Η IGA ανταποκρίθηκε σε εύθετο χρόνο; Έχω την Velobet σε μια γωνιά γιατί μου επέτρεψαν να κάνω κατάθεση όταν τους ζήτησα να μην είναι πάρα πολύ κλπ μετά το άνοιγμα του λογαριασμού ξανά. Ωστόσο, δεν θα μου δώσουν μεταγραφές που να αποδεικνύουν ότι έχω δίκιο! Είναι φρικτή εξυπηρέτηση πελατών κλπ δεν τα αντέχω
Did the IGA respond in due course? I have Velobet in a corner because they allowed me to deposit when I asked them not too etc after reopening account. They however won't provide me with transcripts that prove me right! They are horrible customer service etc I can't stand them
Μπορείτε να δοκιμάσετε, αλλά στη Γερμανία είναι σχεδόν αδύνατο να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης για τα καζίνο με αναφορά στις αλλαγμένες συναλλαγές.
Οι περισσότερες τράπεζες τις μπλοκάρουν επειδή ο οδηγός αντιστροφής χρέωσης της Mastercard αναφέρει ότι οι συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο δεν είναι κατάλληλες για αντιστροφή χρέωσης, επομένως δεν έχει σημασία αν το MCC έχει τροποποιηθεί.
Εάν υποβάλετε αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν λάβατε την υπηρεσία, οι τράπεζες θα ζητήσουν αποδείξεις, τις οποίες δεν μπορείτε να υποβάλετε επειδή δεν υπάρχουν αποδείξεις.
Έχασα ακόμη και σε μία περίπτωση αντιστροφής χρέωσης επειδή ο έμπορος παρουσίασε πλαστά τιμολόγια, οπότε να είστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε!
You can try, but in Germany it is almost impossible to make a chargeback for casinos with reference to the changed transactions.
Most banks block them because Mastercard's chargeback guide states that transactions related to gambling are not eligible for chargeback, so it doesn't matter whether the MCC has been modified.
If you submit a chargeback because you did not receive the service, the banks will ask for receipts, which you cannot submit because there are no receipts.
I even lost in one chargeback case because the merchant presented fake invoices, so be prepared for anything!
Man kann es versuchen, in Deutschland ist es nahezu unmöglich eine Rückbuchung für Kasinos durchzuführen mit Bezug zu den veränderten Transaktionen.
Die meisten Banken blocken ab weil, der Chargeback-Guide von Mastercard besagt, dass Transaktionen mit Bezug zum Glücksspiel nicht rückbuchungswürdig sind, da interessiert es nicht ob da der MCC modifiziert wurden ist.
Wenn Du ein Chargeback einreichst wegen nicht erhaltener Leistung, dann fordern die Banken belege, die kannst Du nicht einreichen, weil es keine Belege gibt.
In einem Chargebackfall habe ich sogar verloren, weil der Händler gefakte Rechnungen präsentiert hat, also stellt euch auf alles ein!
Η απάντηση μπορεί επίσης να είναι επώδυνη.
Μπορείτε επίσης να αφήσετε τη δημιουργικότητά σας να ξεφύγει όταν πρόκειται να παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία για μια αντιστροφή χρέωσης.
The answer may also be painful.
You can also let your creativity run wild when it comes to providing evidence for a chargeback.
Die Antwort wird eventuell auch Schmerzhaft sein.
Man kann in Sachen Belege für ein Chargeback auch gerne selber seiner kreativen Ader freien lauf lassen.
Όχι, δυστυχώς, δεν ξέρω ποιος επεξεργάστηκε την πληρωμή. Μόλις επικοινώνησα με τον Visiola και μου επέστρεψαν απευθείας τα χρήματα. Νομίζω ότι πρέπει να ήμουν πολύ τυχερός εκείνη τη στιγμή.
No sorry I don’t know who processed the payment. I just contacted Visiola and they refunded me direct. I think I must have just been very lucky at the time.
Έχετε ακόμα τη διεύθυνση email ή τον ιστότοπο που χρησιμοποιήσατε καθόλου, παρακαλώ;
Do you still have the email address or website you used at all please?
Έχω παρατηρήσει τη συμπεριφορά σου και πρέπει να το αντιμετωπίσω. Είναι σημαντικό να παραμείνετε ήρεμοι. Τυχόν μελλοντικές ακατάλληλες δημοσιεύσεις θα είναι κρυφές. Εάν συνεχίσετε να παρενοχλείτε άλλους όπως κάνατε, ενδέχεται να αποκλειστείτε οριστικά από αυτό το φόρουμ. Προσπαθήστε να είστε ευγενικοί, ακόμα κι αν διαφωνείτε με κάποιον.
Αν και χαίρομαι που βλέπω ότι ήταν πιθανώς ένα προσωρινό επεισόδιο, εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος ότι μπορούσε να αποφευχθεί.
Ας το κρατήσουμε αξιοπρεπές όλες τις μέρες σε ένα μήνα 😉
I've noticed your behavior, and I need to address it. It's important that you remain calm. Any future inappropriate posts will be hidden. If you continue to harass others as you have been doing, you may be permanently banned from this forum. Please try to be polite, even if you disagree with somebody.
Though I'm glad to see it was probably a temporary episode, I'm still convinced it was avoidable.
Let's keep it decent all days in a month 😉
Δεν έχετε τη διεύθυνση email της ίδιας της Santeda εάν σας έστειλαν μέσω της συνημμένης συμφωνίας κλπ;
Do you not have the email address for Santeda itself if they sent you through the attached agreement etc?
γεια
Η υποστήριξη της velobet αποστέλλεται μέσω της συμφωνίας.
Hi
velobet support sent through the agreement.
Πώς εμφανίστηκαν αυτές οι συναλλαγές; HelpersSm;
What did these transactions appear as? HelpersSm?
Pay op αρνηθείτε να αναγνωρίσετε ανοιχτές τραπεζικές μεταφορές, ώστε να μην έχετε καμία πιθανότητα να λάβετε επιστροφή χρημάτων εάν έχετε πληρώσει μέσω τραπεζικής μεταφοράς.
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Σας ενημερώνουμε ότι η Payop δεν παρέχει τις υπηρεσίες απευθείας, αλλά επεξεργάζεται μόνο τις πληρωμές για τους εμπόρους (ιστοσελίδες) μας.
Σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον έμπορο σχετικά με την επιστροφή χρημάτων.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα υποστήριξης
Pay op refuse to acknowledge open banking transfers so you have no chance in getting a refund if you’ve paid through bank transfer.
Thank you for contacting us.
Please be informed that Payop does not provide the services directly but only processes the payments for our merchants (websites).
We suggest you contact the merchant directly regarding the refund.
Thank you for your understanding.
Best Regards,
Support Team
Συγγνώμη για το τελευταίο. Πού απαντούν γρήγορα και επιστρέφουν χρήματα;
Sorry last one. Where they quick in replying and refunding?
Η τράπεζά μου - Starling - δεν δείχνει την τοποθεσία, αλλά έλαβα τις επιστροφές χρημάτων επικοινωνώντας με τον ιστότοπο της Νιγηρίας. Είναι μερικοί μήνες πάλι και όπως είπα νομίζω ότι ήμουν απλά τυχερός και τώρα αγνοούν τα αιτήματα
My bank - Starling - does not show location but I got the refunds from contacting the Nigerian website. This is some months again and like I said I think I was just lucky and they are now ignoring requests
Πρέπει να τους στέλνω email κάθε εβδομάδα τους τελευταίους 2 μήνες και δεν είχα ποτέ απάντηση.
I must of emailed them every week for the last 2 months and have never had a reply.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.