Η αντιστροφή χρέωσης απορρίφθηκε μετά από περίπου 30 λεπτά! τι αστείο πώς παραπονιέσαι σε αυτά τα μάπες
Chargeback declined after about 30 mins ! what a joke how do you complain to these muppets
Μπορείτε να ζητήσετε ένα έντυπο για ένσταση. Εκεί μπορείτε να συμπληρώσετε ποιες συναλλαγές και γιατί πιστεύετε ότι η Revolut ενήργησε λάθος.
Ωστόσο, θα τολμούσα να πω ότι θα πάρετε την ίδια απόφαση όπως πριν.
Το πήρα και μετά έκλεισε ο λογαριασμός μου.
You can ask for a form to appeal. There you can fill in which transactions and why you think Revolut acted wrongly.
However, I would dare to say that you will get the same decision as before.
I got it and then my account was closed.
Du kan be om ett formulär för att överklaga. Där kan du fylla i vilka transaktioner och varför du anser att Revolut agerat fel.
Skulle dock våga påstå att du kommer få samma beslut som tidigare.
Jag fick det och sen stängdes mitt konto.
Εντάξει, ευχαριστώ, ζήτησα να υποβάλω μια καταγγελία τώρα, ο τύπος λέει να το αναφέρω ως απάτη! έτσι έκανα
Ok thanks ive asked to raise a complaint now the guy says raise it as fraud instead ! so I did
Ναι, λαμβάνετε μόνο την ίδια απάντηση ότι πιστεύουν ότι έχουν πάρει τη σωστή απόφαση, την οποία δεν έχουν, στην πραγματικότητα παραβιάζουν τους κανόνες τόσο της Visa όσο και της Mastercard όταν λένε ψέματα ότι αυτές οι συναλλαγές είναι αδιαμφισβήτητες.
Στη συνέχεια, αναφέρονται στην τράπεζά τους στη Λιθουανία, η οποία δεν καλεί καν, τους έγραψε μια προσωπική επιστολή πριν από 2 εβδομάδες και τους εξήγησε την κατάσταση, δεν έχουν καν λάβει απάντηση.
Είναι δύσκολο να λάβετε πραγματική υποστήριξη τόσο από τη Mastercard όσο και από τη visa, αλλά μπορώ να εγγυηθώ ότι έχετε το δικαίωμα σε αντιστροφή χρέωσης και με τις δύο κάρτες, επομένως η Revolut δεν ακολουθεί καθόλου τους κανόνες της κάρτας, αλλά αντ' αυτού επινοεί τις δικές της δικαιολογίες.
Είναι πραγματικά άρρωστο που η Revolut κάθεται και κρατά τα λεφτά κάποιου όταν είναι ξεκάθαρα απάτη;
Yes, you only get the same answer that they think they've made the right decision, which they haven't, they're actually breaking both Visa and Mastercard's rules when they lie about these transactions being undisputable.
Then they refer to their bank in Lithuania, which doesn't even call back, wrote a personal letter to them 2 weeks ago and explained the situation, they haven't even heard back.
It is difficult to get real support from both Mastercard and visa, but I can guarantee that you have the right to a chargeback with both cards, so Revolut does not follow the card's rules at all, they make up their own excuses instead.
Is it really sick that Revolut sits and holds on to one's money when it is clearly a fraud.
Ja man får bara samma svar att dom tycker att dom fattat rätt beslut, vilket dom inte har, dom bryter egentligen mot både Visa och Mastercards regler när dom ljuger om att dessa transaktionerna inte går att bestrida.
Sedan hänvisar dom till deras bank i Lithuania, som Inte ens kopplar tillbaka, har skrivit personligt brev till dom gör 2 veckor sedan och förklarat läget, dom har inte ens hört av sig.
Det är svårt att få tag i riktig support från både Mastercard och visa, men jag kan garantera att man har rätt till chargeback hos båda korten, så Revolut går inte alls efter kortens regler, dom gör upp sina egna hittepå ursäkter istället.
Är egentligen sjukt att Revolut sitter och håller på ens pengar när det är solklart bedrägeri.
Ναι, είναι εντελώς απελπιστικό. Και αποφεύγουν να απαντήσουν σε μερικές από τις ερωτήσεις και τα επιχειρήματα που έχετε.
Συμφωνώ, ιδιαίτερα η MasterCard φαίνεται να είναι εντελώς αδύνατη.
Σκέφτομαι να γράψω στην τράπεζα της Λιθουανίας, μάλλον είναι η τελευταία ευκαιρία.
Ήσουν εσύ που είχες επικοινωνήσει με το ARN;
Yes, it is completely hopeless. And they avoid answering some of the questions and arguments you have.
Agree, in particular MasterCard seems to be completely impossible.
I'm thinking of trying to write to the bank of Lithuania, it's probably the last chance.
Was it you who had contacted ARN?
Ja det är helt hopplöst. Och de undviker att svara på en del frågor och argument man har.
Håller med, i synnerhet MasterCard verkar vara helt omöjliga.
Jag funderar på att prova att skriva till bank of Lithuania, det är väl den sista chansen.
Var det du som hade kontaktat ARN?
Ναι, είμαι εγώ, επικοινώνησα με όποιον μπορώ hehe.
Σκεφτείτε ότι πρέπει να το κάνετε, όλοι οι άλλοι με όσους έχουν προβλήματα με τη Revolut, αν είστε περισσότεροι, ίσως δίνει ελπίδα.
Κατανοήστε ότι δεν θέλουν όλοι να αναφέρουν στο ARN καθώς κοστίζει 150 SEK σήμερα, αλλά στην πραγματικότητα φαίνεται να προχωρούν.
Νόμιζα ότι θα με απορρίψουν, αλλά πήγα πολύ γρήγορα να επικοινωνήσουν με τη Revolut και περιμένω απάντηση, αν δεν απαντήσουν, έχεις κερδίσει λίγο πολύ σύμφωνα με το ARN.
Η Revolut ξεχωρίζει από την απουσία της.
Yes, it's me, contacted everyone I can hehe.
Think you should do it, everyone else with who has problems with Revolut, if there are more of you, maybe it gives some hope.
Understand that not everyone wants to report to ARN as it costs SEK 150 nowadays, but they actually seem to be moving on.
I thought I would be rejected, but went very quickly for them to contact Revolut and am waiting for a reply, if they don't reply, you have more or less won according to ARN.
Revolut is conspicuous by its absence.
Yes det är jag, kontaktat alla möjliga jag kan hehe.
Tycker du ska göra det, alla andra med som har problem med Revolut, är man fler kanske det ger lite hopp.
Förstår att alla inte vill anmäla till ARN då det kostar en 150kr numera, men dom verkar faktiskt gå vidare.
Jag trodde jag skulle få avslag, men gick väldigt fort för dom att kontakta Revolut och väntar på svar, svarar dom inte så har man mer elr mindre vunnit enligt ARN.
Revolut lyser med sin frånvaro.
Εντάξει, θα περιμένω την απάντηση της καταγγελίας και θα την πάω στον διαμεσολαβητή, ελπίζω να το κάνει
Ok i will wait for the complaint reply and take it to the ombudsman hopefully that does it
Ναι, βρήκα ότι έτσι με αντιμετώπισαν σαν να έχω να κάνω με έναν πολιτικό που παίρνει διαφορετικές απαντήσεις σε αυτό που ρωτήθηκε κ.λπ.
Yes I found that was how they treated me like dealing with a politician getting different answers to what was asked etc😂
Ναι, σίγουρα ακούγεται ενδιαφέρον!
Σκέφτεστε επίσης να επικοινωνήσετε με την ARN, αλλά αναρωτιέμαι αν μια ξένη τράπεζα ενδιαφέρεται για την απόφασή της;
Οπότε η ARN περιμένει την πιθανή απάντηση της Revolut και μετά την παίρνει από εκεί; Πόσο καιρό έχει να απαντήσει η Revolut;
Yes, that definitely sounds interesting!
Also thinking of contacting ARN but I wonder if a foreign bank cares about their decision?
So ARN waits for Revolut's possible response and then takes it from there? How long does Revolut have to respond?
Ja det låter ju helt klart intressant!
Funderar också på att kontakta ARN men jag undrar om en utländsk bank bryr sig om deras beslut?
Så ARN inväntar Revoluts eventuella svar för att sen ta det därifrån? Hur lång tidsfrist har Revolut att svara?
Έχετε γνήσιους ανθρώπους που προσπαθούν να χρεώσουν πίσω για νόμιμους λόγους, εάν οι άνθρωποι εκμεταλλευτούν ένα κενό στη δωρεάν κύλιση (χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες), τότε τα άτομα που συμπεριφέρονται νόμιμα ενδέχεται να επηρεαστούν οι πιθανότητές τους, η δωρεάν κύλιση τους βλάπτει.
You've got genuine people trying to charge back for legitimate reasons, if people take advantage of a loophole to free roll (using credit cards) then the people who are behaving legitimately might have their chances affected, the free rolling harms them.
Ας ελπίσουμε ότι τους ενδιαφέρει τουλάχιστον καθώς στοχεύουν τη Σουηδία και επίσης διαφημίζουν τη Revolut εδώ.
Έχουν 2 εβδομάδες για να απαντήσουν. Και τα λοιπά
Let's hope they care at least as they target Sweden and also advertise Revolut here.
They have 2 weeks to respond. Etc
Får hoppas dom bryr sig iallafall då dom riktar sig till Sverige och även gör reklam för Revolut här.
2 veckor har dom på sig att svara. Mvh
απάντηση naudapay (Falcora finance) στην καταγγελία μου
Καλημέρα,
Ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε!
Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι είμαστε μια πλήρως ελεγχόμενη επιχείρηση, αφοσιωμένη στην τήρηση των προτύπων στον κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών. Ο πάροχος πληρωμών μας λειτουργεί εντός του νομικού πλαισίου, ακολουθώντας σχολαστικά τους εσωτερικούς κανόνες και κανονισμούς για τη διασφάλιση της δικαιοσύνης. Η εμπιστοσύνη είναι πρωταρχικής σημασίας στη σχέση μας και θέλουμε να τονίσουμε ότι δεν εμπλεκόμαστε σε δραστηριότητες απάτης ή απάτης.
Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα επιστροφής χρημάτων σας απορρίφθηκε, επειδή χρησιμοποιήθηκαν όλα τα χρήματα και η υπηρεσία παρασχέθηκε. Δυστυχώς, αυτή είναι μια τελική απόφαση και δεν μπορεί να αλλάξει.
Λάβετε υπόψη σας ότι η χειραγώγηση των πληροφοριών συναλλαγών για την άδικη αξίωση κεφαλαίων από διάφορες αρχές δεν είναι μόνο ανήθικη αλλά και δυνητικά εγκληματική. Δεσμευόμαστε να διερευνήσουμε αυτές τις πληρωμές με τις αρμόδιες αρχές εάν είναι απαραίτητο.
τζόκερ, τους πήραν και ξεκαθάρισαν τη διασταύρωση (τα παιδιά που χειρίζονται τον τραπεζικό λογαριασμό του payop) στο fos
naudapay (Falcora finance) response to my complaint
Good day,
Thank you for reaching out!
We want to assure you that we are a fully regulated establishment, dedicated to upholding the standards in the online gaming industry. Our payment provider operates within the legal framework, meticulously following internal rules and regulations to ensure fairness. Trust is paramount in our relationship, and we want to emphasize that we are not involved in any fraudulent or scam activities.
Please be informed that your refund request was rejected, because all funds were used, and the service was provided. Unfortunately, this is a final decision, and it cannot be changed.
Kindly note that manipulating transaction information to unfairly claim funds from various authorities is not only unethical but also potentially criminal. We are committed to investigate these payments with relevant authorities if necessary.
jokers, took them and clear junction (the guys who handle payop’s bank account) to the fos
Το θέμα είναι ότι αν δεν απαντήσουν, δεν θα ακολουθήσουν ούτε την απόφαση της ARNS, μιας και είναι απλώς μια σύσταση.
The thing is, if they don't answer, they won't follow ARNS's decision either, since it's only a recommendation.
Grejen är ju, att om de inte svarar kommer de inte heller följa ARNS beslut då det bara är en rekommendation.
Ναι, φυσικά και είναι, αλλά θα αποκτήσουν πολύ κακή φήμη αν δημοσιοποιηθεί ότι αγνοούν τις συστάσεις του Arn.
Yes, of course it is, but they will get a very bad reputation if it becomes public that they ignore Arn's recommendations.
Ja så är det såklart, dock kommer dom ju få väldigt dåligt rykte om det blir öppet att dom struntar i att följa Arns rekommendationer.
Τι δικαιολογία έγραψες για luxtel; Νομίζω ότι νόμιζα ότι δεν είχα λάβει το αντικείμενο, αλλά δεν πέρασε. Λάβετε την απάντηση ότι μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε από πού αγοράσατε. Αλλά δεν μπορώ πλέον να συνεχίσω τη διαφωνία για αυτήν τη συναλλαγή.
What justification did you write for luxtel? I think I thought I hadn't received the item, but it didn't go through. Got the answer that sometimes it might be difficult to know where you bought from. But can't proceed with the dispute any more on that transaction.
Vad skrev du för motivering för luxtel? Tror jag tog att jag ej fått varan men det gick ej igenom. Fick till svar att ibland kanske det är svårt att veta var man handlat ifrån. Men kan kan ej gå vidare med bestridan mer på den transaktionen.
Περίεργο, απλώς έγραφαν έτσι; Ήταν η Revolut; Προσπαθήστε να δημοσιεύσετε μια φωτογραφία αν μπορείτε.
Το ίδιο έγραψα, ότι δεν έχω λάβει κανένα κινητό τηλέφωνο και ότι η υποστήριξη δεν απαντά όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους
Luxtell.eu (εγγεγραμμένο στο Λονδίνο)
Weird, did they just write like that? Was it Revolut? Try to post a picture if you can.
I wrote the same, that I have not received any mobile phones sent and that the support does not answer when I try to contact them
Luxtell.eu (registered in London)
Konstigt, skrev dom bara så? Var det Revolut? Försök lägga upp bild om du kan.
Jag skrev samma, att jag inte fått några mobiltelefoner skickade och att supporten inte svarar när jag försöker kontakta dom
Luxtell.eu (registrerad i London)
Ναι, αλλά μην στείλετε φωτογραφία του και δεν μπορείτε να ανοίξετε ξανά τη θήκη φαίνεται. Ήταν Revolut, αλλά αισθάνεται πολύ ανόητο καθώς το εξετάζουν για 30 λεπτά.
Yes, but don't send a picture of it and can't open the case again it seems. It was Revolut, but it feels very unserious as they review it for 30 min.
Ja, men skicka ingen bild på det och kan inte öppna upp ärendet igen verka det som. Revolut var det,men känns väldigt oseriösa då dem granskar det i 30 min .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.