ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 247)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
468277 προβολές 4889 απαντήσεις |
|
1...246 247
Προσθήκη ανάρτησης
Lucid_1337
πριν από 9 ώρες

Τι δικαιολογία έγραψες για luxtel; Νομίζω ότι νόμιζα ότι δεν είχα λάβει το αντικείμενο, αλλά δεν πέρασε. Λάβετε την απάντηση ότι μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε από πού αγοράσατε. Αλλά δεν μπορώ πλέον να συνεχίσω τη διαφωνία για αυτήν τη συναλλαγή.

Αυτόματη μετάφραση:
Freddi87
πριν από 8 ώρες

Περίεργο, απλώς έγραφαν έτσι; Ήταν η Revolut; Προσπαθήστε να δημοσιεύσετε μια φωτογραφία αν μπορείτε.


Το ίδιο έγραψα, ότι δεν έχω λάβει κανένα κινητό τηλέφωνο και ότι η υποστήριξη δεν απαντά όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους


Luxtell.eu (εγγεγραμμένο στο Λονδίνο)

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 8 ώρες

Ναι, αλλά μην στείλετε φωτογραφία του και δεν μπορείτε να ανοίξετε ξανά τη θήκη φαίνεται. Ήταν Revolut, αλλά αισθάνεται πολύ ανόητο καθώς το εξετάζουν για 30 λεπτά.

Αυτόματη μετάφραση:
Freddi87
πριν από 8 ώρες

No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it

πριν από 7 ώρες

Same for me, every transaction got rejected in less than an hour.


Before or would take around 24h some times.


Something is very wrong here, i dont even think they look at the transactions anymore or read peoples "Evidence" they just instant cancel it and call it a day.

Lucid_1337
πριν από 7 ώρες

Im taking it to the ombudsman for sure it should be an easy win !

πριν από 7 ώρες

Hi guys I am not sure if I am allowed to say the Casino, so I won't but I have several transactions from a Non GamStop Casino and these are some of the names on my statements for those...


Nikotpf Pokerprosonlin

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf.elegro.Eu

Zpaympf*highrollerwins


I have since found out this is probably a non reputable casino and wondered if I had a chance to recoup my money? I can't do chargeback as they are well over 120 days time limit? I've tried to contact the casino directly they ignore me so that isn't an option


I suspect wrong MCC but I am not 100% sure of this


Do I have any options left?

Any help greatly appreciated. Thankyou

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 ώρες
πριν από 6 ώρες

You sure have wrong MCC but you cant do nothing.


The merchant wont chargeback in 98% of cases.

Bank wont chargeback i 99% of the cases

The casinos wont chargeback in 99.9% of cases


See it like a sign that you should stop gambling.

DynamoHarry
πριν από 6 ώρες

Thanks for the response - so this topic is 247 pages of pointlesses then? Surely not? Surely a lot of people have been successful with this?

Casfan
πριν από 6 ώρες

Earlier yes.


But lately almost nobody.

In the beggining a couple of the merchants payed back.


After that almost nobody. Banks have helped out som lads out but almost none.


Casino i seen 1-2 case only

Casfan
πριν από 5 ώρες

Hi Mate.

many moons ago at the start of this thing I managed to recoup all of my losses from everyone you listed there, and wintermads.

now due to the popularity of this thread I believe they’ve cottoned on a bit and are just outright ignoring unless a chargeback or complaint is raised. I was one of the lucky ones right at the start who also helped a few people.

in still out about £400 from a few random people that bank or company wouldn’t refund me so I’ve given up. I think best bet is to raise with FOS now as nobody seems to be up to helping.

πριν από 5 ώρες

Hi Mate.

many moons ago at the start of this thing I managed to recoup all of my losses from everyone you listed there, and wintermads.

now due to the popularity of this thread I believe they’ve cottoned on a bit and are just outright ignoring unless a chargeback or complaint is raised. I was one of the lucky ones right at the start who also helped a few people.

in still out about £400 from a few random people that bank or company wouldn’t refund me so I’ve given up. I think best bet is to raise with FOS now as nobody seems to be up to helping.

πριν από 4 ώρες

Thanks for the explanation. So it appears I'm facing a losing battle - but I still feel like I want to give this a go (nothing to lose?) but I'm not sure exactly what I can do or where to start? When you say "complaint is raised" - what do you mean? How is the complaint raised, via what authority?

(Chargeback option is 100% not available as transactions over 8 months old)


So therefore I don't think I can take it directly to FOS either as I havent complained with my bank (no grounds to do this?)


Can I ask VISA/Mastercard directly?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 ώρες
1...246 247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα