μια κανονική τραπεζική μεταφορά, αλλά όταν ρώτησα για το πρόβλημα δεν έλαβα καμία απάντηση και αγνοήθηκα μετά από αυτό!

Σίγουρα θα σας ενημερώσω αν υπάρξουν νέα!

Καλή τύχη σε όσους ακόμα περιμένουν, αλλά υποψιάζομαι ότι η Betsolino αντιμετωπίζει τεχνικές δυσκολίες αυτήν τη στιγμή... όταν έβαλα το στοίχημά μου, είχαν επίσης εξαιρετικά προβλήματα σύνδεσης διακομιστή

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

It could be that technical problems are affecting the casino and we will see how it will be with the withdrawals. 

Ignorance is certainly not a good sign but since some players have already been paid, let's stick with it and think positive. 

I'll be here for any news. 

πριν από 2 μήνες

Κάποιος θα έπρεπε να είχε απαντήσει στο παράπονό μου πριν από 7 ώρες. Νομίζω ότι αυτό το καζίνο πληρώνει μόνο όταν ο Γκουρού του Καζίνο επιμένει.


Ως εκ τούτου, θεωρώ κρίμα που ο χρόνος μου για το παράπονό μου έχει λήξει και ακόμα δεν έχω λάβει καμία απάντηση από το Casino Guru

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Oh I'm sorry, I'll remind Petronela to answer you. There are a lot of complaints and sometimes it happens that our team fails to reply, even though they try very hard to answer everyone as quickly as possible. 

I expect you will get an update soon.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ, συνήθως είμαι πολύ υπομονετικός. Αλλά αυτό το καζίνο έχει πληρώσει μόνο αφού επέμεινε ο Γκουρού του Καζίνο. Οπότε φυσικά θέλω το παράπονό μου να προωθηθεί στο καζίνο όσο το δυνατόν γρηγορότερα ώστε να μπορέσω επιτέλους να πάρω τα χρήματά μου μετά από τρεις εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I understand you completely, I hope that this situation will end as soon as possible so that you don't have to suffer any longer.

πριν από 2 μήνες

This morning I’ve send a question about my withdrawals again. Now they answered me that they don’t see open withdrawals in my account….. the problem is getting bigger and bigger….

Boyke123
πριν από 2 μήνες

What about in your casino account? Can you see the pending withdrawal there, though?

Romi
πριν από 2 μήνες

Yes I can. But the withdrawal isn’t pending anymore, it’s set to ‘ok’ on the 4th of July.

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Oh, alright, I see. So it is not understandable that the support did not see any "open withdrawal," as you said.

Let's see how your complaint will unfold now. I hope that the casino representative will explain everything to us.

πριν από 2 μήνες

Μόλις βρήκα έναν πάροχο που μοιάζει αρκετά με το Betsolino.

Κάτι που αυξάνει μόνο τον φόβο μου για απάτη.


https://5bonuses.com/


Αφού ρώτησα ξανά για τα χρήματά μου, πήρα την ίδια δικαιολογία όπως πάντα και μετά με αγνόησαν ξανά. Είναι πραγματικά ενοχλητικό.

Επίσης μόλις έγραψα ένα email με την ελπίδα να πετύχω κάτι.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

Those two casinos are operated by the same people. I have withdrawals problems with this 5bonuses casino and I constantly receive promotional offers from Betsolino casino, although I have never registered there.

1...10 11 12...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη