πριν από 2 εβδομάδες
Σε καμία περίπτωση δεν το εξετάζουν! και το δικό μου απορρίφθηκε σε 20 λεπτά είναι σε αυτό
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
2
Σε καμία περίπτωση δεν το εξετάζουν! και το δικό μου απορρίφθηκε σε 20 λεπτά είναι σε αυτό
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
Το ίδιο και για μένα, κάθε συναλλαγή απορρίφθηκε σε λιγότερο από μία ώρα.
Πριν ή θα διαρκούσε περίπου 24 ώρες μερικές φορές.
Κάτι δεν πάει καλά εδώ, ούτε καν νομίζω ότι κοιτάζουν πια τις συναλλαγές ή διαβάζουν τους λαούς "Αποδείξεις" απλά το ακυρώνουν αμέσως και το λένε μια μέρα.
Same for me, every transaction got rejected in less than an hour.
Before or would take around 24h some times.
Something is very wrong here, i dont even think they look at the transactions anymore or read peoples "Evidence" they just instant cancel it and call it a day.
Θα το πάω στον Διαμεσολαβητή σίγουρα θα είναι μια εύκολη νίκη!
Im taking it to the ombudsman for sure it should be an easy win !
Σίγουρα έχετε λάθος MCC αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
Ο έμπορος δεν συνηθίζει την αντιστροφή χρέωσης στο 98% των περιπτώσεων.
Η τράπεζα δεν κάνει αντιστροφή χρέωσης στο 99% των περιπτώσεων
Τα καζίνο δεν θα κάνουν αντιστροφή χρέωσης στο 99,9% των περιπτώσεων
Δείτε το σαν ένα σημάδι ότι πρέπει να σταματήσετε να παίζετε.
You sure have wrong MCC but you cant do nothing.
The merchant wont chargeback in 98% of cases.
Bank wont chargeback i 99% of the cases
The casinos wont chargeback in 99.9% of cases
See it like a sign that you should stop gambling.
Νωρίτερα ναι.
Αλλά τελευταία σχεδόν κανείς.
Στην αρχή μερικοί από τους εμπόρους πλήρωσαν πίσω.
Μετά από αυτό σχεδόν κανείς. Οι τράπεζες έχουν βοηθήσει μερικά παλικάρια, αλλά σχεδόν καμία.
Καζίνο είδα μόνο 1-2 περιπτώσεις
Earlier yes.
But lately almost nobody.
In the beggining a couple of the merchants payed back.
After that almost nobody. Banks have helped out som lads out but almost none.
Casino i seen 1-2 case only
Γεια σου φίλε.
πριν από πολλά φεγγάρια, στην αρχή αυτού του πράγματος, κατάφερα να ανακτήσω όλες τις απώλειές μου από όλους όσους απαριθμήσατε εκεί, και τους wintermads.
Τώρα, λόγω της δημοτικότητας αυτού του νήματος, πιστεύω ότι έχουν κουραστεί λίγο και απλώς αγνοούν εντελώς, εκτός και αν υποβληθεί αντιστροφή χρέωσης ή παράπονο. Ήμουν ένας από τους τυχερούς στην αρχή που βοήθησα και λίγους ανθρώπους.
εξακολουθώ να έχω περίπου 400 £ από μερικά τυχαία άτομα που η τράπεζα ή η εταιρεία δεν θα μου επέστρεφαν χρήματα, οπότε τα παράτησα. Νομίζω ότι το καλύτερο στοίχημα είναι να συζητήσετε με το FOS τώρα, καθώς κανείς δεν φαίνεται να είναι έτοιμος να βοηθήσει.
Hi Mate.
many moons ago at the start of this thing I managed to recoup all of my losses from everyone you listed there, and wintermads.
now due to the popularity of this thread I believe they’ve cottoned on a bit and are just outright ignoring unless a chargeback or complaint is raised. I was one of the lucky ones right at the start who also helped a few people.
in still out about £400 from a few random people that bank or company wouldn’t refund me so I’ve given up. I think best bet is to raise with FOS now as nobody seems to be up to helping.
Εκπληκτική επιτυχία,
Ωστόσο, μαζί με τους εμπόρους μπορούν να χειραγωγήσουν τις πληροφορίες συναλλαγών για να λάβουν κεφάλαια από εμάς!
Δυσκολεύτηκα πραγματικά να επικοινωνήσω με αυτήν την εταιρεία. Συναλλαγές πάνω από 10.000 με αυτούς, έχετε διεύθυνση email; Ακριβώς για να μπορέσω να συγκεντρώσω κάποια στοιχεία για την υπόθεση FOS εναντίον τους. Σας εύχομαι τα καλύτερα και ελπίζω να έχετε το αποτέλεσμα που σας αξίζει με αυτούς τους απατεώνες!
Wow,
yet they, alongside the merchants can manipulate transaction information to obtain funds from us!
I have really struggled to contact this company. Transactions well over 10k with them, do you have an email address? Just so I can gather some evidence for my FOS case against them. I wish you the very best and hope you get the outcome you deserve with these crooks!
Δεν θέλω να αυξήσω τις ελπίδες σας, αλλά η αντιστροφή χρέωσης θα μπορούσε να είναι ακόμα μια επιλογή μετά από 8 μήνες. Θα πρέπει να υπολογίζεται από το πότε περιμένατε να λάβετε την παραγγελία, όχι από την πραγματική ημερομηνία παραγγελίας… επομένως εξαρτάται από τον τρόπο παρουσίασης της υπόθεσης.
I dont want to raise your hopes, but chargeback could still be an option after 8 months. It Should be calculated from when you expected to receive the order, not the actual order date… so depends on how you present the case.
Μου είπαν μερικές ανοησίες για το ότι δεν μπορούμε να εγείρουμε αξιώσεις ενάντια στη νίκη μάρκες τζόγου είπα ότι δεν ήταν αυτό! ήταν χρήματα που χάθηκαν από τον λογαριασμό μου και μετά τον άλλαξαν σε οτιδήποτε είχε να κάνει με τον τζόγο
They told me some nonsense about we cannot raise claims against winning gambling chips i said it was not that ! it was money lost out my account then they changed it to anything to do with gambling
Τους είπες ότι αρχικά ήταν τζόγος;
You told them it was gambling originally though?
Συμφωνώ με αυτό που είπες.
Νομίζω ότι η μόνη ευκαιρία που έχουν οι άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι να χρησιμοποιήσουν μια πιστωτική κάρτα, καθώς είναι παράνομο να χρησιμοποιούνται για σκοπούς τζόγου.
I agree with what you’ve said.
I think the only chance people in the UK have is if they used a credit card since it is illegal for these to be used for gambling purposes.
Απλώς σκεφτόσασταν εάν λέγατε ότι ήταν τζόγος, θα μπορούσατε να το αλλάξετε για να μην αποκτήσετε ποτέ τίποτα; Δεν μπορώ να δω τι διαφορά θα είχε για να είμαι ειλικρινής
Was just thinking if you said it was gambling you could change it to never got anything ? I cannot see what difference it would make to be honest
Η Revoult αρνήθηκε την επιστροφή της χρέωσης όταν αναφέρθηκε στον τζόγο,
έκανα μια καταγγελία και αρνήθηκαν ότι έκαναν οτιδήποτε, οπότε το έστειλα τώρα στο FOS. Θα περιμένουμε και θα δούμε
Revoult denied my charge backs when mentioned gambling,
i made a complaint and they denied doing anything so I have now sent it to FOS. Will await and see
Εντάξει ενδιαφέρον, παρακαλώ κρατήστε με ενήμερο ότι ακολουθώ την ίδια διαδρομή
Ok interesting please keep me updated im going the same route
Θα κάνει!
δεν έδειξαν καθόλου ενδιαφέρον, οπότε φαίνεται σαν μια χαμένη μάχη, αλλά θα δούμε τι θα πει το FOS.
Έχω ενημερώσει το FOS ότι θέλω επιστροφή χρημάτων συνολικών ποσών £1,2k
Will do!
they showed no interest at all, so it’s seems like a losing battle but will see what FOS say.
i have advised FOS that i want a refund of total amounts of £1.2k
Εντάξει ναι έτσι νιώθω ότι δεν βοηθούν τον πελάτη αλλά θωρακίζουν τους απατεώνες! τα FOS είναι συνήθως γρήγορα σε αυτά, αλλά έλαβα ένα email ο τύπος που το κάνει είναι άρρωστος μόλις τώρα, οπότε μπορεί να μην είναι υπέροχα νέα
Ok yes that is how I feel they are not helping the customer but shielding the scammers ! the FOS are usually fast on these but I got an email the guy who does it is sick just now so might not be great news
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.