ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 118)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
469331 προβολές 4892 απαντήσεις |
|
1...117 118 119...247
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Does anyone have any information on GLADYS TECHNOLOGIES

πριν από 3 μήνες

Or CLOSER CITY AGRO

BigDavo
πριν από 3 μήνες

I have helpersm


if the payment says the location is Edinburgh the payment processor is


www.paymentz.co.uk they respond within 3 working days


does anyone have ZPDG

Tiekefnntn
πριν από 3 μήνες

I need ZPDG too.


Luminarpay refuse to refund, so does Ecopay Africa

Tiekefnntn
πριν από 3 μήνες

Have you recieved any refunds from them ?

Tiekefnntn
πριν από 3 μήνες

What was your experience with them? How did they reply?

πριν από 3 μήνες

Δεν φαίνεται να έχεις μάθει τίποτα από τα προηγούμενα μηνύματα, έτσι; Δημοσιεύετε κάθε βήμα σχετικά με αυτούς τους παρόχους υπηρεσιών και μετά εκπλήσσεστε όταν δεν επιστρέφουν χρήματα ή σταματούν την επιστροφή χρημάτων κάποια στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 3 μήνες

It’s not all about getting them to refund you. Some banks require you contact the merchant to initiate a chargeback; if they don’t reply or provide any information it’s hard to progress the chargeback.

BigDavo
πριν από 3 μήνες

Παρατηρείτε κάτι; Μόλις είπατε στον εαυτό σας τον λόγο για τον οποίο δεν λάβατε επιστροφή χρημάτων ή απάντηση!

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 3 μήνες

There’s no harm in asking about another persons experience. You’re more than welcome to gatekeep emails and your "process", but if you haven’t noticed, we’re all in the same boat here.

πριν από 3 μήνες

There’s no harm in trying contacting the retailer. I must add, my bank requires proof of communication between myself and the retailer regarding refunds to initiate a chargeback

πριν από 3 μήνες

Στη συνέχεια, διευκρινίστε το πρώτα με την τράπεζά σας ή μόνο με τον πάροχο προτού παρουσιάσετε την απάντηση στον πάροχο σε μια ασημένια πιατέλα. Η απάντηση του παρόχου είναι να παραμείνει σιωπηλός εάν 50 email με το ίδιο αίτημα φτάσουν στον πάροχο ταυτόχρονα.

Εάν η τράπεζα δεν έχει άλλη λύση/λόγο για να ξεκινήσει την αντιστροφή χρέωσης, θα απορρίψει την αντιστροφή χρέωσης λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων, οπότε το μήνυμα που αποστέλλεται είναι άσχετο. Η τράπεζα λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζει η Mastercard. Το πρόβλημα με την αντιστροφή χρέωσης είναι η επαλήθευση 3DS, η οποία μεταθέτει την ευθύνη στην τράπεζα. Εάν μια συναλλαγή δεν έχει επαληθευτεί 3DS, ο πάροχος είναι υπεύθυνος. Αυτό σημαίνει: επαλήθευση 3DS = κακή σχεδίαση. Η μέθοδος του παρόχου είναι τόσο ασφαλής όσο μια μεταφορά SEPA, αφού πληρώσετε, δεν θα λάβετε τα χρήματα πίσω τόσο γρήγορα.


Θα μπορούσατε επίσης να πείτε ότι εάν θέλετε να ξεπλύνετε χρήματα, πρέπει απλώς να εργαστείτε με Mastercard ή VISA. Έχετε την εντύπωση ότι οι κανόνες για την αντιστροφή χρέωσης υπερισχύουν της ισχύουσας νομοθεσίας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Paymentz refunded me in 2 working days from their first response. 👌

πριν από 3 μήνες

Can anyone tell me which website is behind DstrLTD, Limassol Cyprus?


I have found the following which is also creative.


Music Reverb (support@musicreverb.com)

Emarse Skincare (info@emarseskin.com)

123-Templates (support@123templates.net)

Dress Direct Cloth (hi@mydressdirect.com)

CSSKINSPRO (info@paytechpro.com)

KyPay (support@nun-tech.com)

Dolcepay Limited/Kenya (support@dpkenya.com)


All are linked to Curacao/Cyprus based casinos that operate illegally in my country(while their support first claims thats not true and they are legal, until you confront them and they say that the player is responsible). In order to successfully get a chargeback processed I always reached out to the merchant asking for a refund as I did not receive any goods, but they simply ignore a reply which makes it quite easy for my bank to dispute the transaction which the merchants don't fight. Do note this procedure is only executed when you are unable to resolve the matter with the casino/they refuse your refund and/or withdrawal for various reasons from their side!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Tiekefnntn
πριν από 3 μήνες

Hi


Was this for helpserm ??

I beleive this is also for helpserm visiola etc


Youssf
πριν από 3 μήνες

I believe DSTRLTD is Destream; they collect donations or payments for content creators. You will not get a reply from them

Sutton
πριν από 3 μήνες

Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it

Tiekefnntn
πριν από 3 μήνες

Hi is that visiola as well? Sometimes it shows as helpersem before visiola


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it

πριν από 3 μήνες

Did you say it was from an illegal casino?

Anonymized668
πριν από 3 μήνες

No? Why would I say that. Never ever mention casinos. Say you have no idea what it was for and haven’t received any goods or correspondence

1...117 118 119...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα