πριν από 4 ημέρες
Παρακαλώ θα μπορούσα να δω το email. Μ ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
0
Παρακαλώ θα μπορούσα να δω το email. Μ ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
ένας χρήστης το δημιούργησε με λεπτομέρειες των εμπόρων που μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Θα μπορούσα να παρακαλέσω το email, έχω ως αποστολή μου να σημειώσω πρόοδο αυτή την εβδομάδα
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Παρακαλώ θα μπορούσα να έχω τα email Μ ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
Όποιος έχει επαφή για αυτά:
PSG*CloudData/ForceG
online πληρωμή
PLGN
άλλες Υπηρεσίες π.δ.κ
ibonusuk
CLX*ro-dians
θα προσφέρω επίσης μια ανταμοιβή για μια επιτυχημένη επιστροφή χρημάτων
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
Γεια
Πήραν μια απάντηση από την υποστήριξη Payswix και δεν έχουν καμία σχέση με αυτές τις συναλλαγές που είπαν…..
Hi
Got an answer from Payswix support and they have nothing to do with these transactions they said…..
Σε ποιο email επικοινωνήσατε με τη luxtel ως απόδειξη της revolut ότι επικοινωνήσατε με τον έμπορο;
Which email did you contact luxtel on as proof to revolut that you contacted the merchant?
Vilken email kontaktade du luxtel på som bevis till revolut att du kontaktat handlaren?
μικρό upport@luxtell.eu
Δεν ξέρω αν είναι η σωστή, αλλά κανείς δεν απαντά στα email σε αυτή τη διεύθυνση, μάλλον είναι η σωστή 😅
Ιστοσελίδα: Luxtell.eu (Βασισμένο στο Λονδίνο)
Support@luxtell.eu
Dont know if its the right one, but no one is answering the emails on that adress som its probably the right one 😅
Website: Luxtell.eu (Based In London)
Πώς βρίσκετε τα στοιχεία επικοινωνίας; Η Google δεν φαίνεται να έχει τις περισσότερες από αυτές τις εταιρείες, ψάχνω για Balon tech, Newton OS και ZPDG
How do you find the contact details? Google doesn’t seem to have most of these companies, I am looking for Balon tech, Newton OS and ZPDG
Σε ποιο ιστότοπο καζίνο κάνατε balon tech
In which casino site you did balon tech
National bet, χρησιμοποίησαν και Newton OS
Ο Velo πόνταρε έκανε ZPDG.
National bet, they used Newton OS as well
Velo bet did ZPDG.
Πώς προσεγγίσατε τα email σας στο NIKOTPF; αν δεν σας πειράζει να δώσετε κάποια καθοδήγηση.
How did you approach your emails to NIKOTPF? if you don't mind to provide some guidance.
Είναι πραγματικά δύσκολο να εντοπιστούν ορισμένοι από αυτούς τους εμπόρους.
Αμφισβήτησα τις συναλλαγές με την εταιρεία CC μου, αλλά απορρίφθηκαν για επιστροφή χρέωσης και την ενότητα 75 (ό,τι κι αν είναι).
Δεν έχουμε καμία υποστήριξη και αυτοί οι έμποροι απλώς το ξεφεύγουν.
It is really hard to track some of these merchants down.
I disputed the transactions with my CC company but they were rejected for charge back and section 75 (whatever It is).
We.have no support and these merchants just get away with it.
Με ποιον είναι η ΣΕ; Είχα επιτυχία σε μια χρεωστική κάρτα με chase mastercard. Απλώς δοκιμάζω την barclaycard τώρα που συνεργάζομαι με τη Visa, υπάρχουν δύο αποφάσεις του διαμεσολαβητή του FOS που μας υποστηρίζουν όταν οι τράπεζες αρνήθηκαν αντιστροφές χρεώσεων και στη συνέχεια ανατράπηκαν αναζήτηση στο Google ή εναλλακτικά μπορώ να παράσχω τις πληροφορίες
Who is the CC with? I had success on a debit card with chase mastercard. Just trying barclaycard now who work with Visa there are two FOS ombudsman decisions which support us where banks refused chargebacks then they were overturned search Google or alternatively I can provide the information
Είμαι με τον Santander (Mastercard), ο οποίος με συμβούλεψε σήμερα ότι από τότε που έκανα αυτές τις συναλλαγές δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Επικοινώνησα και με τους εν λόγω εμπόρους και περιμένω απαντήσεις.
Θα μπορούσατε να δώσετε κάποια καθοδήγηση;
I’m with Santander (Mastercard), who advised today that since I made those transactions there’s nothing they can do.
Ive contacted the merchants in question as well and await responses.
Could you provide some guidance?
Γεια
Το CC είναι με την Ocean Finance μέρος του Capital One.
Μπορείτε να μου δώσετε τις πληροφορίες.
Hi
CC is with Ocean Finance part of Capital One.
Please can you provide the information for me.
Δεν είχα άμεσες συναλλαγές με το Santander, αλλά η τραπεζική κάρτα Chase είναι χρεωστική Mastercard.
Κάλεσα τον Chase καθώς με συμβούλεψαν να το κάνω και ενημέρωσα ότι παρόλο που έκανα πληρωμές σε αυτούς τους ιστότοπους τζόγου, χρησιμοποίησαν λανθασμένους κωδικούς για να παρακάμψουν το μπλοκ τζόγου, αρχικά είπαν ότι η Mastercard δεν ασχολείται με την αντιστροφή χρέωσης τζόγου, αλλά μετά από λίγο από εμένα που επιμένω ότι αυτές δεν είναι συναλλαγές τζόγου, τελικά το επεξεργάστηκαν με βάση τα αγαθά/υπηρεσίες που δεν παρέχονται και τα λανθασμένα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν.
Εάν η κάρτα σας Santander είναι πληρωμές με πιστωτική κάρτα, δεν θα πρέπει να επιτραπεί η λήψη πληρωμών για τζόγο, θα τους καλούσα να σας ενημερώσω ότι οι εταιρείες που αναφέρονται στο αντίγραφό σας δεν έχουν παράσχει τα αγαθά και τις υπηρεσίες, να είστε ειλικρινείς και να πείτε ότι εγκρίνετε συναλλαγές τζόγου, αλλά αυτές οι εταιρείες δεν είναι εταιρεία τυχερών παιχνιδιών. Μάθετε ποιες υπηρεσίες επρόκειτο να προσφέρουν μέσω της τράπεζας και, στη συνέχεια, επιμείνετε να χρεώνουν πίσω. Αναζητήστε αυτό στο Google DRN-4400536, ρίξτε μια ματιά γύρω από το τι λέει ο διαμεσολαβητής σχετικά με τους λανθασμένους κωδικούς. επιτυχία.
Not had any direct dealings with Santander but Chase bank card is a debit Mastercard.
I called up Chase as I was advised to do so and informed then that although I made payments to these gambling sites they have used the incorrect codes to bypass the gambling block, they initially said Mastercard don’t deal with gambling chargeback but after a while of me insisting these are not gambling transactions they eventually processed it under goods/services not provided and incorrect data used.
If your Santander card is a credit card payments gambling payments should not be allowed to be taken, I would call them back advise that the companies on your statement have not provided the goods and services, be honest and say you approved gambling transactions but these companies are not a gambling company. Find out what services they were meant to offer via the bank and then insist on them charging back. Search this in Google DRN-4400536, have a look around what the ombudsman says around incorrect codes this should be the basis of the argument as credit cards should block gambling transactions but won’t when incorrect codes used therefore chargeback has a very good chance of success.
Υπήρχε ένας σύνδεσμος που δόθηκε από άλλον χρήστη που είναι ένα εξαιρετικό πρότυπο - δίνοντάς τους τα εύσημα αυτό δεν είναι δικό μου. Πρέπει να επαναλάβετε ότι υπάρχει μπλοκ τζόγου σε ΟΛΕΣ τις πιστωτικές κάρτες λόγω της νομοθεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σας γράφω για να ζητήσω επίσημα αντιστροφή χρέωσης για πρόσφατες συναλλαγές που υποβλήθηκαν σε επεξεργασία στον λογαριασμό μου. Τα στοιχεία της συναλλαγής έχουν ως εξής.
Ημερομηνία συναλλαγής: [Ημερομηνία συναλλαγής] Ποσό: [Ποσό συναλλαγής] Όνομα εμπόρου: [Όνομα εμπόρου]
Ως κάποιος που παλεύει με τον εθισμό στον τζόγο, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ: Είχα τοποθετήσει ένα μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου πριν από αρκετά χρόνια για να αποτρέψω τυχόν συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο.
Δυστυχώς, πρόσφατα υποτροπίασα και κατέθεσα χρήματα σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Παρά το μπλοκ τζόγου που υπήρχε, το καζίνο χρησιμοποίησε έναν δόλιο έμπορο για να συγκαλύψει την πραγματική φύση της συναλλαγής, παρακάμπτοντας έτσι το μπλοκ χρησιμοποιώντας έναν λανθασμένο Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρων (MCC).
Αυτή η πρακτική, γνωστή ως "ξέπλυμα συναλλαγών", παραβιάζει ευθέως τους κανονισμούς της Mastercard και πληροί τις προϋποθέσεις για τη συναλλαγή για αντιστροφή χρέωσης. Η σκόπιμη χρήση ενός δόλιου εμπόρου από το καζίνο για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων της Mastercard. Εάν το MCC είχε ρυθμιστεί σωστά, η συναλλαγή δεν θα είχε εξουσιοδοτηθεί.
Έκανα το προληπτικό βήμα για τη θέσπιση περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή τυχερών παιχνιδιών, αλλά η σκόπιμη και παράνομη πρακτική του ξεπλύματος συναλλαγών εκμεταλλεύτηκε μια ευπάθεια στο σύστημα, διευκολύνοντας αυτήν τη συναλλαγή παρά τον αποκλεισμό.
Παρόλο που εξουσιοδότησα τη συναλλαγή, δεν έλαβα προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτόν τον έμπορο. Τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο διαδικτυακό καζίνο, το οποίο χρησιμοποίησε αυτόν τον έμπορο για να παρακάμψει τους περιορισμούς τζόγου στον λογαριασμό μου. Η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης για οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες, εάν ισχύει, θα είναι η ίδια με την ημερομηνία της συναλλαγής. Ωστόσο, επειδή δεν παρασχέθηκαν αγαθά ή υπηρεσίες από τον έμπορο, ζητώ αντιστροφή χρέωσης.
Υπό το φως αυτών των περιστάσεων, σας παρακαλώ να επεξεργαστείτε μια αντιστροφή χρέωσης για το πλήρες ποσό της συναλλαγής. Εκτιμώ την κατανόησή σας και την άμεση προσοχή σας σε αυτό το θέμα.
Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας.
There was a link provided by another user which is a great template - giving credit to them this isn’t mine. You need to reiterate that there is a gambling block on ALL Credit cards due to UK law.
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.