Όχι, δυστυχώς, είναι σε πιστωτική κάρτα, οπότε έχω κολλήσει εκτός και αν βρω την εταιρεία και τους στείλω email
No sadly it's on a credit card so I am stuck unless I can find the company and email them
Λοιπόν, τους είπατε ότι σχετίζεται με τον τζόγο; Οι συναλλαγές που έκανα έγιναν με RBS (Mastercard) μέσω χρεωστικής κάρτας και δεν θα χρεώνονταν καμία συναλλαγή, καθώς είχε τεθεί ως αξίωση απάτης και θα ήταν οι υπεύθυνοι και δήλωσε ότι η Mastercard δεν επιτρέπει αντιστροφές χρεώσεων για τζόγο. Εάν ο χειμώνας δεν ανταποκριθεί, θα συγκεντρώσω τα αποδεικτικά στοιχεία και θα προσπαθήσω να αντικαταστήσω τις 2 τελευταίες συναλλαγές που έκανα με διαφορετικό κωδικό αντιστροφής χρέωσης, τον οποίο η τράπεζά μου θα έπρεπε να αποδεχθεί καθώς οι καταθέσεις δεν έφτασαν στην εταιρεία τυχερών παιχνιδιών. Ας ελπίσουμε ότι η Wintermdse απλώς θα μου πει ότι θα μου επιστρέψει τα χρήματα Δεδομένου ότι υπάρχουν τόσα πολλά στοιχεία που συνδέουν δεσμούς που αμφότερα τα μέρη έχουν αρνηθεί. Ο οικονομικός διαμεσολαβητής επανεξετάζει την υπόθεσή μου, αλλά η διαδικασία θα είναι μεγαλύτερη και υπάρχει και κάτι περισσότερο, καθώς η τράπεζά μου έχει κάνει άλλα πράγματα λάθος. Ακόμη και με αυτούς πιθανότατα έχουν πίστη σε εταιρείες εκατομμυρίων λιρών. Θα ήθελαν να εμποδίσουν τη σχέση τους;
Oh so you did tell them it was gambling related? The transactions I made were made with RBS (Mastercard) via debit card and they wouldn’t chargeback any transactions as it was put down as a scam claim and they would be the ones liable and stated Mastercard don’t allow gambling chargebacks. If wintermdse don’t respond I will gather the evidence and attempt to chargeback the last 2 transactions I made under a different chargeback code which my bank should accept as the deposits didn’t reach the gambling company.Hopefully Wintermdse just say they will refund me given there is so much evidence connecting ties which both parties have denied. The financial ombudsman are reviewing my case but the process will be longer and there is more too it as my bank have done other things wrong.Even with them they probably have loyalties to the million pound companies. Would they want to hamper their relationship?
Ναι, το έκανα, αλλά χρησιμοποίησα την κανονική μου χρεωστική κάρτα για να κάνω τις συναλλαγές. Οι αντιστροφές χρεώσεων είναι πιο δύσκολες όταν χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα, ορισμένοι συμβουλεύουν να πουν ότι αγοράσατε δωροκάρτες που δεν έχετε λάβει. Είχα επίσης μια πιστωτική κάρτα και έπαιζα εκεί και αντέστρεψαν τις πληρωμές ως αντιστροφή απάτης.
Yeah I did, but i used my normal debit card to make the transactions. Chargebacks are more hard when you use a credit card, some have advised to say you’ve bought gift cards which you haven’t received. I had a credit card too and I gambled on there and they reversed the payments as fraud reversal.
Ω, βλέπω ότι θα πρέπει να προσπαθήσω ξανά με την τράπεζά μου σε 2 εβδομάδες, εάν ο χειμώνας δεν απαντήσει σε εμένα. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει κάτω από τον οικονομικό διαμεσολαβητή.
ποιος είναι και ο πάροχος της πιστωτικής σας κάρτας Barclays; Αν είχα χρησιμοποιήσει την πιστωτική μου κάρτα, θα είχα 100% προστασία με εγγύηση απάτης, αλλά δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ πιστωτική κάρτα.
Oh I see I will have to try with my bank again in 2 weeks if wintermdse don’t get back to me.If that don’t work down to the financial ombudsman.
whos your credit card provider Barclays too? If I had used my credit card I would have 100% been protected by fraud guarantee but would never have used a credit card.
Όχι, αυτό δεν είναι πιθανό, καθώς οι πληρωμές στο καζίνο αντιμετωπίζονται πολύ διαφορετικά από όλες τις άλλες πληρωμές.
Είναι σχεδόν αδύνατο να λάβετε αντιστροφή χρέωσης για συναλλαγές καζίνο. Αλλά επειδή τα περισσότερα καζίνο με έδρα το Κουρασάο προτιμούν να χρησιμοποιούν πλαστά διαδικτυακά καταστήματα για τις καταθέσεις σας, μπορείτε απλώς να επικοινωνήσετε με ένα τέτοιο ψεύτικο κατάστημα και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Κάποιοι θα απαντήσουν ή θα εκδώσουν επιστροφή χρημάτων και άλλοι θα σας αγνοήσουν, κάτι που είναι εντάξει, καθώς τώρα έχετε αποδείξεις ότι απευθυνθήκατε στον έμπορο που είναι με τις περισσότερες πιστωτικές κάρτες υποχρεωτικές πριν εγείρετε την υπόθεσή σας.
No, that is not likely as casino payments are treated very differently then all other payments.
It almost impossible to get a chargeback on casino transactions. But since most Curacao based casinos prefer to use fake webshops for your deposits you can simply contact such a fake store and ask for a refund. Some will reply or issue a refund and others will ignore you which is fine as you do have now evidence that you reached out to the merchant which is with most creditcards mandatory before raising your case.
Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει τρόπος, και όποιος έχει καλό σύμβουλο στην τράπεζά του μπορεί να ελπίζει σε βοήθεια.
Είναι περισσότερο το ανεπαρκώς εκπαιδευμένο προσωπικό στις τράπεζες. Σήμερα, όλα γίνονται online, κανείς δεν γνωρίζεται πραγματικά προσωπικά, επομένως δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια καλή επιχειρηματική σχέση. Αλλά κατά κανόνα, οι τράπεζες θέλουν πελάτες που δεν προκαλούν προβλήματα και είναι πιο πιθανό να φέρουν χρήματα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, η επεξεργασία μιας αντιστροφής χρέωσης είναι αρκετά χρονοβόρα, ειδικά αν πρέπει να αναφέρετε 10-15 συναλλαγές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες τράπεζες αποφεύγουν να κάνουν αντιστροφές χρεώσεων επειδή είναι πολύ χρονοβόρο. Δεν είναι τα χρήματα της τράπεζας που έχουν χαθεί 😉 Συνεπώς, οι αντιστροφές χρεώσεων όπου το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο απορρίπτονται 😉
Ωστόσο, από προηγούμενη εμπειρία μπορώ να πω ότι υπάρχουν τράπεζες που απλώς χρεώνουν αντίστροφα τέτοιες συναλλαγές ως απάτη (συμβαίνει μόνο μία φορά). Στη συνέχεια, υπάρχουν τράπεζες που απαιτούν αναφορά στην αστυνομία για να πραγματοποιηθεί μια τέτοια αντιστροφή χρέωσης. Στη συνέχεια, υπάρχουν τράπεζες που εκδίδουν αντιστροφές χρέωσης με το σκεπτικό ότι η πληρωμή δεν ελήφθη (εδώ το καζίνο μπορεί απλώς να υποβάλει πλαστές αποδείξεις και η αντιστροφή χρέωσης χάνεται).
Η Visa και η Mastercard θα έπρεπε επίσης να θεωρηθούν υπεύθυνες, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού ψευδών εταιρειών είναι αδύνατο να εντοπιστεί μία υπεύθυνη...
Where there's a will, there's a way, and anyone who has a good advisor at their bank can hope for help.
It's more the poorly trained staff at the banks. Nowadays, everything is done online, no one really knows each other personally, so you can't build a good business relationship. But as a rule, banks want customers who don't cause trouble and are more likely to bring in money. According to my information, processing a chargeback is quite time-consuming, especially if you have to report 10-15 transactions. That's why most banks refrain from making chargebacks because it's too time-consuming. It's not the bank's money that's gone 😉 Accordingly, chargebacks where the outcome is uncertain are rejected 😉
However, from previous experience I can say that there are banks that simply charge back such transactions as fraud (only happens once). Then there are banks that require a report to the police in order for such a chargeback to be carried out. Then there are banks that issue chargebacks on the grounds that the payment was not received (here the casino can simply submit fake receipts and the chargeback is lost).
Visa and Mastercard would also have to be held responsible, but due to the large number of bogus companies it is impossible to identify one responsible...
Wo ein Wille ist, da ist auch ein Weg, und wer einen guten Berater bei seiner Bank hat, kann auf Hilfe hoffen.
Es ist eher das schlecht geschulte Personal bei den Banken. Heutzutage geht alles nur noch Online, keiner kennt sich so wirklich persönlich, da kann man keine gute Geschäftsbeziehung aufbauen. Aber in der Regel möchten die Banken Kunden haben, die keinen Ärger machen und eher Geld einbringen. Die Bearbeitung eines Chargebacks ist nach meinen Informationen recht aufwändig, gerade wenn man 10-15 Transaktionen einmelden muss. Daher nehmen die meisten Banken abstand von einer Rückbuchung, da es zu Zeitaufwendig ist. Es ist ja nicht das Geld der Bank was weg ist 😉 Dementsprechend wird eine Rückbuchung wo der Ausgang ungewiss ist abgelent 😉
Aus früherer Erfahrung kann ich jedoch sagen, dass es Banken gibt, die solche Transaktionen einfach als Betrug zurück buchen (geht nur 1x). Dann gibt es Banken die verlangen eine Anzeige bei der Polizei damit solch eine Rückbuchung durchgeführt wird. Dann gibt es Banken die reichen Rückbuchungen ein, mit der Begründung leistung nicht erhalten (Hier kann das Casino einfach Fakebelege einreichen dann ist der Chargeback verloren)
Visa und Mastercard müsste man auch mit in die Verantwortung nehmen, aufgrund der Zahlreichen Scheinfirmen jedoch unmöglich eine verantwortlich auszumachen...
Γεια σας, διάβασα όλο το νήμα και βρήκα τις περισσότερες εταιρείες, αλλά έχει κανείς επαφές για το παρακάτω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Luxtel
cpwallet-cz
BP W ΦΟΡΤΩΣΗ
βοηθοί*ΑΡ
Hello, ive read through the whole thread and found most of the companies, but do anyone have contacts for the below? Thanks in advance
Luxtel
cpwallet-cz
BP W LOADING
helpersm*AP
Η φόρτωση BP W είναι bpwallet. Πάντα έπαιρνα χρήματα πίσω από αυτούς
BP W loading is bpwallet. Always got money back from them
Ευχαριστώ! Θα το δοκιμάσω 🙂
Για άλλους το ownrwallet.com μου απάντησε μέσα σε 2 ώρες ότι θα μου επέστρεφαν επίσης αν κάποιος έπαιρνε συναλλαγές από αυτούς!
Thank you! I will give it a try 🙂
For others ownrwallet.com answered me within 2 hours that they would refund me also if anyone got transactions from them!
Και γνωρίζει κανείς κάτι για τα αυτοκόλλητα. Λονδίνο;
Η επεξεργασία τους γίνεται μέσω Zinzipay
And does anyone know anything about Stickers. London?
they are processed via Zinzipay
Und weiß jemand etwas über Stickers. London ?
sie werden abgewickelt über Zinzipay
Έχω απειλήσει το ewave με το γαλλικό αντίστοιχο της FCA αλλά και το ευρωπαϊκό. Έχουν 48 εργάσιμες ώρες για να απαντήσουν διαφορετικά θα πάω και στην προστασία των καταναλωτών. Δείτε τι συμβαίνει
I have threatened ewave with the French equivalent of the FCA and also the European. They have 48 working hours to respond or I'll be going to the consumer protection also. See what happens
Έλαβα μια απόρριψη από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών σχετικά με μια καταγγελία στη Revolut. απλά δεν ανταποκρίνονται. Ο Λιθουανός διαμεσολαβητής ή το γραφείο καταγγελιών υποτίθεται ότι θα ενεργήσει προς το συμφέρον της Revolut. Το σύνθημα ισχύει: ποτέ μην δαγκώνεις το χέρι που σε ταΐζει!
Όλα τα διεφθαρμένα καθάρματα!
I received a rejection from the European Consumer Centre regarding a complaint to Revolut; they simply don't respond. The Lithuanian ombudsman or complaints office is also supposed to act in Revolut's interest. The motto applies: never bite the hand that feeds you!
All corrupt bastards!
Vom europäischen Verbraucherzentrum habe ich eine Ablehnung bekommen Bezüglich einer Beschwerde bei Revolut, die antworten denen einfach nicht. Der litauische Ombudsmann bzw. die Beschwerdestelle soll wohl auch eher im Interesse von Revolut handeln. Da gilt das Motto: Beiße nie die hand die dich füttert!
Alles koruppte bastarde!
Γεια, αν κάποιος παίζει στο mystake casino ή έχει καταθέσει χρήματα σε αυτόν. Θα ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι λειτουργούν χωρίς άδεια. Ισχυρίζονται ότι έχουν άδεια από το Curacao egaming και όταν έκανα κλικ στον σύνδεσμο που είναι διαθέσιμος μέσω του λογότυπού τους στον ιστότοπό τους, αυτό εμφανίστηκε (δείτε την παρακάτω εικόνα). Τους ζητάω επιστροφή χρημάτων καλής θέλησης εδώ και μερικούς μήνες, καθώς είχα ζητήσει από τους αντιπροσώπους υποστήριξής τους να κλείσουν τον λογαριασμό μου πολλές φορές και δεν έκαναν τίποτα γι 'αυτό ακόμα και αφού γνώριζαν ότι είμαι προβληματικός παίκτης στον οποίο είναι εγγεγραμμένος Gamstop. Τους αμφισβήτησα επίσης με την εσφαλμένη κωδικοποίηση των συναλλαγών τους για να παρακάμψω τους περιορισμούς που ισχύουν στην τράπεζά μου και να μας οδηγήσουν σε έναν κήπο με μη ανιχνεύσιμους παρόχους πληρωμών. Αφού τους ενημέρωσαν ότι δεν είχαν άδεια, το αφαίρεσαν αμέσως από τον ιστότοπό τους και το προσωπικό τους δεν ενεργούσε παρά μόνο επιπόλαιο. Λίγα λεπτά μετά απέκλεισαν οριστικά τον λογαριασμό μου. Όταν ρώτησα έναν από τους αντιπροσώπους υποστήριξης γιατί με είχαν μπλοκάρει, η απάντησή του ήταν ότι είχα «παραβιάσει» τους όρους και τις προϋποθέσεις του και όταν ρώτησα πώς. Είπαν ότι δεν μπορούσαν «να μοιραστούν αυτές τις πληροφορίες». Ωστόσο, ο υπεύθυνος συμμόρφωσής τους μού έστειλε email και είπε ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου για ασφαλέστερους λόγους τζόγου, καθώς ζήτησα κλείσιμο λογαριασμού και κατέστησα εμφανές στην ομάδα ότι είχα πρόβλημα με τον τζόγο. Πρέπει να σας κάνει να γελάτε, δεδομένου ότι το γνωρίζουν εδώ και μήνες και ένα άτομο είπε ότι αυτό οφείλεται στο ότι παραβίασα τους όρους του και ένας άλλος λέει ότι είναι για ασφαλέστερους σκοπούς τζόγου… οπότε ποιο είναι; Απλά ένα FYI για οποιονδήποτε από εσάς που έχετε παίξει μαζί τους. Από έρευνα πιστεύω ότι αυτό επιβεβαιώνει ότι λειτουργούν παράνομα, επομένως θα τους αναφέρω και θα ζητήσω πλήρη επιστροφή χρημάτων μέσω του curacao egaming.
Hi, if anyone plays at mystake casino or has deposited money to them. I would just like to make you all aware they have been operating without a license. They claim to been licensed by Curacao egaming and when I clicked on the link available through their logo on their website this is what appeared (see picture below). I have been asking them for a good will refund for a matter of months now as I had asked their support agents to close my account several times and they did nothing about it even after being aware that I am a problem gambler whom is signed up to Gamstop. I also questioned them with their miscoding of transaction to bypass restrictions in place on my bank and leading us down a garden path of untraceable payment providers. After making them aware they were unlicensed they immediately took it off their website and their staff were acting nothing but shifty. Moments after this they permanently blocked my account. When I asked one of the support agents why I had been blocked their response was that I had "violated" their terms and conditions and when I asked how. They said that they could "not share this information". However, their compliance manager has emailed me and said they closed my account on safer gambling grounds as I asked for an account closure and made it apparent to the team that I had a gambling problem. It’s got to make you laugh considering they’ve known this for months now and one person has said it’s because I’ve violated their terms and another says it’s for safer gambling purposes… so which one is it? Just an FYI for any of you whom have been playing with them. From research I believe this confirms that they are operating illegally so I will be reporting them and requesting a full refund through curacao egaming.
Οι άνθρωποι στο Κουρασάο γελούν κουρασμένα με αυτό, είτε τους αναφέρετε είτε όχι, τίποτα δεν θα συμβεί. Ακόμη και οι εκδότες αδειών είναι διεφθαρμένοι πίθηκοι. Γλυτώστε από τον κόπο.
The people in Curacao laugh wearily about it, whether you report them or not, nothing will happen. Even the license issuers are corrupt monkeys. Save yourself the trouble.
Die Leute in Curacao lachen da müde drüber, ob Du sie meldest oder nicht, es wird nichts passieren. Selbst die Lizenzaussteller sind Korrupte affen. Spar dir die mühe.
Έχω αναφέρει το Goriwire στις πολωνικές οικονομικές αρχές. Θα δω τι έχουν να πουν.
Μόλις έγραψα ένα μεγάλο γράμμα στην τράπεζά μου μέσω email και θα τηλεφωνήσω στην ομάδα διαφωνιών τη Δευτέρα και θα τους μιλήσω απευθείας σχετικά με τα πάντα στο email, δεν θα αρνηθώ τον τζόγο, αλλά χθες το βράδυ είχα αίτημα έγκρισης για συναλλαγές που δεν έκανα φτιαχνω, κανω. Αυτές οι εταιρείες χωρίς αμφιβολία πούλησαν τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας είναι τρομακτικό.
I have reported Goriwire to the Polish financial authorities. I will see what they have to say.
I have just written a big letter to my bank via email and I will phone the disputes team on Monday and speak to them directly regarding everything in the email, I will not deny gambling but last night I had approval request for transactions that I did not make. These companies have no doubt sold my bank card details it's fucking scary.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.