ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 177)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
332806 προβολές 3770 απαντήσεις |
|
1...176 177 178...250
Προσθήκη ανάρτησης
carsix79
πριν από 2 μήνες

Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
carsix79
πριν από 2 μήνες

That lovinyou website doesn't work anymore 😕

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
carsix79
πριν από 2 μήνες

I will send an email. There is corruption everywhere!

Dt100
πριν από 2 μήνες

What email address or website did you have?

Can you keep me posted please

Dt100
πριν από 2 μήνες

Do you have a website or email for them?

πριν από 2 μήνες

casinos  hire third party payment processors who miscode payments to and from the operator, representing to the bank or card provider that the payment is for something other than gambling. This is effectively money laundering in my opinion have no legal training, or background. 



Bookspersue

Fomiline UAB

Smpf*gamingstar

Smpf* toolshaven

NIKOTPF*ELEGRO.EU

EDUNTAGE

PIXELEUM.IO

WINTERMDSE

NIKOTPF*NOHTOS

BITSENT EU AB 

GORIWIRE SP.Z.O.O 


can anyone help in terms of if they have dealt with these companies how I get in touch with them as emails bounce back and some not replying


casino doesn’t want to know and bank doesn’t want to know the bank want me to prove that payment is not going to the casino, I know I made payments and should known better but feel it’s little sketchy



Tabbbs
πριν από 2 μήνες

Who do you bank with? I'm with natwest


Goriwire, Fomiline and Bitsent all the same company. You will get nothing.


Both nikos will be elegro


Pixeleum will not acknowledge it they will say you have purchased art and that your purchase is on the blockchain


Smpf will be something to do with platinum noone knows who that is still. Its a mystery - no doubt it says platinum London on your statements


Wintermdse is wintermads



Dt100
πριν από 2 μήνες

Thank you so is there nothing I can do please?

Dt100
πριν από 2 μήνες

I’m also NatWest been in tears with how they’ve treated me

Tabbbs
πριν από 2 μήνες

I am going to call them on Monday, they reached out to me after an email but I couldn't take the call because I was working.


I'd say only elegro you may get money back from, none of the others will refund

Dt100
πριν από 2 μήνες

ELEGRO got back to you?


do you have contact details please

Tabbbs
πριν από 2 μήνες

I did but apparently they are no longer refunding. Go on their website

πριν από 2 μήνες

Any one who has Smpay Smpf* etc..


I think I may be on to something and I think it could be down to Magua pay! If you look at smart payments and also SMTM it's all just a bit of a coincidence and if you go on theplatinum.co they are also magua.. 🤨🤨🤨file

Dt100
πριν από 2 μήνες

You won’t get a reply from magua pay. Owned by SMTM group. I contacted the lawyer Steven Moir in Canada who is listed on magua pay website on the address. He claims no knowledge. I then reported them to the Canada FCA equivalent who said they can’t help. I also contacted the Cyprus authorities who told me to contact my bank. One of the owners of Magua has living in the UK so I contacted him on linked in and he declined to have a conversation with me


file

Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

That's madness. If we can prove it's them then the bank will have to refund because I haven't bought skins etc.. communication is all you need. I am going to ask the bank on Monday who each transaction is and who processed it! There is about 85% chance that SMTM is PaySmpf etc

Dt100
πριν από 2 μήνες

You would imagine that’s the case, but it hasn’t been for a lot of people. As Katze says, the transaction is verified by 3DS which makes the bank liable for the chargeback. Since they’re liable, they will want receipts/invoices/order confirmation to even start the process.

Its been my experience so far, but your bank might be more lenient.

πριν από 2 μήνες

Η τράπεζα δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, εσείς είστε αυτός που επιβεβαίωσε τη συναλλαγή στην εφαρμογή. Η τράπεζα εκτελεί μόνο την εντολή πληρωμής σας. Η τράπεζα δεν είναι υποχρεωμένη να επιλύει «ιδιωτικές διαφορές» με τον έμπορο. Επομένως, μια εξουσιοδοτημένη συναλλαγή δεν είναι τόσο εύκολο να ανακτηθεί, έγραψα σχετικά σε αυτό το άρθρο. Η ευθύνη της τράπεζας παίζει σημαντικό ρόλο εδώ: χωρίς 3DS, ο έμπορος είναι υπεύθυνος, με το 3DS η τράπεζα είναι υπεύθυνη.

Αν είσαι τυχερός θα σε βοηθήσει η τράπεζα, αν όχι είσαι το ίδιο έξυπνος όπως πριν. Εάν είστε άτυχοι, οι έμποροι έχουν επισημάνει τις συναλλαγές με τέτοιο τρόπο ώστε η πληρωμή να είναι αμετάκλητη, π.χ. ως αγορές κρυπτογράφησης κ.λπ.



Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Anonymized668 διαγράφηκε
1...176 177 178...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη