πριν από 2 μήνες
Θρύλο θα ασχοληθώ με αυτό. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Ελπίζω να φτάσουμε όλοι μαζί κάπου!
Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!
0
Θρύλο θα ασχοληθώ με αυτό. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Ελπίζω να φτάσουμε όλοι μαζί κάπου!
Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!
Αυτός ο ιστότοπος lovinyou δεν λειτουργεί πια 😕
That lovinyou website doesn't work anymore 😕
Θα στείλω ένα email. Παντού υπάρχει διαφθορά!
I will send an email. There is corruption everywhere!
Ποια διεύθυνση email ή ιστότοπο είχατε;
Μπορείτε να με ενημερώσετε παρακαλώ
What email address or website did you have?
Can you keep me posted please
Έχετε έναν ιστότοπο ή ένα email για αυτούς;
Do you have a website or email for them?
τα καζίνο προσλαμβάνουν τρίτους διεκπεραιωτές πληρωμών που κωδικοποιούν εσφαλμένα τις πληρωμές προς και από τον χειριστή, δηλώνοντας στην τράπεζα ή στον πάροχο της κάρτας ότι η πληρωμή γίνεται για κάτι διαφορετικό από τον τζόγο. Αυτό είναι ουσιαστικά ξέπλυμα βρώμικου χρήματος κατά τη γνώμη μου δεν έχουν νομική κατάρτιση, ή υπόβαθρο.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* ξυρισμένο εργαλείο
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
ΠΙΞΕΛΕΥΜ.ΙΟ
WINTERMDSE
ΝΙΚΟΤΠΦ*ΝΟΧΤΟΣ
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.ZOO
μπορει καποιος να με βοηθησει για το αν εχει ασχοληθει με αυτες τις εταιρειες πως ερχομαι σε επαφη μαζι τους καθως τα email επανερχονται και καποιοι δεν απαντουν
Το καζίνο δεν θέλει να μάθει και η τράπεζα δεν θέλει να μάθει η τράπεζα θέλει να αποδείξω ότι η πληρωμή δεν γίνεται στο καζίνο, ξέρω ότι έκανα πληρωμές και θα έπρεπε να το γνωρίζω καλύτερα, αλλά πιστεύω ότι είναι λίγο περίπλοκο
casinos hire third party payment processors who miscode payments to and from the operator, representing to the bank or card provider that the payment is for something other than gambling. This is effectively money laundering in my opinion have no legal training, or background.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
NIKOTPF*NOHTOS
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.Z.O.O
can anyone help in terms of if they have dealt with these companies how I get in touch with them as emails bounce back and some not replying
casino doesn’t want to know and bank doesn’t want to know the bank want me to prove that payment is not going to the casino, I know I made payments and should known better but feel it’s little sketchy
Με ποιον κάνετε τράπεζα; Είμαι με το natwest
Goriwire, Fomiline και Bitsent η ίδια εταιρεία. Δεν θα πάρετε τίποτα.
Και οι δύο Νίκος θα είναι elegro
Το Pixeleum δεν θα το αναγνωρίσει, θα πει ότι αγοράσατε έργα τέχνης και ότι η αγορά σας πραγματοποιείται στο blockchain
Το Smpf θα είναι κάτι που έχει να κάνει με την πλατίνα κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ακόμα. Είναι ένα μυστήριο - αναμφίβολα λέει πλατινένιο Λονδίνο στις δηλώσεις σας
Το Wintermdse είναι Wintermads
Who do you bank with? I'm with natwest
Goriwire, Fomiline and Bitsent all the same company. You will get nothing.
Both nikos will be elegro
Pixeleum will not acknowledge it they will say you have purchased art and that your purchase is on the blockchain
Smpf will be something to do with platinum noone knows who that is still. Its a mystery - no doubt it says platinum London on your statements
Wintermdse is wintermads
Ευχαριστώ, δεν μπορώ να κάνω τίποτα παρακαλώ;
Thank you so is there nothing I can do please?
Είμαι επίσης NatWest δάκρυσα με το πώς μου φέρθηκαν
I’m also NatWest been in tears with how they’ve treated me
Θα τους τηλεφωνήσω τη Δευτέρα, με επικοινώνησαν μετά από ένα email, αλλά δεν μπορούσα να δεχτώ την κλήση επειδή δούλευα.
Θα έλεγα ότι μόνο το elegro από το οποίο μπορείτε να λάβετε χρήματα πίσω, κανένας από τους άλλους δεν θα επιστρέψει τα χρήματα
I am going to call them on Monday, they reached out to me after an email but I couldn't take the call because I was working.
I'd say only elegro you may get money back from, none of the others will refund
Η ELEGRO σας επέστρεψε;
έχετε στοιχεία επικοινωνίας παρακαλώ
ELEGRO got back to you?
do you have contact details please
Το έκανα, αλλά προφανώς δεν κάνουν πλέον επιστροφή χρημάτων. Πηγαίνετε στην ιστοσελίδα τους
I did but apparently they are no longer refunding. Go on their website
Όποιος έχει Smpay Smpf* κ.λπ..
Νομίζω ότι μπορεί να είμαι σε κάτι και νομίζω ότι μπορεί να οφείλεται στην πληρωμή Magua! Αν κοιτάξετε τις έξυπνες πληρωμές και επίσης το SMTM, όλα είναι λίγο σύμπτωση και αν πάτε στο theplatinum.co είναι επίσης magua.. 🤨🤨🤨
Any one who has Smpay Smpf* etc..
I think I may be on to something and I think it could be down to Magua pay! If you look at smart payments and also SMTM it's all just a bit of a coincidence and if you go on theplatinum.co they are also magua.. 🤨🤨🤨
Δεν θα λάβετε απάντηση από το magua pay. Ανήκει στον όμιλο SMTM. Επικοινώνησα με τον δικηγόρο Steven Moir στον Καναδά, ο οποίος αναφέρεται στον ιστότοπο magua pay στη διεύθυνση. Δεν ισχυρίζεται ότι δεν γνωρίζει. Στη συνέχεια τους ανέφερα στον αντίστοιχο της FCA του Καναδά, ο οποίος είπε ότι δεν μπορούν να βοηθήσουν. Επικοινώνησα επίσης με τις Κυπριακές αρχές που μου είπαν να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου. Ένας από τους ιδιοκτήτες του Magua ζει στο Ηνωμένο Βασίλειο, οπότε επικοινώνησα μαζί του και αρνήθηκε να συνομιλήσει μαζί μου
You won’t get a reply from magua pay. Owned by SMTM group. I contacted the lawyer Steven Moir in Canada who is listed on magua pay website on the address. He claims no knowledge. I then reported them to the Canada FCA equivalent who said they can’t help. I also contacted the Cyprus authorities who told me to contact my bank. One of the owners of Magua has living in the UK so I contacted him on linked in and he declined to have a conversation with me
Αυτό είναι τρέλα. Εάν μπορούμε να αποδείξουμε ότι είναι αυτοί, τότε η τράπεζα θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα γιατί δεν έχω αγοράσει δέρματα κλπ.. Η επικοινωνία είναι το μόνο που χρειάζεστε. Θα ρωτήσω την τράπεζα τη Δευτέρα ποια είναι η κάθε συναλλαγή και ποιος την επεξεργάστηκε! Υπάρχει περίπου 85% πιθανότητα ότι το SMTM είναι PaySmpf κ.λπ
That's madness. If we can prove it's them then the bank will have to refund because I haven't bought skins etc.. communication is all you need. I am going to ask the bank on Monday who each transaction is and who processed it! There is about 85% chance that SMTM is PaySmpf etc
Θα φανταζόσασταν ότι είναι έτσι, αλλά δεν ήταν για πολλούς ανθρώπους. Όπως λέει ο Katze, η συναλλαγή επαληθεύεται από το 3DS που καθιστά την τράπεζα υπεύθυνη για την αντιστροφή χρέωσης. Εφόσον είναι υπεύθυνοι, θα θέλουν αποδείξεις/τιμολόγια/επιβεβαίωση παραγγελίας για να ξεκινήσουν ακόμη και η διαδικασία.
Ήταν η εμπειρία μου μέχρι στιγμής, αλλά η τράπεζά σας μπορεί να είναι πιο επιεικής.
You would imagine that’s the case, but it hasn’t been for a lot of people. As Katze says, the transaction is verified by 3DS which makes the bank liable for the chargeback. Since they’re liable, they will want receipts/invoices/order confirmation to even start the process.
Its been my experience so far, but your bank might be more lenient.
Η τράπεζα δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, εσείς είστε αυτός που επιβεβαίωσε τη συναλλαγή στην εφαρμογή. Η τράπεζα εκτελεί μόνο την εντολή πληρωμής σας. Η τράπεζα δεν είναι υποχρεωμένη να επιλύει «ιδιωτικές διαφορές» με τον έμπορο. Επομένως, μια εξουσιοδοτημένη συναλλαγή δεν είναι τόσο εύκολο να ανακτηθεί, έγραψα σχετικά σε αυτό το άρθρο. Η ευθύνη της τράπεζας παίζει σημαντικό ρόλο εδώ: χωρίς 3DS, ο έμπορος είναι υπεύθυνος, με το 3DS η τράπεζα είναι υπεύθυνη.
Αν είσαι τυχερός θα σε βοηθήσει η τράπεζα, αν όχι είσαι το ίδιο έξυπνος όπως πριν. Εάν είστε άτυχοι, οι έμποροι έχουν επισημάνει τις συναλλαγές με τέτοιο τρόπο ώστε η πληρωμή να είναι αμετάκλητη, π.χ. ως αγορές κρυπτογράφησης κ.λπ.
The bank doesn't have to do anything, you are the one who confirmed the transaction in the app. The bank only carries out your payment order. The bank is not obliged to resolve "private disputes" with the merchant. An authorized transaction is therefore not so easy to get back, I wrote about this in this article. The bank's liability plays a major role here: without 3DS, the merchant is liable, with 3DS the bank is liable.
If you're lucky, the bank will help you, if not, you're just as smart as before. If you're unlucky, the merchants have marked the transactions in such a way that the payment is irrevocable, e.g. as crypto purchases, etc.
Die Bank muss gar nichts, Du bist derjenige der die Transaktion in der App bestätigt hat. Die Bank führt nur deinen Zahlungsauftrag aus. Die Bank ist nicht dazu verpflichtet, "private Streitigkeiten" mit dem Händler zu klären. Eine autorisierte Transaktion ist daher nicht so einfach wiederzubekommen, dies hatte ich schonmal hier im Beitrag geschrieben. Die Haftung der Bank spielt hier eine große Rolle: Ohne 3DS haftet der Händler mit 3DS die Bank.
Wenn Du glück hast, dann hilft die Bank dir, wenn nicht bist Du genau so schlau wie vorher. Mit etwas Pech haben die Händler die Transaktionen so gekennzeichnet, dass die Zahlung unwiderrufbar ist z.B. als Kryptokäufe usw..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.