τους ρώτησα τώρα! Ελπίζω να με βοηθήσουν ή στη χειρότερη περίπτωση να τους απορρίψουν. Δεν μπορώ να περιμένω περισσότερο χαχαχ
i asked them now! Hope they help me or in worst case they reject them. I cant wait more hahah
Μου είπαν:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες που έχετε μοιραστεί μέχρι τώρα. Μπορώ να δω ότι το ζήτημα αφορά τις διαφωνίες του Cloudbased Scripthub.
Για να βεβαιωθώ ότι λαμβάνετε το σωστό είδος υποστήριξης, αναφέρω την υπόθεσή σας στην ομάδα πληρωμών με κάρτα μας. Συνήθως χρειάζονται 2 εργάσιμες ημέρες για να χειριστούν τις υποθέσεις. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος τους, θα σας ενημερώσουμε και θα σας ενημερώσουμε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας.
They told me:
Thank you so much for the details you’ve shared so far. I can see that the issue is regarding the Cloudbased Scripthub disputes.
To make sure you get the right kind of support, I am raising your case to our Card Payments team. They usually take 2 business days to handle cases. Once their review is completed, we will update you and let you know. Thanks in advance for your patience.
Είναι αδύνατο να βρεθεί. Ζητήστε από την τράπεζά σας αντιστροφή χρέωσης.
It is impossible to find. Ask your bank for a chargeback.
È impossibile trovarlo. Chiedi chargeback alla tua banca.
Οι αντιστροφές χρεώσεων μου αυξήθηκαν από το τμήμα καταγγελιών αντιστροφής χρέωσης, αλλά όποιος τις έθεσε η ομάδα αντιστροφής χρέωσης ζητά ενημέρωση
My chargebacks were raised by chargeback complaints dept but whoever raised them the chargeback team ask for an update
Ενημέρωση για την υπόθεσή μου: ο Διαμεσολαβητής βρίσκεται σε επαφή με την καταδίωξη, τους ζητούν λεπτομέρειες και με ζήτησαν τα στοιχεία μου για την κατάσταση, περιμένοντας ακόμη απάντηση από την mastercard, αλλά την έχουν κλιμακώσει στην αρμόδια ομάδα τους. Η τράπεζα καταδίωξης δεν βοήθησε σχεδόν καθόλου, καθώς χρειάστηκαν μέρες για να μου στείλουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ. για να στείλω αποδεικτικά στοιχεία και, στη συνέχεια, απέρριψαν την αρχική μου διαφωνία και, όταν την άνοιξα ξανά, την απέρριψαν ξανά μέσα σε μια ώρα, παρά το γεγονός ότι τα αποδεικτικά στοιχεία χρειάστηκαν πολύ περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν. φαινόταν σαν να το ήθελαν από το γραφείο τους να το πω έτσι.
χρησιμοποίησαν τρίτους προμηθευτές και κωδικοποίησαν εσφαλμένα τις συναλλαγές τους ως MCC 5816. ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΓΑΘΑ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ αντί για MCC 7995 που είναι τζόγος, επιπλέον του ότι δεν πληρώνουν επειδή δεν είμαι στη δικαιοδοσία τους (απαγορεύεται να λειτουργούν σε πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο) , παρόλο που με άφησαν να εγγραφώ και να εγκρίνω το KYC.
(η διαφωνία μου είναι με την goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Θα το ταξινομήσουν μόλις εμπλακούν καθώς ξέρουν ότι θα χρειαστεί να τους επιστρέψουν όλα με τόκο σε χρόνια που θα χάσουν την υπόθεση
They will sort it once they are involved as they know they will need to pay them all back with interest in a years time when they lose the case
Όταν φτάσετε στη λεπτομέρεια των λεπτομερειών, είναι ξεκάθαρο, νομίζω ότι επειδή οι τράπεζες ακούνε καζίνο, απλώς το βουρτσίζουν, δεν θέλουν να ασχοληθούν με αυτό, αλλά μόλις εμπλέκεται ένας διαμεσολαβητής και ερευνήσει σωστά και συμπαρασταθεί στο πλευρό σας. δεν έχουν ένα πόδι να σταθούν, κρίμα που πρέπει να πάει τόσο μακριά για να το λύσει πραγματικά
When you get to the nitty gritty of the details it's clear cut, i think because the banks hear casino they just brush it off, they don't want to deal with it but once an ombudsmans involved and they properly investigate and side with you, they haven't got a leg to stand on, a shame it has to go that far to resolve it really
Το Pixeleum και το Wintermads ζήτησαν και οι δύο τις τραπεζικές μου κάρτες και τα αντίγραφα κίνησης, πόσο καιρό μετά από αυτή τη διαδικασία τους πήρε για να «διερεύσουν» και πόσο καιρό μέχρι να ξεκινήσουν τις επιστροφές χρημάτων; Πρέπει να τους ασκήσω πίεση χρόνου;
Pixeleum and Wintermads both asked for my bank cards and statements, how long after this process did it take them to 'investigate' and how long until they initiate refunds? Should I put time pressure on them?
Ναι, αυτό είναι deffo! Είπα στην ατάκα μου ότι το προσωπικό ήταν απλώς τεμπέλης και έπλενε τα χέρια του από αυτό το θέμα είναι ότι μόλις χάσουν την υπόθεση, πληρώνουν μόνοι τους τα χρήματα και τους τόκους, αλλά αν κάνουν αντιστροφές χρέωσης δεν τους κοστίζει τίποτα!
Yes that is deffo it ! I said in my rant the staff were just being lazy and washing their hands of it the thing is once they lose the case they pay back the money themselves and interest but if they do chargebacks it costs them nothing !
στην πραγματικότητα είναι κακό, είναι ξεκάθαρο ότι οι έμποροι λειτουργούν παράνομα και κακοπροαίρετα, αλλά απλώς το βουρτσίζουν από τεμπελιά και ελπίζουν ότι δεν θα επιστρέψει, ελπίζουμε ότι θα παρακολουθήσουν αυτό το γεγονός και θα δημιουργήσουν κάποιο είδος πρωτοκόλλου για να το αντιμετωπίσουν παρά να αναφέρω τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών της MasterCard, το αστείο είναι ότι ο MC το κλιμάκωσε μόνος του όταν ήρθα σε επαφή
actually is bad, it's clear the merchants are operating illegally and in bad faith but they just brush it off out of laziness and hope it won't come back, hopefully they clock onto this happening and create some sort of protocol to deal with it rather than quote ToS of MasterCard, funny thing is MC escalated it themselves when i got in contact
Υποθέτω ότι το MyBookie.ag δεν μπορεί να μου στείλει συλλογές λόγω αυτών των πληρωμών που υποβάλλονται σε επεξεργασία στην Ινδονησία και την Κωνσταντινούπολη. Γιατί να στείλουν ένα email δηλώνοντας ότι μου επιστράφηκαν τα χρήματα αλλά πρέπει να πληρώσω τον λογαριασμό μου; Ψάχνουν απλώς γιατί δεν έχουν έδαφος; Ήταν μόνο 600$, αλλά μου έριξαν τις γραμμές στα μέσα του παιχνιδιού. Πώς θα το χειριστεί αυτό το κεφάλαιο;
I’m guessing MyBookie.ag can’t send me collections due to these payments processed in Indonesia and Istanbul. Why would they even send an email stating that I was refunded but I have to pay my account? Are they just seeking cause they have no ground? It was only 600$ but they shafted my lines mid game. How will capital one handle this?
Ενημέρωση για την υπόθεσή μου: ο Διαμεσολαβητής βρίσκεται σε επαφή με την καταδίωξη, τους ζητούν λεπτομέρειες και με ζήτησαν τα στοιχεία μου για την κατάσταση, περιμένοντας ακόμη απάντηση από την mastercard, αλλά την έχουν κλιμακώσει στην αρμόδια ομάδα τους. Η τράπεζα καταδίωξης δεν βοήθησε σχεδόν καθόλου, καθώς χρειάστηκαν μέρες για να μου στείλουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ. για να στείλω αποδεικτικά στοιχεία και, στη συνέχεια, απέρριψαν την αρχική μου διαφωνία και, όταν την άνοιξα ξανά, την απέρριψαν ξανά μέσα σε μια ώρα, παρά το γεγονός ότι τα αποδεικτικά στοιχεία χρειάστηκαν πολύ περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν. φαινόταν σαν να το ήθελαν από το γραφείο τους να το πω έτσι.
χρησιμοποίησαν τρίτους προμηθευτές και κωδικοποίησαν εσφαλμένα τις συναλλαγές τους ως MCC 5816. ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΓΑΘΑ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ αντί για MCC 7995 που είναι τζόγος, επιπλέον του ότι δεν πληρώνουν επειδή δεν είμαι στη δικαιοδοσία τους (απαγορεύεται να λειτουργούν σε πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο) , παρόλο που με άφησαν να εγγραφώ και να εγκρίνω το KYC.
(η διαφωνία μου είναι με την goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Με ενδιαφέρει να δω πώς θα βγει αυτό! Σκέφτομαι να επικοινωνήσω ο ίδιος με έναν Διαμεσολαβητή. Για να πάρω ό,τι μπορώ πίσω από όλα τα καζίνο santeda. Κατάφερα ποτέ μόνο wintermdse από τη goldenbet. Κράτα μας όλους ενήμερους για το τι συμβαίνει 🙂
I'm interested to see how this pans out! I am thinking of contacting an ombudsman myself. To get everything I can back from all santeda casinos. I only ever managed wintermdse from goldenbet. Keep us all updated with what is going on 🙂
Γειά σου,
επικοινώνησα με τον Διαμεσολαβητή. Έχω στείλει όλες τις "Αποδείξεις" του καζίνο που έλαβα από την υποστήριξη του καζίνο. Έγραψε ότι θα πάρω την απάντηση σε 30 μέρες.
ήταν 30.07.2024, να περιμένω ή καλύτερα να του γράψω; Ή πρέπει να είναι 30 εργάσιμες; 😅
Hello,
i’ve contacted the ombudsman. I’ve sent all the casino "Receipts" which i got from the casino support. He wrote that i will get the answer in 30 days.
it was 30.07.2024, should i wait or its better to write to him? Or should it be 30 work days? 😅
Πώς ήρθατε σε επαφή με το Cloudbased Scripthub;
How did you get in touch with Cloudbased Scripthub?
Come sei riuscito a contattare Cloudbased Scripthub?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.