Λολ, είσαι απλά ένας απατεώνας. Μιλάς πολύ αλλά έχεις 0 αποδείξεις. Δεν μπορείτε καν να εξηγήσετε πώς θα λάβετε τις επιστροφές χρημάτων. Τόσο άκρως μυστικό. Ένας τόσο λυπημένος άνθρωπος, που προσπαθεί να εξαπατήσει τους άλλους, είσαι εξίσου κακός με τα καζίνο.
Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.
Καταργήσαμε όλες τις αναρτήσεις από αυτόν τον χρήστη λόγω της ασφάλειας άλλων χρηστών. Δεν είμαστε σίγουροι ότι ήταν μια ασφαλής και σχετική προσφορά.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Και ποιες είναι οι αμοιβές σας; Δεν έχετε καμία εγγύηση ότι μπορείτε να ανακτήσετε χρήματα από τους παίκτες. Χρεώνετε προκαταβολικά. Εάν θέλατε πραγματικά να βοηθήσετε τους ανθρώπους, θα μοιράζεστε τις γνώσεις σας εδώ ανοιχτά.
And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.
Καταργήσαμε όλες τις αναρτήσεις από αυτόν τον χρήστη λόγω της ασφάλειας άλλων χρηστών. Δεν είμαστε σίγουροι ότι ήταν μια ασφαλής και σχετική προσφορά.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Καταργήσαμε όλες τις αναρτήσεις από αυτόν τον χρήστη λόγω της ασφάλειας άλλων χρηστών. Δεν είμαστε σίγουροι ότι ήταν μια ασφαλής και σχετική προσφορά.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Μπορείτε να με προσθέσετε στη διχόνοια σας παρακαλώ; dvs78s
Can you add me to discord please? dvs78s
Σίγουρος. Απλώς για να είμαι σαφής όμως, ο λόγος που μου επιστράφηκαν τα χρήματα ήταν ότι ο έμπορος χρησιμοποίησε mpgs που είναι δική της πύλη πληρωμής της mastercards. Άρα έχουν παραβιάσει τους δικούς τους κανόνες. αυτή η μέθοδος θα λειτουργήσει μόνο για λίγους εμπόρους.
Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.
Πώς ξέρετε ποιος χρησιμοποίησε mpgs; Έχω στείλει email στη Mastercard αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Πώς προχωράς;
How do you know who used mpgs? I have emailed Mastercard but have not received a response. How do you proceed?
Hur vet man vilka som använt sig utav mpgs? Jag har mejlat Mastercard men inte fått någon återkoppling. Hur går man tillväga?
Η MasterCard επικοινωνεί μόνο με τράπεζες, όχι με τον κάτοχο της κάρτας. Ακόμα κι αν μπορείτε να λάβετε απάντηση από τη MasterCard, είναι ένα μήνυμα αντιγραφής και επικόλλησης. Λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα. Το πρόβλημα είναι ότι η τράπεζα στερείται εκπαιδευμένου προσωπικού. Ή τη θέληση να το πολεμήσουμε αυτό.
MasterCard only communicates with banks, not with the cardholder. Even if you can get a response from MasterCard, it is a copy and paste message. It says that you should contact the bank. The problem is that the bank lacks trained staff. Or the will to fight this.
MasterCard kommuniziert nur mit Banken, jedoch nicht mit dem Karteninhaber. Auch wenn man MasterCard Mal eine Antwort entlocken kann, ist es eine Copy and Paste Nachricht. Sie sagt aus, dass man die Bank kontaktieren soll. Es hapert ab geschulten Personal bei der Bank. Oder auch um den Willen dies schieße zu bekämpfen.
Έχει κανείς εμπειρία με το Noda/Nauda pay; Επιστρέφουν τα χρήματα; Εξακολουθώ να ταξινομώ πολλές συναλλαγές και φαίνεται να είναι σε μερικές τραπεζικές μεταφορές. Ξέρω ότι οι τραπεζικές μεταφορές είναι πιο δύσκολες, αλλά αν κάποιος είχε κάποια επιτυχία, θα ήταν υπέροχο να μάθει τι ειπώθηκε κλπ. Ευχαριστώ παιδιά!
Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!
Προσπαθώ να καταλάβω πώς να λάβω πίσω τραπεζικά εμβάσματα.
τα δικά μου είναι
FALCORA FINANCE
και
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ
I’m trying to figure out how to get back bank transfers to.
mine are
FALCORA FINANCE
and
TRANSFEROP PAYMENT
Το Falcora είναι nauda pay! Με αυτούς είναι οι δικοί μου και μόλις τους έδωσα τις αναφορές αφού μου ζήτησαν για να σας κρατάω ενήμερους.
Falcora is nauda pay! That's who mine are with and I have just given them the references after they asked so I can keep you updated.
Υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να μοιραστεί πώς γράψατε ένα παράπονο στην τράπεζα για έναν λανθασμένο κωδικό εμπόρου Mastercard;
Is there anyone who would like to share how you wrote a complaint to the bank for an incorrect Mastercard merchant code?
Finns det någon som skulle vilja dela med sig utav hur ni skrev reklamation till banken för felaktig Mastercard merchant kod?
Εδώ είναι η ιστορία μου. Έχω χάσει πολλά χρήματα τα τελευταία χρόνια στο JOY Casino (εταιρεία Κουρασάο), συμπεριλαμβανομένων περίπου 10 γραμμάρια τον τελευταίο μήνα. Έχω χρησιμοποιήσει την πιστωτική μου κάρτα για πολλές από αυτές τις αγορές, αλλά και διαδραστικές μεταφορές. Χρησιμοποιώ τρίγωνο mastercard για τις διαδικτυακές καταθέσεις. Απλώς τηλεφωνώ στην τράπεζά μου και της λέω ότι κατέθεσα σε έναν ιστότοπο διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών για τζόγο, αλλά έκτοτε έχω παρατηρήσει ότι όλες αυτές οι χρεώσεις δεν προέρχονται από το JOY Casino; Αναφέρω όλα αυτά τα περίεργα ονόματα στις δηλώσεις μου ως δόλια;
Είναι δόλιες επειδή χρησιμοποιούν αυτούς τους εμπόρους τρίτων για να εξαπατήσουν την Mastercard επειδή γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να το κάνουν απευθείας για διαδικτυακό τζόγο; Χρειάζομαι πραγματικά τα χρήματα πίσω, οπότε αν κάποιος από εσάς μπορεί να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα πολύ. Θέλω να τηλεφωνήσω στην τράπεζά μου σήμερα ή αύριο και να τα αναφέρω, αλλά θέλω πρώτα να βεβαιωθώ ότι είμαι καλά ενημερωμένος. Δεν λέω ότι έπαιζα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια; Χρειάζομαι μόνο λίγη βοήθεια για να είμαι επιτυχημένος.
Here's my story. I have lost alot of money over the last few years at JOY Casino (Curacao company) including around 10 grand in the last month. I have used my credit card for alot of these purchases but also interac e transfer. I use triangle mastercard for the online deposits. Do I just call my bank and tell them that I deposited into a online gambling site for gambling but have since noticed all these charges are not from JOY Casino ? Do i report all of these weird names on my statements as fraudulent?
They are fraudulent because they are using these 3rd party merchants to defraud mastercard because they know they cant do it directly for online gambling? I really need the money back so if any of you can help me, I'd really appreciate it. I want to call my bank today or tomorrow and report these but want to make sure I'm well informed first. Do I not say I was online gambling ? I just need some help so I am successful.
Να είστε δημιουργικοί στην αιτιολόγηση της αντιστροφής χρέωσης. Στη Γερμανία, οι τράπεζες τείνουν να απορρίπτουν τις αντιστροφές χρέωσης.
Be creative in justifying the chargeback. In Germany, banks tend to reject chargebacks.
Sei kreativ in der Begründung des Chargebacks. In Deutschland ist es so, dass die Banken einen Chargeback ablehnen.
Γεια σας, όντως χρησιμοποίησα την Mastercard μου για ένα καζίνο στο παρελθόν, τους τηλεφώνησα και είπα ότι δεν έλαβα την υπηρεσία, μου επέστρεψαν χρήματα ως "Αντίστροφη απάτης" ήταν για 500 £, επομένως δεν είμαι σίγουρος πώς θα λάβουν 10.000 £ πηγαίνω
Hello, I actually used my Mastercard for a casino before, I rang them up and said I didn’t receive the service, they refunded it as ‘Fraud Reversal’ this was for £500, so I’m not sure how £10,000 would go
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.