ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 165)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
326773 προβολές 3715 απαντήσεις |
|
1...164 165 166...247
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.



πριν από 2 μήνες

We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.

πριν από 2 μήνες

And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.

πριν από 2 μήνες

We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.



πριν από 2 μήνες

@gaminglars, how do I speak with you?

πριν από 2 μήνες

We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.



Δημοσίευση από dvs7 διαγράφηκε
knkwpbdvxx
πριν από 2 μήνες

Can you add me to discord please? dvs78s

dvs7
πριν από 2 μήνες

Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.

πριν από 2 μήνες

Πώς αναγνωρίζετε μια τέτοια πληρωμή που σχετίζεται με mpfs;

Αυτόματη μετάφραση:
knkwpbdvxx
πριν από 2 μήνες

Πώς ξέρετε ποιος χρησιμοποίησε mpgs; Έχω στείλει email στη Mastercard αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Πώς προχωράς;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Η MasterCard επικοινωνεί μόνο με τράπεζες, όχι με τον κάτοχο της κάρτας. Ακόμα κι αν μπορείτε να λάβετε απάντηση από τη MasterCard, είναι ένα μήνυμα αντιγραφής και επικόλλησης. Λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα. Το πρόβλημα είναι ότι η τράπεζα στερείται εκπαιδευμένου προσωπικού. Ή τη θέληση να το πολεμήσουμε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!

Dt100
πριν από 2 μήνες

I’m trying to figure out how to get back bank transfers to.

mine are

FALCORA FINANCE

and

TRANSFEROP PAYMENT

xxkjxx
πριν από 2 μήνες

Falcora is nauda pay! That's who mine are with and I have just given them the references after they asked so I can keep you updated.

πριν από 2 μήνες

Υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να μοιραστεί πώς γράψατε ένα παράπονο στην τράπεζα για έναν λανθασμένο κωδικό εμπόρου Mastercard;

Αυτόματη μετάφραση:
Dt100
πριν από 2 μήνες

Do you have an email for them?

πριν από 2 μήνες

Here's my story. I have lost alot of money over the last few years at JOY Casino (Curacao company) including around 10 grand in the last month. I have used my credit card for alot of these purchases but also interac e transfer. I use triangle mastercard for the online deposits. Do I just call my bank and tell them that I deposited into a online gambling site for gambling but have since noticed all these charges are not from JOY Casino ? Do i report all of these weird names on my statements as fraudulent?

They are fraudulent because they are using these 3rd party merchants to defraud mastercard because they know they cant do it directly for online gambling? I really need the money back so if any of you can help me, I'd really appreciate it. I want to call my bank today or tomorrow and report these but want to make sure I'm well informed first. Do I not say I was online gambling ? I just need some help so I am successful.

πριν από 2 μήνες

Να είστε δημιουργικοί στην αιτιολόγηση της αντιστροφής χρέωσης. Στη Γερμανία, οι τράπεζες τείνουν να απορρίπτουν τις αντιστροφές χρέωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
BIGd8989
πριν από 2 μήνες

Hello, I actually used my Mastercard for a casino before, I rang them up and said I didn’t receive the service, they refunded it as ‘Fraud Reversal’ this was for £500, so I’m not sure how £10,000 would go

πριν από 2 μήνες

Τα πράγματα περιπλέκονται όταν υπάρχουν πολλές μικρές χρεώσεις.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
knkwpbdvxx
πριν από 2 μήνες

Προσθέστε με, Sandra08279

Αυτόματη μετάφραση:
1...164 165 166...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη