Έχω βοηθούς
Εάν η πληρωμή λέει ότι η τοποθεσία είναι το Εδιμβούργο, ο επεξεργαστής πληρωμής είναι
www.paymentz.co.uk απαντούν εντός 3 εργάσιμων ημερών
έχει κανείς ZPDG
I have helpersm
if the payment says the location is Edinburgh the payment processor is
www.paymentz.co.uk they respond within 3 working days
does anyone have ZPDG
Χρειάζομαι και το ZPDG.
Η Luminarpay αρνείται να επιστρέψει τα χρήματα, το ίδιο και η Ecopay Αφρική
I need ZPDG too.
Luminarpay refuse to refund, so does Ecopay Africa
Έχετε λάβει επιστροφές χρημάτων από αυτούς;
Have you recieved any refunds from them ?
Ποια ήταν η εμπειρία σας μαζί τους; Πώς απάντησαν;
What was your experience with them? How did they reply?
Δεν φαίνεται να έχεις μάθει τίποτα από τα προηγούμενα μηνύματα, έτσι; Δημοσιεύετε κάθε βήμα σχετικά με αυτούς τους παρόχους υπηρεσιών και μετά εκπλήσσεστε όταν δεν επιστρέφουν χρήματα ή σταματούν την επιστροφή χρημάτων κάποια στιγμή.
You don't seem to have learned anything from the previous messages, do you? You post every step about these service providers and then you're surprised when they don't refund any money or stop refunding at some point.
Aus den vorherigen Nachrichten scheint Ihr nicht gelernt zu haben oder? Ihr Postet hier jeden Schritt über diese DIenstleister, und wundert Euch wenn diese keine Gelder erstatten, bzw. die Erstattung irgendwann einstellen.
Δεν είναι μόνο να τους ζητήσετε να σας επιστρέψουν τα χρήματα. Ορισμένες τράπεζες απαιτούν να επικοινωνήσετε με τον έμπορο για να ξεκινήσετε μια αντιστροφή χρέωσης. Εάν δεν απαντήσουν ή δεν παρέχουν πληροφορίες, είναι δύσκολο να προχωρήσετε στην αντιστροφή χρέωσης.
It’s not all about getting them to refund you. Some banks require you contact the merchant to initiate a chargeback; if they don’t reply or provide any information it’s hard to progress the chargeback.
Παρατηρείτε κάτι; Μόλις είπατε στον εαυτό σας τον λόγο για τον οποίο δεν λάβατε επιστροφή χρημάτων ή απάντηση!
Do you notice something? You just told yourself the reason why you didn't get a refund or a response!
Merkst Du etwas? Du hast Dir eigentlich gerade den Grund selber genannt, warum Du keine Erstattung bzw. Antwort ehälst!
Δεν είναι κακό να ρωτάς για την εμπειρία κάποιου άλλου. Είστε περισσότερο από ευπρόσδεκτοι στα email gatekeep και στη «διαδικασία» σας, αλλά αν δεν το έχετε προσέξει, βρισκόμαστε όλοι στην ίδια βάρκα εδώ.
There’s no harm in asking about another persons experience. You’re more than welcome to gatekeep emails and your "process", but if you haven’t noticed, we’re all in the same boat here.
Δεν είναι κακό να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή λιανικής. Πρέπει να προσθέσω ότι η τράπεζά μου απαιτεί απόδειξη επικοινωνίας μεταξύ εμένα και του πωλητή λιανικής σχετικά με επιστροφές χρημάτων για να ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης
There’s no harm in trying contacting the retailer. I must add, my bank requires proof of communication between myself and the retailer regarding refunds to initiate a chargeback
Στη συνέχεια, διευκρινίστε το πρώτα με την τράπεζά σας ή μόνο με τον πάροχο προτού παρουσιάσετε την απάντηση στον πάροχο σε μια ασημένια πιατέλα. Η απάντηση του παρόχου είναι να παραμείνει σιωπηλός εάν 50 email με το ίδιο αίτημα φτάσουν στον πάροχο ταυτόχρονα.
Εάν η τράπεζα δεν έχει άλλη λύση/λόγο για να ξεκινήσει την αντιστροφή χρέωσης, θα απορρίψει την αντιστροφή χρέωσης λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων, οπότε το μήνυμα που αποστέλλεται είναι άσχετο. Η τράπεζα λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζει η Mastercard. Το πρόβλημα με την αντιστροφή χρέωσης είναι η επαλήθευση 3DS, η οποία μεταθέτει την ευθύνη στην τράπεζα. Εάν μια συναλλαγή δεν έχει επαληθευτεί 3DS, ο πάροχος είναι υπεύθυνος. Αυτό σημαίνει: επαλήθευση 3DS = κακή σχεδίαση. Η μέθοδος του παρόχου είναι τόσο ασφαλής όσο μια μεταφορά SEPA, αφού πληρώσετε, δεν θα λάβετε τα χρήματα πίσω τόσο γρήγορα.
Θα μπορούσατε επίσης να πείτε ότι εάν θέλετε να ξεπλύνετε χρήματα, πρέπει απλώς να εργαστείτε με Mastercard ή VISA. Έχετε την εντύπωση ότι οι κανόνες για την αντιστροφή χρέωσης υπερισχύουν της ισχύουσας νομοθεσίας.
Then first clarify it with your bank or the provider alone before you present the answer to the provider on a silver platter. The provider's response is to remain silent if 50 emails with the same request reach the provider at the same time.
If the bank has no other solution/reason to initiate the chargeback, it will reject the chargeback for lack of evidence, in which case a message sent is irrelevant. The bank works according to the rules specified by Mastercard. The problem with the chargeback is the 3DS verification, which shifts the liability to the bank. If a transaction is not 3DS verified, the provider is liable. This means: 3DS verification = a bad hand drawn. The provider's method is as safe as a SEPA transfer, once you have paid, you won't get the money back so quickly.
You could also say that if you want to launder money, you just have to work with Mastercard or VISA. You get the impression that the rules for a chargeback take precedence over the applicable law.
Dann kläre es erstmal mit Deiner Bank bzw. dem Anbieter alleine bevor Du hier dem Anbieter die Antwort auf dem Silbertablett präsentierst. Die Antwort des Anbieters lautet dann schweigen, wenn zeitgleich 50 E-Mails mit dem gleichen Anliegen den Anbieter erreichen.
Wenn die Bank keine andere Lösung / Grund parat hat die Rückbuchung einzuleiten, lehnt sie den Chargeback ab aus Mangel an beweisen, da ist eine verschickte Nachricht irrelevant. Die Bank arbeitet nach den vorgegebenen Regeln von Mastercard. Das Problem bei der Rückbuchung ist die 3DS-Verifizierung, dies legt die Haftung auf die Bank um. Ist eine Transaktion nicht 3DS verifiziert haftet der Anbieter. Bedeutet: 3DS Verifizierung = Arschkarte gezogen. Die Methode der Anbieter ist sowas von Safe wie eine SEPA-Überweisung, einmal bezahlt bekommst Du das Geld so schnell nicht wieder.
Man kann auch sagen, wenn man Geld waschen möchte, muss man nur mit Mastercard oder VISA zuammen arbeiten. Man hat den Eindruck, dass die Regeln für einen Chargeback über den geltenden Gesetz stehen.
Μπορεί κάποιος να μου πει ποια ιστοσελίδα βρίσκεται πίσω από την DstrLTD, Λεμεσός Κύπρου;
Βρήκα το παρακάτω που είναι επίσης δημιουργικό.
Music Reverb ( support@musicreverb.com )
Emarse Skincare ( info@emarseskin.com )
123-Πρότυπα ( support@123templates.net )
Άμεση φόρεμα πανί ( hi@mydressdirect.com )
CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )
KyPay ( support@nun-tech.com )
Dolcepay Limited/Κένυα ( support@dpkenya.com )
Όλα συνδέονται με καζίνο με έδρα το Κουρασάο/Κύπρος που λειτουργούν παράνομα στη χώρα μου (ενώ η υποστήριξή τους αρχικά ισχυρίζεται ότι δεν είναι αλήθεια και είναι νόμιμα, μέχρι να τους αντιμετωπίσετε και να πουν ότι ο παίκτης είναι υπεύθυνος). Προκειμένου να διεκπεραιωθεί με επιτυχία μια αντιστροφή χρέωσης, επικοινωνούσα πάντα με τον έμπορο ζητώντας επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν έλαβα προϊόντα, αλλά απλώς αγνοούν μια απάντηση που καθιστά πολύ εύκολο για την τράπεζά μου να αμφισβητήσει τη συναλλαγή που κάνουν οι έμποροι». να πολεμήσεις. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η διαδικασία εκτελείται μόνο όταν δεν μπορείτε να επιλύσετε το ζήτημα με το καζίνο/απορρίψει την επιστροφή χρημάτων ή/και την απόσυρσή σας για διάφορους λόγους από την πλευρά τους!
Can anyone tell me which website is behind DstrLTD, Limassol Cyprus?
I have found the following which is also creative.
Music Reverb (support@musicreverb.com)
Emarse Skincare (info@emarseskin.com)
123-Templates (support@123templates.net)
Dress Direct Cloth (hi@mydressdirect.com)
CSSKINSPRO (info@paytechpro.com)
KyPay (support@nun-tech.com)
Dolcepay Limited/Kenya (support@dpkenya.com)
All are linked to Curacao/Cyprus based casinos that operate illegally in my country(while their support first claims thats not true and they are legal, until you confront them and they say that the player is responsible). In order to successfully get a chargeback processed I always reached out to the merchant asking for a refund as I did not receive any goods, but they simply ignore a reply which makes it quite easy for my bank to dispute the transaction which the merchants don't fight. Do note this procedure is only executed when you are unable to resolve the matter with the casino/they refuse your refund and/or withdrawal for various reasons from their side!
γεια
Ήταν για helpserm??
Πιστεύω ότι αυτό είναι επίσης για helpserm visiola κ.λπ
Hi
Was this for helpserm ??
I beleive this is also for helpserm visiola etc
Πιστεύω ότι το DSTRLTD είναι το Destream. συλλέγουν δωρεές ή πληρωμές για δημιουργούς περιεχομένου. Δεν θα λάβετε απάντηση από αυτούς
I believe DSTRLTD is Destream; they collect donations or payments for content creators. You will not get a reply from them
Το Helpersm ήταν το payz.co.uk ναι. Απολαύστε τα χρήματά σας πίσω, αλλά να είστε γρήγοροι πριν γίνουν σοφοί σε αυτό
Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it
Γεια είναι και αυτή η Visiola; Μερικές φορές εμφανίζεται ως βοηθός πριν από το visiola
Hi is that visiola as well? Sometimes it shows as helpersem before visiola
Οχι; Γιατί να το πω αυτό. Μην αναφέρετε ποτέ τα καζίνο. Ας πούμε ότι δεν έχετε ιδέα για ποιο σκοπό ήταν και δεν έχετε λάβει κανένα αγαθό ή αλληλογραφία
No? Why would I say that. Never ever mention casinos. Say you have no idea what it was for and haven’t received any goods or correspondence
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.