Ήταν μια τράπεζα από τη Γερμανία και ο λόγος για την αναφορά ήταν ένας πάροχος που έχει αναφερθεί εδώ αρκετές φορές για τον σκοπό της αντιστροφής χρέωσης. Η τράπεζα υπέβαλε αναφορά και μετά από σχεδόν ένα χρόνο έλαβα μια επιστολή από την αστυνομία. Δεν έδωσα καμία πληροφορία στην αστυνομία. Δεν μπορώ να σχολιάσω περαιτέρω λόγω της εκκρεμούς διαδικασίας.
Οι νόμοι στη Γερμανία σχετικά με το ξέπλυμα χρήματος είναι περισσότερο με το μέρος των τραπεζών. Οι τράπεζες λένε ότι δεν ξέρουν τίποτα και ξεφεύγουν, δήθεν αναφέρουν παρόχους με ψεύτικο MCC αλλά εξακολουθούν να επεξεργάζονται πληρωμές, μετά από 3 χρόνια!
Για μένα ο καρτοπληρωτής είναι αυτός που φταίει, η αλλαγή γίνεται στο παρασκήνιο, δεν γράφεται πουθενά. Παρατήρησα αυτή τη διαδικασία μόνο όταν η τράπεζα με ρώτησε γιατί χρησιμοποιούσα τηλεφωνικές υπηρεσίες στη Νιγηρία
It was a bank from Germany, and the reason for the report was a provider that has been mentioned here several times for the purpose of the chargeback. The bank filed a report, and after almost a year I received a letter from the police. I did not give any information to the police. I cannot comment further because of the pending proceedings.
The laws in Germany regarding money laundering are more on the side of the banks. The banks say they know nothing and get away with it, they allegedly report providers with false MCC but they still process payments, after 3 years!
For me, the card payer is the one who is at fault, the change is happening in the background, it is not written anywhere. I only noticed this process when the bank asked me why I was using telephone services in Nigeria
Es war eine Bank aus Deutschland, und der Grund für die Anzeige war ein Anbieter der hier bereits öfter genannt wurde zwecks der Rückbuchung. Die Bank hat Anzeige erstattet, nach knapp einem Jahr gab es Post von der Polizei. Bei der Polizei hab Ich keine Angaben gemacht. Weiter kann ich mich nicht äußern, wegen dem schwebenden verfahren
Die Gesetze in Deutschland zwecks der Geldwäsche sind eher auf Seiten der bank. Die Banken sagen sie wüssten von nichts und kommen durch, sie melden angeblich Anbieter mit falschen MCC jedoch Wickeln diese noch immer Zahlungen ab, nach 3 Jahren!
Für mich ist der Kartenzahler der Geschädigte, die Veränderung geschieht im Hintergrund, nirgendwo steht dies geschrieben. Mir ist dieser Vorgang erst aufgefallen als die Bank gefragt hat, warum ich Telefondienst Leistungen in Nigeria in Anspruch nehme
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:![](https://static.casino.guru/res/202407041418/images/svg/translated-by-google.svg)