ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 125)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
468619 προβολές 4889 απαντήσεις |
|
1...124 125 126...247
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized668
πριν από 3 μήνες

Which bank are you with? Barclays opened a chargeback for me against this company & they sent the funds back.

xxkjxx
πριν από 3 μήνες

No sadly it's on a credit card so I am stuck unless I can find the company and email them

xxkjxx
πριν από 3 μήνες

Oh so you did tell them it was gambling related? The transactions I made were made with RBS (Mastercard) via debit card and they wouldn’t chargeback any transactions as it was put down as a scam claim and they would be the ones liable and stated Mastercard don’t allow gambling chargebacks. If wintermdse don’t respond I will gather the evidence and attempt to chargeback the last 2 transactions I made under a different chargeback code which my bank should accept as the deposits didn’t reach the gambling company.Hopefully Wintermdse just say they will refund me given there is so much evidence connecting ties which both parties have denied. The financial ombudsman are reviewing my case but the process will be longer and there is more too it as my bank have done other things wrong.Even with them they probably have loyalties to the million pound companies. Would they want to hamper their relationship?

Elijahanth
πριν από 3 μήνες

Yeah I did, but i used my normal debit card to make the transactions. Chargebacks are more hard when you use a credit card, some have advised to say you’ve bought gift cards which you haven’t received. I had a credit card too and I gambled on there and they reversed the payments as fraud reversal.

xxkjxx
πριν από 3 μήνες

Oh I see I will have to try with my bank again in 2 weeks if wintermdse don’t get back to me.If that don’t work down to the financial ombudsman.


whos your credit card provider Barclays too? If I had used my credit card I would have 100% been protected by fraud guarantee but would never have used a credit card.

Elijahanth
πριν από 3 μήνες

I used a vanquis Mastercard

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

No, that is not likely as casino payments are treated very differently then all other payments.


It almost impossible to get a chargeback on casino transactions. But since most Curacao based casinos prefer to use fake webshops for your deposits you can simply contact such a fake store and ask for a refund. Some will reply or issue a refund and others will ignore you which is fine as you do have now evidence that you reached out to the merchant which is with most creditcards mandatory before raising your case.

πριν από 3 μήνες

Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει τρόπος, και όποιος έχει καλό σύμβουλο στην τράπεζά του μπορεί να ελπίζει σε βοήθεια.

Είναι περισσότερο το ανεπαρκώς εκπαιδευμένο προσωπικό στις τράπεζες. Σήμερα, όλα γίνονται online, κανείς δεν γνωρίζεται πραγματικά προσωπικά, επομένως δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια καλή επιχειρηματική σχέση. Αλλά κατά κανόνα, οι τράπεζες θέλουν πελάτες που δεν προκαλούν προβλήματα και είναι πιο πιθανό να φέρουν χρήματα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, η επεξεργασία μιας αντιστροφής χρέωσης είναι αρκετά χρονοβόρα, ειδικά αν πρέπει να αναφέρετε 10-15 συναλλαγές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες τράπεζες αποφεύγουν να κάνουν αντιστροφές χρεώσεων επειδή είναι πολύ χρονοβόρο. Δεν είναι τα χρήματα της τράπεζας που έχουν χαθεί 😉 Συνεπώς, οι αντιστροφές χρεώσεων όπου το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο απορρίπτονται 😉



Ωστόσο, από προηγούμενη εμπειρία μπορώ να πω ότι υπάρχουν τράπεζες που απλώς χρεώνουν αντίστροφα τέτοιες συναλλαγές ως απάτη (συμβαίνει μόνο μία φορά). Στη συνέχεια, υπάρχουν τράπεζες που απαιτούν αναφορά στην αστυνομία για να πραγματοποιηθεί μια τέτοια αντιστροφή χρέωσης. Στη συνέχεια, υπάρχουν τράπεζες που εκδίδουν αντιστροφές χρέωσης με το σκεπτικό ότι η πληρωμή δεν ελήφθη (εδώ το καζίνο μπορεί απλώς να υποβάλει πλαστές αποδείξεις και η αντιστροφή χρέωσης χάνεται).



Η Visa και η Mastercard θα έπρεπε επίσης να θεωρηθούν υπεύθυνες, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού ψευδών εταιρειών είναι αδύνατο να εντοπιστεί μία υπεύθυνη...



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, ive read through the whole thread and found most of the companies, but do anyone have contacts for the below? Thanks in advance

Luxtel

cpwallet-cz

BP W LOADING

helpersm*AP

Mizu
πριν από 3 μήνες

BP W loading is bpwallet. Always got money back from them

Tiekefnntn
πριν από 3 μήνες

Thank you! I will give it a try 🙂


For others ownrwallet.com answered me within 2 hours that they would refund me also if anyone got transactions from them!

πριν από 3 μήνες

Και γνωρίζει κανείς κάτι για τα αυτοκόλλητα. Λονδίνο;


Η επεξεργασία τους γίνεται μέσω Zinzipay

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Has anyone got the email/website for lovin production? Seeing as they own ewave, maybe get a response from them?

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

I have threatened ewave with the French equivalent of the FCA and also the European. They have 48 working hours to respond or I'll be going to the consumer protection also. See what happens

πριν από 3 μήνες

Έλαβα μια απόρριψη από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών σχετικά με μια καταγγελία στη Revolut. απλά δεν ανταποκρίνονται. Ο Λιθουανός διαμεσολαβητής ή το γραφείο καταγγελιών υποτίθεται ότι θα ενεργήσει προς το συμφέρον της Revolut. Το σύνθημα ισχύει: ποτέ μην δαγκώνεις το χέρι που σε ταΐζει!


Όλα τα διεφθαρμένα καθάρματα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, if anyone plays at mystake casino or has deposited money to them. I would just like to make you all aware they have been operating without a license. They claim to been licensed by Curacao egaming and when I clicked on the link available through their logo on their website this is what appeared (see picture below). I have been asking them for a good will refund for a matter of months now as I had asked their support agents to close my account several times and they did nothing about it even after being aware that I am a problem gambler whom is signed up to Gamstop. I also questioned them with their miscoding of transaction to bypass restrictions in place on my bank and leading us down a garden path of untraceable payment providers. After making them aware they were unlicensed they immediately took it off their website and their staff were acting nothing but shifty. Moments after this they permanently blocked my account. When I asked one of the support agents why I had been blocked their response was that I had "violated" their terms and conditions and when I asked how. They said that they could "not share this information". However, their compliance manager has emailed me and said they closed my account on safer gambling grounds as I asked for an account closure and made it apparent to the team that I had a gambling problem. It’s got to make you laugh considering they’ve known this for months now and one person has said it’s because I’ve violated their terms and another says it’s for safer gambling purposes… so which one is it? Just an FYI for any of you whom have been playing with them. From research I believe this confirms that they are operating illegally so I will be reporting them and requesting a full refund through curacao egaming. file

πριν από 3 μήνες

Οι άνθρωποι στο Κουρασάο γελούν κουρασμένα με αυτό, είτε τους αναφέρετε είτε όχι, τίποτα δεν θα συμβεί. Ακόμη και οι εκδότες αδειών είναι διεφθαρμένοι πίθηκοι. Γλυτώστε από τον κόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 3 μήνες

I have reported Goriwire to the Polish financial authorities. I will see what they have to say.


I have just written a big letter to my bank via email and I will phone the disputes team on Monday and speak to them directly regarding everything in the email, I will not deny gambling but last night I had approval request for transactions that I did not make. These companies have no doubt sold my bank card details it's fucking scary.

carsix79
πριν από 3 μήνες

I couldn't tell you my friend. If they are located in Strasbourg then more than likely!

Dt100
πριν από 3 μήνες

I had the same! They sold my bank card details too 😕

1...124 125 126...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα