Ευχαριστώ πολύ οι μπότες πιστεύω ότι ξέρουν ότι απέτυχαν, επομένως η γρήγορη απάντηση και η επιστροφή χρημάτων δεν είναι τεράστια, αλλά 500 £ πίσω σήμερα σε σύγκριση με αυτό που έχασα με κάνει να νιώθω λίγο καλύτερα τουλάχιστον ακόμα περιμένω από την τράπεζά μου να απαντήσει στο παράπονό μου. βεβαίως αν κανένα νέο δεν είναι καλά νέα, καθώς αναφέρθηκαν την περασμένη Πέμπτη, ίσως είναι καθώς χρειάζονται περισσότερο χρόνο, η 1η απόρριψη την τελευταία φορά ήταν πολύ γρήγορη σαν μια μέρα αργότερα
Thanks a lot boots I reckon they know they failed hence the quick reply and refund its not massive but £500 back today compared to what ive been losing makes me feel a bit better at least im still waiting on my bank replying to my complaint im not sure if no news is good news as it was raised last Thursday maybe it is as they are taking longer 1st rejection last time was very quick like a day later
Δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσω με αυτό το ξεφάντωμα, τώρα είμαι πολύ άρρωστος από αυτό, ελπίζω ότι η συνάντηση με το gamcare μου θα με βοηθήσει αύριο, στις 2 μ. και επίσης τόνισε λίγο περιμένοντας την απάντηση
No chance boots im deffo done with it now too sickened by it im hoping my gamcare meeting helps me tomorrow 2pm after my referral was completed and im deffo not using those sites ever again would be amazing to get the big amount back but im a bit doubtful and also stressed a bit waiting on the reply
Έλαβα μια ενημέρωση μέσω email από την τράπεζα σήμερα, λένε ότι η καταγγελία μου είναι ακόμη υπό διερεύνηση και μπορεί να χρειαστούν άλλες 5 εβδομάδες για να λάβουμε απάντηση, θα υποβάλω άλλη μια καταγγελία ή θα αφήσω αυτή τη διαδρομή να φύγει.
Got a email update from the bank today, they are saying my complaint is still under investigation and it can take another 5 weeks to hear back, shall i raise another complaint or let this ride out.
Το αρχικό email δεν ανέφερε πλέον μετά από 15 εργάσιμες ημέρες, ενώ η 15η ημέρα ήταν σήμερα.
original email stated no longer then 15 working days which the 15th day was today.
Εντάξει, ίσως περιμένετε λίγο περισσότερο αν μόνο 15 εργάσιμες ημέρες σήμερα
Ok maybe wait a bit more if only 15 working days today
Αλήθεια τα έχεις ψάξει στο google;
Όλοι μου μοιάζουν με Elegro, email Elegro.
Have you actually googled them?
They all look like Elegro to me, email Elegro.
Θα έλεγα να ζητήσω από την τράπεζα να το κάνει αν είναι βατό, δοκιμάστε να επικοινωνήσετε ούτως ή άλλως
I would say ask the bank to do them if passible try contacting anyway
Θα εγείρω μια αξίωση ο ίδιος στο FOS σε μια τελευταία προσπάθεια να πάρω πίσω τα τελευταία 400 £. Αξίζει να το δοκιμάσετε ούτως ή άλλως, ήμουν ένας από τους τυχερούς στην αρχή που έλαβαν επιστροφές χρημάτων απευθείας από τους επεξεργαστές/εταιρείες πληρωμών. Θα σας ενημερώσω όλους πώς θα τα πάω.
I’m going to raise a claim myself with the FOS in a last ditch attempt to get the last £400 back. Worth a try anyway, I was one of the lucky ones at the start who got refunds directly from payment processors/companies. Will let you all know how I get on.
Μπράβο παιδιά. Η τράπεζα δεν είναι μια επιλογή δυστυχώς, καθώς και πάνω από 120 ημέρες για αντιστροφή χρέωσης.
(Ως εκ τούτου δεν μπορεί να κλιμακωθεί με FOS)
Ξέρω ότι πιθανότατα δεν πρόκειται να οδηγήσει σε επιστροφή χρημάτων - αλλά κάποια συμβουλή για το τι ακριβώς να πω στο email μου;
Cheers guys. Bank not an option unfortunately as well over 120 days for chargeback.
(Therefore can't esclate with FOS)
I do know it's probably not going to result in a refund - but any advice on what exactly to say in my email?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.