Προφανώς ο διαχειριστής πρέπει να εγκρίνει την ανάρτησή μου
Apparently admin has to approve my post
Admin måste tydligen godkänna mitt inlägg
Κανένα πρόβλημα, θα το κάνω τώρα. Είναι ένα μέτρο ασφαλείας για να αποτρέψει τους μη παίκτες να δημοσιεύουν ύποπτες προσφορές στο φόρουμ χωρίς αρχικό έλεγχο. Παρακαλώ μην το παίρνετε προσωπικά. Είμαστε εξαιρετικά διστακτικοί να δώσουμε σε οποιονδήποτε πρόσβαση σε αυτό το φόρουμ, ώστε να μπορεί να προσφέρει ή να διαφημίζει τέτοιες υπηρεσίες. Δεν έχετε ιδέα πόσα σκιερά άτομα προσπαθούν να αυξήσουν τις επιχειρήσεις τους εδώ σε σχεδόν καθημερινή βάση.
Σας παρακαλούμε να το θεωρήσετε ως προφύλαξη από την πλευρά μας.
Επιτρέπεται η ανάρτηση ειδησεογραφικών άρθρων ή άλλων τύπων γενικών πληροφοριών.
No problem, I'll do that now. It's a security measure to prevent non-players from posting suspicious offers on the forum without an initial check. Please don't take that personally. We are extremely hesitant to give anyone access to this forum so they can offer or advertise such services. You have no idea how many shady individuals attempt to raise their businesses here on a nearly daily basis.
Please consider that a precaution from our side.
Posting news articles or other types of general information is allowed.
γεια!
προσπάθησε να πάρει επιστροφή χρημάτων, αλλά είχε διαφορετική εμπειρία. Ο τραπεζικός μου λογαριασμός παγώθηκε και το καζίνο μου είπε ότι έστειλαν μια διαφωνία στην τράπεζά μου για έρευνα.
Το ποσό ήταν μεγάλο (γύρω στις 5 χιλιάδες) έτσι προσπαθούσαν να μειώσουν. μίλησε με την τράπεζα και μου είπαν ότι είναι σε επαφή με τον πάροχο πληρωμών και με ρώτησαν αν η υπηρεσία παρέχεται;
λίγο νευρικός που θα μπλοκαριστεί ο τραπεζικός μου λογαριασμός.
τι πρέπει να κάνω?
hey!
tried to get a refund, but had different experience. my bank account got frozen and casino told me that they sent a dispute to my bank for investigation.
amount was big (around 5k) so they triying to decline. talked with bank and they said that they are in contact with payment provider and asked me if the service was provided?
a bit nervous that my bank account will be blocked.
what should i do?
Εξαρτάται, από την τράπεζά μου μπορεί να χρειαστούν έως και 90 ημέρες πριν από την αντιστροφή χρέωσης και ούτω καθεξής. Άρα είστε τυχεροί αν είπαν ότι μπορεί να πάρει έως και 20 ημέρες
It depends, on my bank it can take up to 90 days before chargeback and so. So you are lucky if they said it can take up to 20 days
Έχω γράψει αρκετές φορές εδώ και έχω ενημερώσει τον κόσμο ότι είναι απάτη αν κάνεις καταγγελία κάρτας στην τράπεζα και λες ψέματα για το πού πήγε η πληρωμή (δηλαδή δεν λες ότι πήγε στο καζίνο/παιχνίδια).
Είτε συνεχίζετε να λέτε ψέματα ότι δεν λαμβάνετε την υπηρεσία, είτε είστε ειλικρινείς. Ανεξάρτητα από αυτό, μπορεί να υπάρξουν συνέπειες εάν η τράπεζα ανακαλύψει τώρα ότι ήσασταν ανέντιμοι όταν υποβάλατε αξίωση για την κάρτα σας (απόπειρα απάτης).
I have written several times here and informed people that it is a fraud if you make a card complaint to the bank and lie about where the payment went (i.e. not saying it went to the casino/games).
Either you keep lying about not getting the service, or you are being honest. Regardless, there may be consequences if the bank now discovers that you were dishonest when you made your card claim (attempted fraud).
Jag har skrivit flera gånger här och upplyst folk om att det är ett bedrägeri man begår ifall man gör en kortreklamation till banken och ljuger om var betalningen gått (dvs inte säger att den har gått till casino/spel).
Antingen fortsätter du ljuga om att du inte fått servicen, eller så är du är du ärlig. Oavsett kan det få konsekvenser om nu banken upptäcker att du varit oärlig när du gjorde din kortreklamation (försök till bedrägeri).
δεν χρειάζεται να λες ψέματα. Απλώς πυροβολείτε τον εαυτό σας στο πόδι. Εννοώ ότι τα χρήματα α έχουν ήδη χαθεί και πρέπει να το υποθέσετε. Πρέπει να είστε ειλικρινείς και να κρατάτε την τράπεζα με ένα, οπότε είναι απλώς ένα μπόνους αν λάβετε κρίση tbx
you don't have to lie. It's just shooting yourself in the foot. I mean money a is already gone and you have to assume that. You have to be honest and keep the bank with one, so it's just a bonus if you get tbx judgment
man behöver inte ljuga. Det är bara till och skjuta sig själv i foten. Jag menar pengar a är redan borta och man får utgå ifrån det. Man ska vara ärlig och håller banken med en så är det bara bonus om man får tbx dom
Τώρα έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να κάνουμε μια πραγματική διαφορά. Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν σουηδικές εταιρείες που εμπλέκονται στο οργανωμένο έγκλημα και τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν είναι ξεκάθαρα και σοβαρά. Πολλοί από εμάς έχουμε επηρεαστεί από αυτά τα καζίνο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Σίγουρα, μπορείτε να πείτε ότι εμείς οι ίδιοι έχουμε ευθύνη, αλλά όσοι καταλαβαίνουν πραγματικά το πρόβλημα ξέρουν ότι πρόκειται για κάτι περισσότερο από αυτό.
Τώρα έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε εκδίκηση. Η επιστροφή χρημάτων είναι ένα μπόνους, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα είναι να τεθούν σε λειτουργία αυτές οι εταιρείες. Θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που ζούμε σε μια χώρα με νόμους που μας προστατεύουν από δραστηριότητες όπως αυτή. Εάν δεν αναφέρουμε αυτές τις εταιρείες και εκμεταλλευτούμε αυτή την ευκαιρία, είμαστε απλώς ηλίθιοι. Σίγουρα θα το κάνω, γιατί αν όχι για μένα, τότε για να σώσω κάποιον άλλο.
Σας προτρέπω όλους να αναφέρετε. Μαζί είμαστε πιο δυνατοί. Θυμηθείτε ότι αυτές οι εταιρείες είναι που έχουν κάνει λάθη. Έχουν παρακάμψει σκόπιμα όλες τις μορφές προστασίας των καταναλωτών, όπως το μπλοκάρισμα κωδικών εμπόρων. Έχουμε καθήκον να ενεργούμε και να προστατεύουμε τον εαυτό μας και τους άλλους. Ας σταθούμε ενωμένοι και ας δείξουμε ότι δεν ανεχόμαστε αυτές τις καταχρήσεις.
γιατί να αφήσουμε αυτά τα μαχαίρια να τσαντιστούν στα πρόσωπά μας και να μας γελάσουν…
Now we now have a unique opportunity to make a real difference. We know that there are Swedish companies involved in organized crime, and the crimes committed are clear and serious. Many of us have been affected by these casinos in one way or another. Sure, you can say that we ourselves have a responsibility, but those who really understand the problem know that it is about more than that.
We now face the chance to get revenge. The money back is a bonus, but the most important thing is to put these companies in place. We should be thankful that we live in a country with laws that protect us from activities like this. If we don't report these companies and take advantage of this chance, we are just stupid. I'm definitely going to do it, because if not for myself, then to save someone else.
I urge you all to report. Together we are stronger. Remember that it is these companies that have made mistakes. They have deliberately bypassed all forms of consumer protection, such as blocking merchant codes. We have a duty to act and protect ourselves and others. Let us stand united and show that we do not tolerate these abuses.
why let these knaves piss in our faces and laugh at us…
Nu har vi nu en unik möjlighet att göra en verklig skillnad. Vi vet att det finns svenska bolag som är involverade i organiserad brottslighet, och de brott som begås är tydliga och allvarliga. Många av oss har på ett eller annat sätt drabbats av dessa casinon. Visst, man kan säga att vi själva har ett ansvar, men de som verkligen förstår problemet vet att det handlar om mer än så.
Vi står nu inför chansen att få revansch. Pengarna tillbaka är en bonus, men det viktigaste är att sätta dessa bolag på plats. Vi bör vara tacksamma för att vi bor i ett land med lagar som skyddar oss från sådana här aktiviteter. Om vi inte anmäler dessa bolag och utnyttjar denna chans, är vi bara dumma. Jag tänker definitivt göra det, för om inte för min egen skull, så för att rädda någon annan.
Jag uppmanar er alla att anmäla. Tillsammans är vi starkare. Kom ihåg att det är dessa bolag som har gjort fel. De har medvetet kringgått alla former av konsumentskydd, som till exempel blockerade merchantkoder. Vi har en plikt att agera och skydda oss själva och andra. Låt oss stå enade och visa att vi inte tolererar dessa övertramp.
varför låta dessa klåpare pissa oss i ansiktet och skratta åt oss…
Μπλόκαρε τον! Βλέπετε ότι είναι απατεώνας. Οι συμβουλές και οι συμβουλές του δεν είναι ευπρόσδεκτες από κανέναν εδώ μέσα. Και αυτοί οι απατεώνες χτυπούν κάποιο θύμα που μπορούν να ξεγελάσουν αργά ή γρήγορα
Block him! You see he is a scammer. His tips and advice are not welcome from anyone in here. And these scammers hit on some victim they can trick sooner or later
Blockera han! Ni ser ju att han är en scammer. Hans tips och råd är inte välkommna ifrån någon här inne. Och dessa scammer träffar på något offer dom kan lura förr eller senare
Ποια τράπεζα και ήσουν ειλικρινής σε όλα
Which bank and have you been honest about everything
Vilken bank och har du varit ärlig om allting
Μια εταιρεία που ασχολείται με το καζίνο και αποσύρει τα χρήματά σας από τον λογαριασμό σας αλλά το κρύβει με το γεγονός ότι αγοράσατε λουλούδια στην Κένυα δεν ελέγχεται. Λοιπόν, δεν θα έχουν πρόβλημα 🙂
A company that deals with casino and withdraws your money from your account but masks it with the fact that you bought flowers in Kenya is not regulated. Well, they won't be a problem 🙂
Ett företag som sysslar med casino och drar dina pengar ifrån ditt konto men maskerar det med att du köpt blommor i Kenya är inte regulated. Nä de blir inga trubbel 🙂
Η τράπεζα δεν επέστρεψε τίποτα. Έλαβε επίσης κάποια ηλίθια επιστολή απειλής από το καζίνο με αυτό -->
Η αντιστροφή χρέωσης είναι ένας τρόπος ανάκτησης κεφαλαίων που έχουν αποκτηθεί παράνομα από έναν έμπορο, όχι ένας τρόπος ακύρωσης της σύμβασης.
Σύμφωνα με το δίκαιο των καταναλωτών «Πράξη εναλλακτικής επίλυσης διαφορών σε θέματα καταναλωτών» Παράγραφος 7, Ενότητα 32: Ενιαίο σημείο επαφής για τη συνεννόηση των καταναλωτών και τις υποχρεώσεις κοινοποίησης των αρμόδιων αρχών και των εποπτικών αρχών, αυτός ο τύπος δραστηριότητας ερμηνεύεται ως δόλιος.
τυχαιο φανταζομαι....
The bank didn't refund anything. Also received some stupid threat letter from the casino with this -->
Chargeback is a way to recover funds that have been illegally obtained by a trader, not a way to cancel the contract.
Under Consumer law "Act of Alternative Dispute Resolution in Consumer Matters" Paragraph 7 Section 32: Single Point of Contact for Consumer Conciliation and notification obligations of the competent authorities and supervisory authorities, this type of activity is interpreted as fraudulent.
random, I guess....
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.