Βλέπω, αν ο έμπορος είναι ο Ewave, θα πρέπει να στείλετε ένα mail στον Ewave (ίσως μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας εδώ) και να του ζητήσετε μια ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας καθώς δεν λάβατε τίποτα.
Έχουν δίκιο ότι η τράπεζα θα ταχθεί στο πλευρό τους εάν υποβάλετε αίτηση αντιστροφής χρέωσης για απάτη, δεδομένου ότι εξουσιοδοτήσατε μόνοι σας την πληρωμή. Ωστόσο, εάν υποβάλετε μια αντιστροφή χρέωσης για μη παράδοση αγαθών ή για ακυρωμένες παραγγελίες, έχετε περισσότερες πιθανότητες για επιτυχή επιστροφή χρημάτων, καθώς ο έμπορος πρέπει να αποδείξει ότι στέλνει τα αγαθά που δεν μπορεί.
I see, well if the merchant is Ewave you should send a mail to Ewave (maybe you can find the contact details here) and ask them for an update on your order status as your received nothing.
They are right that the bank will side with them if you file for a fraud chargeback since you did authorize the payment yourself. But if you file a chargeback for no delivery of goods or for cancelled orders you have more chance for a successful refund as the merchant needs to proof they send the goods which they can't.
Αυτόματη μετάφραση: