πριν από 2 μήνες
Θα αναφέρω εδώ τα νέα... Ελπίζω να μην χάσω τα κεφάλαιά μου.
I will report here the news... I hope not to lose my funds.
0
Θα αναφέρω εδώ τα νέα... Ελπίζω να μην χάσω τα κεφάλαιά μου.
I will report here the news... I hope not to lose my funds.
Η γενική απάντηση, έλαβε παρόμοια απάντηση από τη goldenbet (και τα δύο καζίνο λειτουργούν υπό την Santeda international BV) ενώ ως ένα βαθμό έχουν δίκιο, έχουν επίσης ευθύνη για την KYC των πελατών τους, οπότε αν την ολοκληρώσατε εκ των προτέρων θα έπρεπε να σας είχαν αρνηθεί την υπηρεσία, η οποία Υποθέτω ότι σίγουρα δεν το έκαναν. Ποιος ήταν ο έμπορος που ήρθε στη δήλωσή σας από περιέργεια;
Generic reply, got a similar response from goldenbet (both casinos operate under Santeda international B.V.) whilst to a degree they're right, they also have a responsibility to KYC their customers so if you completed that beforehand they should have refused you service, which i'm assuming they most definitely didn't. What was the merchant that came up on your statement out of curiosity?
Ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, μην ανησυχείς. Παίρνουν τα χρήματα από εκεί που είναι καλύτερα. Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σκανδιναβία κλπ. Ακόμα κι αν σας είχαν επαληθεύσει, θα σας άφηναν να παίξετε, μερικές φορές τα χρήματα διώχνουν όλες τις ανησυχίες 😉 Και όπως έχω ήδη γράψει, και ακόμα φαίνεται ότι κανείς δεν έχει καταλάβει: ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ . Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν νόμοι για αυτούς τους ανθρώπους.
They know exactly what they're doing, don't worry. They just take the money from where it's best. Germany, UK, Scandinavia, etc. Even if they had verified you, they would have let you play, sometimes money drives away all worries 😉 And as I've already written, and it still seems that no one has understood: THEY ARE CRIMINALS. That means there are no laws for these people.
Die wissen genau was sie tun, keine sorge. Die greifen halt dort die Gelder ab, wo es am besten zu holen ist. Deutschland,UK,Skandinavien etc. Auch wenn sie dich verifiziert hätten, dann hätten sie dich spielen lassen, Geld vertreibt manchmal alle sorgen 😉 Und wie ich bereits schon geschrieben habe, und es scheinbar immer noch nicht verstanden wurde: ES SIND KRIMINELLE . Die bedeutet, für diese Leute existieren keine gesetze.
Ακόμα περιμένω απάντηση στο παράπονό μου, ο @awuintura_online αρνείται να δεχτεί τις φωτογραφίες επαλήθευσης, έχει αλλάξει τις οδηγίες 30 φορές και το καζίνο γκουρού, δεν απαντά στο παράπονό μου και δεν το προσθέτει στη μαύρη λίστα, δηλαδή το AWINTURA συνεχίζει να κλέψεις.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Γειά σου,
Οι συνθήκες γύρω από την καταγγελία σας είναι ατυχείς. Έλεγξα εν συντομία το παράπονό σας και βρήκα αυτό το σημείωμα: "Η Romi είναι αυτή τη στιγμή εκτός γραφείου ή σε διακοπές. Είναι πιθανό να μην είναι σε θέση να απαντήσουν σε αυτήν την καταγγελία τόσο γρήγορα όσο συνήθως. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση." Θα πρέπει να το δείτε και αυτό. Δεδομένου ότι η καταγγελία είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, το καζίνο δεν θα υπόκειται ακόμη σε κυρώσεις. Ειλικρινά, θα έλεγα ότι το αποτέλεσμα είναι ξεκάθαρο. λυπάμαι. Φαίνεται ότι το καζίνο απέτυχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημά σας, αλλά σίγουρα θα περίμενα μια ενημέρωση. Ίσως υπήρξε ανταπόκριση, απλώς δεν το γνωρίζουμε.
Σε κάθε περίπτωση, να είστε υπομονετικοί. Σας ευχαριστώ.
Hello,
The circumstances surrounding your complaint are unfortunate. I checked your complaint briefly and found this note: " Romi is currently out of office or on vacation. It is possible that they will not be able to respond to this complaint as quickly as they normally do. Thank you for understanding." You should see that too. Since the complaint is still pending, the casino will not yet be subject to any penalties. Frankly, I would say the outcome is clear. I'm sorry; it seems the casino has failed to address your issue, but I would certainly wait for an update. Perhaps there has been a response, we just do not know it.
In any case, please be patient. Thank you.
Από όσο το έχω παρακολουθήσει εδώ, υπήρχε πάντα μια απόρριψη μετά από αυτό το μήνυμα. Πιθανότατα αποθηκεύουν τα δεδομένα σας ώστε να έχουν μια καλή ευκαιρία στη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης. Εάν έχουν βρει τις συναλλαγές σας, στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται άλλα δεδομένα. Θέλουν απλώς να το παίζουν με ασφάλεια. Κάντε κύλιση πίσω μερικές σελίδες εδώ
Είναι ένα κλικ για να σας στείλουμε τα χρήματά σας. Επιπλέον, κανείς άλλος δεν επωφελείται από αυτές τις συναλλαγές εκτός από
As far as I have tracked it here, there was always a rejection after this message. They are probably saving your data so that they have a good chance in the chargeback process. If they have found your transactions, they don't actually need any more data. They just want to play it safe. Scroll back a few pages here
It is one click to send you your money. Furthermore, no one else benefits from these transactions except
Soweit ich es hier nachverfolgt habe, gab es nach dieser Nachricht immer eine Ablehnung. Die Sichern sich wohl deine Daten, damit sie im Chargebackverfahren gute Karten haben. Wenn sie deine Transaktionen gefudnen ahben, benötigen sie eigentlich keine weiteren Daten. Die wollen halt auf nummer sicher gehen. Blätter hier mal ein paar seiten zurück
Es ist ein klick um dir dein geld zu schicken. Ferner hat niemand anderes ein Nutzen an diesen Transaktionen außer dri
Όπως αναφέρει ο katze. Μην στέλνετε τα στοιχεία σας. Είναι εγκληματίες θυμηθείτε το. Έστειλα το δικό μου στο grotobook, τότε βασικά είπαν ότι οι συναλλαγές ήταν εξουσιοδοτημένες και η τράπεζα θα ταχθεί με το μέρος τους. Γιατί χρειάζονται τα διαβατήρια για να το πουν αυτό;
As stated by katze. Don't send your details. They are criminals remember this. I sent mine to grotobook then they basically said that the transactions were authorised and the bank will side with them. Why do they need the passports to say that?
Για να αποδείξετε το αντίθετο, θα πρέπει να καταγράψετε τη διαδικασία πληρωμής, από την επιλογή του τρόπου πληρωμής στον ιστότοπο του καζίνο έως την επιβεβαίωση των συναλλαγών. Οι σύνδεσμοι πληρωμής πρέπει να είναι ορατοί στο πρόγραμμα περιήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσαν να ισχυριστούν ότι αγοράσατε απευθείας από το Grotobook και να ισχυριστούν ότι στείλατε τα δεδομένα για επαλήθευση πριν από την αγορά
To prove otherwise, you would need to record the payment process, from selecting the payment method on the casino website to confirming the transactions. The payment links must be visible in the browser. This way, they could claim that you bought directly from Grotobook and can claim that you sent the data for verification before the purchase
Als Gegenbeweis müsstest Du den Zahlungsprozess aufzeichnen, von der Auswahl der Bezahlmethode auf der Casinowebseite bis hin zur Bestätigung der Transaktionen. Die Zahlungslinks im Browser müssen sichtbar sein. So könnten sie behaupten, Du hast direkt bei Grotobook gekauft, und können behaupten, dass Du die Daten zur verifizierung vor dem Kauf gesendet hast
εντάξει ευχαριστώ παιδιά, τους έγραψα ότι τους έχω στείλει ένα στιγμιότυπο από τις συναλλαγές αλλά και τα στοιχεία της κάρτας μου.
Έχει κανείς πληροφορίες για
μπλοκ αναζήτησης
primefin
skinbeat
blaiskin
Αυτοκόλλητα
Rpgskins
okay thanks guys, i wrote to them that i have send them a screenshot of the transactions and also my card details.
Does anyone have info about
seekblocks
primefin
skinbeat
blaiskin
Stickers
Rpgskins
Αυτό αποτελεί αντιγραφή και επικόλληση από τους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Πρόσθεσαν επίσης στο δικό μου ότι έχουν επίσης το δικαίωμα να χρησιμοποιούν εμπόρους τρίτων, αλλά δεν είναι υπεύθυνοι για τον τρόπο με τον οποίο αυτοί οι έμποροι επεξεργάζονται τη χρήση ή την επεξεργασία των δεδομένων σας. Αυτό δεν ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Εδώ απέτυχαν καθώς αυτό πρέπει να γίνει σαφές στον πελάτη.
Ο πάροχος CC μου επέστρεψε και με ενημέρωσε ότι ο κωδικός MMC που χρησιμοποιήθηκε και καταγράφηκε 6051 Vilnius δεν ήταν καν για κανένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα
Διαβάζω λίγο και το έχω συναντήσει.
https://www.webshield.com/blog/visa-to-replace-global-brand-protection-program
This is a copy and paste from their terms and conditions. They also added on mine they also have the right to use 3rd party merchants but are not responsible for how those merchant process use or process your data. This is not set out in their terms and conditions. This is where they have failed as this needs to be made clear to the customer.
My CC provider has come back to me and informed me that the MMC code that was use and recorded 6051 Vilnius was not even for any financial institution
I have been doing some reading and have come across this.
https://www.webshield.com/blog/visa-to-replace-global-brand-protection-program
Γεια σε όλους,
Προσπαθώντας να λάβετε επιστροφή χρημάτων για καθένα από αυτά:
Αναρωτιέστε αν κάποιος είχε κάποια εμπειρία επικοινωνίας με αυτά μέσω email και πόσος χρόνος πήρε, ήταν επιτυχής κλπ;
Ευχαριστώ
Hi all,
Trying to get a refund from each of these:
Wondering if anyone has had any experience contacting these by email and how long it took, was it successful etc?
Thanks
Μόλις κάναμε λίγο ακόμα, δεν μπορώ να πιστέψω πόσο κουρελιασμένη είναι αυτή η Santeda BV και πώς κρύβονται πίσω από μια εταιρεία αυτοκινήτων, προφανώς εμπλέκονται. Έψαξα για διεύθυνση επίσης που είναι καταχωρημένη και δεν υπάρχει τέτοια διεύθυνση. Αν εισαγάγετε την εγγεγραμμένη επιχείρηση στην αναζήτηση της κυπριακής εταιρείας, εμφανίζεται ως κάλυψη της Gloria motors για δόλιες δραστηριότητες
https://notgamstop.com/uk/casino-groups/santeda/
Just done some more digging cant belive how currupt this Santeda BV is and how they are hiding behind a car company obviously they are involved. I searched for address also that is registered and no such address. If you enter the the registered buissness in the Cyprus company search it comes up as Gloria motors cover for fraudulent activities
https://notgamstop.com/uk/casino-groups/santeda/
Ορισμένοι πάροχοι μπορεί να είναι νέοι. Όταν «καίγονται» τα παλιά, απλά ιδρύονται νέοι επεξεργαστές πληρωμών. Κατά συνέπεια, είναι μια ατέρμονη αλυσίδα. Κάποιοι έχουν ιστότοπους, άλλοι όχι. Τελικά είναι πάντα το ίδιο.
Some providers may be new. When the old ones are "burned out", new payment processors are simply founded. Accordingly, it is a never-ending chain. Some have websites, some don't. In the end, it's always the same.
Einige Anbieter dürften neu sein. Wenn die alten "Verbrannt" sind, werden einfach neue Zahlungsabwickler gegründet. Dementsprechend ist es eine Kette ohne ende. Manche haben Webseiten manche nicht. Am Ende sind es immer die selben.
γεια, καταφέρατε ποτέ να λάβετε επιστροφή χρημάτων από το coresbyte;
hi did you ever manage to get a refund from coresbyte?
Έχω coresbyte και sitexcraft; Θα προσπαθήσω να στείλω email σε αυτά τα άτομα τώρα
I have coresbyte and sitexcraft? Will try emailing these people now
Συμφωνώ απόλυτα, μόλις στείλετε την προσωπική σας ταυτότητα σε αυτά τα άτομα, έχουν τα στοιχεία σας, ώστε να μπορούν να κατασκευάσουν τιμολόγια, γι' αυτό σας το ζητούν, μην τους στείλετε τίποτα, ειδικά με τη διεύθυνσή σας ή το διαβατήριό σας. Δεν χρειάζονται αυτές τις πληροφορίες
I totally agree once you send your Personal ID over to these people they have your info, so they can fabricate invoices, hence why they ask you for it, do not send them anything expecially nothing with your address on or passport. They have no need for this information
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.