Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 249)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
726.737 προβολές 6.444 απαντήσεις |
|
1...248 249 250...330
Δημοσίευση από boots2024 διαγράφηκε
boots2024
πριν από 1 μήνα

Ok fair play can you please delete your post thankyou

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Well done though….!!!

boots2024
πριν από 1 μήνα

Thanks a lot boots I reckon they know they failed hence the quick reply and refund its not massive but £500 back today compared to what ive been losing makes me feel a bit better at least im still waiting on my bank replying to my complaint im not sure if no news is good news as it was raised last Thursday maybe it is as they are taking longer 1st rejection last time was very quick like a day later

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
paulmcewan05
πριν από 1 μήνα

Please don’t gamble it mate!

boots2024
πριν από 1 μήνα

No chance boots im deffo done with it now too sickened by it im hoping my gamcare meeting helps me tomorrow 2pm after my referral was completed and im deffo not using those sites ever again would be amazing to get the big amount back but im a bit doubtful and also stressed a bit waiting on the reply

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Williamj86
πριν από 1 μήνα

Got a email update from the bank today, they are saying my complaint is still under investigation and it can take another 5 weeks to hear back, shall i raise another complaint or let this ride out.

Williamj86
πριν από 1 μήνα

What date did they set at 1st bud

paulmcewan05
πριν από 1 μήνα

original email stated no longer then 15 working days which the 15th day was today.

Williamj86
πριν από 1 μήνα

Ok maybe wait a bit more if only 15 working days today

Williamj86
πριν από 1 μήνα

I’d give till the end of the week

Δημοσίευση από mrkrm διαγράφηκε
boots2024
πριν από 1 μήνα

Ok i will see how it goes

mrkrm
πριν από 1 μήνα

Ok they actually replied ! That is the Kinghills chain ive never had a peep out of them !

Δημοσίευση από Casfan διαγράφηκε
Casfan
πριν από 1 μήνα

Have you actually googled them?

They all look like Elegro to me, email Elegro.


πριν από 1 μήνα

I would say ask the bank to do them if passible try contacting anyway

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Casfan
πριν από 1 μήνα

They are all Elegro mate. Same people I got my money off of.

πριν από 1 μήνα

I’m going to raise a claim myself with the FOS in a last ditch attempt to get the last £400 back. Worth a try anyway, I was one of the lucky ones at the start who got refunds directly from payment processors/companies. Will let you all know how I get on.

πριν από 1 μήνα

I would say ask the bank to do them if passible try contacting anyway

πριν από 1 μήνα

Cheers guys. Bank not an option unfortunately as well over 120 days for chargeback.

(Therefore can't esclate with FOS)

I do know it's probably not going to result in a refund - but any advice on what exactly to say in my email?


1...248 249 250...330
Μετάβαση στη σελίδααπό 330 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα