πριν από 2 μήνες
Πώς επικοινωνήσατε με τη Fatamp;
Είναι το Arcomet Ρουμάνο;
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
0
Πώς επικοινωνήσατε με τη Fatamp;
Είναι το Arcomet Ρουμάνο;
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
Διάβασα κάπου σε αυτό το νήμα ότι Fatamp = Faramp = Mobilium, γι' αυτό έφτασα
Η Arcoment εμφανίζεται στη δήλωσή μου ως Arcomet Warsawza PL - η μόνη εταιρεία που μπόρεσα να βρω ήταν η Arcomet Polska Sp. z oo που διαλύθηκε το 2022.
Το Fatamp εμφανίζεται επίσης ως Fatamp Warsawza PL, αναρωτιέμαι αν είναι το ίδιο / παρόμοιο με διαφορετικό όνομα
I read somewhere on this thread that Fatamp = Faramp = Mobilium so I reached out to support@mobilum.com
Arcoment shows on my statement as Arcomet Warsawza PL - the only company I could find was Arcomet Polska Sp. z o. o. which dissolved in 2022.
Fatamp also shows as Fatamp Warsawza PL so wondering if they are the same / similar with a different name
Επικοινώνησα με την helpersm έλαβα μια απάντηση, η υπηρεσία παρασχέθηκε και χρησιμοποιήθηκε με 3d επαλήθευση, οπότε δεν θα χρειαστούν επιστροφές χρημάτων για να δοκιμάσετε την τράπεζα και το caniopay που ζήτησαν να επαληθεύσουν έναν τύπο Max και δεν απαντήθηκε!
I contacted helpersm got a reply the service was provided and used with 3d verification so no refunds will need to try the bank and caniopay they asked to verify a guy Max then no reply !
Όχι, αλλά έχω συναλλαγές με:
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
Αναρωτιέμαι αν μοιάζουν κατά κάποιο τρόπο;
No but I have transactions with :
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
I wonder if they are similar in some way?
transactworld.com ή .com.uk;
transactworld.com or .com.uk?
transactworld.com oder .com.uk?
Γιατί δεν θέλουν να μου δώσουν απόδειξη ότι τους πλήρωσα κάτι;
Ξέρω ότι δεν έχουν αποδείξεις ότι αγόρασα κάτι από το site τους;
Why don't they want to give me a receipt that I paid something to them?
Do I know that they have no proof that I bought anything from their site?
De ce nu vor oare sa imi dea chitanta cum ca eu am platit ceva catre acestia ?
Stiu cumva ca ei nu au nici o dovada cum ca eu am cumparat orice de pe site-ul lor ?
Είναι σακούλες σκουπιδιών, όλοι αυτοί οι έμποροι, οπότε ναι, ξέρω πώς παίζουν.
Είναι κρίμα που δεν μπορούμε να κάνουμε σκατά για να τα κλείσουμε, αλλά ναι
They are trashbags , all of this merchants so yeah i know how they play .
It s a shame that we cannot do shit to close them but yeah
Δοκίμασα και τα δύο παρακάτω αλλά μέχρι στιγμής καμία απάντηση
I have tried both of the below but so far no response
alphastrikeskins@proton.me
support@alphastrike.me
Την ίδια απάντηση πήρα με το helpersm ! είναι όλα συνδεδεμένα
I got the same reply with helpersm ! its all linked
Γειά σου
Προφανώς ο έμπορος μου επέστρεψε τα χρήματα αλλά δεν έλαβα την επιστροφή χρημάτων.
Ο έμπορος μου έδωσε έναν κωδικό ARN, αλλά η τράπεζα δεν γνωρίζει σε τι χρησιμεύει ο κωδικός ARN και δεν τον χρησιμοποιεί για να ελέγξει για την επιστροφή χρημάτων.
Καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω εδώ;
Hello
Apparently merchant refunded me but I didn't receive the refund.
Merchant gave me a ARN code but bank doesn't know what the ARN code is for and are not using it to check for the refund.
Any ideas what I can do here?
Ζητήστε από την τράπεζά σας έναν ικανό σύμβουλο.
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να λάβετε την επιστροφή χρημάτων; Συνήθως το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες. Συνήθως είχα επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική μου κάρτα μέσα σε 1-2 ημέρες
Ask your bank for a competent advisor.
How long did it take to get the refund? Usually a maximum of 5 business days. I usually had my credit card refund within 1-2 days
Frag bei deiner Bank nach einem fähigem Berater.
Wie lange ist die Erstattung her? In der Regel maximal 5 Werktage. In der Regel hatte ich meine Kreditkartenerstattung innerhalb von 1-2 Tagen
Είναι transactworld;
αν ναι, μου έχουν "επιστραφεί χρήματα" από τα μέσα Μαΐου και τίποτα
Is it transactworld?
if so i have been "refunded" by them since middle of may and stil nothing
Η τράπεζά μου δεν μπόρεσε να βρει τις "επιστροφές χρημάτων" από τον κόσμο των συναλλαγών. Η απάντησή τους ήταν:
Γειά σου!
Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να παρακολουθήσουμε συναλλαγές που πήγαν από άλλη εταιρεία και δεν έφτασαν σε εμάς. Η ίδια η εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει με την τράπεζά της για να διερευνήσει τι συνέβη με τις συναλλαγές
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hello!
Unfortunately, we are not able to track transactions that went from another company and did not reach us. The company may itself contact its bank to investigate what happened with the transactions
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hej!
Vi har tyvärr inte möjlighet att spåra transaktioner som gått från ett annat företag och ej nått fram till oss. Företaget får själva kontakta sin bank för att undersöka vad som hänt med transaktionerna
Και το παρατηρείς μόνο 3 μήνες μετά;
And you only notice it 3 months later?
Und es fällt Dir erst 3 Monate später auf?
Όχι, προσπαθούσα να έρθω σε επαφή μαζί τους καθημερινά από τότε που μου είπαν ότι έπρεπε να λάβω επιστροφή χρημάτων. Μου απαντούν μόνο μια φορά κάθε 2-3 εβδομάδες…
αλλά μετά από λίγο εξαντλείται η ενέργεια σου.
No, been trying to get in contact with them everyday since they told me that i was supposed to get refunded. They only answer me once every 2-3 weeks…
but after a while your energy runs out.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.