ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 132)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
468456 προβολές 4889 απαντήσεις |
|
1...131 132 133...247
Προσθήκη ανάρτησης
Dt100
πριν από 3 μήνες

I have found out that easy transac process their payments

Dt100
πριν από 3 μήνες

Same here

Dt100
πριν από 3 μήνες

Same here

πριν από 3 μήνες

Γνωρίζει κανείς κάτι για:


CPWallet

Μονάδα αργού CLX

ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ Λονδίνο

RBKGM

ΑΕΡΟΠΟΡΦΟΛΙ


Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 3 μήνες

What's your bank said?

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

Yes I'm having the same. Useless they are. Refusing to give me GDPR though so that goes in my favour

Mrtasty93
πριν από 3 μήνες

Oh really? Have you contacted them? I do remember seeing that name now come to think of it! Thanks for that🙂

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

Could you send it over to me if I give you my pvt. Email please bud?

Dt100
πριν από 3 μήνες

Yes And their Complaint departement was on annual leave and Will check my case when they are back

πριν από 3 μήνες

γεια

Γνωρίζει κανείς κάτι για:


CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Mrtasty93
πριν από 3 μήνες

It will be a 2 year holiday 😀

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

Cheers buddy!!

Glamors12
πριν από 3 μήνες

You can always fight the payment with Revolut by filing a chargeback.


It is likely that the merchant did not debit the reservation and let it fail which is why you saw the payment being refunded or cancelled. Then, afterwards the merchant make a correction and debit the amount 'again' but now successfully which is being shown as offline.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Youssf
πριν από 3 μήνες

Στις 2.7 έκανα μια πληρωμή που πήγε στον έμπορο helpersm με επιτυχία.

19.7 Έστειλα αίτημα επιστροφής χρημάτων στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών.

Στις 21.7, η πληρωμή επιστράφηκε στον λογαριασμό μου.

Στις 24.7, η πληρωμή χρεώθηκε από τον λογαριασμό μου ως πληρωμή εκτός σύνδεσης.

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πώς.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Ποιοι έμποροι υπάγονται σε αυτό; ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 3 μήνες

Did you send the refund request directly to the merchant or did you contact Revolut to file a chargeback claim?


It could be that they refunded the amount and then debited again to avoid a chargeback as the initial payment did get a refund.


For the second payment you can file a fraud chargeback as you did not authorize them.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Glamors12
πριν από 3 μήνες

They charged you 300 euro for the chargebacks then? Disgusting! I hate these people. If only we could get them all closed down. I don't give a shit about the money no more I want more innocent people like ourselves to stop being targeted. Noone wants to safeguard a gambler!

πριν από 3 μήνες

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να πάρουν το Stickers London εδώ.

Ξέρει κανείς κάτι για εσάς;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 3 μήνες

Have you emailed them to ask what the hell is going on?

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

Which descriptors they use?

1...131 132 133...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα