ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 247)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
328332 προβολές 3763 απαντήσεις |
|
1...246 247 248249
Προσθήκη ανάρτησης
lehairbaj
πριν από 19 ώρες

DP W LOADING από όσο ξέρω. Αλλά πιθανώς και πολλοί άλλοι.. θα πρέπει να μπορούν να μάθουν εδώ στο νήμα.

Αυτόματη μετάφραση:
paulmcewan05
πριν από 19 ώρες

Hi Paul sorry to jump on this post am I reading correctly you went to the ombudsman and they supported you in making the bank reclaim the funds? Were these all card payments or transfers too?


im thinking the ombudsman is my only hope now! Glad you were successful

πριν από 18 ώρες

Hello! I have some ongoing on Revolut and its been 36 days now, they have passed first stage and now they in the stage that they lift it up with merchant, i got refund before with other and it took 32-33 days, but those still nothing ob those and its 36 days, Do i need to worry or will i get them?

πριν από 18 ώρες

And to all ya who did get refund from revolut thos last weeks how long did it take total?

joeldanielsson1990
πριν από 17 ώρες

Hi


who did you initially contact regarding this please

Meeegzzzz33
πριν από 14 ώρες

Hi Meg.

I had began contact with omsbudsman when they started doing them so I told him its ok they are doing them now no doubt they probs had to or I would have won the case and then they need to pay out plus an interest fee but that takes longer so I was glad it was done quicker there is no harm in raising with him first though the bank also advised me to use him if not happy with the outcome as well,

Larryking
πριν από 14 ώρες

Hi Larry my 1st payout was yesterday I waited about 53 days was told it was around 45 days

Meeegzzzz33
πριν από 13 ώρες

You will not get money transfers back 2 of mine failed due to this

paulmcewan05
πριν από 10 ώρες

That’s a shame but even the card payments would be a help. I’ve contacted the bank on and off since July, some departments tell me I’ve got a good case for getting a dispute for the transactions then when I get through to disputes/fraud they throw it straight out of the window. I’ve contacted action fraud, who couldn’t understand why the bank won’t act upon my case too. They’ve told me to contact the ombudsman but I don’t know if I’m wasting my time even more 😩 absolutely chuffed that your bank helped you. I’ve searched my bank provider name on the thread and can’t see any successful refunds with them.



Meeegzzzz33
πριν από 10 ώρες

I would do the ombudsman if chargeback complaints have not done anything at your bank they will end up doing them as they know they will lose Meg

πριν από 9 ώρες

The banks seem reluctant to help, hopefully if enough of us keep on at them they will start to assist us more. VISA/Mastercard state that in their terms that incorrect data is cause for chargeback, I would be very surprised on it failing as these companies would need to admit to bypassing it.

πριν από 9 ώρες

Anyone know Delightful C, Lekki(Nigeria)


Linked to Fortaprime SRL

Sutton
πριν από 9 ώρες

hello@kasha.io

πριν από 9 ώρες

Ανέφεραν την Wintermads στο ARN και στην καταγγελία μου ανέφεραν ότι μου πούλησαν Digital Art και ότι δεν λειτουργούν ως μεσάζοντες για παράνομα καζίνο. Φυσικά έχω όλα τα στοιχεία για το αντίθετο και ως εκ τούτου η ARN θα καταλάβει ότι έχουν κάνει ψευδή δήλωση.

Έχει κάνει κάποιος άλλος έκκληση στο ARN;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 ώρες
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 8 ώρες

Hi,


What email did you send to get any contact from Wintermads? They have no replied to me.

nathanphillips9
πριν από 8 ώρες

Το email του Wintermads είναι support@zendesk.wintermads.com

Αλλά απλά σπαταλάς τον χρόνο σου μαζί τους. Πρέπει να τα αναφέρετε στην αρχή ελέγχου ARN

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 8 ώρες

Oh really? I read somewhere that they have been refunding people.

nathanphillips9
πριν από 8 ώρες

Ίσως στην αρχή αλλά μετά δεν απάντησαν σε κανέναν πια.

Δοκιμάστε το και θα δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 7 ώρες

I have emailed. I hope they reply. Thank you.

πριν από 6 ώρες

Wintermads have replied asking for a picture of my card.

1...246 247 248249
Μετάβαση στη σελίδααπό 249 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη