Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό.
-Η επικοινωνία με τις πύλες πληρωμών, τους χειριστές πληρωμών, τα καζίνο και το αίτημα για επιστροφή χρημάτων λόγω λανθασμένου κωδικού MCC και νομιμοποίησης συναλλαγών ΔΕΝ είναι παράνομη. Μπορούν απλώς να δηλώσουν ότι πιστεύουν ότι κάποιος κάνει λάθος και να μην πληρώσουν τίποτα.
-Το να επικοινωνήσετε με τους ίδιους ηθοποιούς και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για επινοημένο λόγο, π.χ. ότι δεν έχετε λάβει τα χρήματα, μπορεί να αποτελεί απόπειρα απάτης.
-Η απειλή οποιουδήποτε ηθοποιού με βία, παρενόχληση κ.λπ. μπορεί να είναι παράνομη
-Το να κάνετε μια καταγγελία κάρτας στην τράπεζά σας και να μην είστε ειλικρινείς σχετικά με τη λήψη των χρημάτων για παιχνίδια καζίνο είναι απόπειρα απάτης, δηλαδή παράνομη
-Το να κάνετε καταγγελία κάρτας στην τράπεζά σας και να είστε ειλικρινείς ότι πήγε στο καζίνο δεν είναι παράνομο. Ωστόσο, η τράπεζα μπορεί να επιλέξει να δεσμεύσει τους λογαριασμούς σας (προσωρινά) ή να σας τερματίσει ως πελάτη εάν σας κρίνουν ότι είστε πελάτης υψηλού κινδύνου.
Το νήμα δεν χρειάζεται να κλείσει. Η βασική ερώτηση δεν είναι λάθος. Είναι μια γκρίζα ζώνη σχετικά με το πόσο νόμιμο ή όχι είναι το "ξέπλυμα συναλλαγών" και η χρήση λανθασμένων κωδικών MCC - δεν είναι απολύτως οι πολιτικές της Mastercard και της ViSA, αλλά νομικά είναι περισσότερο μια γκρίζα ζώνη. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που κάποιοι επιλέγουν να ξεπληρώσουν και άλλοι όχι.
Εφόσον κάποιος εμμένει σε αυτό και τηρεί την αλήθεια, δεν μπορεί να καταδικαστεί για οποιοδήποτε έγκλημα. Από την άλλη, έχω επίσης προειδοποιήσει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι είναι απόπειρα απάτης να λες ψέματα/αποκρύπτεις την αλήθεια από την τράπεζά σου εάν κάνεις παράπονο για την κάρτα. Ακόμα κι αν στείλετε email σε αυτές τις εταιρείες και πείτε ψέματα και π.χ. πείτε ότι δεν έχετε λάβει την κατάθεση στο καζίνο, ενδέχεται να πρόκειται για απάτη. Ωστόσο, δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω ότι θα πίστευαν ότι αξίζει να ακολουθηθεί μια δαπανηρή νομική διαδικασία εναντίον οποιουδήποτε ατόμου για τόσο μικρά ποσά.
Let's get this straight.
-Contacting payment gateways, payment operators, casinos and asking for a refund due to an incorrect MCC code and transaction laundering is NOT illegal. They can simply just declare that they think one is wrong, and not pay anything back.
-To contact the same actors and request a refund due to an invented reason, e.g. that you have not received the money, may be an attempt at fraud.
-Threatening any actor with violence, harassment, etc. may be illegal
-Making a card complaint to your bank and not being honest about receiving the money for casino games is an attempt at fraud, i.e. illegal
-Making a card complaint to your bank and being honest that it went to the casino is not illegal. However, the bank can choose to freeze your accounts (temporarily) or terminate you as a customer if they judge you to be a high-risk customer.
The thread does not need to be closed down. The basic question is not wrong. It is a gray area regarding how legal or not it is with "transaction laundering" and the use of incorrect MCC codes - it is absolutely not Mastercard and ViSA's policies, but legally it is more of a gray area. This is probably why some choose to repay and others do not.
As long as one adheres to this, and adheres to the truth, one cannot be convicted of any crime. On the other hand, I have also warned several times in the past that it is an attempt at fraud to lie to/withhold the truth from your bank if you make a card complaint. Even if you email these companies and lie and e.g. says you haven't received the casino deposit, it could possibly be fraud. However, I find it very difficult to see that they would think it worth pursuing an expensive legal process against any individual for such small sums.
Låt oss klargöra detta.
-Att kontakta payment gateways, betalningsaktörer, casinon och be om återbetalning på grund av felaktig MCC kod och transaction laundering är INTE olagligt. De kan helt enkelt bara förklara att de tycker att en har fel, och inte betala tillbaka någonting.
-Att kontakta samma aktörer och begära återbetalning pga påhittad anledning, t.ex. att man inte mottagit pengarna, kan vara försök till bedrägeri.
-Att hota någon aktör med våld, trakasserier etc. kan vara olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och inte vara ärlig med att man mottagit pengarna till casinospel är försök till bedrägeri dvs olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och vara ärlig med att det gått till casino är inte olagligt. Däremot kan banken välja att frysa dina konton (tillfälligt) eller säga upp dig som kund om de bedömer dig vara en högriskkund.
Tråden behöver inte stängas ner. Den grundläggande frågeställningen är inte felaktig. Det är ett gråområde gällande hur lagligt eller ej det är med "transaction laundering" och användning av felaktiga MCC-koder -det är absolut not Mastercard och ViSAs policys, men rent legalt är det mer en gråzon. Det är antagligen därför vissa väljer att betala tillbaka och andra inte.
Så länge man håller sig till detta, och håller sig till sanningen, kan man inte bli dömd för något brott. Däremot har även jag flera gånger tidigare varnat för att det är försök till bedrägeri att ljuga för/undanhålla sanningen för sin bank om man gör en kortreklamation. Även om man mailar dessa företag och ljuger och t.ex. säger att man inte mottagit casinoinbetalningen, skulle det eventuellt kunna vara bedrägeri. Jag har dock väldigt svårt att se att de skulle tycka att det är värt att driva en kostsam rättslig process mot någon individ för dett för sådana låga summor det handlar om.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: