πριν από 3 μήνες
Έχω ανακαλύψει ότι η εύκολη διεκπεραίωση των πληρωμών τους
I have found out that easy transac process their payments
0
Έχω ανακαλύψει ότι η εύκολη διεκπεραίωση των πληρωμών τους
I have found out that easy transac process their payments
Γνωρίζει κανείς κάτι για:
CPWallet
Μονάδα αργού CLX
ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ Λονδίνο
RBKGM
ΑΕΡΟΠΟΡΦΟΛΙ
Ευχαριστώ!
Does anyone know anything about:
CPWallet
CLX Argon Unit
STICKERS London
RBKGM
AIRWALLET
Thanks!
Weiß jemand etwas über:
CP Wallet
CLX Argon Unit
STICKERS London
RBKGM
AIRWALLET
Danke!
Αλήθεια; Έχετε επικοινωνήσει μαζί τους; Θυμάμαι που είδα αυτό το όνομα τώρα να το σκεφτώ! Ευχαριστώ για αυτό 🙂
Oh really? Have you contacted them? I do remember seeing that name now come to think of it! Thanks for that🙂
Ναι Και το τμήμα παραπόνων τους ήταν σε ετήσια άδεια και θα ελέγξει την περίπτωσή μου όταν επιστρέψουν
Yes And their Complaint departement was on annual leave and Will check my case when they are back
γεια
Γνωρίζει κανείς κάτι για:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Ευχαριστώ
hey
Does anyone know anything about:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Thank you
hey
Weiß jemand etwas über:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Vielen Dank
Μπορείτε πάντα να καταπολεμήσετε την πληρωμή με τη Revolut υποβάλλοντας μια αντιστροφή χρέωσης.
Είναι πιθανό ο έμπορος να μην χρέωσε την κράτηση και να την άφησε να αποτύχει, γι' αυτό είδατε την πληρωμή να επιστρέφεται ή να ακυρώνεται. Στη συνέχεια, στη συνέχεια, ο έμπορος κάνει μια διόρθωση και χρεώνει το ποσό "ξανά" αλλά τώρα με επιτυχία το οποίο εμφανίζεται ως εκτός σύνδεσης.
You can always fight the payment with Revolut by filing a chargeback.
It is likely that the merchant did not debit the reservation and let it fail which is why you saw the payment being refunded or cancelled. Then, afterwards the merchant make a correction and debit the amount 'again' but now successfully which is being shown as offline.
Στις 2.7 έκανα μια πληρωμή που πήγε στον έμπορο helpersm με επιτυχία.
19.7 Έστειλα αίτημα επιστροφής χρημάτων στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών.
Στις 21.7, η πληρωμή επιστράφηκε στον λογαριασμό μου.
Στις 24.7, η πληρωμή χρεώθηκε από τον λογαριασμό μου ως πληρωμή εκτός σύνδεσης.
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πώς.
On 2.7 I made a payment that went to the helpersm merchant successfully.
19.7 I sent a refund request to the payment service provider.
On 21.7, the payment was returned to my account.
On 24.7, the payment was debited from my account as an offline payment.
I don't really understand how.
2.7 tein maksun joka meni helpersm kauppiaalle onnistuneesti.
19.7 Lähetin maksunpalvelutarjoajalle takaisinperintäpyynnön.
21.7 maksu palautui tililleni.
24.7 maksu veloitettiin tililtäni offline maksuna.
en oikein ymmärrä miten.
Στείλατε το αίτημα επιστροφής χρημάτων απευθείας στον έμπορο ή επικοινωνήσατε με τη Revolut για να υποβάλετε αξίωση αντιστροφής χρέωσης;
Θα μπορούσε να είναι ότι επέστρεψαν το ποσό και στη συνέχεια χρεώθηκαν ξανά για να αποφύγουν την αντιστροφή χρέωσης, καθώς η αρχική πληρωμή έλαβε επιστροφή χρημάτων.
Για τη δεύτερη πληρωμή, μπορείτε να υποβάλετε αντιστροφή χρέωσης για απάτη, καθώς δεν τους εξουσιοδοτήσατε.
Did you send the refund request directly to the merchant or did you contact Revolut to file a chargeback claim?
It could be that they refunded the amount and then debited again to avoid a chargeback as the initial payment did get a refund.
For the second payment you can file a fraud chargeback as you did not authorize them.
Σου χρέωσαν τότε 300 ευρώ για τις αντιστροφές; Αηδιαστικός! Μισώ αυτούς τους ανθρώπους. Αν μπορούσαμε να τα κλείσουμε όλα. Δεν σκέφτομαι τα λεφτά, δεν θέλω πια να σταματήσουν να γίνονται στόχοι περισσότεροι αθώοι άνθρωποι σαν εμάς. Κανείς δεν θέλει να προστατεύσει έναν παίκτη!
They charged you 300 euro for the chargebacks then? Disgusting! I hate these people. If only we could get them all closed down. I don't give a shit about the money no more I want more innocent people like ourselves to stop being targeted. Noone wants to safeguard a gambler!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.