ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 245)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
549054 προβολές 5603 απαντήσεις |
|
1...244 245 246...284
πριν από 2 εβδομάδες

I'm in contact with donbet now as they have admitted that they are liable and responsible for all 3rd party payment processors from start to finish.

Clearly asked them if one of their merchants was not following their terms and conditions and policy which by law if your using a 3rd party merchant they must follow the same rules and policy set out by the casino are they resonible and liable and they responded yes you are absolutely correct.

Took a while for them to admit this so just waiting for their department to get back to me now so might have some luck with the casino direct.

πριν από 2 εβδομάδες

Jokabet’s response to my complaint arguing that they broke their own terms by allowing me to join and lose over 5k…


We kindly refer to our Terms and conditions:


4.1. The Casino accepts players only from those countries and geographic regions where online gambling is allowed by law. It is the player's sole responsibility to inquire about the existing gambling laws and regulations of the given jurisdiction before placing bets on the website.

4.2. The Casino accepts strictly adult players (the minimum age is 18) and players who have reached the age specified by the jurisdiction of the player's place of residence as eligible for online gaming. It is the player's sole responsibility to inquire about the existing laws and regulations of the given jurisdiction regarding age limitations for online gambling.

4.3. It is entirely and solely your responsibility to inquire and ensure that you do not breach laws applicable to you by participating in the games. Depositing real funds and playing for real money is subject to the laws of your country, and it is your sole responsibility to abide by your native regulations.


Additionally inform that according to our T&C which you agreed upon the registration it was clearly stated that by depositing funds to casino the customer is aware about risk of losing it.


If you have any questions or need further guidance, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help.


Best regards, Sharon

Casino Support Team


thoughts?

mrkrm
πριν από 2 εβδομάδες

They must know its illegal in the Uk or they would not be disguising payments !

πριν από 2 εβδομάδες

Im not sure why these Uk regulated payment providers like sumup are taking and allowing these payments disguised as something else ive sent several emails to them with no reply !filefilefile

paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

They’ve declined you due to an incomplete request?

πριν από 2 εβδομάδες

Yes but I added emails of contact so they said I have to add more details ive not got any receipts as I never got any the other ones they just declined so that I cannot raise new ones but not this one which does not make sense ive sent it to sumup and just managed to get a case ref number this time

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
boots2024
πριν από 2 εβδομάδες

Yes Revolut

paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

Is this the same bank you received your previous successful chargebacks from?


boots2024
πριν από 2 εβδομάδες

No I have never tried this one before boots

paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

Did you ask for receipt from merchant in your email? If they’re ignoring you then surely the bank statement transaction could serve as receipt?


boots2024
πριν από 2 εβδομάδες

The casino site has not replied to one single email I sent about 15 ive gave up do you think Revolut are considering the chargeback ive not prepared anything yet

paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

They’re not considering it, they’ve rejected it?

boots2024
πριν από 2 εβδομάδες

No they never rejected it completely i can resend this one but they want more info

πριν από 2 εβδομάδες

https://www.dn.se/ekonomi/pengar-till-kritiserade-kasinon-gar-via-partiledarens-bolag/


Εσείς στη Σουηδία, πού πιστεύετε ότι μπορείτε να αναφέρετε το Quickbit;


Είναι η Finansinspektionen ή η Φορολογική Υπηρεσία με την οποία έχετε περισσότερες πιθανότητες;

Αυτόματη μετάφραση:
paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

Τα Revolut είναι πολύ καλά, απορρίπτουν όλες μου τις αντιστροφές χρέωσης τώρα, δεν έχει σημασία ποια εταιρεία είναι, δεν έχει διαφορά αν είναι Visa ή Mastercard, τώρα έχω ψηφιακή Visa και αρκετές συναλλαγές αρνήθηκαν ξανά.


«Δυστυχώς, δεν έχουμε το δικαίωμα να αμφισβητούμε σε περιπτώσεις όπως αυτές», λέει για όλες εκείνες που αρνήθηκε η απόφαση.


Είμαι τόσο κουρασμένος από τη Revolut αυτή τη στιγμή 😅 νιώθω ότι επισήμαναν τον λογαριασμό μου μόνο και μόνο επειδή έκανα μια αντιστροφή χρέωσης στο παρελθόν με αυτές τις εταιρείες, αλλά στην πραγματικότητα είμαι/είμαστε όλοι καλά και θα πρέπει να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω αργά ή γρήγορα.


filefilefile


Σε άλλες περιπτώσεις, αρνήθηκαν την αντιστροφή χρέωσης από την ίδια εταιρεία και στη συνέχεια ξαφνικά προχώρησαν με κάποια Luxtel, για παράδειγμα, να κέρδισε 5 αντιστροφές χρέωσης.


filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
kadirhkn15
πριν από 2 εβδομάδες

respectfully, there's people with gambling problems who are trying to get their money back after being preyed on by these illegally operating casinos. i get the vibe, based on your post history, that you want to gamble, and if you lose charge back and free roll essentially, this affects the other people who have gambling issues claim their money back with the banks, i'd appreciate it if you didn't do this or ask for casinos where charge backs are successful. (The reason i believe you're doing this is you've asked for casinos that accept credit card, which would be ok for an instant charge back as it's illegal to gamble using credit cards in most countries)

Lucid_1337
πριν από 2 εβδομάδες

Ok what did you tell them with Luxtel just it was illegal gambling site with incorrect coding ?

paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

Όχι, δεν ανέφερε ποτέ κάτι τέτοιο γιατί ξέρω ότι η Revolut αρνείται μόλις αναφέρετε το καζίνο, έκανε το λάθος πριν και ήταν ειλικρινής μαζί τους, κάτι που τους οδήγησε στο να αρνηθούν και να χάσω τα χρήματα.


Είπα ότι δεν έλαβα ποτέ επιβεβαίωση παραγγελίας ή αποδείξεις ή κάποιο εμπόρευμα και ανέφερα τη σελίδα https://luxtell.eu/ όπου ισχυρίζονται ότι πουλάνε κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ, έστειλα πολλές φορές email στην υποστήριξη της σελίδας και δεν απαντούν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
paulmcewan05
πριν από 2 εβδομάδες

Τι έγραψε η Revolut για τις συναλλαγές σας που απορρίφθηκαν για αντιστροφή χρέωσης; Σκέφτηκα να δω αν απάντησαν το ίδιο με τους δικούς μου.


Είδα ότι είχατε ένα που ακυρώθηκε επειδή έλειπαν πληροφορίες, αυτό συμβαίνει συνήθως όταν συμπληρώνετε λάθος ημερομηνία στις πληροφορίες, ελέγξτε ξανά ότι έχετε επιλέξει τον σωστό μήνα κ.λπ. όταν συμπληρώνετε τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 2 εβδομάδες

fileOk I resent it loaded with info I checked the date is ok will see how it goes be nice to even get one back out of the £6500 for now this is reply to the others thanks

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
1...244 245 246...284
Μετάβαση στη σελίδααπό 284 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα