Είναι τα ίδια άτομα με την ίδια εγγεγραμμένη διεύθυνση στο Λονδίνο. και τα 3 είναι συνδεδεμένα και έχουν τον ίδιο διευθυντή
They are the same people with the same registered address in London. all 3 are linked and have the same director
Αν ψάξετε στο google το όνομά του, φαίνεται επίσης να βρίσκεται πίσω από αρκετές από τις εσθονικές εταιρείες.
If you google his name, he also seems to be behind several of the Estonian companies as well.
Googlar man hans namn verkar han även ligga bakom flera av dom estländska bolagen också.
Ναι, λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω με τον έμπορο
Yes they say I have to contact the merchant
WINTERMDSE
αν επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email, θα αναγνωρίσουν το παράπονό σας, θα το κλιμακώσουν και στη συνέχεια δεν θα σας απαντήσουν ξανά lol
Όσον αφορά την αντιστροφή χρέωσης, απέρριψαν κάθε αντιστροφή χρέωσης που έκανα, εκτός από 2 που ήταν £50 το καθένα. Τα υπόλοιπα ήταν περίπου £70+. Έγραψαν στην τράπεζά μου και ισχυρίστηκαν ότι αγόρασα ψηφιακή τέχνη από αυτούς με αριθμούς αναφοράς. Έκανα έφεση στην τράπεζά μου και εξήγησα την κατάσταση, αλλά αμφιβάλλω ότι θα κάνουν κάτι.
WINTERMDSE
if you contact them by email, they will acknowledge your complaint, escalate it and then never reply to you again lol
in regards to chargeback, they declined every chargeback I did apart from 2 which were of £50 each. The rest were like £70+. They wrote to my bank and claimed I bought digital art from them with reference numbers. I’ve appealed it with my bank and explained the situation, but I doubt they’ll do anything.
Πώς καταλάβατε ότι ήταν πληρωμές καθώς φαίνεται ότι όλοι οι άλλοι δεν έχουν τύχη;
How did you find out it was payments as it seems everyone else is having no luck?
Έκανα μια εικονική κατάθεση και μου βγήκαν όταν επεξεργαζόταν
I did a dummy deposit and they came up when it was processing
Επέστρεψαν και είπαν ότι δεν βρήκαν κανένα δικό μου, αλλά δεν τους πιστεύω
They have come back and said they couldn't find any of mine but I dont believe them
Μερικές από τις συναλλαγές μου δηλώνουν ξεκάθαρα το ίδιο με το Tiekefnntn οπότε πώς γίνεται να μην μπορούν να βρουν τη δική μου με όλες τις πληροφορίες που τους έχω δώσει
Some of my transactions clearly state the same as Tiekefnntn so how come they can't find mine with all the information I have given them
Helpers*Sm στο Εδιμβούργο είναι σωστό; Θα τους πετάξω το βιβλίο
Helpers*Sm in Edinburgh is that correct? I am going to throw the book at them
Περνάω παλιές κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών από τον Φεβρουάριο, χρησιμοποιούσα το MyStake, οπότε μέσω της Santeda έχω μερικές εταιρείες στο αντίγραφό μου Cleverprix* dota και frezhh limiteddigitech, η τράπεζα λέει ότι τώρα είναι πολύ αργά για να τα χρεώσεις πίσω, ξέρει κανείς με ποιον να επικοινωνήσει με αυτές τις εταιρείες;
I have been going through old bank statements from February I was using MyStake so through Santeda I have a couple of company’s on my statement Cleverprix* dota and frezhh limiteddigitech, the bank say it’s now too late to charge these back does anyone know who to contact with these companies ?
Γεια σας παρακολουθώ αυτό το φόρουμ εδώ και λίγο καιρό. Όσον αφορά τις συναλλαγές σας στο Wintermdse, πώς κάνατε την τράπεζά σας να επεξεργαστεί ξανά μια αντιστροφή χρέωσης. Έκαναν τη δική μου ως απάτη και την απέρριψαν. Πόσες συναλλαγές κάνατε με το wintermdse και ποια ήταν τα ποσά γιατί το δικό μου σύνολο £4000 αλλά έκανα μόνο 5 συναλλαγές συνολικά. Περιμένω απάντηση από την ερευνητική ομάδα εκεί, αλλά έχω αποδείξεις ότι η εταιρεία τυχερών παιχνιδιών αρνείται οποιαδήποτε σχέση μαζί τους και επιβεβαίωσε ότι δεν έχουν καμία σχέση με την Wintermdse. Αλλά έλαβα το ιστορικό καταθέσεων μου, το οποίο είναι σύμφωνο με τις φορές που έγιναν οι συναλλαγές στο εταιρεία τυχερών παιχνιδιών μέσω του wintermdse. Το πρόβλημά μου με την εταιρεία τυχερών παιχνιδιών προέκυψε όταν προσπάθησα να κάνω μια ανάληψη, η οποία απορρίφθηκε πολλές φορές χωρίς λόγο και δεν λάμβανα απάντηση για το πώς να διορθώσω το πρόβλημα. Η τράπεζά μου ήταν επίσης τρομερή σε σχέση με αυτήν την κατάσταση και είναι εν μέρει φταίω αλλά και το δικό μου λάθος πρέπει να λογοδοτήσω. Επομένως, πιστεύετε ότι η Wintermdse θα προσπαθήσει να πει ότι αγόρασα και έργα τέχνης, λαμβάνοντας υπόψη ότι όλες οι καταθέσεις μου ήταν τουλάχιστον 500 £, εάν δεν απαντήσουν εντός των επόμενων 2 εβδομάδων, θα επιστρέψω στις τράπεζές μου και θα πιέσω ξανά για επιστροφή χρέωσης. Έχω ήδη κλιμακωθεί σε ο οικονομικός διαμεσολαβητής για τα λάθη που έκανε η τράπεζά μου σε αυτήν την κατάσταση θα είχε χάσει μόνο 500 £ αντί για 4.000 £. Το πιο οδυνηρό είναι ότι θα φύγω σε 3 εβδομάδες θα ήταν ένα όνειρο που θα είχα επιλύσει πριν μπω στο αεροπλάνο.
Hi been keeping tabs on this forum for a little while now. In regards to your Wintermdse transactions how did you get your bank to process a chargeback again.They put mine down as a scam and rejected it. How many transactions did you make with wintermdse and what were the amounts because mine total £4000 but I only made 5 transactions in total. I am waiting for a response from there investigation team but have the evidence of the gambling company denying any relationship to them and confirmed they have no connection to Wintermdse.But I obtained my deposit history which is in line with the times transactions were made to the gambling company through wintermdse. My problem with gambling company stemmed when I tried to make a withdrawal which was declined multiple times for no reason and I wasn’t receiving an answer on how to fix the issue.My bank has just been terrible in regards to this situation too and are partly to blame but also my fault too have to hold accountability. So do you think Wintermdse will try to say I bought art too considering all my deposits were minimum £500 if they don’t respond within next 2 weeks I will just go back to my banks and push for a chargeback again.Have already escalated to the financial ombudsman for the mistakes my bank have made in this situation would have only lost £500 instead of the £4000.Most painful thing is I go away in 3 weeks would be a dream to have resolved before I get on the plane.
Εξήγησα τι συνέβη στην τράπεζά μου (Barclays) και άνοιξαν τις αντιστροφές χρέωσης. Ήταν 18 συνολικά, αλλά για κάποιο λόγο η τράπεζά μου άνοιξε μόνο 8 αντιστροφή χρέωσης εναντίον τους. Ήταν περίπου 1800 £. Επικοινώνησα επίσης με τον οικονομικό διαμεσολαβητή, επειδή στην επιστολή αντιστροφής χρέωσης που απορρίφθηκε αναφέρει ότι έχετε 10 ημέρες για να κάνετε έφεση, κάτι που έκανα και η τράπεζα δεν μου ζήτησε ποτέ. Ελπίζω λοιπόν ότι ο οικονομικός διαμεσολαβητής θα με βοηθήσει. Όπως είπα για κάποιο λόγο η WINTERMDSE έστειλε πίσω 2 πληρωμές από τις 8, και ήταν και οι δύο οι χαμηλότερες πληρωμές που ήταν £50, οπότε σίγουρα στην τράπεζα γνωρίζουν ότι η εταιρεία προσπαθεί να κρατήσει τις μεγαλύτερες καταθέσεις μου. Είναι βέβαιο ότι χρεώνονται για αντιστροφές χρέωσης, γι' αυτό απορρίπτουν τις μεγαλύτερες και είναι απλώς πιο εύκολο να στείλουν τα χρήματα πίσω για 50 £. Τι σου είπε ο οικονομικός διαμεσολαβητής άνοιξαν υπόθεση
I explained what happened to my bank(Barclays) and they opened the chargebacks. There were 18 in total, but for some reason my bank only opened 8 chargeback against them. It was for around £1800. I’ve contacted financial ombudsman too because on my declined chargeback letter it says you have 10 days to appeal it, which I did and the bank never got back to me. So I’m hoping financial ombudsman will help me. Like I said for some reason WINTERMDSE sent back 2 payments out of the 8, and they were both the lowest payments which were £50, so surely to the bank they know the company is trying to hold my bigger deposits. Pretty sure they get charged for chargebacks that’s why they decline the bigger ones and it’s just easier to send the funds back for £50. What did financial ombudsman say to you did they open a case
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.