Δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματά μου και το παράπονό μου είπε μόνο "αναμονή για επιβεβαίωση" για 5 ημέρες. Άρα δεν έχει διαβαστεί καν. Τουλάχιστον εδώ ήλπιζα ότι τα πράγματα θα προχωρήσουν. Περίμενα τα λεφτά μου σχεδόν 3 εβδομάδες.
I haven't received my money yet and my complaint has only said 'waiting for confirmation' for 5 days. So it hasn't even been read. At least here I was hoping that things would move forward. I've been waiting for my money for almost 3 weeks.
Ich habe mein Geld noch nicht erhalten und bei meiner Beschwerde steht seit 5 Tagen nur ‚Warte auf Bestätigung‘. Also wurde das noch nichtmal gelesen. Wenigstens hier hatte ich mir erhofft; dass es voran geht. Fast 3 Wochen warte ich schon auf mein Geld.
Λοιπόν, πρέπει να αντέξετε για κάποιο χρονικό διάστημα γιατί η ομάδα μας δεν έχει μόνο λίγα παράπονα αλλά πολλά από αυτά, οπότε είναι αδύνατο να απαντήσουμε σε όλους αμέσως. Η Petronela σίγουρα θα σε φτάσει και ελπίζω κάπως να λυθεί.
Well, you have to hold out for some time because our team has not only a few complaints but a lot of them, so it's impossible to answer everyone right away. Petronela will surely get to you and I hope it will be solved somehow.
Δεν υπάρχουν χρήματα εδώ ακόμα… Αλλά στην καταγγελία μου σε αυτόν τον ιστότοπο, ένα μέλος της ομάδας γκουρού ζήτησε από τη betsolino να αντιδράσει για την περίπτωσή μου.
No money here yet… But in my complaint on this website a member of the guru team has asked to betsolino to react on my case.
Αυτά είναι καλά νέα, οπότε ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα αλλάξουν και το καζίνο θα ανταποκριθεί. Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για ένα θετικό τέλος. 😉
That's good news, so hopefully things will move and the casino will respond. I'll keep my fingers crossed for a positive ending. 😉
Όλα αυτά έχουν αρχίσει να με ανησυχούν. Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 5 ημέρες...Είμαι ήδη επαληθευμένος, αλλά αυτό λειτούργησε μόνο αφού επικοινώνησα με τη ζωντανή συνομιλία.
Η ζωντανή συνομιλία μου είπε σήμερα το απόγευμα για την πληρωμή μου ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτήν τη στιγμή (έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης της σύντομης συνομιλίας) επειδή ανησυχούσα... και τώρα το διαβάζω αυτό, υπέροχο...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 4 εβδομάδες… γίνεται ένα παράπονο σε αυτόν τον ιστότοπο και περιμένουμε την betsolino να απαντήσει σε αυτή τη συζήτηση. Μερικοί από τους παίκτες έλαβαν τα χρήματά τους την περασμένη εβδομάδα. Αλλά οι περισσότεροι εδώ περιμένουν ακόμα και περιμένουν, και αυτό είναι πολύ πολύ απογοητευτικό. Αν δεν πληρώσουν τις αναλήψεις μου, πρέπει να επιστρέψουν τις καταθέσεις μου, αλλά δεν αντιδρούν πλέον στα email… μόνο στη ζωντανή συνομιλία, λαμβάνω τη σταθερή απάντηση κάθε φορά: εργαζόμαστε σκληρά για αυτό και συγγνώμη για την καθυστέρηση. Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο καζίνο, μας εξαπατούν!
I’m waiting for my payout for 4 weeks now… a complaint is made on this website and we are waiting for betsolino to respond in that conversation. Some of the players did receive their money last week. But the most here are still waiting and waiting, and that’s very very frustrating. If they won’t payout my withdrawals than they have to refund my deposits, but they don’t react in emails anymore… only in live chat I get the fixed answer everytime: we are working hard on it and sorry for the delay. This is a very big red flag casino, they are scamming us!
Όλα αυτά έχουν αρχίσει να με ανησυχούν. Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 5 ημέρες...Είμαι ήδη επαληθευμένος, αλλά αυτό λειτούργησε μόνο αφού επικοινώνησα με τη ζωντανή συνομιλία.
Η ζωντανή συνομιλία μου είπε σήμερα το απόγευμα για την πληρωμή μου ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτήν τη στιγμή (έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης της σύντομης συνομιλίας) επειδή ανησυχούσα... και τώρα το διαβάζω αυτό, υπέροχο...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Γεια, 5 μέρες δεν είναι ακόμα τόσο πολλές, αλλά σύμφωνα με το πώς γράφουν οι παίκτες εδώ κάθε μέρα, είναι πραγματικά πιθανό να έχουν κάποια τεχνικά προβλήματα. Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε για την ανάληψη; Τους ρώτησες και ποιο είναι το συγκεκριμένο θέμα;
Θα προσπαθούσα να έχω υπομονή και αν δεν αλλάξει τίποτα, τότε μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση και να στείλουν στον παίκτη τα χρήματα, έτσι θα φτάσετε στα μισά του δρόμου σε ελάχιστο χρόνο.
Αν αλλάξει κάτι και επικοινωνήσουν μαζί σας, ενημερώστε με.
Hi, 5 days is not so much yet, but according to how players write here every day, it is really possible that they have some technical problems. What payment method did you use to withdraw ? Did you also ask them what the specific issue is ?
I would try to be patient and if nothing changes, then you can file a complaint with us and we will try to help you. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and send the player the money, so you'll be halfway there in no time.
If something changes and they contact you, let me know.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ζήτησα μια κανονική τραπεζική μεταφορά, αλλά όταν ρώτησα για το πρόβλημα δεν έλαβα καμία απάντηση και αγνοήθηκα μετά από αυτό!
Σίγουρα θα σας ενημερώσω αν υπάρξουν νέα!
Καλή τύχη σε όσους ακόμα περιμένουν, αλλά υποψιάζομαι ότι η Betsolino αντιμετωπίζει τεχνικές δυσκολίες αυτήν τη στιγμή... όταν έβαλα το στοίχημά μου, είχαν επίσης εξαιρετικά προβλήματα σύνδεσης διακομιστή
Thank you for the answers.
I requested a normal bank transfer, but when I asked about the problem I received no response and was ignored after that!
I will definitely let you know if there is any news!
Good luck to all those still waiting, but I suspect that Betsolino is currently having technical difficulties....when I made my wager they also had extreme server connection problems
Danke für die Antworten.
Ich habe normale Banküberweisung beantragt, auf Nachfrage zu dem besagten Problemen habe ich keine Antwort mehr bekommen und wurde danach auch ignoriert!
Ich werde aufjedenfall mich bei Neuigkeiten melden!
Viel Glück an alle die noch warten , ich vermute allerdings auch das Betsolino aktuell Technische Schwierigkeiten hat....als ich meinn Wager machte hatten sie auch extreme Server Verbindungsprobleme
Μπορεί να επηρεάζουν τεχνικά προβλήματα το καζίνο και θα δούμε πώς θα είναι με τις αναλήψεις.
Η άγνοια σίγουρα δεν είναι καλό σημάδι, αλλά επειδή κάποιοι παίκτες έχουν ήδη πληρωθεί, ας μείνουμε σε αυτό και ας σκεφτούμε θετικά.
Θα είμαι εδώ για οποιοδήποτε νέο.
It could be that technical problems are affecting the casino and we will see how it will be with the withdrawals.
Ignorance is certainly not a good sign but since some players have already been paid, let's stick with it and think positive.
I'll be here for any news.
Κάποιος θα έπρεπε να είχε απαντήσει στο παράπονό μου πριν από 7 ώρες. Νομίζω ότι αυτό το καζίνο πληρώνει μόνο όταν ο Γκουρού του Καζίνο επιμένει.
Ως εκ τούτου, θεωρώ κρίμα που ο χρόνος μου για το παράπονό μου έχει λήξει και ακόμα δεν έχω λάβει καμία απάντηση από το Casino Guru
Someone should have replied to my complaint 7 hours ago. I think this casino only pays out when Casino Guru insists.
Therefore, I find it a pity that my time for my complaint has expired and I still have not received any response from Casino Guru
Auf meine Beschwerde sollte schon vor 7 Stunden jemand geantwortet haben. Ich denke, dieses Casino zahlt nur auf Nachdruck von Casino Guru.
Daher finde ich es schade, dass meine Zeit bei meiner Beschwerde abgelaufen ist und ich noch immer keine Rückmeldung von Casino Guru erhalten habe
Α, συγγνώμη, θα το θυμίσω στην Πετρονέλα να σου απαντήσει. Υπάρχουν πολλά παράπονα και μερικές φορές συμβαίνει η ομάδα μας να αποτυγχάνει να απαντήσει, παρόλο που προσπαθεί πολύ σκληρά να απαντήσει σε όλους όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Περιμένω ότι θα λάβετε μια ενημέρωση σύντομα.
Oh I'm sorry, I'll remind Petronela to answer you. There are a lot of complaints and sometimes it happens that our team fails to reply, even though they try very hard to answer everyone as quickly as possible.
I expect you will get an update soon.
Ευχαριστώ, συνήθως είμαι πολύ υπομονετικός. Αλλά αυτό το καζίνο έχει πληρώσει μόνο αφού επέμεινε ο Γκουρού του Καζίνο. Οπότε φυσικά θέλω το παράπονό μου να προωθηθεί στο καζίνο όσο το δυνατόν γρηγορότερα ώστε να μπορέσω επιτέλους να πάρω τα χρήματά μου μετά από τρεις εβδομάδες.
Thank you, I'm usually very patient. But this casino has only paid out after Casino Guru insisted. So of course I want my complaint to be forwarded to the casino as quickly as possible so that I can finally get my money after three weeks.
Danke, normalerweise bin ich sehr geduldig. Aber dieses Casino hat nur auf Nachdruck von Casino Guru bisher gezahlt. Daher möchte ich natürlich, dass auch meine Beschwerde so schnell wie möglich an das Casino weitergeleitet wird, damit ich nach mittlerweile drei Wochen endlich mein Geld erhalte.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, ελπίζω αυτή η κατάσταση να τελειώσει το συντομότερο δυνατό για να μην χρειαστεί να υποφέρεις άλλο.
I understand you completely, I hope that this situation will end as soon as possible so that you don't have to suffer any longer.
Σήμερα το πρωί έστειλα ξανά μια ερώτηση σχετικά με τις αναλήψεις μου. Τώρα μου απάντησαν ότι δεν βλέπουν ανοιχτές αναλήψεις στον λογαριασμό μου….. το πρόβλημα γίνεται όλο και μεγαλύτερο….
This morning I’ve send a question about my withdrawals again. Now they answered me that they don’t see open withdrawals in my account….. the problem is getting bigger and bigger….
Τι γίνεται με τον λογαριασμό σας στο καζίνο; Μπορείτε να δείτε την εκκρεμή απόσυρση εκεί, όμως;
What about in your casino account? Can you see the pending withdrawal there, though?
Ναι μπορώ. Αλλά η απόσυρση δεν εκκρεμεί πια, έχει οριστεί στο «ok» στις 4 Ιουλίου.
Yes I can. But the withdrawal isn’t pending anymore, it’s set to ‘ok’ on the 4th of July.
Ω, εντάξει, βλέπω. Δεν είναι λοιπόν κατανοητό ότι η υποστήριξη δεν είδε καμία «ανοιχτή απόσυρση», όπως είπατε.
Ας δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονό σας τώρα. Ελπίζω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο θα μας τα εξηγήσει όλα.
Oh, alright, I see. So it is not understandable that the support did not see any "open withdrawal," as you said.
Let's see how your complaint will unfold now. I hope that the casino representative will explain everything to us.
Μόλις βρήκα έναν πάροχο που μοιάζει αρκετά με το Betsolino.
Κάτι που αυξάνει μόνο τον φόβο μου για απάτη.
https://5bonuses.com/
Αφού ρώτησα ξανά για τα χρήματά μου, πήρα την ίδια δικαιολογία όπως πάντα και μετά με αγνόησαν ξανά. Είναι πραγματικά ενοχλητικό.
Επίσης μόλις έγραψα ένα email με την ελπίδα να πετύχω κάτι.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Αυτά τα δύο καζίνο λειτουργούν από τα ίδια άτομα. Έχω προβλήματα αναλήψεων με αυτό το καζίνο 5bonuses και λαμβάνω συνεχώς προωθητικές προσφορές από το καζίνο Betsolino, αν και δεν έχω εγγραφεί ποτέ εκεί.
Those two casinos are operated by the same people. I have withdrawals problems with this 5bonuses casino and I constantly receive promotional offers from Betsolino casino, although I have never registered there.
Ευχαριστώ πολύ για την εξήγηση! Τώρα πολλά πράγματα έχουν νόημα με τα spam email. Συγγνώμη, αυτό δεν ανήκει εδώ, απλά ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε αυτό. Ακόμα περιμένω απάντηση, μάλλον μάταια.
Thank you very much for the explanation! Now a lot of things make sense with the spam emails. Sorry, this doesn't belong here, I just wanted to draw attention to it. I'm still waiting for an answer, probably in vain.
Vielen dank für die Aufklärung! Jetzt ergibt vieles einen Sinn mit den Spam Mails. Sorry gehört hier auch nicht hin, wollte nur Aufmerksam drauf machen. Warte auch noch auf eine Antwort , vermutlich vergeblich.
Αχα αυτό με καθιστά σαφές γιατί συνεχίζω να λαμβάνω spam email με προσφορές μπόνους τόσο από την Betsolino όσο και από τα 5bonuses…. Είναι το ίδιο με άλλο όνομα…
κάποιος άλλος έλαβε τα χρήματά του αυτή την εβδομάδα;
Aha that makes me clear why I keep on receiving spam emails with bonus offers from both Betsolino and 5bonuses…. They are the same with another name…
anyone else did receive their money this week?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.