πριν από 16 ώρες
Μπορούμε να συνδεθούμε μέσω κλήσης; Είμαι συνειδητοποιημένος να τοποθετώ εδώ πάρα πολύ. Το email μου είναι
Can we connect over a call? Im conscious of positing on here too much. My email is rav12@hotmail.co.uk
0
Μπορούμε να συνδεθούμε μέσω κλήσης; Είμαι συνειδητοποιημένος να τοποθετώ εδώ πάρα πολύ. Το email μου είναι
Can we connect over a call? Im conscious of positing on here too much. My email is rav12@hotmail.co.uk
Δεν ξέρω αν λάβατε το τελευταίο μου μήνυμα, αλλά προφανώς βρισκόμαστε στην ίδια βάρκα εδώ και δεν θέλω να δημοσιεύσω πολλά εδώ. Να κανονίσουμε μια κλήση; Μέσω Skype ή ομάδων; Το email μου είναι
Don’t know if you got my last message but we’re clearly in the same boat here and I don’t wanna post too much on here. Let’s arrange a call? Over Skype or teams? My email is rav12@hotmail.co.uk
Δεν θα το κάνουν γιατί απλά δεν μπορούσαν να γνωρίζουν ότι πρόκειται για συναλλαγή σχετιζόμενης με τον τζόγο. Αυτό είναι το όλο θέμα και γιατί υπάρχει αυτό το θέμα. Πολλά καζίνο χρησιμοποιούν επεξεργαστές πληρωμών με άλλα ονόματα και κωδικούς για να αποφύγουν συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών που μπορεί να αποκλειστούν από τις τράπεζες και έχουν υψηλότερες χρεώσεις/κίνδυνους.
They won’t because they simply could not know that it is a gambling relatee transaction. Thats the whole issue and why this topic exists. Many casinos are using payment processors with other names and codes to avoid gambling transactions which can be blocked by banks and have higher fees/risks.
Καλή τύχη αλλά μην περιμένετε πολλά από αυτό. Αυτές οι περιπτώσεις έχουν περισσότερες πιθανότητες στο δικαστήριο, αλλά ίσως κάνω λάθος.
Good luck but dont expect much from it. These cases have more chances with court but maybe I am wrong.
Πραγματικά όχι, αλλά είναι εντελώς και εντελώς λάθος να το επιτρέπουν οι τράπεζες του Ηνωμένου Βασιλείου.
έχουμε αυστηρές διαδικασίες εντός της δικαιοδοσίας του Ηνωμένου Βασιλείου
I really don’t but it’s completely and utterly wrong for UK banks to allow this.
we have strict procedures within UK jurisdiction
Με ποιο καζίνο ασχοληθήκατε υπό την ομπρέλα της Santeda, επίσης ποιος ήταν ο έμπορος που εμφανιζόταν στις συναλλαγές σας; Πήρα το nikotpf και πώς ανακάλυψες ότι ο Modulr φιλοξενεί τους λογαριασμούς τους;
What casino did you deal with under Santeda's umbrella, also what was the merchant that showed up on your transactions? I got nikotpf, and how did you find out it was Modulr who hosts their accounts?
Όλα έγιναν μέσω τραπεζικής μεταφοράς, οπότε κατέληξα να κάνω έναν έλεγχο τραπεζικού λογαριασμού σήμερα χρησιμοποιώντας κωδικό ταξινόμησης και αριθμό λογαριασμού και τα βρήκα με αυτόν τον τρόπο. Δέχονται 0 ευθύνη χαχαχ καθάρματα. Είναι μεταξύ εμένα και της Santeda που δεν έχω μια αιματηρή διεύθυνση επικοινωνίας. Εξακολουθώ να τα αναφέρω στον διαμεσολαβητή και θα αναφέρω τις ασυνέπειες και την έλλειψη AML από τον Modulr στο FOS
Επίσης, χρειάζομαι πραγματικά ένα αντίγραφο της άδειας Santedas καθώς καταλαβαίνω ότι δεν έχουν καθόλου ούτε για το Κουρασάο. Κάποιος το δημοσίευσε έχει λήξει σε αυτόν τον ιστότοπο και παρακαλώ κάποιον να το μοιραστεί!!!
It was all via bank transfer, so I just ended up doing a bank account check today using sort code and account number and found them that way. They accept 0 responsibility hahah bastards. It’s between me and santeda who I don’t have a bloody contact address for. Im still reporting them to the ombudsman, and will report the inconsistencies and lack of AML by Modulr to the FOS
also, I really need a copy of Santedas license as I understand they don’t have one at all even for Curacao. Someone posted it expired on this site and I am please begging someone to share it!!!
Έκτοτε το ανανέωσαν, πιστεύω γύρω στις 14 Αυγούστου, αλλά είναι άδεια για το Κουρασάο, λειτουργούσαν ακόμα ενώ ήταν "εκκρεμή" σύμφωνα με τα λόγια τους όμως, τόσο βασικά ανεξέλεγκτη και χωρίς άδεια.
They have since renewed it, i believe around the 14th of August but it's a Curacao license, they were still operating whilst it was "pending" in their words though, so basically unregulated and unlicensed.
Συμπεριλαμβάνω ξανά όλα τα μέρη (και μερικά ακόμη) στο CC μέχρι να επιλυθεί πλήρως αυτό το ζήτημα και να λάβω την κατάλληλη ενημέρωση και αποτέλεσμα.
Μετά από συνάντηση με τον δικηγόρο μου σήμερα το απόγευμα, ενημερώθηκα ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις σας απαγορεύουν ρητά τη χρήση λογαριασμών για παράνομες δραστηριότητες, όπως ο τζόγος που διευκολύνεται από εταιρείες εγγεγραμμένες σε δικαιοδοσίες όπως το Κουρασάο που δεν διαθέτουν την κατάλληλη άδεια χρήσης. Η Santeda, ειδικότερα, έχει τεκμηριωμένο ιστορικό μη συμμόρφωσης, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών προστίμων για αποτυχίες νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML) και κακών ρυθμιστικών πρακτικών. Η χρήση των υπηρεσιών σας για την επεξεργασία τέτοιων συναλλαγών εγείρει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με πιθανές παραβιάσεις των υποχρεώσεων AML, οι οποίες απαιτούν αυστηρούς ελέγχους για την αποτροπή παράνομης οικονομικής δραστηριότητας.
Ως εγγεγραμμένος συμμετέχων στο GAMSTOP, θα έπρεπε νόμιμα να μην έχω πρόσβαση σε οποιεσδήποτε υπηρεσίες τζόγου. Αυτή η αδυναμία επιβολής διασφαλίσεων αποκλεισμού συνιστά παραβίαση των προβλεπόμενων προστασιών που παρέχονται από τους κανονισμούς του GAMSTOP και του Ηνωμένου Βασιλείου για τα τυχερά παιχνίδια. Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να είχε επιτραπεί να λάβει χώρα τέτοια δραστηριότητα και αυτό εγείρει σημαντικές ανησυχίες σχετικά με τη συμμόρφωσή σας με τις ρυθμιστικές υποχρεώσεις.
Επιπλέον, αυτή η κατάσταση έχει ομοιότητες με τα ζητήματα που αποκαλύφθηκαν κατά το σκάνδαλο Wirecard, όπου οι ελλείψεις στην εποπτεία και η ανεπαρκής δέουσα επιμέλεια επέτρεψαν να συνεχιστεί η σημαντική δόλια δραστηριότητα. Ως ελεγχόμενη οντότητα, αναμένεται να έχετε λάβει αυστηρά μέτρα για να αποτρέψετε την εκμετάλλευση των υπηρεσιών σας με τέτοιο τρόπο, εννοώ στα μάτια σας αυτά τα χρήματα πιθανώς δεν υπήρχαν ποτέ, σωστά;
Ο δικηγόρος μου με συμβούλεψε ανεπιφύλακτα να αναφέρω τον Ανδρέα Ανδρέου και την ομάδα του στην Action Fraud και στην Εθνική Υπηρεσία Εγκλήματος (NCA), διασφαλίζοντας ότι θα έχουν επισημανθεί και θα τους απαγορεύεται να εμπλακούν με κυβερνητικά ή ρυθμιστικά πλαίσια του Ηνωμένου Βασιλείου στο μέλλον. Επιπλέον, καλούμαι να κλιμακώσω αυτό το θέμα στην Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA), στο Action Fraud (όπου έχω ήδη ανοιχτή υπόθεση) και στον Οικονομικό Διαμεσολαβητή.
Όπως γνωρίζετε, αυτή η κατάσταση έχει ήδη οδηγήσει σε ποινική δίωξη εναντίον μου για τις 75.000+ £ που κατατέθηκαν μέσω των υπηρεσιών σας. Η μόνη μου πρόθεση είναι να επιλύσω αυτό το θέμα, να πληρώσω τα χρέη μου και να συνεχίσω τη ζωή μου.
Για το σκοπό αυτό, είμαι πρόθυμος να καταλήξω σε μια φιλική συμφωνία σχετικά με ένα ποσό διευθέτησης χωρίς τη συμμετοχή εξωτερικών αρχών. Ωστόσο, εάν αυτό το ζήτημα παραμείνει άλυτο, δεν θα έχω άλλη επιλογή από το να προχωρήσω σε επίσημες καταγγελίες και νομικές ενέργειες.
Επιβεβαιώστε τη λήψη αυτού του email και δώστε την απάντησή σας εντός 5 εργάσιμων ημερών.
I am re-including all parties (and a few more) in CC until this matter is fully resolved and I have received an appropriate update and outcome.
Following a meeting with my solicitor this afternoon, I was informed that your terms and conditions explicitly prohibit the use of accounts for illegal activities, such as gambling facilitated by companies registered in jurisdictions like Curacao that lack the appropriate licensing. Santeda, in particular, has a documented history of non-compliance, including significant fines for money laundering (AML) failures and poor regulatory practices. The use of your services to process such transactions raises serious concerns about potential breaches of AML obligations, which require robust checks to prevent illegal financial activity.
As a registered participant with GAMSTOP, I should legally have been prevented from accessing any gambling services. This failure to enforce exclusion safeguards constitutes a breach of the intended protections provided by GAMSTOP and UK gambling regulations. Such activity should not have been allowed to occur under any circumstances, and this raises significant concerns about your compliance with regulatory obligations.
Furthermore, this situation bears similarities to the issues uncovered during the Wirecard scandal, where lapses in oversight and inadequate due diligence allowed significant fraudulent activity to persist. As a regulated entity, you are expected to have stringent measures in place to prevent your services from being exploited in such a manner, I mean in your eyes this money probably never existed, right?
My solicitor has strongly advised me to report Andreas Andreou and his team to Action Fraud and the National Crime Agency (NCA), ensuring that they are flagged and prohibited from engaging with UK government or regulatory frameworks in the future. Additionally, I am being urged to escalate this matter to the Financial Conduct Authority (FCA), Action Fraud (where I already have an open case), and the Financial Ombudsman.
As you are aware, this situation has already resulted in criminal proceedings against me for the £75,000+ deposited through your services. My sole intention is to resolve this matter, pay my debts, and move on with my life.
To that end, I am willing to reach an amicable agreement regarding a settlement figure without the involvement of external authorities. However, should this issue remain unresolved, I will have no choice but to proceed with formal complaints and legal action.
Please confirm receipt of this email and provide your response within 5 business days.
Συνέχισα να κουβεντιάζω όλους τους συναδέλφους τους και τσαντίστηκαν 😂😂
Σας ευχαριστούμε για το e-mail που ακολουθείτε. Σας στείλαμε μια απάντηση μόλις ένα λεπτό πριν στείλετε τη συνέχεια, οπότε πιστεύω ότι ίσως δεν είχατε την ευκαιρία να το διαβάσετε ακόμα, θα επαναλάβω μερικά από τα σημεία εδώ. Λάβετε επίσης υπόψη ότι αφαιρώ ορισμένες από τις πρόσθετες επαφές που είχατε στο cc εδώ, αλλά για να δείξω ότι το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη, έχω διατηρήσει τις σχετικές επαφές με τα ανώτερα στελέχη, συμπεριλαμβανομένου του COO μας, καθώς γνωρίζουν και θέλουν να παραμείνουν ενήμεροι για αυτό περίπτωση (αυτό έχει συζητηθεί στο υψηλότερο επίπεδο στον οργανισμό μας).
Πρώτον, λυπούμαστε βαθύτατα για τους αγώνες που αντιμετωπίσατε με τον τζόγο και τον αντίκτυπο που είχε αυτό στην ψυχική σας υγεία. Εκτιμούμε τον φόρο που θα είχε αυτό και την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε.
Σε σχέση με τα σημεία που έχετε θίξει σχετικά με τη χρήση των εν λόγω καζίνο, επιθυμούμε να δώσουμε μια απάντηση με βάση τη θέση και τις πολιτικές του Modulr και ελπίζουμε να παρέχουμε πρόσθετο πλαίσιο. Δεν το εννοούμε αυτό για να υποβαθμίσουμε τις περιστάσεις σας, αλλά θέλουμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε μια σαφή απάντηση στα σημεία που θίγονται στο e-mail σας.
Το Modulr είναι ένα Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος, ο ρόλος μας ως EMI είναι να διευκολύνουμε τις πληρωμές, αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι για τους όρους παροχής υπηρεσιών ή τις λειτουργίες των επιχειρήσεων των πελατών μας. Ως ελεγχόμενο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, είμαστε υπεύθυνοι για τον εντοπισμό και την παύση του οικονομικού εγκλήματος και έχουμε ισχυρούς ελέγχους για να το κάνουμε. Ωστόσο, η Modulr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημίες που προκύπτουν από τη χρήση των υπηρεσιών των πελατών μας από εσάς. Αυτό περιλαμβάνει τυχόν απώλειες που έχετε υποστεί κατά τη συμμετοχή σας σε οποιεσδήποτε υπηρεσίες διαδικτυακού τζόγου που παρέχονται από τους πελάτες.
Θα ήταν ακατάλληλο για εμάς να συμμετάσχουμε περαιτέρω σε οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με τους πελάτες μας και τη σχέση μας ή λεπτομέρειες οποιωνδήποτε εργασιών με τους εν λόγω πελάτες.
Τούτου λεχθέντος, εξετάσαμε όλα τα σημεία που θίξατε. Μετά την εν λόγω αναθεώρηση, δεν υπάρχει τίποτα εδώ που να συνιστά έγκυρη αξίωση κατά της Modulr. Θα συνιστούσαμε να συνεχίσετε να επιδιώκετε αυτό το θέμα με τις εν λόγω επιχειρήσεις τυχερών παιχνιδιών και την τράπεζά σας, η οποία μπορεί να είναι σε θέση να σας υποστηρίξει περαιτέρω.
Κατανοώ ότι αυτό μπορεί να μην είναι το αποτέλεσμα που αναζητούσατε, ωστόσο ελπίζω ότι αυτή η εξήγηση μπορεί να προσφέρει περαιτέρω πληροφορίες για τα θέματα και τη θέση που παίρνει ο Modulr σε αυτό το θέμα.
Εν τω μεταξύ, παρείχα την πολιτική παραπόνων μας παρακάτω, η οποία περιγράφει πώς χειριζόμαστε καταστάσεις όπως αυτή και τα χρονοδιαγράμματα επίλυσης/απόκρισης. Αποδεχτείτε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως αναγνώριση και επίλυση της καταγγελίας σας, με βάση το περαιτέρω κοινόχρηστο πλαίσιο.
,
Η δέσμευσή μας προς εσάς
Στη Modulr, κάθε πελάτης μας είναι σημαντικός για εμάς και πιστεύουμε ότι έχετε το δικαίωμα σε δίκαιη, γρήγορη και ευγενική εξυπηρέτηση ανά πάσα στιγμή.
Θεωρούμε ότι ένα παράπονο είναι οποιαδήποτε έκφραση δυσαρέσκειας, είτε προφορική είτε γραπτή, και είτε δικαιολογημένη είτε όχι, από ή εκ μέρους ενός επιλέξιμου καταγγέλλοντος σχετικά με την παροχή ή την αδυναμία παροχής μιας χρηματοοικονομικής υπηρεσίας από την εταιρεία.
Παραλαμβάνουμε το παράπονό σας και θα το αντιμετωπίσουμε άμεσα, αποτελεσματικά και με θετικό τρόπο, σύμφωνα με τη διαδικασία καταγγελίας μας που περιγράφεται παρακάτω.
Διαδικασία παραπόνων Modulr
I kept cc’ing all of their colleagues and they got pissed 😂😂
Thank you for your follow-up e-mail. We did send a response to you just one minute before you sent your follow-up so I believe you may not have had a chance to read this yet, I will re-iterate some of the points here. Please also note that I am removing some of the additional contacts you had in cc here but to demonstrate that we are taking this seriously I have kept relevant senior management contacts in, including our COO, as they are aware and keen to stay abreast of this case (this has been discussed at the highest level in our organisation).
Firstly, we are deeply sorry for the struggles you have faced with gambling and the impact this has had on your mental health. We do appreciate the toll this would take and the situation that you find yourself in.
In relation to the points you have raised around the use of said casinos, we wish to provide a response based on Modulr's standing and policies and hopefully provide additional context. We do not mean this to downplay your circumstances but want to also ensure we provide a clear response to the points raised in your e-mail.
Modulr is an Electronic Money Institution, our role as an EMI is to facilitate payments, but we are not responsible for the terms of service or operations of our customers’ businesses. As a regulated financial institution, we are responsible for identifying and stopping financial crime and we have robust controls in place to do so. However, Modulr is not liable for any losses incurred from your use of our customers’ services. This includes any losses you incurred during your participation in any online gambling services provided by the customers.
It would be inappropriate for us to further engage in any discussion regarding our customers and our relationship or details of any operations with said customers.
That being said, we have reviewed all the points you raised. After said review, there is nothing here that would constitute a valid claim against Modulr. We would recommend that you continue to pursue this matter with the gambling businesses in question, and your bank, who may be able to support you further.
I understand that this may not be the outcome you were looking for, however I hope that this explanation can provide further insight into matters and the position Modulr takes on this matter.
In the meantime, I have provided our complaint policy below, which outlines how we handle situations such as this and the timeframes for resolution/response. Please accept this email as our acknowledgement and resolution of your complaint, based upon the further context shared.
Our commitment to you
At Modulr each of our customers is important to us, and we believe you have the right to a fair, swift and courteous service at all times.
We consider a complaint to be any expression of dissatisfaction, whether oral or written, and whether justified or not, from or on behalf of an eligible complainant about the firm’s provision of, or failure to provide, a financial service.
We are in receipt of your complaint, and we will deal with it promptly, effectively and in a positive manner in line with our complaint procedure detailed below.
Modulr Complaints Procedure
Απλώς μου φωνάζει βλακείες
Αρμοδιότητες του Modulr FS:
Υποχρεώσεις κατά του ξεπλύματος χρήματος (AML) και Γνωρίστε τον Πελάτη σας (KYC):
Η Modulr FS πρέπει να διεξάγει διεξοδική δέουσα επιμέλεια στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται, προκειμένου να διασφαλίσει ότι συμμορφώνονται με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις. Εάν επεξεργάζονται εν γνώσει τους πληρωμές για μη αδειοδοτημένους φορείς εκμετάλλευσης τυχερών παιχνιδιών που προσφέρουν υπηρεσίες σε πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου, ενδέχεται να παραβιάσουν τις υποχρεώσεις τους AML.
Συγγνώμη τι;
Just screams bullshit to me
Responsibilities of Modulr FS:
Anti-Money Laundering (AML) and Know Your Customer (KYC) Obligations:
Modulr FS is required to conduct thorough due diligence on the businesses it works with to ensure they comply with legal and regulatory requirements. If they knowingly process payments for unlicensed gambling operators offering services to UK customers, they could be in breach of their AML obligations.
Sorry what?
Βρίσκεται στον ιστότοπο της άδειας τυχερών παιχνιδιών του Κουρασάο
https://www.gamingcontrolcuracao.org/en/133i348441001
σελίδα 10 αυτού του PDF
https://gamingcontrol.spin-cdn.com/media/license_registry/20241219_241218_online_gaming_register.pdf
It's on the Curacao gaming license website
https://www.gamingcontrolcuracao.org/en/133i348441001
page 10 of this PDF
https://gamingcontrol.spin-cdn.com/media/license_registry/20241219_241218_online_gaming_register.pdf
CC τους συναδέλφους τους;
Λοιπόν, θα τους ζητηθεί να συλλέξουν πληροφορίες για άτομα που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους, ακολουθούν την εύλογη διαδρομή άρνησης εδώ, αλλά ως πάροχος εγκεκριμένος από την FCA, έχουν νομικές υποχρεώσεις που πρέπει να εκπληρώσουν, εάν έχει διαπραχθεί έγκλημα χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες τους. Φανταστείτε ότι θα θεωρούνταν νομικά συνένοχοι εάν δεν έχουν κάνει τη δέουσα επιμέλεια ή εάν δεν μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν εύλογη άρνηση. ή εάν έχουν έρθει σε επαφή μαζί τους για τέτοια θέματα και αρνήθηκαν να διερευνήσουν και να συνεχίσουν να παρέχουν τις υπηρεσίες στη συνέχεια.
Όσον αφορά το εύλογο σημείο άρνησης, εάν ακολουθήσουν αυτή τη διαδρομή, θα μπορούσε να είναι ένα δίκοπο μαχαίρι, καθώς μπορεί να αποκαλυφθούν ότι κάνουν πρακτικές αμέλειας που είμαι βέβαιος ότι θα αποτελούσαν νομική παράβαση των κανονισμών της FCA.
CC'ing their colleagues?
Well they would be required to gather information on people using their services, they're going down the plausible deniability route here but as an FCA approved provider, they have legal obligations they must fulfill, if a crime has been committed using their services i'd imagine they'd be legally found to be complicit if they haven't done their due diligence, or if they can't prove they have plausible deniability. or if they have been contacted about such issues and refused to investigate and continue to provide the services afterward.
On the plausible deniability point, if they go down that route it could be a double edged sword as they might reveal themselves to be undertaking negligent practices which i'm sure would be a legal infraction against FCA regulations.
Αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον πώς η Ισπανία έχει την εξουσία να επιβάλει πρόστιμο στον Santeda, αλλά το UKGC δεν μπορεί:
https://focusgn.com/spain-fines-against-online-gambling-hit-e71m-in-q1
Επίσης, από τη Σουηδία, που δεν σχετίζονται με πρόστιμα, αλλά στην πραγματικότητα ο ρυθμιστικός φορέας τους που απαγορεύει τις συναλλαγές σε αυτές τις μη αδειοδοτημένες επιχειρήσεις τυχερών παιχνιδιών από σουηδικούς τραπεζικούς λογαριασμούς:
https://paymentexpert.com/2024/06/18/swedens-illegal-skin-gambling/?amp
Αν και δεν καταλαβαίνω τον «τζόγο του δέρματος» στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της Santeda. Θα δέχονταν κρυπτονομίσματα ή κάτι διαφορετικό;
Δεν μπορώ να μην νιώθω πολύ απογοητευμένος ως καταναλωτής στο Ηνωμένο Βασίλειο όταν διαβάζω αυτά τα άρθρα.
This is really interesting how Spain have the powers to fine Santeda but the UKGC can’t:
https://focusgn.com/spain-fines-against-online-gambling-hit-e71m-in-q1
Also, from Sweden, not related to fines but actually their regulatory body banning transactions to these unlicensed gambling businesses from Swedish bank accounts:
https://paymentexpert.com/2024/06/18/swedens-illegal-skin-gambling/?amp
Although I don’t understand the ‘skin gambling’ in the context of Santeda’s operations. Would this be them accepting cryptocurrency or something different?
I can’t help feeling very let down as a UK consumer when I read these articles.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.